Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Den autotekstingen hun bruker er helt krise!

I går smakte hun altså på fettekakedeien, før hun gikk over til fucky og julevin😁

Edit: Ser nå at bildene er postet av andre også Screenshot_20241103-090955_Discord.jpg.8943614c3e469fbaac108884e3b1cbf4.jpgScreenshot_20241103-091000_Discord.jpg.ef976305f7ecb66d5249a367aeb7e593.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zooli skrev (44 minutter siden):

Mange damer på 55 pluss som har fin interiørstil. Skjønner ikke helt hva du mener med den kommentaren. Følger flertallet instagramkontoer der kontoinnehaver er skikkelig gammel, type 50 pluss🙄. Derimot er det mange unge influencere som har helt forferdelig dårlig interiørstil, feks Stina.

Jeg er ikke 55 pluss, men absolutt voksen.

Man er ikke "skikkelig gammel" når man er 55 pluss.

"Skikkelig gammel" er man i 80-90 årene

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (18 minutter siden):

Man er ikke "skikkelig gammel" når man er 55 pluss.

"Skikkelig gammel" er man i 80-90 årene

Du skjønte at jeg var ironisk?!
Mot hun som skrev innlegget om damer på 55 pluss, som jeg svarte på. Derfor det var et smilefjes med himlende øyer.  (Trodde ikke det skulle være nødvendig med forklaring men …..).

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (50 minutter siden):

Den autotekstingen hun bruker er helt krise!

I går smakte hun altså på fettekakedeien, før hun gikk over til fucky og julevin😁

Edit: Ser nå at bildene er postet av andre også Screenshot_20241103-090955_Discord.jpg.8943614c3e469fbaac108884e3b1cbf4.jpgScreenshot_20241103-091000_Discord.jpg.ef976305f7ecb66d5249a367aeb7e593.jpg

Det er fordi hun snakker så uforståelig at appen fanger ikke opp alt hun sier

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Helt klart!

I går ble det ekstra morsomt med fettekakedei, fucky og julevin.

Om man ikke visste hvem dette handler om, og at hun er gravid, ville man trodd at hun var på en heidundrende fest.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (13 minutter siden):

Fettekake-deigen 🙈😂😂😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooli skrev (1 time siden):

Mange damer på 55 pluss som har fin interiørstil. Skjønner ikke helt hva du mener med den kommentaren. Følger flertallet instagramkontoer der kontoinnehaver er skikkelig gammel, type 50 pluss🙄. Derimot er det mange unge influencere som har helt forferdelig dårlig interiørstil, feks Stina.

Jeg er ikke 55 pluss, men absolutt voksen.

Det kom litt feil ut. Jeg mente det ikke slik. Mente liksom at det var litt sånn rotete julepynt som gjerne var mer populær på 90 tallet. Og for de som var godt voksne den gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite visste jeg at man fikk slik nips og glorete julepynt-smak når man runda 55. Syns dessverre pyntinga i år har tippa over i mani istedenfor å være inspirerende. Så mye greier overalt og så skal hun ha det på stellebordet også… får helt noia.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (6 minutter siden):

Lite visste jeg at man fikk slik nips og glorete julepynt-smak når man runda 55. Syns dessverre pyntinga i år har tippa over i mani istedenfor å være inspirerende. Så mye greier overalt og så skal hun ha det på stellebordet også… får helt noia.

Ja enig . Tenker hypomani 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (20 minutter siden):

Blir bra mye støv her de neste 2 mnd. Ikke lett og få bort det i all den "granbaren" hun har over alt..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (1 time siden):

Du skjønte at jeg var ironisk?!
Mot hun som skrev innlegget om damer på 55 pluss, som jeg svarte på. Derfor det var et smilefjes med himlende øyer.  (Trodde ikke det skulle være nødvendig med forklaring men …..).

Nei jeg skjønte faktisk ikke at det var ironisk😆 da jeg ikke leste kommentaren du svarte på.

Jeg var litt kjapp i avtrekkeren der🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (1 time siden):

På stellebordet????

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal folk alltid forvente det verste når det kommer til barn? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hørte at jeg måtte fjerne pynt og planter, og måtte hvert fall ikke finne på å ha duker på bordene.. Nå er barnet 8 år og har til gode å ødelegge en eneste pyntegjenstand eller noe😅

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker all pyntingen hennes til jul, skjønner ikke hva mam  får ut av å kritisere den, man har forskjellig smak:) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (45 minutter siden):

Hvorfor skal folk alltid forvente det verste når det kommer til barn? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hørte at jeg måtte fjerne pynt og planter, og måtte hvert fall ikke finne på å ha duker på bordene.. Nå er barnet 8 år og har til gode å ødelegge en eneste pyntegjenstand eller noe😅

Min er mye eldre men har fortsatt ikke ødelagt noe 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dojakitty skrev (54 minutter siden):

Gleder meg til å se hvordan hun løser denne pyntinga om 1 års tid når ungen stabber rundt å river ned alt 😂

Det er ikke alle ettåringer som "river ned alt". Mine 2 barn rørte aldri pynten.

Kanskje må hun begrense pynting neste jul, kanskje går det helt fint. Det vil tiden vise.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke å lese så langt tilbake i tid, men har noen reagert på at "nå som hun føder i november, så blir det offisielt en julebaby" 😹

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Da er du heldig, første barnet her har ikke ødelagt en eneste julepynt eller vanlig pynt. Nr 2 og 3 er noe helt for seg selv, virker som dem har hatt en planlagt kamp om å ødelegge mest mulig mens de var under 2 år 🙈 Da nr 3 var 15 mnd valgte vi å ikke pynte til jul, pyntet bare der hvor barnet iike rakk frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (26 minutter siden):

Det er ikke alle ettåringer som "river ned alt". Mine 2 barn rørte aldri pynten.

Kanskje må hun begrense pynting neste jul, kanskje går det helt fint. Det vil tiden vise.

Ja ingen grunn hvertfall til å begrense seg i år, sier seg selv. Det tror jeg de finner helt ut av selv hvordan dette skal gjøre NESTE år. 🤭

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...