Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Illusen skrev (6 minutter siden):

Skal godt gjøres å screenshot’e et bilde av Stina UTEN godt synlig kløft. Bare nevner det…..

Ja.. Og hadde jeg sladdet hadde det sikkert vert feil og .. 😮‍💨

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (52 minutter siden):

Ikke glem «TOM FOR FROKOST,JEG FØDER ikke idag heller»

Dette blir og er en laaaang fødsel😅🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå byttet hun til «første jul med babyen»! Er litt som om han allerede er født før han er født med de overskriftene 👀

hadde selv termin noen dager før henne, så aldri si aldri. Men med alle planene hennes så burde hun gå til termin så hun rekker å fullføre alt dette jule kaoset hun snakker om 😅 

Endret av lillebamsemums
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjedelig innhold for tiden. Hun dro den påståtte begynnende fødselen ut så lenge hun kunne…..

Måte på Hvor lenge man orker å se på rugsprø og gradestokken, avblomstrede sommerblomster og strikkepinner🥱🥱🥱🥱

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (13 minutter siden):

Dette har vært det lengste svangerskapet i hele verden tror jeg. 

Nah, Sophie Elise hadde det lengste svangerskapet etter min mening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke Stina, men måtte en tur innom snap for å se. Fikk opp snap for 2 ukers tilbake. Der presenterte hun fødebagen(e?). Altså,er dette kødd?! Har hun tenkt å hatt med seg alt det der?Når skal hun bruke alt det der?Kommer ikke til å få bruk for 1/4 engang😅Tror sjokket blir stort med et nyfødt barn i hus…

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (7 timer siden):

Nah, Sophie Elise hadde det lengste svangerskapet etter min mening. 

Helene Drage også. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (1 time siden):

Helene Drage også. 

Slutta å følge henne sånn totalt, alt gikk på repeat, så får ta deg på ordet. En influencer-graviditet varer ekstra lenge kan man vel være enig om. I alle fall for enkelte. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange ganger er det mulig å si ordet GRAVID? I løpet av en liten forklaring om strikketøy til seg selv greier hun å putte det inn flere ganger i samme setning, til og med. Orker ikke høre på babbelet hennes. 

Og for en selvsentrert, fjern måte hun oppfører seg på. At noen finner henne sjarmerende er mer enn jeg greier å forstå. 

• Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye rier i går. Og den syra er jo ingenting å gjøre noe med, sier hun og smører ETT TONN SMØR på knekkebrødet. Jeg har ett hett tips, men tror ikke jeg skal dele det med hun som tross alt ikke har effekt av å spise mandler... 🤐

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Sykt mye rier i går. Og den syra er jo ingenting å gjøre noe med, sier hun og smører ETT TONN SMØR på knekkebrødet. Jeg har ett hett tips, men tror ikke jeg skal dele det med hun som tross alt ikke har effekt av å spise mandler... 🤐

Men rier?? Varer de i ukesvis der eller hva 🤷‍♀️ følger ikke altså, leser bare her.. reine elefanten hun der, føles som det svangerskapet har vart i to år. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lzzy skrev (Akkurat nå):

Men rier?? Varer de i ukesvis der eller hva 🤷‍♀️ følger ikke altså, leser bare her.. reine elefanten hun der, føles som det svangerskapet har vart i to år. 

Jeg aner ikke... trodde ikke det. Men hva vet vel jeg, jeg har jo bare født 3 barn så kan være noe jeg har gått glipp av 😑

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Jeg aner ikke... trodde ikke det. Men hva vet vel jeg, jeg har jo bare født 3 barn så kan være noe jeg har gått glipp av 😑

Fire barn selv, men måte på til lange svangerskap’a gitt 😅 men det er selvsagt forskjell på folk.. det er jo det 🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering for de som ikke orker å klikke seg gjennom babbelet hennes: Hun har tidvis voldsomme, kjempevonde rier. Det er ikke kynnere, for det har hun hatt mye av og vet hvordan de kjennes ut. Riene er så vonde at hun i går kveld måtte puste seg gjennom dem. Men nå kjenner hun ingenting. Det kan hende hun føder i dag, det kan hende hun føder om to uker, hun vet ikke. Hun er dritlei av å være gravid nå, men det er jo meningen at man skal bli dritlei på slutten så man er motivert for fødsel. Nå må hun få i seg litt frokost og sånt no 🫥

LYKKE TIL når de virkelige riene og selve fødselen kommer 😅 Jeg lurer veldig på hva hun baserer vurderingen om at hun har "ekstremt høy smerteterskel" på. (Og før Stinas venner kommer – her er ikke poenget mitt å kritisere henne for å ha vondt mot slutten av svangerskapet, men det at hun i all tid har sagt at hun tåler smerter så sinnsykt godt, men har klaget over svært smertefulle kynnere i et par måneder allerede.)

Jeg vet ikke hvor mye mer av dette svangerskapet JEG holder ut.

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (12 minutter siden):

Jeg mener man fint kan ha maserier ganske lenge i forkant av fødsel, spesielt som førstegangsfødende. De kan visstnok være ganske vonde også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...