Fenomen Skrevet 14. oktober 2024 #6741 Del Skrevet 14. oktober 2024 Snoopdoggie skrev (På 13.10.2024 den 18.20): Jeg synes ikke hun pakket så mye unødvendig i fødebagen? Akkurat parfyme skjønte hun vel selv at ble unødvendig å ta med. Her tenker jeg det er helt greit å ta med det man trenger for å føle seg bra og komfortabel, man skal tross alt gjennom en krevende fødsel. 😰 Også vet man aldri hvor lenge man blir på sykehuset. Barnet mitt ble født med hastekeisersnitt i uke 36+4 og vi måtte bli i 9 dager. Da var jeg veldig glad for at jeg hadde pakket nok. Og kanskje hun ikke får tid eller lyst til å krølle håret og sminke seg, men det er vel fint for henne å vite at hun har mulighet til det. I så fall kan man dra hjem og hente det. Hun skal ikke så langt. Det er et unntak å føde så prematurt og måtte bli lenge, man får ikke tatt høyde for alle unntak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. oktober 2024 #6742 Del Skrevet 14. oktober 2024 Fenomen skrev (48 minutter siden): I så fall kan man dra hjem og hente det. Hun skal ikke så langt. Det er et unntak å føde så prematurt og måtte bli lenge, man får ikke tatt høyde for alle unntak. Men hva i all verden spiller det for noen rolle om hun går inn døra med 3 kofferter eller som meg. 1 bag? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. oktober 2024 #6743 Del Skrevet 14. oktober 2024 Fenomen skrev (2 timer siden): I så fall kan man dra hjem og hente det. Hun skal ikke så langt. Det er et unntak å føde så prematurt og måtte bli lenge, man får ikke tatt høyde for alle unntak. Eller hun kan bare ta med det hun selv tror hun trenger med en gang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 14. oktober 2024 #6744 Del Skrevet 14. oktober 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Men hva i all verden spiller det for noen rolle om hun går inn døra med 3 kofferter eller som meg. 1 bag? Tror jeg hadde en plastpose elns. Gratis truser tilogmed på føda. Å ja, jeg tok mange sexy netting truser med meg derfra, det jeg hadde betalt skatt for den mnd 😉😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. oktober 2024 #6745 Del Skrevet 15. oktober 2024 Margit777 skrev (9 timer siden): Tror jeg hadde en plastpose elns. Gratis truser tilogmed på føda. Å ja, jeg tok mange sexy netting truser med meg derfra, det jeg hadde betalt skatt for den mnd 😉😄 Sært å skryte av at du stjal fra sykehuset, men ok😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 15. oktober 2024 #6746 Del Skrevet 15. oktober 2024 Birdo skrev (1 minutt siden): Sært å skryte av at du stjal fra sykehuset, men ok😅 Er det å stjele? Her sto det fremme i en tralle både på sykehuset og på fødestuen, også jordmødrene sa jeg bare skulle ta med hjem om jeg hadde behov. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 15. oktober 2024 #6747 Del Skrevet 15. oktober 2024 Birdo skrev (2 timer siden): Sært å skryte av at du stjal fra sykehuset, men ok😅 Min jordmor sa seinest i går «dusj så lenge dere vil på føden, er tross alt staten som betaler regningen»! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. oktober 2024 #6748 Del Skrevet 15. oktober 2024 Gipetto skrev (2 timer siden): Er det å stjele? Her sto det fremme i en tralle både på sykehuset og på fødestuen, også jordmødrene sa jeg bare skulle ta med hjem om jeg hadde behov. Ja, på sykehuset i min nærhet er det et stort problem faktisk. Altså, bruk så mange man trenger på sykehuset - men de sliter med at folk tømmer skapene og tar med hjem. Så nå fyller de bare på to og to, så må man be om flere. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6749 Del Skrevet 15. oktober 2024 Margit777 skrev (12 timer siden): Tror jeg hadde en plastpose elns. Gratis truser tilogmed på føda. Å ja, jeg tok mange sexy netting truser med meg derfra, det jeg hadde betalt skatt for den mnd 😉😄 Tenker den fødselen du hadde kosta mer enn du betaler i skatt den måneden så det var relativt cocky kommentar å komme med 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 15. oktober 2024 #6750 Del Skrevet 15. oktober 2024 Birdo skrev (1 time siden): Ja, på sykehuset i min nærhet er det et stort problem faktisk. Altså, bruk så mange man trenger på sykehuset - men de sliter med at folk tømmer skapene og tar med hjem. Så nå fyller de bare på to og to, så må man be om flere. Tenker likevel ikke det er stjeling, når man får beskjed om å ta det man har behov for. Dog enig i at det er unødvendig å tømme alt som er og som skal være tilgjengelig for alle, da kan man heller spørre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober 2024 #6751 Del Skrevet 15. oktober 2024 Herregud så bittra människor härinne. Vad har Stina gjort mot dere? Helt crazy toxic stämning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6752 Del Skrevet 15. oktober 2024 winterchild skrev (13 minutter siden): Herregud så bittra människor härinne. Vad har Stina gjort mot dere? Helt crazy toxic stämning. Vi er ikke bitre. Vi bare ler av henne. Jeg kjenner ikke dama, jeg ler av hvordan hun fremstiller seg. Kan hende hun er verdens snilleste for alt jeg vet. Det er lov å påpeke andres væremåte... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober 2024 #6753 Del Skrevet 15. oktober 2024 Palmemor skrev (4 minutter siden): Vi er ikke bitre. Vi bare ler av henne. Jeg kjenner ikke dama, jeg ler av hvordan hun fremstiller seg. Kan hende hun er verdens snilleste for alt jeg vet. Det er lov å påpeke andres væremåte... Tycker det personligen är på gränsen till mobbing.. det är en sak om en influencer ständigt försöker provocera till negativa reaktioner, men jag upplever inte att Stina gör det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober 2024 #6754 Del Skrevet 15. oktober 2024 Palmemor skrev (30 minutter siden): Vi er ikke bitre. Vi bare ler av henne. Jeg kjenner ikke dama, jeg ler av hvordan hun fremstiller seg. Kan hende hun er verdens snilleste for alt jeg vet. Det er lov å påpeke andres væremåte... Ja det er veldig viktig å le av andre mennesker? Det gjør jeg hver dag🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6755 Del Skrevet 15. oktober 2024 elskersommer skrev (14 minutter siden): Ja det er veldig viktig å le av andre mennesker? Det gjør jeg hver dag🙈🙈 Ja, det tviler jeg ikke på at du gjør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6756 Del Skrevet 15. oktober 2024 winterchild skrev (39 minutter siden): Tycker det personligen är på gränsen till mobbing.. det är en sak om en influencer ständigt försöker provocera till negativa reaktioner, men jag upplever inte att Stina gör det. Jeg syns at dersom man lever av å fremstille seg selv på litt unormale måter i some så må man nesten tåle kritikken. Disse har valgt ett liv i rampelyset. De vet hva de går til. Jeg har ikke sagt ett vondt ord om personligheten hennes for det har jeg ingen belegg for å gjøre, men jeg syns hun kommer med umodne uttalelser og endel faktafeil som kan potensielt være skadelig for hennes følgerskare som kanskje ikke er så god på kildekritikk. Også ler jeg av at hun pakker med krølltang i fødebagen, og det faktum at hun pakker mer enn en familie på en ukes ferie. Det må faktisk være lov. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15. oktober 2024 #6757 Del Skrevet 15. oktober 2024 Palmemor skrev (12 minutter siden): Jeg syns at dersom man lever av å fremstille seg selv på litt unormale måter i some så må man nesten tåle kritikken. Disse har valgt ett liv i rampelyset. De vet hva de går til. Jeg har ikke sagt ett vondt ord om personligheten hennes for det har jeg ingen belegg for å gjøre, men jeg syns hun kommer med umodne uttalelser og endel faktafeil som kan potensielt være skadelig for hennes følgerskare som kanskje ikke er så god på kildekritikk. Også ler jeg av at hun pakker med krølltang i fødebagen, og det faktum at hun pakker mer enn en familie på en ukes ferie. Det må faktisk være lov. Må også legge til at jeg ler av at hun preker om fødetryne med 7 lag med filter på 🤣 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6758 Del Skrevet 15. oktober 2024 Dojakitty skrev (19 minutter siden): Må også legge til at jeg ler av at hun preker om fødetryne med 7 lag med filter på 🤣 Ja... enig! 🫣 Hun minner meg om ei jeg kjente. Som snakket høyt og vel om at hun kom til å føde tidlig. 3 mnd før termin begynte hun å jasse opp søsknene på at de måtte forberede seg på å bli søsken "nårsomhelst nå!". Det var ingen grunn til at hun skulle føde før tida...Hver dag maste hun. Hver bidige dag. Så endte hun opp med å føde 12 dager over. Om jeg var skadefro? Ja. Litt. For jeg fødte nemlig 6 dager før og hun ble altså regelrett forbanna! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 15. oktober 2024 #6759 Del Skrevet 15. oktober 2024 Palmemor skrev (45 minutter siden): Jeg syns at dersom man lever av å fremstille seg selv på litt unormale måter i some så må man nesten tåle kritikken. Disse har valgt ett liv i rampelyset. De vet hva de går til. Jeg har ikke sagt ett vondt ord om personligheten hennes for det har jeg ingen belegg for å gjøre, men jeg syns hun kommer med umodne uttalelser og endel faktafeil som kan potensielt være skadelig for hennes følgerskare som kanskje ikke er så god på kildekritikk. Også ler jeg av at hun pakker med krølltang i fødebagen, og det faktum at hun pakker mer enn en familie på en ukes ferie. Det må faktisk være lov. Og at hun redigerer gravidkroppen sin mindre og «petit». Det er så harry og jalla at jeg ikke har ord. Det er liksom bunnen som er nådd da. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober 2024 #6760 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nussepus skrev (10 minutter siden): Og at hun redigerer gravidkroppen sin mindre og «petit». Det er så harry og jalla at jeg ikke har ord. Det er liksom bunnen som er nådd da. Ja, det er bare dumt. Hun er jo liten og flott, hun trenger ikke redigere seg mindre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå