PecanPie Skrevet 8. november 2024 #7561 Del Skrevet 8. november 2024 Kjenner jeg får litt fnatt av at hun omtaler magen som «julekule» og babyen som «julebaby». Selv om man har pyntet til det er det ikke jul tidlig i november… Føder hun i morgen vil hun per def heller ikke ha en nyfødt baby under selve julefeiringen. Å få novemberbaby er vel helt fint, det. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. november 2024 #7562 Del Skrevet 8. november 2024 Melus skrev (13 minutter siden): Tror dette blir tidenes lengste fødsel. Ja, spesielt siden den starta i går og kanskje blir gjort noe med på mandag… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 8. november 2024 #7563 Del Skrevet 8. november 2024 delias skrev (2 timer siden): Jeg har barn selv, så det vet jeg alt om. Syntes derfor det er morsomt at hun har pakket med mye av det hun har. Selv om man er førstegangsfødende så burde man ha vett til å forstå at en del av det hun har med kommer hun ikke til å trenge. Jeg hadde med ganske lite første gang, og MYE mer andre gang - faktisk en del mer enn det Stina har pakka, og følte likevel at det ikke var nok. Neste gang kommer jeg til å pakke med det samme, men enda mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mojjo Skrevet 8. november 2024 #7564 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) ! Endret 8. november 2024 av Mojjo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 8. november 2024 #7565 Del Skrevet 8. november 2024 Pakini skrev (1 time siden): Farsdag har da forskjellige datoer den kommer på, som om hun føder på søndag, så vil jo ikke farsdag være på 10.november neste år 😅 Måtte trekke litt på smilebåndet på denne 🤭 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 8. november 2024 #7566 Del Skrevet 8. november 2024 PecanPie skrev (34 minutter siden): Kjenner jeg får litt fnatt av at hun omtaler magen som «julekule» og babyen som «julebaby». Selv om man har pyntet til det er det ikke jul tidlig i november… Føder hun i morgen vil hun per def heller ikke ha en nyfødt baby under selve julefeiringen. Å få novemberbaby er vel helt fint, det. Farsdags baby vil hun ikke ha fordi da får per F aldri sin egen farsdag. Nå er det jo sånn at farsdag er på forskjellige datoer vært år da….🙄. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 8. november 2024 #7567 Del Skrevet 8. november 2024 NiceOrNothing skrev (På 6.11.2024 den 14.00): Enig . Hun må få gjøre som hun vil☺️. Ser hun ikke har oppdatert på 18 timer , er det vanlig for henne ? 😄 Selvfølgelig får hun gjøre som hun vil......Trodde bare at smertene var heftigere etter KS så det med krølltang ikke var så kjekt de første dagene. Men for all del,krøll i vei,ser ikke ut som om at det blir KS så en bekymring mindre ALTSÅ 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 8. november 2024 #7568 Del Skrevet 8. november 2024 elskersommer skrev (På 6.11.2024 den 14.58): Vet ikke om vedkommende mente att hun ikke trengte krølltang fordi hun ikke orker og stå når hun har tatt keisersnitt. Jeg har tatt keisersnitt og man er jo ikke lenket til sengen mer enn 1 dagen. Eller gikk jeg jo på do og ordnet meg selv Var det jeg mente ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 8. november 2024 #7569 Del Skrevet 8. november 2024 Hadde selv ca 2 cm åpning de siste tre ukene,var steintøft mest pga varmen som var dette året i 97 ....Gamle minner som dere skjønner . Men hadde også 3 barn som trengte meg uansett min form . Skjønner SB har det tøft å at man er veldi uvitende før en føder sitt første barn,men må være ærlig i at hun virker stakkarslig men oppegående på mange ting.....Lykke til med fødsel og foreldre rollen 🎅💙 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. november 2024 #7570 Del Skrevet 9. november 2024 Altså?? «da får aldri PF farsdag for da deler han dagen med Fillip» ?!? WHAT? Tror hun 10 november er farsdag alltid??? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 9. november 2024 #7571 Del Skrevet 9. november 2024 Zooli skrev (7 timer siden): Farsdags baby vil hun ikke ha fordi da får per F aldri sin egen farsdag. Nå er det jo sånn at farsdag er på forskjellige datoer vært år da….🙄. Ja, nei, altså. Hva skal man si. 😅 Å få barn i forbindelse med røddager er ikke noe jeg anbefaler. Jeg har fått det to ganger, og det er noe herk om man har behov for å få tak i helsepersonell. Kommunal jordmor og helsesykepleier har fri. Barnehagen er stengt. Skoel og SFO er stengt. Partners permisjon i forbindelse med fødsel blir ikke utsatt selv om det er røddager. Vi har en intern spøk om at vi legger fødslene til høytider. Nå er jul og påske tatt, får vel satse på pinse ved en ev neste gang. Å få jule- og påskebaby høres veldig koselig og romantisk ut, men jeg ville nok heller fått det på et tidspunkt med færre røddager. Sånn sett er begynnelsen av november perfekt, ikke en røddag i sikte før om halvannen måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 9. november 2024 #7572 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (4 timer siden): Altså?? «da får aldri PF farsdag for da deler han dagen med Fillip» ?!? WHAT? Tror hun 10 november er farsdag alltid??? Dette er hysterisk😂👍 Jeg fikk verdens beste morsdagsgave da eldste ble født,ja på selveste morsdag det året🥰 Men det gikk noen år før neste bursdag til eldste på morsdag ja🤦🏼♀️😂 Tror PF kan ta det heeeelt med ro😂🙄🥴🤦🏼♀️ 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. november 2024 #7573 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (5 timer siden): Altså?? «da får aldri PF farsdag for da deler han dagen med Fillip» ?!? WHAT? Tror hun 10 november er farsdag alltid??? Hun sier jo at hun aldri har feiret sånt hjemme før, så da er det jo ikke nødvendigvis slik at man vet at farsdagen er flytende🤷🏻♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. november 2024 #7574 Del Skrevet 9. november 2024 Birdo skrev (1 time siden): Hun sier jo at hun aldri har feiret sånt hjemme før, så da er det jo ikke nødvendigvis slik at man vet at farsdagen er flytende🤷🏻♀️ Jo det bør en vite i en alder av 30 år 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. november 2024 #7575 Del Skrevet 9. november 2024 Anneisabell skrev (28 minutter siden): Jo det bør en vite i en alder av 30 år Ja vet du hva! Herregud! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 9. november 2024 #7576 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (7 timer siden): Altså?? «da får aldri PF farsdag for da deler han dagen med Fillip» ?!? WHAT? Tror hun 10 november er farsdag alltid??? 🤣🤣Må bare le... Men det er jo ikke akkurat sjokkerende at hun ikke vet slikt, når det som betyr mest her i verden er seg selv, overdimensjonert skjev trutmunn, plastikkhår, plastikkvipper og plastikknegler 🤣 Lykke til Stina , både med engangshansker, bæsj og lange negler 🤗😆husk at lange skarpe negler er sårt, skarpt og ikke bra for verken baby eller babyhuden de kan gjøre skade ! Men utseende kommer nok først 🤢🤮 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. november 2024 #7577 Del Skrevet 9. november 2024 Happyflopp skrev (7 minutter siden): 🤣🤣Må bare le... Men det er jo ikke akkurat sjokkerende at hun ikke vet slikt, når det som betyr mest her i verden er seg selv, overdimensjonert skjev trutmunn, plastikkhår, plastikkvipper og plastikknegler 🤣 Lykke til Stina , både med engangshansker, bæsj og lange negler 🤗😆husk at lange skarpe negler er sårt, skarpt og ikke bra for verken baby eller babyhuden de kan gjøre skade ! Men utseende kommer nok først 🤢🤮 Det gjør det nok ja. Hun er jo sånn sett veldig heldig som er i en posisjon hvor de er to hjemme omtrent hele tiden. Da kan hun jo la far ta barnet mens hun steller seg. Så for henne vil jo dette bli en «jeg skjønner ikke hva dere snakker om» situasjon, for de er til enhver tid to mennesker på ett barn. For oss andre dødelige så var det nok en bragd å rekke å dusje mens babyen sov før søsken kom hjem fra skolen 😂 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. november 2024 #7578 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (8 timer siden): Altså?? «da får aldri PF farsdag for da deler han dagen med Fillip» ?!? WHAT? Tror hun 10 november er farsdag alltid??? "Farsdag" har jo ikke eksistert like lenge som "morsdag" og jeg har ikke oversikt over når det er "farsdag", så det er det handelsstanden som minner meg om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9. november 2024 #7579 Del Skrevet 9. november 2024 (endret) Tough cookie skrev (15 minutter siden): "Farsdag" har jo ikke eksistert like lenge som "morsdag" og jeg har ikke oversikt over når det er "farsdag", så det er det handelsstanden som minner meg om. Hmm, jeg kan ikke huske at det ikke har vært farsdag, men de aller fleste vet vel i hvert fall at både morsdag og farsdag er på søndager begge to Endret 9. november 2024 av Tessa12 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. november 2024 #7580 Del Skrevet 9. november 2024 Ser ikke hvorfor man skal vite det om man ikke bryr seg om det/ikke feirer det🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå