Palmemor Skrevet 18. oktober #6861 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (15 minutter siden): Förstår inte varför man ska trycka ner lättklädda kvinnor? Menar du att prostituerade är mindre värda än dig? Känns så otroligt hatiskt att döma andra för att de är "horete" etc. Selvsagt er ikke prostituerte mindre verdt enn meg! Du er jammen meg flink til å tilegne meg meninger jeg ikke har. En prostituert sitter ikke på restaurant i bikini og dojer seg. En prostituert er i 99% av tilfellene desperat og ser på dette som eneste utvei, og/eller blir tvunget til det. For en sammenligning! 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6862 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (Akkurat nå): Selvsagt er ikke prostituerte mindre verdt enn meg! Du er jammen meg flink til å tilegne meg meninger jeg ikke har. En prostituert sitter ikke på restaurant i bikini og dojer seg. En prostituert er i 99% av tilfellene desperat og ser på dette som eneste utvei, og/eller blir tvunget til det. For en sammenligning! Men du kan uttrycka dig riktigt vidrigt mot lättklädda kvinnor? Verkar ju inte som om du då har så mycket respekt för prostituerade utifrån det uttalandet. Jag hoppas att du inser att det finns de som håller på med sexwork för att de vill. Inte bara som prostituerade men också som dominatrix eller i porrbranschen. Det betyder inte att de är mindre värda eller att de är desperata och inte kan få ett annat jobb. Sluta tryck ner kvinnor, det skadar alla oss kvinnor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 18. oktober #6863 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (5 minutter siden): Men menar du seriöst att man ska leva på en budget om man tjänar massor med pengar? Tror du att kändisar i Hollywood inte spenderar mer än Stina i månaden? (Obviously). Det är helt galet att bli provocerad av det. Jag förstår det inte. Sen när är Sophie Stinas förebild? De är ju två helt olika människor. Sophie ljuger ju hela tiden medan Stina är ärlig och öppen med sitt liv (vilket hon får extremt mycket skit för). Nästa gång kan du citera mig om du direkt vänder dig till de inläggen som jag skriver. Hahah. Mener det er forskjell på å leve på budsjett og dra på Rusta hver dag og handle drit. Bra sammenligning av kjendiser i Hollywood og Stina da 😂 Blir ikke provosert, syns bare du er på bærtur. Og ja, de er helt to ulike mennesker 😱 Finnes ikke like i det hele tatt. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 18. oktober #6864 Del Skrevet 18. oktober Nå går det vell kanskje litt langt utenfor tema? poenget er jo at hun omformulerte seg og gikk ut i media om noe folk ikke kritiserte henne for. Altså hun rettet det mot noe annet enn det folk faktisk sa. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 18. oktober #6865 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Det er like usmakelig å flashe penger som det er å flashe pupper, hvilket hun gjorde der. Jeg bare skjønner ikke hvorfor hun og andre med henne ønsker å fremstå så enkle Du har så rett!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 18. oktober #6866 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Det er jo overhodet ikke det jeg sier. Men hun er en influenser og har påvirkning, akkurat som alle andre. Da må man være litt forsiktig med hva man deler. det er dobbbeltmoralsk å si at man ikke vil si hva man tjener, samtidig som man sier «jeg tjener mer enn nok på snap for å si det sånn», og samtidig vise hva absolutt alt koster. Jeg syns det er usmakelig å flashe penger, uansett hvem det er som gjør det Enig i at det blir litt dobbeltmoralsk, men samtidig er det litt vanskelig å unngå også. Akkurat den greien med å vise hva ting koster (handling, middager ol) skjønner jeg ikke, men jeg syntes ikke det virker som om Stina og PF lever et ekstravagant liv? Jeg kikker bare innom henne litt dann og vann og har først gjort det de siste månedene så mulig jeg ikke har et godt nok bilde. Men de bor jo i et helt vanlig hjem (på grensen til et litt slitt hus?), ikke har de to Porscher stående i innkjørselen såvidt jeg har fått med meg. Så personlig har jeg ikke inntrykk av at Stina er verst i klassen. Om de lever økonomisk kan man sikkert diskutere, men jeg syntes de virker relativt down to earth. Igjen, tar et forbehold om at jeg ikke er den "beste følgeren". 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 18. oktober #6867 Del Skrevet 18. oktober Zenhouse skrev (4 timer siden): Antagelig tenker de det er for å få varsel om evnt pustestopp bl.a. Hun viste frem pakken, og fortalte hva man kunne gjøre. Det var bilde på pakken at dingsen var festet rundt en babyfot. Tror slike ting kan stresse mer enn gjøre godt. Vet det var en slik på markedet før, som ble trukket tilbake. Vi spurte om en slik da vi reiste hjem fra sykehuset med vårt ekstrempremature barn. De frarådet det på det sterkeste nettopp pga falske alarmer og mer stress enn nødvendig. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 18. oktober #6868 Del Skrevet 18. oktober refill skrev (2 timer siden): Enig i at det blir litt dobbeltmoralsk, men samtidig er det litt vanskelig å unngå også. Akkurat den greien med å vise hva ting koster (handling, middager ol) skjønner jeg ikke, men jeg syntes ikke det virker som om Stina og PF lever et ekstravagant liv? Jeg kikker bare innom henne litt dann og vann og har først gjort det de siste månedene så mulig jeg ikke har et godt nok bilde. Men de bor jo i et helt vanlig hjem (på grensen til et litt slitt hus?), ikke har de to Porscher stående i innkjørselen såvidt jeg har fått med meg. Så personlig har jeg ikke inntrykk av at Stina er verst i klassen. Om de lever økonomisk kan man sikkert diskutere, men jeg syntes de virker relativt down to earth. Igjen, tar et forbehold om at jeg ikke er den "beste følgeren". Det trenger nødvendigvis ikke koste en formue så lenge hun får shoppe i uendelige mengder 🫠 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 19. oktober #6869 Del Skrevet 19. oktober Herregud, dette må være den tråden her på KG med absolutt mest avsporing 🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. oktober #6870 Del Skrevet 19. oktober Granneman82 skrev (46 minutter siden): Herregud, dette må være den tråden her på KG med absolutt mest avsporing 🤣🤣🤣🤣🤣 Det er ikke avsporing bare fordi det ikke er drittslenging om Stina vet du - det er lov å diskutere andre ting om henne/de også🙃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 19. oktober #6871 Del Skrevet 19. oktober Birdo skrev (22 minutter siden): Det er ikke avsporing bare fordi det ikke er drittslenging om Stina vet du - det er lov å diskutere andre ting om henne/de også🙃 Det er jeg enig i, men det betyr ikke at det ikke er avsporing 😊😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. oktober #6872 Del Skrevet 19. oktober winterchild skrev (12 timer siden): Men du kan uttrycka dig riktigt vidrigt mot lättklädda kvinnor? Verkar ju inte som om du då har så mycket respekt för prostituerade utifrån det uttalandet. Jag hoppas att du inser att det finns de som håller på med sexwork för att de vill. Inte bara som prostituerade men också som dominatrix eller i porrbranschen. Det betyder inte att de är mindre värda eller att de är desperata och inte kan få ett annat jobb. Sluta tryck ner kvinnor, det skadar alla oss kvinnor. Du er jo helt vill i sammenligningene dine! Ja det finnes sexarbeidere som gjør det fordi de vil. Jeg sier da ingen steder at noen er mindre verdt enn meg? Hvor tar du dette fra!? Bekledning og verdi går da ikke hånd i hånd? Jeg har en kollega som selger kroppen sin på onlyfans, men hun kler på seg på en restaurant. det skader INGEN at JEG syns det er usexy og tacky å spise middag på restaurant iført bikini. JEG syns også det er sinnsykt usexy med mannfolk som har lange negler. Jeg skader ikke dem heller. JEG syns at det å stå halvnaken å doje seg er tacky. Mine meninger skader på ingen måte deg. At noen er så usikre på seg selv at de må vise kropp i enhver sammenheng er bare trist. Stina er en vakker dame, og hun hadde vært enda finere uten fillers og silikon og extensions. Det er min mening og på ingen måte slutshaming. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. oktober #6873 Del Skrevet 19. oktober refill skrev (11 timer siden): Enig i at det blir litt dobbeltmoralsk, men samtidig er det litt vanskelig å unngå også. Akkurat den greien med å vise hva ting koster (handling, middager ol) skjønner jeg ikke, men jeg syntes ikke det virker som om Stina og PF lever et ekstravagant liv? Jeg kikker bare innom henne litt dann og vann og har først gjort det de siste månedene så mulig jeg ikke har et godt nok bilde. Men de bor jo i et helt vanlig hjem (på grensen til et litt slitt hus?), ikke har de to Porscher stående i innkjørselen såvidt jeg har fått med meg. Så personlig har jeg ikke inntrykk av at Stina er verst i klassen. Om de lever økonomisk kan man sikkert diskutere, men jeg syntes de virker relativt down to earth. Igjen, tar et forbehold om at jeg ikke er den "beste følgeren". Nei de bor overhodet ikke overdådig, det er jeg enig i. Men hun slår meg som en «sløser». Bruker penger ukritisk der hun kunne vært mer fornuftig. Og der skal hun/de få lov til, for all del. Dems penger, bruk som de vil. Jeg syns bare det er litt snedig å snakke om at man ikke ønsker å snakke om økonomi samtidig som man gjør det… Alle skjønner at hun svir av svimlende summer på f.eks. vesker. Og de har ett hinsides matbudsjett. Jeg tror det jeg reagerer på er hvordan de (og andre) når ut til folk som følger de, da. Jeg syns det hadde vært fantastisk om de kunne brukt påvirkningskraften på en bedre måte. Stina f.eks. bytta ut applewatchen med en svindyr garmin, fordi den hadde bedre specs til å tracke trening. Hun trener ikke engang. Hvis alle disse influenserne bare brukte muligheten til å vise normalitet så hadde kanskje ting blitt litt enklere for de som vokser opp. Influenserne er jo 80/90 tallets bikinimodeller 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. oktober #6874 Del Skrevet 19. oktober Palmemor skrev (4 timer siden): Nei de bor overhodet ikke overdådig, det er jeg enig i. Men hun slår meg som en «sløser». Bruker penger ukritisk der hun kunne vært mer fornuftig. Og der skal hun/de få lov til, for all del. Dems penger, bruk som de vil. Jeg syns bare det er litt snedig å snakke om at man ikke ønsker å snakke om økonomi samtidig som man gjør det… Alle skjønner at hun svir av svimlende summer på f.eks. vesker. Og de har ett hinsides matbudsjett. Jeg tror det jeg reagerer på er hvordan de (og andre) når ut til folk som følger de, da. Jeg syns det hadde vært fantastisk om de kunne brukt påvirkningskraften på en bedre måte. Stina f.eks. bytta ut applewatchen med en svindyr garmin, fordi den hadde bedre specs til å tracke trening. Hun trener ikke engang. Hvis alle disse influenserne bare brukte muligheten til å vise normalitet så hadde kanskje ting blitt litt enklere for de som vokser opp. Influenserne er jo 80/90 tallets bikinimodeller Men samtidig blir jo Stina revet fra hverandre her inne fordi hun handler møbler på ikea og pynt på Rusta og Europris🤷🏻♀️ 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 19. oktober #6875 Del Skrevet 19. oktober Birdo skrev (1 time siden): Men samtidig blir jo Stina revet fra hverandre her inne fordi hun handler møbler på ikea og pynt på Rusta og Europris🤷🏻♀️ Ikke fordi hun handler på Rusta og Europris, men fordi hun er der daglig. Fast fashion (er det ikke det ungdommen kaller det nå til dags?) på sitt verste. Folk flest handler vel på Europris og Rusta i blant. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. oktober #6876 Del Skrevet 19. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym002 Skrevet 19. oktober #6877 Del Skrevet 19. oktober Nå kan det absolutt være at hun har nevnt dette eller at jeg ikke har fått det med meg, ettersom jeg hopper over en del av snappene hun legger ut. Men der hun viser kommoden til Philip og viser frem klær og hva hun har fylt opp med så viser hun bodyer og pysjer. Har de ikke kjøpt noen bukser?🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 20. oktober #6878 Del Skrevet 20. oktober Anonym002 skrev (10 timer siden): Nå kan det absolutt være at hun har nevnt dette eller at jeg ikke har fått det med meg, ettersom jeg hopper over en del av snappene hun legger ut. Men der hun viser kommoden til Philip og viser frem klær og hva hun har fylt opp med så viser hun bodyer og pysjer. Har de ikke kjøpt noen bukser?🤪 Nope 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 20. oktober #6879 Del Skrevet 20. oktober Anonym002 skrev (11 timer siden): Nå kan det absolutt være at hun har nevnt dette eller at jeg ikke har fått det med meg, ettersom jeg hopper over en del av snappene hun legger ut. Men der hun viser kommoden til Philip og viser frem klær og hva hun har fylt opp med så viser hun bodyer og pysjer. Har de ikke kjøpt noen bukser?🤪 Hun har nevnt en gang for en stund siden at de mangler å kjøpt en del bukser/strømpebukser, men trodde hun hadde fikset det innen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 20. oktober #6880 Del Skrevet 20. oktober Palmemor skrev (20 timer siden): Nei de bor overhodet ikke overdådig, det er jeg enig i. Men hun slår meg som en «sløser». Bruker penger ukritisk der hun kunne vært mer fornuftig. Og der skal hun/de få lov til, for all del. Dems penger, bruk som de vil. Jeg syns bare det er litt snedig å snakke om at man ikke ønsker å snakke om økonomi samtidig som man gjør det… Alle skjønner at hun svir av svimlende summer på f.eks. vesker. Og de har ett hinsides matbudsjett. Jeg tror det jeg reagerer på er hvordan de (og andre) når ut til folk som følger de, da. Jeg syns det hadde vært fantastisk om de kunne brukt påvirkningskraften på en bedre måte. Stina f.eks. bytta ut applewatchen med en svindyr garmin, fordi den hadde bedre specs til å tracke trening. Hun trener ikke engang. Hvis alle disse influenserne bare brukte muligheten til å vise normalitet så hadde kanskje ting blitt litt enklere for de som vokser opp. Influenserne er jo 80/90 tallets bikinimodeller Er det som er litt bedre med de som har begynt å mamma TikTok nå det siste året. Er en del mer relaterte ting. De skaper en del reaksjoner det også, men veldig mange ser seg igjen i situasjonen. Lurer sterkt på hvor dem oppbevarer alt de kjøper jeg, er begrenset med plass på loftet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå