Katinkalille Skrevet 10. oktober #6561 Del Skrevet 10. oktober HalloDoktor skrev (22 timer siden): Hun har skadet nakken ifm. det (men aldri sagt noe direkte om hva som var galt), men hun har ikke en kronisk nakkeskade som gjør at hun ikke kan bære handleposer. Det er DET som er fake. Og har hun så vond nakke så er silikon det siste man burde tenke på å legge inn🍈🍈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. oktober #6562 Del Skrevet 10. oktober Man skal ikke bruke parfyme på sykehus, av hensyn til andre. Trodde alle forsto det. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. oktober #6563 Del Skrevet 10. oktober Hver gang en influencer pakker fødebag så blir folk gale.. alt er galt liksom. Ha gjerne med 10 kofferter om det er viktig tenker jeg. Jeg gir faktisk blaffen.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10. oktober #6564 Del Skrevet 10. oktober Melus skrev (11 minutter siden): Man skal ikke bruke parfyme på sykehus, av hensyn til andre. Trodde alle forsto det. Hadde min samboer og jeg vært på samme rom som henne måtte vi ha byttet rom. (Er enkelte sykehus som man enda deler rom med 2-4 andre, ikke under fødsel, men etter på) At noen dynker seg i parfyme på et sykehus hvor alt skal være hygienisk osv så tenker jeg at man heller burde dra hjem. Folk med kronisk migrene blant annet ville ha reagert veldig på dette. Og blitt sikkelig syke, hvorfor var hun så opptatt av å kjøpe parfyme fritt også skal hun ha med seg 3 parfymer etter på? Jeg ser ikke logikken ? 😳 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10. oktober #6565 Del Skrevet 10. oktober Melus skrev (34 minutter siden): Man skal ikke bruke parfyme på sykehus, av hensyn til andre. Trodde alle forsto det. Ja det er faktisk ikke til å tro engang. Trodde ALLE var såpass oppegående i dagens samfunn. Hadde bedt henne PELLE SEG LANGT UT om jeg lå på rom med henne. Fy f 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 10. oktober #6566 Del Skrevet 10. oktober lillebamsemums skrev (48 minutter siden): Hadde min samboer og jeg vært på samme rom som henne måtte vi ha byttet rom. (Er enkelte sykehus som man enda deler rom med 2-4 andre, ikke under fødsel, men etter på) At noen dynker seg i parfyme på et sykehus hvor alt skal være hygienisk osv så tenker jeg at man heller burde dra hjem. Folk med kronisk migrene blant annet ville ha reagert veldig på dette. Og blitt sikkelig syke, hvorfor var hun så opptatt av å kjøpe parfyme fritt også skal hun ha med seg 3 parfymer etter på? Jeg ser ikke logikken ? 😳 Skulle gjerne sett at Stina måtte dele rom ja. 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #6567 Del Skrevet 10. oktober elskersommer skrev (1 time siden): Hver gang en influencer pakker fødebag så blir folk gale.. alt er galt liksom. Ha gjerne med 10 kofferter om det er viktig tenker jeg. Jeg gir faktisk blaffen.. Dette er et diskusjonsforum - lurer på hvorfor du svarer siden du gir blaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 10. oktober #6568 Del Skrevet 10. oktober Jeg tror nok at mange av tilbakemeldingene kommer fordi man har erfaring med at man har med seg alt for mye til sykehuset. Hadde det samme selv med første, og ler av det i ettertid. Jeg skjønner at hun vil bruke egne klær til seg selv og babyen, selv har jeg foretrukket å sove, spise eller bare slappe av mens babyen sover. Men hver sin lyst, selvsagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 10. oktober #6569 Del Skrevet 10. oktober Hvis hun skal organisere alt det der på sykehuset/føden.. åå hjelpes.. 🙈må jo ha en egen fløy😅.. joda normalt at noen tar med seg litt for mye.. men det finnes da grenser.. 🙄. Når det til og med må merkes for at pf skal finne frem i virvaret 🫣 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 10. oktober #6570 Del Skrevet 10. oktober Jeg er ikke sjokkert. Tenk når alvoret ramler ned i hodet på den selvutnevnte mensa-divaen. Hjelpe meg, da blir det deilig med melkespreng, bareseltårer og hemorroider 🙈 lurer på hvilke tanker de har om seg selv og egen eksistens, på et offentlig sykehus så er man kun et nummer i rekka. 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #6571 Del Skrevet 10. oktober PecanPie skrev (54 minutter siden): Jeg tror nok at mange av tilbakemeldingene kommer fordi man har erfaring med at man har med seg alt for mye til sykehuset. Hadde det samme selv med første, og ler av det i ettertid. Jeg skjønner at hun vil bruke egne klær til seg selv og babyen, selv har jeg foretrukket å sove, spise eller bare slappe av mens babyen sover. Men hver sin lyst, selvsagt. Det jeg ikke forstår er at folk tar med klær til barnet - bortsett fra hentesettet. Brukte alltid sykehusets klær både til babyene og meg selv - godt med hva man slipper å vaske etterpå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. oktober #6572 Del Skrevet 10. oktober Malmfrid skrev (1 time siden): Dette er et diskusjonsforum - lurer på hvorfor du svarer siden du gir blaffen? Ja jeg vet det er ett diskusjonsforum og jeg skrev vel ikke att jeg ga blaffen i att folk diskuterer? Eller gjorde jeg det? Jeg mente att jeg personlig gir søren/blaffen i om en person går inn på føden med ett handlenett eller ,5 kofferter. Vi er alle forskjellige. Å jeg blir bare forundret over att så mange henger seg så opp i hva en fødebag inneholder. Om Stina eller andre vil ha med krølltang,rettetang,5 kilo sminke så må de jo bare gjøre dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. oktober #6573 Del Skrevet 10. oktober PecanPie skrev (1 time siden): Jeg tror nok at mange av tilbakemeldingene kommer fordi man har erfaring med at man har med seg alt for mye til sykehuset. Hadde det samme selv med første, og ler av det i ettertid. Jeg skjønner at hun vil bruke egne klær til seg selv og babyen, selv har jeg foretrukket å sove, spise eller bare slappe av mens babyen sover. Men hver sin lyst, selvsagt. Mange har sikkert med for mye.. meg selv hadde en liten bag da jeg fikk mine to. Men vi er alle forskjellige❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinecone Skrevet 10. oktober #6574 Del Skrevet 10. oktober Malmfrid skrev (18 minutter siden): Det jeg ikke forstår er at folk tar med klær til barnet - bortsett fra hentesettet. Brukte alltid sykehusets klær både til babyene og meg selv - godt med hva man slipper å vaske etterpå 😅 Akkurat klær til barnet tror jeg det er ganske mange som har med seg. Syntes ikke det er så vanskelig å forstå at kanskje spesielt førstegangsfødende vil ha på babyen egne klær. Det er jo stas å endelig kunne ta i bruk de søte babyklærne etter mange måneders ventetid. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #6575 Del Skrevet 10. oktober elskersommer skrev (9 minutter siden): Ja jeg vet det er ett diskusjonsforum og jeg skrev vel ikke att jeg ga blaffen i att folk diskuterer? Eller gjorde jeg det? Jeg mente att jeg personlig gir søren/blaffen i om en person går inn på føden med ett handlenett eller ,5 kofferter. Vi er alle forskjellige. Å jeg blir bare forundret over att så mange henger seg så opp i hva en fødebag inneholder. Om Stina eller andre vil ha med krølltang,rettetang,5 kilo sminke så må de jo bare gjøre dette Klart de kan gjøre som de vil. Tror ikke folk her mener at de ikke kan gjøre som de vil - man blir bare litt fascinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10. oktober #6576 Del Skrevet 10. oktober Malmfrid skrev (2 minutter siden): Klart de kan gjøre som de vil. Tror ikke folk her mener at de ikke kan gjøre som de vil - man blir bare litt fascinert. Sjokkert er vel mer rette ordet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #6577 Del Skrevet 10. oktober Dojakitty skrev (8 minutter siden): Sjokkert er vel mer rette ordet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10. oktober #6578 Del Skrevet 10. oktober Eyr skrev (2 timer siden): Skulle gjerne sett at Stina måtte dele rom ja. 😂 Vet ikke hvilket sykehus hun skal føde på, men er vist veldig normalt å dele rom med andre. Så forundrer meg jo ikke at hun må dele. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. oktober #6579 Del Skrevet 10. oktober lillebamsemums skrev (10 minutter siden): Vet ikke hvilket sykehus hun skal føde på, men er vist veldig normalt å dele rom med andre. Så forundrer meg jo ikke at hun må dele. Hun skal vel føde på Tønsberg.. jeg hadde enerom med mine to og fikk ligge 1 uke begge gangene☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10. oktober #6580 Del Skrevet 10. oktober elskersommer skrev (31 minutter siden): Hun skal vel føde på Tønsberg.. jeg hadde enerom med mine to og fikk ligge 1 uke begge gangene☺️ Det handler om plass og kapasitet. Jeg fødte i juli og dro hjem etter 4 timer. Jeg har også født på høsten to ganger og eneste gang jeg fikk være «lenge» var for 20 år siden. Da fødte jeg på tirsdag og dro hjem torsdag kveld. Så hvis man får være én uke der er det fordi de har god plass og/eller det er komplikasjoner ved fødsel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå