Katinkalille Skrevet 8 timer siden #7481 Del Skrevet 8 timer siden J.. skrev (3 minutter siden): Dette er kilder fra norsk jordmorforening og ikke noens private mening,så jo,dette er fakta og ikke synsing. Hva din personlige erfaring er,er ikke fakta for alle. Nei,og da kan du gjerne lese over en gang til hva jeg skrev😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 8 timer siden #7482 Del Skrevet 8 timer siden Empressiell skrev (10 minutter siden): Ganske ugreit svar, om det var tilbakemeldingen. Skal sies at Stina vil jo gjerne at fødselen skal være i gang nå. Hun vil være ferdig. Hun «hyper» seg selv opp til at det snart skjer så hun skal klare å holde ut. Jeg husker jeg ble så grinete, irritert og demotivert når andre fortalte meg at de hadde hatt latensfase i ukevis. Noen gravide er så hormonelle til det barnslige og furter slik man normalt aldri ville gjort. Når andre fortalte meg at dette kunne ta laaaang tid og bare være tålmodig var det som at mitt 14 årige «jeg» gjorde et lite comeback. Så dette er bare en tolkning av atferd/det psykologiske fra min side. Det betyr ikke at måten hun svarer på er greit altså, bare så det er sagt. Jeg var en av de som ble sur av andres kommentarer, men jeg var aldri en offentlig person eller en som lot ting gå utover andre sånn sett. Bortsett fra at samboer måtte tåle litt mer svingninger de siste ukene da. Og jeg er i den andre enden av skalaen😅 Født 5 barn og syns det var like fasinerende hver gang andre delte sine meninger selv om jeg var høygravid og lei selv😅🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8 timer siden #7483 Del Skrevet 8 timer siden Svaret her er vel at det ikke er noen fasit. Kanskje er fødselen alt i gang eller så er det 2 uker til hvem vet. Stina må nå få lov til å ønske seg at detter over snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Empressiell Skrevet 7 timer siden #7484 Del Skrevet 7 timer siden Klink skrev (4 minutter siden): Svaret her er vel at det ikke er noen fasit. Kanskje er fødselen alt i gang eller så er det 2 uker til hvem vet. Stina må nå få lov til å ønske seg at detter over snart. Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Empressiell Skrevet 7 timer siden #7485 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Katinkalille skrev (5 minutter siden): Og jeg er i den andre enden av skalaen😅 Født 5 barn og syns det var like fasinerende hver gang andre delte sine meninger selv om jeg var høygravid og lei selv😅🥰 Alle er forskjellige sånn sett, ja! Tenker at så lenge man sier noe i beste mening, så er det ikke mer å få gjort. Er du sikker på at du ikke mente noe vondt, så er det det du kan kontrollere. Måten hun responderer er utelukkende hennes ansvar alene. Alle får stå for seg og sitt. Endret 7 timer siden av Empressiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 7 timer siden #7486 Del Skrevet 7 timer siden Det er jo ikke rart hun skriver at det kan være alt fra nå til om tre dager når det er den infoen man får av jordmødre. Jeg fødte forresten første ungen i ambulansen fordi alle hadde fortalt meg så mye om hvor sykt vondt det var med EKTE rier, at det kom jeg til å merke (som i: Slutt å sutre over kynnere). Hadde rutinekontroll et par dager før termin og nevnte bare så vidt "kynnerne" mine før jordmor kjente etter, og der var jo fødselen i full gang. Om noe synes jeg kanskje det som åpenbart var rier var litt mindre vondt enn de evige kynnerne jeg hadde i begynnelsen 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 7 timer siden #7487 Del Skrevet 7 timer siden (endret) solsolsol skrev (17 minutter siden): Det er jo ikke rart hun skriver at det kan være alt fra nå til om tre dager når det er den infoen man får av jordmødre. Jeg fødte forresten første ungen i ambulansen fordi alle hadde fortalt meg så mye om hvor sykt vondt det var med EKTE rier, at det kom jeg til å merke (som i: Slutt å sutre over kynnere). Hadde rutinekontroll et par dager før termin og nevnte bare så vidt "kynnerne" mine før jordmor kjente etter, og der var jo fødselen i full gang. Om noe synes jeg kanskje det som åpenbart var rier var litt mindre vondt enn de evige kynnerne jeg hadde i begynnelsen 😆 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette, jeg trodde også rier var kynnere. Men da vannet mitt gikk var jeg ikke i tvil. Gikk rundt på sykehus rommet og trodde riene skulle gjøre ekstremt mye mere vondt. Gikk fra 1cm til 7cm på veldig kort tid pga jeg trodde det skulle gjøre mye mer vondt (ventet med å plinge på jordmor pga jeg trodde det bare var kynnere). Endret 7 timer siden av lillebamsemums 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 7 timer siden #7488 Del Skrevet 7 timer siden Lurer på hvordan clickbait titlene til Stina hadde vært hvis hun prøvde å tenke mindre ekstremt. Litt positiv tenking har sjeldent skadet noen. Smerter smerter smerter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 6 timer siden #7489 Del Skrevet 6 timer siden Hun hadde jo regelmessige rier, hvert 10 minutt. Tipper baby kommer i løpet av natten/morgendagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 6 timer siden #7490 Del Skrevet 6 timer siden Spennende for Per Fredrik og Stina. Jeg følger ikke Stina, men jeg følger han, og dette tror jeg kommer til å bli litt av en omstilling for dem. Kanskje spesielt han, som er såpass rigid og rutinestyrt. 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 6 timer siden #7491 Del Skrevet 6 timer siden HMK skrev (26 minutter siden): Spennende for Per Fredrik og Stina. Jeg følger ikke Stina, men jeg følger han, og dette tror jeg kommer til å bli litt av en omstilling for dem. Kanskje spesielt han, som er såpass rigid og rutinestyrt. 🙈 Må nok bare omstille rutinene sine etter den nye sjefen har ankommet huset ☺️ går som regel ganske greit, selv om man ønsker sterkt å vedlikeholde hobbyer så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 5 timer siden #7492 Del Skrevet 5 timer siden med tanke på rier hvert 10 min. regner jeg med hun føder om ikke alt for lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå