Sannhetsøkende Skrevet 30. oktober #7281 Del Skrevet 30. oktober Øyeblikk skrev (1 time siden): Som en vanlig dame som matcher høyden sin. Hverken mer eller mindre. Så hun redigerer eller poserer seg tynnere? Gjør hun seg lengre også? Syns det er tragisk at de holder på sånn. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. oktober #7282 Del Skrevet 30. oktober PecanPie skrev (7 timer siden): Jeg tipper det er manglende erfaring som gjør at hun ikke vet hvor vondt en fødsel kan gjøre, noe som er helt naturlig om man ikke har født før. Jeg er spent på hvordan hun vil omtale fødselen når hun mener (modnings?)riene er kraftige og ekstremt vonde nå. Når hun ikke har noen referanse kan de nok sprenge smerteskalaen allerede nå for henne. Jeg har født barn som har ligget i både sete- og hodeleie. Begge deler er vondt. 😅 Får man ikke litt bedøvelse nå til dags? Alle føder vel ikke barn i fullt smertehelvete. Ingen vet hvordan en fødsel er før man opplever dette selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 31. oktober #7283 Del Skrevet 31. oktober (endret) Kleenex skrev (2 timer siden): Får man ikke litt bedøvelse nå til dags? Alle føder vel ikke barn i fullt smertehelvete. Ingen vet hvordan en fødsel er før man opplever dette selv. Det finnes veldig mange ulike bedøvelser. Vi fikk remset opp en liste når jeg var på kurs før fødsel. Tror det mest normale er epidural. Kan gått få mer enn den ene også. Endret 31. oktober av lillebamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. oktober #7284 Del Skrevet 31. oktober Sannhetsøkende skrev (6 timer siden): Så hun redigerer eller poserer seg tynnere? Gjør hun seg lengre også? Syns det er tragisk at de holder på sånn. Aner ikke hva hun gjør på andre plattformer men på snap bruker hun utelukkende filter på HVER ENESTE SNAP. så.. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. oktober #7285 Del Skrevet 31. oktober Klump skrev (7 timer siden): Hun har hatt ekstreme smerter i ett år nå. Aldri vært borti makan til syting i en graviditet. Da kan du ta turen innom Drage, Stina er ikke i nærheten av å klage som Drage gjør. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. oktober #7286 Del Skrevet 31. oktober Sannhetsøkende skrev (7 timer siden): Så hun redigerer eller poserer seg tynnere? Gjør hun seg lengre også? Syns det er tragisk at de holder på sånn. Tvilsomt. Hun er liten og nett. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. oktober #7287 Del Skrevet 31. oktober PecanPie skrev (17 timer siden): Jeg mener man fint kan ha maserier ganske lenge i forkant av fødsel, spesielt som førstegangsfødende. De kan visstnok være ganske vonde også. Nå fødte jeg noen uker før termin, men slet endel med modningsrier i forkant av det - og det var myyye verre enn selve riene under fødsel! Kunne født hundre ganger til om jeg ble garantert like lite smerter hver gang😅 Vil aldri gå gravid igjen pga mye smerter og plager under selve svangerskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 31. oktober #7288 Del Skrevet 31. oktober For noen ekstreme mengder sukkerfritt godteri det skal inntas i desember. Per Fredrik får en sjokoladebar + en pose godteri hver dag i kalenderen sin. I tillegg kjøpte de hver sin sukkerfrie godterikalender på europris i går 😅 Ja, her bruker jeg også ordet ekstremt 😂 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 31. oktober #7289 Del Skrevet 31. oktober Alvea skrev (8 minutter siden): For noen ekstreme mengder sukkerfritt godteri det skal inntas i desember. Per Fredrik får en sjokoladebar + en pose godteri hver dag i kalenderen sin. I tillegg kjøpte de hver sin sukkerfrie godterikalender på europris i går 😅 Ja, her bruker jeg også ordet ekstremt 😂 Hun kjøper inn ganske ofte, så dette kommer liksom ikke som noe sjokk lengre. Hvor sundt det er, aner jeg ikke. Selv om ting er sukkerfritt, så inneholder det fortsatt en del usunne ting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. oktober #7290 Del Skrevet 31. oktober Alvea skrev (50 minutter siden): For noen ekstreme mengder sukkerfritt godteri det skal inntas i desember. Per Fredrik får en sjokoladebar + en pose godteri hver dag i kalenderen sin. I tillegg kjøpte de hver sin sukkerfrie godterikalender på europris i går 😅 Ja, her bruker jeg også ordet ekstremt 😂 Når man tror man er sunn og sukkerfri og pøser på med MENGDER sukkerfritt, da er man på en annen planet ass. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 31. oktober #7291 Del Skrevet 31. oktober Plast, plast og mer plast 👀 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 31. oktober #7292 Del Skrevet 31. oktober Hva i all verden var poenget med det dær🙄... hvis hun bærer på de kiloene hun har pakket pf inn i, så slå av filltret på deg selv stina , sånn at det blir mer troverdig 🙈😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 31. oktober #7293 Del Skrevet 31. oktober Hva er greia med «ikke bruke magemuskler» hele tiden og «magemusklene mine fungerer ikke pga. hormoner». Jeg har nettopp vært gravid og kan ikke huske at de ikke gikk an å bruke? Jeg kom meg fint inn og ut av bilen osv. Eneste som var pes var kanskje å snu seg i sengen, men det gikk jo uten at jeg så på det som et veldig stort problem i hverdagen 😅 Det er tungt å gå gravid ja, spesielt på slutten, men synes det overdrives en smule kanskje😅 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. oktober #7294 Del Skrevet 31. oktober (endret) Alvea skrev (19 minutter siden): Hva er greia med «ikke bruke magemuskler» hele tiden og «magemusklene mine fungerer ikke pga. hormoner». Jeg har nettopp vært gravid og kan ikke huske at de ikke gikk an å bruke? Jeg kom meg fint inn og ut av bilen osv. Eneste som var pes var kanskje å snu seg i sengen, men det gikk jo uten at jeg så på det som et veldig stort problem i hverdagen 😅 Det er tungt å gå gravid ja, spesielt på slutten, men synes det overdrives en smule kanskje😅 Hun har hevdet hele svangerskapet at magemusklene er borte/ikke virker (pga hormoner). Endret 31. oktober av FruRosa Tastefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 31. oktober #7295 Del Skrevet 31. oktober Dojakitty skrev (11 timer siden): Når man tror man er sunn og sukkerfri og pøser på med MENGDER sukkerfritt, da er man på en annen planet ass. Jeg kjøpte noe sukkerfri godis for en stund siden fra tights, vet ikke om det var kun min kropp som reagerte, kan godt hende, men jeg har aldri fjertet så mye i hele mitt liv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. november #7296 Del Skrevet 1. november Magemusklene fungerer ikke? Er de helt korka eller?!! Hva er dette? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. november #7297 Del Skrevet 1. november (endret) Dojakitty skrev (1 time siden): Magemusklene fungerer ikke? Er de helt korka eller?!! Hva er dette? Hun sier så. De forsvant pga hormoner i 1.trimester. Edit: "forsvant" som i "sluttet å fungere" Endret 1. november av FruRosa Lagt til tekst 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 1. november #7298 Del Skrevet 1. november FruRosa skrev (15 minutter siden): Hun sier så. De forsvant pga hormoner I 1.trimester. Edit: "forsvant" som i "sluttet å fungere" Jøss. Den var ny. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 1. november #7299 Del Skrevet 1. november Teksten skrev paprika i stede for «håper ikke han kommer» 😂😂 digger enkelte av de auto tekstene hennes 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. november #7300 Del Skrevet 1. november (endret) Jeg fikk vondt i plantehjertet mitt da de bare kastet de store palmene i "komposten" nedenfor verandaen. Hun kunne gitt dem bort! Så store planter er kostbare. De hadde blitt flotte om de ble støttet opp og fikk stå i godt lys. Endret 1. november av FruRosa Tastetull 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå