Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (3 timer siden):

Ikke noe å gråte for det. Jeg liker mye av det hun poster. Jeg syns bare hun tar helt av, og blir verre og verre for hver dag. Dette er en tråd hvor vi diskuterer henne som influenser. Du trenger ikke bli lei deg på hennes vegne. Hun har tatt ett aktivt valg om å ikke lese blant annet her inne, fordi kritikken går innpå henne. Da kan du også velge det siden du blir så affisert av det vi skriver. 

Når noen velger å dele livet sitt på internett så må de tåle at folk kritiserer dem 

Det er forskjell på kritikk og mobbing. Svært mye her er sistnevnte.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (1 time siden):

Blir ikke opprørt bare fordi jeg sier i mot drittsnakk - det kalles å være et oppegående menneske. Men det blir kanskje for mye å sette seg inn i for deg🙃 

Brukerdebatt er ikke lov

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (10 minutter siden):

Brukerdebatt er ikke lov

Tydeligvis innafor hvis det kommer fra "riktig" retning.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GuuriMalla skrev (28 minutter siden):

Tror dere Chloe skjønner at hun skal bli storesøster? 

Både og! Ofte kan dyr forstå at man er gravide før man selv vet det. Men er litt ulikt fra dyr til dyr tror jeg. Den ene katten vår begynte å markere en del når han fant ut at jeg var gravid. Vi måtte faktisk sende han bort litt så han ikke skulle gå rundt å gjøre det. (Så han bor hos min far nå i en periode). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal hun ha! 
Jeg blir så sinnsykt inspirert av den juledilla hennes, gleder meg VILT til pyntinga og hun gir meg faktisk veldig julestemning! 
Det elsker jeg med henne! 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

En ting skal hun ha! 
Jeg blir så sinnsykt inspirert av den juledilla hennes, gleder meg VILT til pyntinga og hun gir meg faktisk veldig julestemning! 

Enig, er så hyggelig at enkelte tar seg rå til å gå så langt  ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (57 minutter siden):

En ting skal hun ha! 

Jaaaaa🤩🤩🤩🎄🎄 Julepyntinga er grunnen til at jeg begynte å følge henne i første omgang 🤩🎄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

En ting skal hun ha! 

100% enig! Jeg kjøpte juleby i fjor pga henne, og det tok helt av! Ungene elsker det! :D

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (23 timer siden):

På restaurant dagen etter at vannet gikk??? Ok, hvordan lot dette seg gjøre?

Nei jeg hadde det vell greit? Tok forsåvidt 30t fra vannet gikk til jeg ble innlagt og 49t til barnet var ute. Hadde nok av tid til å finne på ting. Riene syns jeg var ok fordi jeg pause i mellom. 

Dojakitty skrev (23 timer siden):

For ikke å snakke om infeksjonsfare. Ikke akkurat lurt!!

Jada. Hadde kanskje gjort det annerledes om jeg ble gravid igjen men det her var første barnet mitt. Hadde uansett på stort innlegg og ble nøye fulgt opp for infeksjon både før og etter barnet var ute. Fikk beskjed om å leve som normalt inntil jeg hadde behov for å dra på sykehuset så da gjor jeg det 👌🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo le litt når hun skulle ha på genser i dag🙈 

Bilde fra SB sin snapchat 

Screenshot_20241028-145339.png

Screenshot_20241028-145344.png

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting skal Stina ha. Det er rimelig ballsy å kalle 06:37 for «natta». 👏👏

Endret av KaraThrace
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (41 minutter siden):

Én ting skal Stina ha. Det er rimelig ballsy å kalle 06:37 for «natta». 👏👏

Jeg sier det igjen. Disse to kommer til å bli skadelidende av det massive sjokket de skal gjennom snart 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Ja nei altså….. jada…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (3 timer siden):

Hvorfor ler man av dette? Noen gensere er varmere enn andre. Kommer an på type garn osv. Så forklar gjerne for jeg skjønner det ikke 🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (25 minutter siden):

Hvorfor ler man av dette? Noen gensere er varmere enn andre. Kommer an på type garn osv. Så forklar gjerne for jeg skjønner det ikke 🤷‍♀️

For meg så ser faktisk genser nr 2 mye varmere ut enn nr 1. Å man sier man må bytte fordi ullgenser nr 1.er.så varm også går hun for en annen ullgenser 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

For meg så ser faktisk genser nr 2 mye varmere ut enn nr 1. Å man sier man må bytte fordi ullgenser nr 1.er.så varm også går hun for en annen ullgenser 

At den ser varmere ut betyr jo ikke at den er varmere. Igjen, kommer helt an på materialet den er strikket med. Jeg kan bytte mellom to nesten identiske gensere fordi den ene er varmere/kaldere enn hva jeg burde ha på meg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wenda skrev (2 timer siden):

At den ser varmere ut betyr jo ikke at den er varmere. Igjen, kommer helt an på materialet den er strikket med. Jeg kan bytte mellom to nesten identiske gensere fordi den ene er varmere/kaldere enn hva jeg burde ha på meg

Dette! For en merkelig ting å reagere på😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 timer siden):

Ok... Da trekker jeg meg ut av denne diskusjonen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke poenget med de 2 genserbildene at gravidmagen er borte...? Fordi hun har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (2 minutter siden):

Er ikke poenget med de 2 genserbildene at gravidmagen er borte...? Fordi hun har født?

Hun har ikke født, og man ser magen på begge bildene?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...