Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

SoftKitty skrev (11 minutter siden):

Er ikke poenget med de 2 genserbildene at gravidmagen er borte...? Fordi hun har født?

Specsavers next?😅😉

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det filteret som gjør at øyebrynene ser ut som de tilhører en 80 år gammel mann? Gruuuusommme rett og slett. Ser jo ut som de tar halve ansiktet. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (30 minutter siden):

Specsavers next?😅😉

haha nå så jeg på snappen hennes og magen var jo under der 😄 trodde det var en merkelig måte å annonsere fødsel på jeg 😄 (så på snap utforsk et bilde av hun og en baby med blått hjerte så tenkte bare det var hennes men var jo ikke det såklart)

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (12 minutter siden):

haha nå så jeg på snappen hennes og magen var jo under der 😄 trodde det var en merkelig måte å annonsere fødsel på jeg 😄 (så på snap utforsk et bilde av hun og en baby med blått hjerte så tenkte bare det var hennes men var jo ikke det såklart)

Nei det bildet har hun vel reposta noen ganger nå for clickbait 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Nei det bildet har hun vel reposta noen ganger nå for clickbait 

Føler alle overskriftene hennes er veldig føde føde føde. Bare for å få folk til å se henne snakke om strikking. Er mye gravid relatert, men syntes hun burde ord langt de overskriftene litt. 

adriana32 skrev (1 time siden):

Er det filteret som gjør at øyebrynene ser ut som de tilhører en 80 år gammel mann? Gruuuusommme rett og slett. Ser jo ut som de tar halve ansiktet. 

Enkelte dager så syntes jeg hun ser veldig gul ut pga filteret og lyset i huset. 😳 har iPhone 14 pro. Så kan ikke bare være tlf min 😅

Endret av lillebamsemums
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte meg nesten der Anna Rasmussen,  oi eh  mener Stina 😅

Screenshot_20241029_130352_Snapchat.jpg

20241029_130445.jpg

Screenshot_20241029_130754_Gallery.jpgEdit: jeg må vell påpeke at det var clickbait overksriften jeg siktet til og ikke kløfta selv om den og er der..  Derfor zoomet jeg inn og markerte den lille teksten med rødt. Siden noen kansje ser dårlig zoomet jeg ekstra godt inn.  Så dette var ikke ment noe negativt om kløft. Håper ingen føler seg krenka på noen sine vegne. Men det er vell for sent dessverre 

Enda en edit. Ja jeg kunne ha croppet bildet bedre. Men jeg tenkte dessverre ikke over det da jeg selv ikke har problemer med pupper.

Og en PS: Jeg liker faktisk Stina. Har ingen problemer med henne. 

Endret av GuuriMalla
Må gå tilbake og være captain obvious siden det ikke var så lett for alle å forstå budskapet med dette innlegget som det først såg ut som
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GuuriMalla skrev (9 minutter siden):

Lurte meg nesten der Anna Rasmussen,  oi eh  mener Stina 😅

Screenshot_20241029_130352_Snapchat.jpg

20241029_130445.jpg

Screenshot_20241029_130754_Gallery.jpg

Var dette nødvendig?

Ser jo folk her inne ranter ofte om kløften hennes,men vi ser jo hvem som er opptatt av den..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (15 minutter siden):

Var dette nødvendig?

Ser jo folk her inne ranter ofte om kløften hennes,men vi ser jo hvem som er opptatt av den..

poenget med innlegget var jo den lille teksten der som nesten var usynlig. Ikke kløften. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (15 minutter siden):

poenget med innlegget var jo den lille teksten der som nesten var usynlig. Ikke kløften. 

Og det er jo ikke så lett å finne bilder av henne uten at puppene henger halvveis utafor da. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (26 minutter siden):

Var dette nødvendig?

Du la ikke merke til hvordan hun satte teksten på det innlegget? Syns du ikke det er det minste kritikkverdig hvordan hun bruker baby’en for hvert øre den er verdt -  på denne måten?

Lurer virkelig på hvor godt den stakkars lille tassen kommer til å bli skjermet i oppveksten…. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (1 minutt siden):

Du la ikke merke til hvordan hun satte teksten på det innlegget? Syns du ikke det er det minste kritikkverdig hvordan hun bruker baby’en for hvert øre den er verdt -  på denne måten?

Lurer virkelig på hvor godt den stakkars lille tassen kommer til å bli skjermet i oppveksten…. 

Jeg syns det er tacky når man skal vise frem pupper i enhver anledning, og nå som hun bruker "BABYEN" og "FØDSEL" som klickbait syns jeg det er ekstremt unødvendig å gjøre det med puppa i monitor. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke se på snappene hennes nå, så åpenlyst at hun søker oppmerksomhet rundt at babyen kan ha blitt født. Klikker inn når vg skriver at han er født, som sikkert er i midten av november.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (6 minutter siden):

Satt å tenkte på dette selv, hun vet akkurat hva hun holder på med. Er super tydelig hva hun fremmer og melke nå 😳

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (8 minutter siden):

Satt å tenkte på dette selv, hun vet akkurat hva hun holder på med. Er super tydelig hva hun fremmer og melke nå 😳

Ikke morsmelk- enda da 🤭🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (57 minutter siden):

Heeeelt sikkert derfor det zoomes inn på kløft og poster bilde av nevnte kløft,i tillegg til hele det ucroppet bilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (29 minutter siden):

Ikke morsmelk- enda da 🤭🤭

Nei, hun kan jo prøve da! Skader ikke 🫢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (1 time siden):

Var dette nødvendig?

Du må ha misforstått. Var ikke den som var budskapet. Jeg tåler kløft jeg. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (10 minutter siden):

Jeg kan altså ikke VENTE til 01.11 når hun i det minste kan pynte til jul og i alle fall spe på med litt julesnaps i stede for all denne click baitinga rundt fødsel, føder jeg?? Den tunge veien til graviditeten, babyen kan bli født når som helst! En brutal reise for å bli gravid! Føde pga skummel film? Smerte fra en annen verden! Fødeansikt! 

Men jeg er genuint nervøs for at det kommer til å bli «Pynte til jul med syke rier!», «Philips ankomst! Er kort vei unna», «Julelys på føden?», «Fullmåne, jeg føder??»

Ikke glem «TOM FOR FROKOST,JEG FØDER ikke idag heller»

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (19 minutter siden):

Jeg kan altså ikke VENTE til 01.11 når hun i det minste kan pynte til jul og i alle fall spe på med litt julesnaps i stede for all denne click baitinga rundt fødsel, føder jeg?? Den tunge veien til graviditeten, babyen kan bli født når som helst! En brutal reise for å bli gravid! Føde pga skummel film? Smerte fra en annen verden! Fødeansikt! 

Men jeg er genuint nervøs for at det kommer til å bli «Pynte til jul med syke rier!», «Philips ankomst! Er kort vei unna», «Julelys på føden?», «Fullmåne, jeg føder??»

Nå ga du henne ideer 😂 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (49 minutter siden):

Heeeelt sikkert derfor det zoomes inn på kløft og poster bilde av nevnte kløft,i tillegg til hele det ucroppet bilde.

Skal godt gjøres å screenshot’e et bilde av Stina UTEN godt synlig kløft. Bare nevner det…..

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...