Palmemor Skrevet 24. oktober #7001 Del Skrevet 24. oktober HalloDoktor skrev (Akkurat nå): Hvis de virkelig er SÅ bekymret, så gir det INGEN mening at han "må være hjemme pga. maler" - som om det å få malt møblene til det (irrelevant, men likevel - stygge) babyrommet er viktigere enn hvordan det går med babyen? Og at hun filmet det der i bilen FØR hun kjørte. Alt dette gjør at jeg tviler på at hun faktisk kjenner så lite liv... Det blir for dumt. Men håper SELVFØLGELIG at alt står bra til med Philip!!! 🤞 Ikke sant?! Om man er så bekymra for 6 spark på en halvtime så tar man seg ikke tid til å snappe masse i bilen først. Jeg skjønner jo at hun er på sykehuset nå, men det betyr jo bare at hun bruker tid der på å legge det ut da... Merkelig hele greia 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 24. oktober #7002 Del Skrevet 24. oktober lillebamsemums skrev (Akkurat nå): Alle barn er jo veldig forskjellige. Mange som ikke tenker over det når man skriver her. Men ser veldig godt hvor poenget demmes kommer fra. Pga ofte blir det slikt. Men man kan også være super heldig, og få en sikkelig sove baby. Som oppfører seg perfekt til alle tider. 🤷♀️ Enig her. Har hatt 3 forskjellige barn. Men man trenger ikke kjøpe inn til absolutt alle mulige problemstillinger på forhånd heller. Butikkene er åpne både på nett og vanlig etter at man har fått barn også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober #7003 Del Skrevet 24. oktober HalloDoktor skrev (2 minutter siden): Hvis de virkelig er SÅ bekymret, så gir det INGEN mening at han "må være hjemme pga. maler" - som om det å få malt møblene til det (irrelevant, men likevel - stygge) babyrommet er viktigere enn hvordan det går med babyen? Og at hun filmet det der i bilen FØR hun kjørte. Alt dette gjør at jeg tviler på at hun faktisk kjenner så lite liv... Det blir for dumt. Men håper SELVFØLGELIG at alt står bra til med Philip!!! 🤞 Jeg bare svarte på spørsmålet. Helt enig i tankegangen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober #7004 Del Skrevet 24. oktober Eyr skrev (Akkurat nå): Enig her. Har hatt 3 forskjellige barn. Men man trenger ikke kjøpe inn til absolutt alle mulige problemstillinger på forhånd heller. Butikkene er åpne både på nett og vanlig etter at man har fått barn også. Enig, jeg er selv gravid førstegangsfødende (har termin dato før Stina). Vi har forhørt oss veldig med jordmor og de rundt oss. Vi kommer nok helt sikkert til å gå på noen smell vi også. Men hvem gjør ikke det?. Har ikke handlet inn halvparten av de tingene Stina har handla inn en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloDoktor Skrevet 24. oktober #7005 Del Skrevet 24. oktober lillebamsemums skrev (6 minutter siden): Jeg bare svarte på spørsmålet. Helt enig i tankegangen din. Ja, skulle poengtert at jeg siterte deg fordi jeg skjønte hva du ville frem til, og ville ha ekstra poeng utav det med maleren. Forstår at vi er enige! Beklager 🙋♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober #7006 Del Skrevet 24. oktober lillebamsemums skrev (6 minutter siden): Enig, jeg er selv gravid førstegangsfødende (har termin dato før Stina). Vi har forhørt oss veldig med jordmor og de rundt oss. Vi kommer nok helt sikkert til å gå på noen smell vi også. Men hvem gjør ikke det?. Har ikke handlet inn halvparten av de tingene Stina har handla inn en gang. Merkelig nok er butikkene åpne etter fødsel og. Og i Norge har jo heldigvis mange pappaer mulighet til å ha fjorten dager permisjon etter fødsel, så alt man ikke visste man trengte er jo mulig å få tak i Lykke til med fødsel! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 24. oktober #7007 Del Skrevet 24. oktober Han sier han glemte å skrive Stina på kortet ? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober #7008 Del Skrevet 24. oktober Palmemor skrev (10 minutter siden): Merkelig nok er butikkene åpne etter fødsel og. Og i Norge har jo heldigvis mange pappaer mulighet til å ha fjorten dager permisjon etter fødsel, så alt man ikke visste man trengte er jo mulig å få tak i Lykke til med fødsel! Jupp, de fleste har også familie og venner som kan hjelpe til om man mangler noe. Vi har svigers i nabohuset, og det er veldig betryggende ☺️ tusen takk, venter i spenning og håper det skjer noe snart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 24. oktober #7009 Del Skrevet 24. oktober silje1989 skrev (4 minutter siden): Han sier han glemte å skrive Stina på kortet ? 😆 Ja, de har jo bare vært sammen i 10 år. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. oktober #7010 Del Skrevet 24. oktober Skjønner ikke hvorfor man reagerer så mye på at hu kjører inn alene. Men mulig jeg og mannen har et mer likt forhold som de har enn hva de fleste andre da 😅 Skal inn å sjekke bare, mest sannsynlig ingen fare, men regner med at PF kommer seg rimelig kjapt inn til Tønsberg om det skulle være noe mer alvorlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mesi449 Skrevet 24. oktober #7011 Del Skrevet 24. oktober Hansker for å skifte bleie på egne barn?🙄 Ja,ja, vi er da alle forskjellige og takk for det 🤪😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. oktober #7012 Del Skrevet 24. oktober KaraThrace skrev (4 minutter siden): Ja, de har jo bare vært sammen i 10 år. Fort gjort 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 24. oktober #7013 Del Skrevet 24. oktober Mesi449 skrev (24 minutter siden): Hansker for å skifte bleie på egne barn?🙄 Ja,ja, vi er da alle forskjellige og takk for det 🤪😅 Ja sa det var ikke noe stress å ha på, hun hadde jobbet i matbutikk og var vandt til å ta på hansker raskt. Hun bruker også hansker når hun vasker opp, men det har hun ikke gjort under hele svangerskapet 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 24. oktober #7014 Del Skrevet 24. oktober Drama queen🫣, skjønner jo selfølgelig at signaler skal taes alvorlig og skjekkes en gang for mye enn en gang for lite.🙂. joda, men hun har jo en tendens til å lete etter symptomer, sykdom og div. Full overdrivelse av det meste der ja..vell vell, hun er vell på handletur i neste snap av lunch, eller noe hun kom på at hun manglet i horde huset sitt😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. oktober #7015 Del Skrevet 24. oktober Tippsi skrev (5 minutter siden): Drama queen🫣, skjønner jo selfølgelig at signaler skal taes alvorlig og skjekkes en gang for mye enn en gang for lite.🙂. joda, men hun har jo en tendens til å lete etter symptomer, sykdom og div. Full overdrivelse av det meste der ja..vell vell, hun er vell på handletur i neste snap av lunch, eller noe hun kom på at hun manglet i horde huset sitt😅 Syns ikke hun overdriver heller. Ei jeg kjenner sjekket også opp fordi hun merket mindre liv, svakere spark. Ble sjekket og barnet døde 1 dag etterpå (sykehuset som mente de skulle vente en dag for å se og leve som normalt). Hun handlet og hentet det andre barnet sitt fra barnehagen samme dag og styrte og ordnet likevel. Men likevel døde da barnet dagen etterpå like før termin Så jeg syns absolutt ikke hun er noen dramaqueen. Da vil jeg heller si at flere her inne er det som hauser opp ting og spekulerer 🤪 Er man usikker som gravid så oppsøker man hjelp 4 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober #7016 Del Skrevet 24. oktober Wenda skrev (20 minutter siden): Syns ikke hun overdriver heller. Ei jeg kjenner sjekket også opp fordi hun merket mindre liv, svakere spark. Ble sjekket og barnet døde 1 dag etterpå (sykehuset som mente de skulle vente en dag for å se og leve som normalt). Hun handlet og hentet det andre barnet sitt fra barnehagen samme dag og styrte og ordnet likevel. Men likevel døde da barnet dagen etterpå like før termin Så jeg syns absolutt ikke hun er noen dramaqueen. Da vil jeg heller si at flere her inne er det som hauser opp ting og spekulerer 🤪 Er man usikker som gravid så oppsøker man hjelp Bedre å sjekke opp en gang for mye, enn for lite. Spesielt når det kommer til liv. Har selv vært innom en gang, da jeg hadde veldig mye oppkast den dagen. + at jeg ikke kjente noe spesielt med liv den dagen. Hadde vært hos tannlegen tidligere på dagen, og fått en betennelse på tannkjøttet. Som førte til at jeg kastet opp en del mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 24. oktober #7017 Del Skrevet 24. oktober Illusen skrev (17 timer siden): Dette. Per Fredrik får en baby. Stina får en ny rekvisitt. Ja, hun skal på hotell og lett som en plett føde en dukke og etterpå skal hun ha selvpleie og krølle håret. Tror ikke PF får med seg fødselen. Aldri i livet om han får være der inne når hun skal lage lyd, skjære grimaser og lekke kroppsvæsker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. oktober #7018 Del Skrevet 24. oktober Marsipan123 skrev (9 minutter siden): Ja, hun skal på hotell og lett som en plett føde en dukke og etterpå skal hun ha selvpleie og krølle håret. Tror ikke PF får med seg fødselen. Aldri i livet om han får være der inne når hun skal lage lyd, skjære grimaser og lekke kroppsvæsker. Lurer på hva som skjer om hun bæsjer under fødsel og han ser det. Blir han til stein? Eller blir hun til stein? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 24. oktober #7019 Del Skrevet 24. oktober Dojakitty skrev (4 minutter siden): Lurer på hva som skjer om hun bæsjer under fødsel og han ser det. Blir han til stein? Eller blir hun til stein? De kommer aldri til å se på hverandre igjen.. Det blir for pinlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 24. oktober #7020 Del Skrevet 24. oktober SoftKitty skrev (4 timer siden): Jeg har sluttet å se på snappen til Stina og føler dette blir veldig OT men om andre som vurderer barn leser her må jeg si at min baby både bæsjet svært sjeldent og gulpet også veldig lite de første 3 månedene 😄 Hadde bare 1 blow out og ingen surprise-bæsjing på stellebord. Hadde og lite klær og det gikk helt fint. Hadde mange andre utfordringer i babytiden da. Min sleep score feks kan jeg gjette har vært på rundt 10 sånn i 2 år nå 🫠 Var jo litt for å sette på spissen. Jeg har flere barn og alle har vært ulike. Ene bæsjet gjennom alt og skikkelig prosjektil, mens en annen bæsjet mindre. Eldste sov vel ikke natten igjennom før rundt 8 år, mens de andre sov raskere igjennom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå