Mrshopalot Skrevet 20. oktober #6881 Del Skrevet 20. oktober winterchild skrev (På 18.10.2024 den 21.18): Stina är ju tusen gånger mer normal än Sophie 🤣 bara för att jag gillar Stina älskar jag inte alla andra influencers. Enig.. ikke sammenlignbart ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 20. oktober #6882 Del Skrevet 20. oktober Babyshower i dag! Trodde faktisk ikke hun ble å få siden hun har termin straks. Men veldig hyggelig siden hun hadde ønsket det! Er det vanlig med babyshower så nært termin? De jeg har vært i har vært 7-8 uker før termin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 20. oktober #6883 Del Skrevet 20. oktober Mippiie123 skrev (24 minutter siden): Babyshower i dag! Trodde faktisk ikke hun ble å få siden hun har termin straks. Men veldig hyggelig siden hun hadde ønsket det! Er det vanlig med babyshower så nært termin? De jeg har vært i har vært 7-8 uker før termin. Jag hade min 2 uker för termin. Var inte jag som planlagde den, så jag vet inte, tyckte också det blev lite sent men men 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 20. oktober #6884 Del Skrevet 20. oktober Mippiie123 skrev (28 minutter siden): Babyshower i dag! Trodde faktisk ikke hun ble å få siden hun har termin straks. Men veldig hyggelig siden hun hadde ønsket det! Er det vanlig med babyshower så nært termin? De jeg har vært i har vært 7-8 uker før termin. Tror det er mer vanlig å ha sent enn lenge før… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. oktober #6885 Del Skrevet 20. oktober Hvor ser dere at hu har babyshower? siste snappen jeg kan se er at hun er hos venninne og de skal ut og feire bursdagen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 20. oktober #6886 Del Skrevet 20. oktober Wenda skrev (1 time siden): Hvor ser dere at hu har babyshower? siste snappen jeg kan se er at hun er hos venninne og de skal ut og feire bursdagen hennes Per Fredrik snakker om det på snappen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. oktober #6887 Del Skrevet 20. oktober Aha, det kan bli litt mye tjatting der så jeg har en tendens til å tappe kjapt gjennom bare så det fikk meg litt hus forbi 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. oktober #6888 Del Skrevet 20. oktober Mippiie123 skrev (På 19.10.2024 den 17.31): Ikke fordi hun handler på Rusta og Europris, men fordi hun er der daglig. Fast fashion (er det ikke det ungdommen kaller det nå til dags?) på sitt verste. Folk flest handler vel på Europris og Rusta i blant. Jo, det er akkurat derfor. Hun har faktisk blitt kritisert for det av flere her inne, at huset hennes kun består av møbler fra ikea og pynt fra Rusta og Europris.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 21. oktober #6889 Del Skrevet 21. oktober Birdo skrev (11 timer siden): Jo, det er akkurat derfor. Hun har faktisk blitt kritisert for det av flere her inne, at huset hennes kun består av møbler fra ikea og pynt fra Rusta og Europris.. Hade väldigt gärna sett hur det ser ut hos de som är så negativa mot henne i denna tråden. Något säger mig att det inte är mycket annat hemma hos dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 21. oktober #6890 Del Skrevet 21. oktober Birdo skrev (11 timer siden): Jo, det er akkurat derfor. Hun har faktisk blitt kritisert for det av flere her inne, at huset hennes kun består av møbler fra ikea og pynt fra Rusta og Europris.. Ok, det har ikke jeg sett. Jeg kritiserer overforbruket hennes, men hvor hun kjøper møbler og ting til hjemmet må være helt opp til henne og jeg syntes det er tragisk hvis hun blir kritisert for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21. oktober #6891 Del Skrevet 21. oktober Mippiie123 skrev (15 minutter siden): Ok, det har ikke jeg sett. Jeg kritiserer overforbruket hennes, men hvor hun kjøper møbler og ting til hjemmet må være helt opp til henne og jeg syntes det er tragisk hvis hun blir kritisert for det. Var vel helst overforbruket folk siktet til ja 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 21. oktober #6892 Del Skrevet 21. oktober Føde tryne, bred nese???, ta å slå av filteret.. så vi ser det da.. blir for dumt, nesten litt flaut😅... fikk et lite glimt i går da andre hadde filmet.. rart hun la det ut, uten å ha redigert først🤣 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21. oktober #6893 Del Skrevet 21. oktober Tippsi skrev (15 minutter siden): Føde tryne, bred nese???, ta å slå av filteret.. så vi ser det da.. blir for dumt, nesten litt flaut😅... fikk et lite glimt i går da andre hadde filmet.. rart hun la det ut, uten å ha redigert først🤣 Ja det er til å le av 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 21. oktober #6894 Del Skrevet 21. oktober Dojakitty skrev (2 timer siden): Var vel helst overforbruket folk siktet til ja Nei. Det var spesifikt for at hun handlet på ikea, Rusta og Europris. Når hun har råd til litt mer eksklusive møbler og pynt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21. oktober #6895 Del Skrevet 21. oktober Birdo skrev (5 minutter siden): Nei. Det var spesifikt for at hun handlet på ikea, Rusta og Europris. Når hun har råd til litt mer eksklusive møbler og pynt. Ja det er jo rimelig idiotisk. Handler selv på rusta og europris, topp det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21. oktober #6896 Del Skrevet 21. oktober Mippiie123 skrev (3 timer siden): Ok, det har ikke jeg sett. Jeg kritiserer overforbruket hennes, men hvor hun kjøper møbler og ting til hjemmet må være helt opp til henne og jeg syntes det er tragisk hvis hun blir kritisert for det. Jeg og. Overforbruk. At hun handler billig er jo bare smart. Jeg og kan kjøpe en sofa til 60.000, men det gidder jeg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober #6897 Del Skrevet 21. oktober Mippiie123 skrev (22 timer siden): Babyshower i dag! Trodde faktisk ikke hun ble å få siden hun har termin straks. Men veldig hyggelig siden hun hadde ønsket det! Er det vanlig med babyshower så nært termin? De jeg har vært i har vært 7-8 uker før termin. Så ut som en koselig babyshower! Jeg hadde også min 2 uker før termin. Absolutt litt risky, men de fleste føder jo ikke såpass lenge før. Og i mitt tilfelle så var det da det passet for gjestene (alle tilreisende). Jeg ble veldig overrasket da, for hadde lagt bort tanken om at det kanskje ble noe sånt når tiden gikk og det snart var termin! Så veldig moro. Og veeldig fint å ha en dag der det skjedde noe gøy i ventetiden rett før. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 21. oktober #6898 Del Skrevet 21. oktober Ser hun forbereder seg på stell etter fødsel nå. Men har hun nevnt noe angående vann? Vet hun tidligere har snakket om at de ikke hadde plass til stellebord på badet. Men å kun bruke våtservietter er ikke anbefalt. Skal hun lage engangskluter? Vet det er noen som gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 21. oktober #6899 Del Skrevet 21. oktober lillebamsemums skrev (22 minutter siden): Ser hun forbereder seg på stell etter fødsel nå. Men har hun nevnt noe angående vann? Vet hun tidligere har snakket om at de ikke hadde plass til stellebord på badet. Men å kun bruke våtservietter er ikke anbefalt. Skal hun lage engangskluter? Vet det er noen som gjør det. Ja, tror hun skal lage egne ☺️ Hun har snappet at hun har kjøpt engangskluter og kokosolje. vi har stellematte på gulvet på badet, men bruker aldri vannet fra springen (kun til håndvask da jeg nesten alltid får bæsj på fingrene). Lager sånne hjemmelagde stellekluter jeg også, veldig lettvint og fin løsning ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 21. oktober #6900 Del Skrevet 21. oktober Alvea skrev (7 minutter siden): Ja, tror hun skal lage egne ☺️ Hun har snappet at hun har kjøpt engangskluter og kokosolje. vi har stellematte på gulvet på badet, men bruker aldri vannet fra springen (kun til håndvask da jeg nesten alltid får bæsj på fingrene). Lager sånne hjemmelagde stellekluter jeg også, veldig lettvint og fin løsning ☺️ Ja, det var det jeg tenkte meg. Men hadde liksom ikke helt fått det med meg om hun skulle eller ikke. Vi har selv valgt å sette det på badet. Måtte fjerne et annet møbel for å få plass. Men finnes alltid ulike løsninger ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå