Populært innlegg duplexx Skrevet mandag kl 19:19 Populært innlegg #7381 Del Skrevet mandag kl 19:19 (endret) Jeg syns egentlig Stina får litt usmakelig ufortjent tyn. Hun lever ikke et liv jeg selv nødvendigvis ville valgt. Men om man skal sammenligne med henne med mange andre syns jeg hun er fullstendig harmløs?? Det eneste hun gjør «feil» er å ikke ha en vanlig inntektsbringende jobb, noget fylt og operert, og kan tydeligvis ikke pynte pent nok til jul. Alt dette er smak og behag. Hun skader ingen, hun henger ikke ut noen, og vi kan ikke vite noen ting om hvor vidt hun vil eksponere barnet når det kommer. Til Stinas fordel bor hun også sammen med en ganske normal og oppegående mann. Jeg syns at mye av det Stina fronter er helt innafor. Annerledes enn meg, i hva gjelder å pynte til jul, eller hva dagene hennes består av. Men alt i alt kan jeg ikke si jeg syns hun er usmakelig eller bryter en masse lover og etiske retningslinjer. Hun er vel kanskje en av de få influensaene jeg føler ligger litt lavt og ikke spyr ut reklame og selger seg for ting hun ikke tror på over en lav sko for å tjene bitte litt spenn. Utrolig nok virker det som hun gir litt faan i hva verden mener om henne, og hun virker VELDIG tilfreds med sitt stille og rolige liv. Og det må være en veldig god følelse, egentlig. Good for her. Endret mandag kl 19:24 av duplexx 33 7 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet mandag kl 21:49 #7382 Del Skrevet mandag kl 21:49 Noen som husker hvilken tekstilrenser ho har? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet mandag kl 21:51 #7383 Del Skrevet mandag kl 21:51 duplexx skrev (2 timer siden): Jeg syns egentlig Stina får litt usmakelig ufortjent tyn. Hun lever ikke et liv jeg selv nødvendigvis ville valgt. Men om man skal sammenligne med henne med mange andre syns jeg hun er fullstendig harmløs?? Det eneste hun gjør «feil» er å ikke ha en vanlig inntektsbringende jobb, noget fylt og operert, og kan tydeligvis ikke pynte pent nok til jul. Alt dette er smak og behag. Hun skader ingen, hun henger ikke ut noen, og vi kan ikke vite noen ting om hvor vidt hun vil eksponere barnet når det kommer. Til Stinas fordel bor hun også sammen med en ganske normal og oppegående mann. Jeg syns at mye av det Stina fronter er helt innafor. Annerledes enn meg, i hva gjelder å pynte til jul, eller hva dagene hennes består av. Men alt i alt kan jeg ikke si jeg syns hun er usmakelig eller bryter en masse lover og etiske retningslinjer. Hun er vel kanskje en av de få influensaene jeg føler ligger litt lavt og ikke spyr ut reklame og selger seg for ting hun ikke tror på over en lav sko for å tjene bitte litt spenn. Utrolig nok virker det som hun gir litt faan i hva verden mener om henne, og hun virker VELDIG tilfreds med sitt stille og rolige liv. Og det må være en veldig god følelse, egentlig. Good for her. Enig 🥰 jeg er heller ikke lik henne på så mange områder, og jeg må av og til trekke på smilebåndet av henne pga ting hun sier og gjør.. men det gjør henne ikke noen dårlig person. Synes hun fremstår snill og god jeg, har ikke noe dårlig å si om henne😊 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet mandag kl 21:52 #7384 Del Skrevet mandag kl 21:52 Hammerhai skrev (1 minutt siden): Noen som husker hvilken tekstilrenser ho har? 🙊 Du får sende henne en melding å spørre. Hun er ganske flink til å svare kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei_123 Skrevet mandag kl 22:44 #7385 Del Skrevet mandag kl 22:44 duplexx skrev (3 timer siden): Jeg syns egentlig Stina får litt usmakelig ufortjent tyn. Hun lever ikke et liv jeg selv nødvendigvis ville valgt. Men om man skal sammenligne med henne med mange andre syns jeg hun er fullstendig harmløs?? Det eneste hun gjør «feil» er å ikke ha en vanlig inntektsbringende jobb, noget fylt og operert, og kan tydeligvis ikke pynte pent nok til jul. Alt dette er smak og behag. Hun skader ingen, hun henger ikke ut noen, og vi kan ikke vite noen ting om hvor vidt hun vil eksponere barnet når det kommer. Til Stinas fordel bor hun også sammen med en ganske normal og oppegående mann. Jeg syns at mye av det Stina fronter er helt innafor. Annerledes enn meg, i hva gjelder å pynte til jul, eller hva dagene hennes består av. Men alt i alt kan jeg ikke si jeg syns hun er usmakelig eller bryter en masse lover og etiske retningslinjer. Hun er vel kanskje en av de få influensaene jeg føler ligger litt lavt og ikke spyr ut reklame og selger seg for ting hun ikke tror på over en lav sko for å tjene bitte litt spenn. Utrolig nok virker det som hun gir litt faan i hva verden mener om henne, og hun virker VELDIG tilfreds med sitt stille og rolige liv. Og det må være en veldig god følelse, egentlig. Good for her. Er ganske enig med deg.. Jada er mye pupper i monitor og selfies og filter men det er det jo alle andre steder på sosiale medier også så det har ikke så mye å si. Hun er en influencer som tjener penger på at folk som ikke liker henne ser på snappene hennes og det i seg selv er jo litt morsomt, det tror jeg hun også syns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 05:05 #7386 Del Skrevet tirsdag kl 05:05 Tough cookie skrev (7 timer siden): Du får sende henne en melding å spørre. Hun er ganske flink til å svare kjapt Det er ikke sant men ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 09:11 #7387 Del Skrevet tirsdag kl 09:11 Dojakitty skrev (4 timer siden): Det er ikke sant men ok Jeg snakker bare ut fra egen erfaring. Jeg har to ganger sendt en melding og spurt om ting, og da har hun svart i løpet av en liten halvtime. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 09:14 #7388 Del Skrevet tirsdag kl 09:14 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg snakker bare ut fra egen erfaring. Jeg har to ganger sendt en melding og spurt om ting, og da har hun svart i løpet av en liten halvtime. Har aldri svart meg, da jeg har spurt om flere praktiske ting som planter,hvor hun har kjøpt ting, kilder til fakta påstander hun har. og nei, jeg har ikke spurt krast eller kritisk. Men sånn er jo disse folka. Tåler ikke motgang 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl 09:18 #7389 Del Skrevet tirsdag kl 09:18 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet tirsdag kl 09:18 #7390 Del Skrevet tirsdag kl 09:18 Dojakitty skrev (2 minutter siden): Har aldri svart meg, da jeg har spurt om flere praktiske ting som planter,hvor hun har kjøpt ting, kilder til fakta påstander hun har. og nei, jeg har ikke spurt krast eller kritisk. Men sånn er jo disse folka. Tåler ikke motgang Bitter much? Bare fordi hun ikke har svart deg liksom Jeg har stilt henne kritiske spørsmål og fått svar. Men jeg hadde ikke blitt sur om jeg ikke hadde fått svar heller. Regner med at det drasser inn med kommentarer og spørsmål og man klarer jo selvfølgelig ikke svare alle på alt 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 09:19 #7391 Del Skrevet tirsdag kl 09:19 Wenda skrev (Akkurat nå): Bitter much? Bare fordi hun ikke har svart deg liksom Jeg har stilt henne kritiske spørsmål og fått svar. Men jeg hadde ikke blitt sur om jeg ikke hadde fått svar heller. Regner med at det drasser inn med kommentarer og spørsmål og man klarer jo selvfølgelig ikke svare alle på alt Bitter ja 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet tirsdag kl 09:43 #7392 Del Skrevet tirsdag kl 09:43 Zooli skrev (19 timer siden): Hun har for lite å gjøre asså …… Bytter ut høstgarderoben med julegarderobe? Hvem i all verden er det som gjør det? Eller har tid til det. Vi andre legger shortser og sommerkjoler litt lenger inn i skapet i september, og trekker frem strikkegensere når det blir kaldt. Hun lager seg så mye jobb andre ikke engang visste fantes. Juleklær…..? Men det er klart, hun må jo fylle snap med noe. Det er jo det som er jobben hennes.🤷🏼♀️ Jeg sorterer selv i bokser på loftet 😅 ser ikke problemet i det...men jeg har myyyye mindre klær da, 3 skuffer til alt, for jeg orker ikke å ha så mye fremme, blir bare rot. Men synes det er en veldig praktisk ordning å rydde bort det man vet man ikke skal bruke på flere mnd til nesten ett år.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet tirsdag kl 09:48 #7393 Del Skrevet tirsdag kl 09:48 Dojakitty skrev (32 minutter siden): Har aldri svart meg, da jeg har spurt om flere praktiske ting som planter,hvor hun har kjøpt ting, kilder til fakta påstander hun har. og nei, jeg har ikke spurt krast eller kritisk. Men sånn er jo disse folka. Tåler ikke motgang Har samme erfaring... Men nå har jeg sluttet å følge da, for jeg blir sprø av tekstingen, så svinger innom av og til i håp om at hun har begynt å tekste som før igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet tirsdag kl 14:56 #7394 Del Skrevet tirsdag kl 14:56 baby24*håper* skrev (5 timer siden): Jeg sorterer selv i bokser på loftet 😅 ser ikke problemet i det...men jeg har myyyye mindre klær da, 3 skuffer til alt, for jeg orker ikke å ha så mye fremme, blir bare rot. Men synes det er en veldig praktisk ordning å rydde bort det man vet man ikke skal bruke på flere mnd til nesten ett år.. Samme her. Har langt ifra så mye klær som Stina, men jeg har en bod i kjelleren hvor jeg oppbevarer sesongklær 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 18:36 #7395 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Han får ikke lov å kjøpe de to siste koppene han mangler fordi de er for dyre, men hun kan kjøpe en veske til 15.000 fordi hu ble skuffa på en ultralyd. Hjelpes. Han tjener jo millioner i året på en JOBB, la nå mannen kjøpe det han vil 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 19:14 #7396 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Illusen skrev (På 9.10.2024 den 22.15): Syns det var fascinerende med ni poser sukkerfritt godteri også. (hun presiserer jo alltid hvor lite hun spiser av denslags om gangen…) Mulig hun har tenkt å bli der til over nyttår ^^ ALTSÅ.......Ja det kan hun minst være med alt som er pakket 😅😅 Men da blir hun stressa da for alt av jul skal jo være bort til nyttårsaften 🎅😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet tirsdag kl 19:51 #7397 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 Jeg er sterkt kritisk til de aller fleste influencere men Stina og PF klarer jeg liksom ikke å mislike, synes det er feelgood å følge med på dem begge. Eneste jeg synes er problematisk er overforbruket deres. Utover det synes jeg begge har en slags underlig sjarm som gjør at jeg må titte innom hver dag 😅 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 20:41 #7398 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 Gjest winterchild skrev (På 18.10.2024 den 21.23): Hon är snäll och geniun. Det upplever jag inte att SE är. Sagt det før,Stina eier ikke empati....Vet det kommer mot kommentarer men står med ryggen rak uansett 😄 Ho blir helt sikkert ei varm og god mamma,så vi får vel en mykere utgave av henne etterhvert som mammalivet skrider framover .Ønsker begge to lykke til i foreldrerollen 👶 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 21:29 #7399 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 Eyr skrev (På 23.10.2024 den 14.03): Får man keisersnitt for å være liten? Er det allerede bestemt at det blir KS så kan hun jo ihvertfall legge igjen krølltanga hjemme 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 21:42 #7400 Del Skrevet tirsdag kl 21:42 Sant, har opplevd sprutbæsj under morgenkåpen helt opp til albuen 😆 Huff ja,men såååååå mye hun kan før hun har noe som helst erfaring......Vil som oftest gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå