Orly Skrevet 26. oktober #7141 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (1 time siden): Man er ikke krenket fordi man ikke ler av 5 sider med "Klåvvi" og "lender😂😂😂😂😂😂😂😂",altså.. Nei sikkert ikke, men hvorfor hengeseg opp i det? Er jo Stine som bruker ordet lender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 26. oktober #7142 Del Skrevet 26. oktober svetter ikke fra ansiktet så da går det jo bra….. hu er voksen, er hun ikke?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. oktober #7143 Del Skrevet 26. oktober Orly skrev (1 time siden): Nei sikkert ikke, men hvorfor hengeseg opp i det? Er jo Stine som bruker ordet lender "Henger meg opp i det" fordi HVEM syns oppriktig det er interessant å lese 5 sider med det samme gnålet,som på ingen måte er kritikk til "firmaet Stina Bakken".. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 26. oktober #7144 Del Skrevet 26. oktober Empressiell skrev (3 timer siden): Jeg skal ikke være så stor i kjeften når det handler om usikkerhet rundt kynnere og rier. Det maste på meg i sikkert tre uker, og jeg var seriøst ikke sikker på hva som var normalt. Nå i ettertid når jeg ser tilbake, og på snappene hennes, så vet jeg jo at det er veldig likt det jeg hadde som hun beskriver og at de ekte riene, når de endelig kom, fyfaen, så vondt har jeg aldri hatt det. Kunne IKKE prate eller gå. Kunne ikke drevet med telefon. Klarte såvidt å få i meg drikke i mellom. Nå hadde jeg stormrier tilslutt da 😂 Men det er forskjell på folk og riene. Jeg var ute og så fotballkamp og var på restaurant dagen etter vannet mitt gikk med rier hvert 7. minutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. oktober #7145 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (21 minutter siden): "Henger meg opp i det" fordi HVEM syns oppriktig det er interessant å lese 5 sider med det samme gnålet,som på ingen måte er kritikk til "firmaet Stina Bakken".. Like lite interesant som det er for sndre å lese klaging fra deg på hva folk skriver 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. oktober #7146 Del Skrevet 26. oktober Orly skrev (1 minutt siden): Like lite interesant som det er for sndre å lese klaging fra deg på hva folk skriver Idiotisk meta diskusjon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 26. oktober #7147 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (24 minutter siden): "Henger meg opp i det" fordi HVEM syns oppriktig det er interessant å lese 5 sider med det samme gnålet,som på ingen måte er kritikk til "firmaet Stina Bakken".. Hva driver firmaet Stina Bakken med igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. oktober #7148 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (Akkurat nå): Idiotisk meta diskusjon. Ha ha ja du synes det er idiotisk , på samme lære som jeg synes det er idiotisk å stadig klage på hva andre skriver om Stina som altså har sol jobb å være influencer og lager innhold som selvsagt alle kan diskutere 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. oktober #7149 Del Skrevet 26. oktober hudorm1 skrev (Akkurat nå): Hva driver firmaet Stina Bakken med igjen? Mye! Men 5 sider med hva hun kaller bikkja? Syns du oppriktig det er noe å diskutere? "Alle" her inne sier jo man diskuterer firmaet,ikke personen i sine argumenter og meninger,at man ytrer meninger og bekymringer rundt content'et til influencerene fordi det er skadelig,farlig,oppmuntrer til negative handlinger blandt følgere osv.. Men så har vi denne tråden da,der det stort sett,i hvert fall de siste 10 sidene,bare er flåseri,"humor" og avsporinger. Til og med brukere som har droppet å kommentere i tråden pga den vanvittige dogpiling'en folk holder på med,i sitt forsvar for å "få lov til å" gjøre narr av Stina. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. oktober #7150 Del Skrevet 26. oktober @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Virkelig på tide å se på andre tråder enn Marius-tråden her inne,trengs en solid opprydding.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 26. oktober #7151 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (4 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Virkelig på tide å se på andre tråder enn Marius-tråden her inne,trengs en solid opprydding.. Slutt å øydelegg! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 26. oktober #7152 Del Skrevet 26. oktober J.. skrev (11 minutter siden): Mye! Men 5 sider med hva hun kaller bikkja? Syns du oppriktig det er noe å diskutere? "Alle" her inne sier jo man diskuterer firmaet,ikke personen i sine argumenter og meninger,at man ytrer meninger og bekymringer rundt content'et til influencerene fordi det er skadelig,farlig,oppmuntrer til negative handlinger blandt følgere osv.. Men så har vi denne tråden da,der det stort sett,i hvert fall de siste 10 sidene,bare er flåseri,"humor" og avsporinger. Til og med brukere som har droppet å kommentere i tråden pga den vanvittige dogpiling'en folk holder på med,i sitt forsvar for å "få lov til å" gjøre narr av Stina. Vel, personen er firmaet, så da er det 100% innafor å gjenta det hun sier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maggan Skrevet 26. oktober #7153 Del Skrevet 26. oktober Her var det mange unødvendige uttalelser. Hva så om hun vil sminke seg når hun føder? Og ja hun er førstegangsfødende og aner ikke hvilke smerter hun har i vente. Betyr det at hun ikke kan oppleve riene hun har nå som vonde? Måten hun snakker til hunden sin på, skal det seriøst kritiseres også? Kritikk der kritikk er berettiget er selvfølgelig innafor, men ærlig talt, ingen av punktene over er det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. oktober #7154 Del Skrevet 26. oktober Er hun på sykehuset nå sikkert? Og skal føde? Eller om hu har fått Philip ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 26. oktober #7155 Del Skrevet 26. oktober Nonish91 skrev (1 minutt siden): Er hun på sykehuset nå sikkert? Og skal føde? Eller om hu har fått Philip ? Hun har ikke dratt, ut ifra snappende hennes. Riene, kynnerne eller hva hun kalte dem har roet seg ned 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. oktober #7156 Del Skrevet 26. oktober lillebamsemums skrev (9 minutter siden): Hun har ikke dratt, ut ifra snappende hennes. Riene, kynnerne eller hva hun kalte dem har roet seg ned Ja, var det ikke tidlig på morningen? Hun har jo vært stille i hele dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 26. oktober #7157 Del Skrevet 26. oktober Nonish91 skrev (Akkurat nå): Ja, var det ikke tidlig på morningen? Hun har jo vært stille i hele dag? De siste snappene hennes er fra senere på dagen. Etter hun hadde fått sovet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. oktober #7158 Del Skrevet 26. oktober lillebamsemums skrev (1 minutt siden): De siste snappene hennes er fra senere på dagen. Etter hun hadde fått sovet litt Jeg får ikke opp hennes profil? Kanskje blokkert meg? 😂😂 men ting som hu har lagret kommer opp, bare ikke når jeg trykker på bilde på profilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 26. oktober #7159 Del Skrevet 26. oktober Nonish91 skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke opp hennes profil? Kanskje blokkert meg? 😂😂 men ting som hu har lagret kommer opp, bare ikke når jeg trykker på bilde på profilen Hun gjorde noen yoga øvelser rundt kl 12, også kom det noe matlaging osv. svarte på noe spørsmål. De kom ut for litt siden. 2-3 timer siden ish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. oktober #7160 Del Skrevet 26. oktober lillebamsemums skrev (2 timer siden): De siste snappene hennes er fra senere på dagen. Etter hun hadde fått sovet litt De kan vel være laget på forhånd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå