Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Wenda skrev (2 minutter siden):

Vurderer sterkt å kjøpe en rensemaskin selv også etter å ha sett dette. Har leid en fra Jernia innimellom, men må være digg å ha en egen stående. Ta seng, sofa og stoler jevnlig 🤩 

Syns også den delen hun brukte på fuger virker kjekk, men så ikke ut som at den tok veldig bra eller så jeg feil? Vurderer noe sånt til baderommet for de fugene ser jævlig ut om jeg ikke skrubber meg ihjel

Jeg ba mannen låne/leie med seg fra jobb i dag, har skinnsofa, men har et par gulvtepper som virkelig kunne trenge en rufs🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillebamsemums skrev (1 time siden):

Er nok ganske mange som skulle hatt seg en rens av sofaen. Spesielt de med dyr i hus. Renset selv sofaen nylig mye pga hund og katte hår. Var sikkelig digg å få de unnagjort 

Jeg gleder meg! Har katter og har eks antall hunder innom jevnlig. Selv om sofaen er kjøpt etter at unger var ferdig med grisealder så trenger den en rens. Skikkelig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (3 timer siden):

Bruker hun tid på offentlige midler for content? Klikkbait 😳 Altså timer på sykehus 😩

Virker som at hun tror at det kun er henne + 3 til i hele verden som er gravide 🙈

Så du mener hun lyver om att barnet sparker lite for og kunne få ekstra content på sykehuset?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (17 timer siden):

Og at clowee spiser og drikker av ting på en offentlig restaurant og flyr rundt på bord og alt som er. Hunden som går rundt overalt, tenk på alt den har under potene da 😅

Klåwii er ikke en hund, hun er en bærte/ diva i følge Stina 🤢 En møkkete og ustelt en da i såfall....

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker mye om at hun ikke ønsker bæsj gnidd utover hendene. Unnskyld meg, men hvordan er det hun har tenkt å tørke ungen hvis hun tror at det er normalen å få bæsj gnidd utover hendene sine? Jeg har skiftet mange bæsjebleier, og aldri fått bæsj på hendene 😅 og sammenligningen hun gjør med at de bruker hansker på sykehuset og barnehage henger ikke helt på greip. Der bytter de på mange ulike personer. Hun skal bare bytte på sin egen baby, som tross alt er hennes eget kjøtt og blod 😅 håper ikke hun har tenkt å bruke hansker når ungen begynner å gå på do selv. Tenk på hva ungen føler når mor drar fram hansker før hun skal tørke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tar det ukentlige badet av hunden? Ser ikke ut som den har blitt stelt på årevis. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Hvem tar det ukentlige badet av hunden? Ser ikke ut som den har blitt stelt på årevis. 

En hund skal da ikke bade ukentlig 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J92 skrev (34 minutter siden):

Hun snakker mye om at hun ikke ønsker bæsj gnidd utover hendene. Unnskyld meg, men hvordan er det hun har tenkt å tørke ungen hvis hun tror at det er normalen å få bæsj gnidd utover hendene sine? Jeg har skiftet mange bæsjebleier, og aldri fått bæsj på hendene 😅 og sammenligningen hun gjør med at de bruker hansker på sykehuset og barnehage henger ikke helt på greip. Der bytter de på mange ulike personer. Hun skal bare bytte på sin egen baby, som tross alt er hennes eget kjøtt og blod 😅 håper ikke hun har tenkt å bruke hansker når ungen begynner å gå på do selv. Tenk på hva ungen føler når mor drar fram hansker før hun skal tørke.

Og hvis man skulle få bæsj på hendene er det mulig å vaske dem.. som man vanligvis gjør etter bleieskift. 

Vi brukte tøy på fulltid på første, da får man et langt mer avslappet forhold til bæsj. Ja, bæsj lukter vondt, og man bør ikke spise det. Men bæsj er ikke farlig, så lenge man vasker hender i etterkant. 

Jeg vil tro det er mye mindre pes å ha korte negler i en periode enn å styre med hansker i tide og utide. Etter hvert kan det blir vanskelig å ta de på også. Å ta på hansker trenger man to hender til, og den kanten på stellematta holder ikke om ungen vil rulle. Men klart, å klippe neglene er vel det samme som å miste seg selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (23 minutter siden):

«Steig»… 

🤣😂

Klart hunden må få steig i lenderen!😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viola712 skrev (17 minutter siden):

Klart hunden må få steig i lenderen!😂

😂😂🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (1 minutt siden):

Leverpostei 

Okei? Hvorfor kaller hun det for steig? Er der dialekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 minutt siden):

Okei? Hvorfor kaller hun det for steig? Er der dialekt? 

Vet ikke, aldri hørt noen si det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Palmemor skrev (På 18.10.2024 den 20.33):

Oij. Det har jeg aldri hørt noen bruke, med mindre det er god grunn for «overvåkning» av barnet 🙈 Må være ekstremt stressende med eventuelle alarmer som går av ved feil 

Som regel blir Owlet brukt av foreldre med syke barn, slik som premature blant annet. Men har man et friskt barn så er jo dette bare tullete 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (11 minutter siden):

Vet ikke, aldri hørt noen si det før.

Hun snakker sånn til hunden fordi hunden ikke skjønner lange ord. Så hun forkorter leverpostei til steig og kalender til lender. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Hun snakker sånn til hunden fordi hunden ikke skjønner lange ord. Så hun forkorter leverpostei til steig og kalender til lender. 

har fått med meg lender, trodde hu rett og slett bare snakket "baby språk" til hunden. litt som en crazy cat lady. 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Men «steig»? Hvorfor ikke «postei»? 😅 Jaja. 😛 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...