GuuriMalla Skrevet 8. oktober #6521 Del Skrevet 8. oktober Palmemor skrev (13 timer siden): Den nakkeskaden er så fake at halve kunne vært nok. Men hun vet å melke den for oppmerksomhet. Har aldri noensinne sett antydning til at hun har smerter, og hu flakser den nakken hit og dit akkurat som hu finner det for godt. Jeg kan og være lat når jeg får mulighet, men da er jeg lat. At jeg har 2 prolapser i nakken og en i korsryggen gjør meg ikke invalid og ute av stand til å bære mine egne poser. Men det er digg å slippe Ble hun ikke utsatt for blindvold en gang da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 8. oktober #6522 Del Skrevet 8. oktober HalloDoktor skrev (14 timer siden): Det har da også skjedd at han ikke er hjemme akkurat når hun kommer hjem, men kommer hjem om et par timer, og da har hun latt det ligge... 😅 For min del er ikke problemet AT han hjelper til, men det at hun fremstiller seg så hjelpeløs og gang på gang påstår at "de tre nakkeskadene" er årsaken til at hun ikke kan bære inn posene - noe som jeg tror bare er bullshit. Hadde hun hatt en faktisk så alvorlig nakkeskade, så hadde hun (burde i alle fall) hatt oppfølging av en god fysioterapeut/ortoped 😊 Og som det sies her👇👇👇 Alvorlige nakkeproblemer og så mye silikon. Skjønner ikke at legen gikk med på det. Fenomen skrev (3 timer siden): Hvis hun virkelig hadde hatt 3 nakkkeskader som hemmet henne i hverdagen hadde hun ikke lagt inn 1 kg silikon. Akkurat. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6523 Del Skrevet 9. oktober GuuriMalla skrev (2 timer siden): Ble hun ikke utsatt for blindvold en gang da? Joda, det ble hun. Men som de andre sier, man legger ikke inn så mye silikon på en så petit dame om det er medisinske grunner til ikke. Nakkesmerter så fremtredende at hun ikke kan bære posene sine selv er jo ganske fremtredende ville jeg sagt da 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 9. oktober #6524 Del Skrevet 9. oktober blomstergal skrev (9 timer siden): Men skal ikke den babyen få bukse/underdel på seg? Har flere ganger tenkt over at hun ikke har en gjennomtenkt handling av klær som andre gjerne gjør. At nå har babyen litt bodyer, noen pysj, sokker, bukser osv i den str. Mens Stina har for det meste bare kjøpt body, pysj og hundre babytepper? 😆 Har inntrykk av at hun er mer opptatt av hva som er søtt og "supercute" heller enn hva babyen trenger😆 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 9. oktober #6525 Del Skrevet 9. oktober Viola712 skrev (40 minutter siden): Har inntrykk av at hun er mer opptatt av hva som er søtt og "supercute" heller enn hva babyen trenger😆 Gikk på samme smell da jeg fikk min første. 😛 Handlet mange kjoler, og innså raskt at det var veldig upraktisk og unødvendig. 😂 Nå som vi venter nummer tre er det omtrent bare praktiske plagg og mye ull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6526 Del Skrevet 9. oktober Melus skrev (1 time siden): Gikk på samme smell da jeg fikk min første. 😛 Handlet mange kjoler, og innså raskt at det var veldig upraktisk og unødvendig. 😂 Nå som vi venter nummer tre er det omtrent bare praktiske plagg og mye ull. Hu har jo seriøst pakka med seg halve huset?? Jeg er en overpakker, men det der hadde jeg klart meg med fjorten dager i syden lissom… hva skal man med Mac?? Og tusen skift?? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 9. oktober #6527 Del Skrevet 9. oktober Palmemor skrev (2 minutter siden): Hu har jo seriøst pakka med seg halve huset?? Jeg er en overpakker, men det der hadde jeg klart meg med fjorten dager i syden lissom… hva skal man med Mac?? Og tusen skift?? Se på serier for å få tankene over på noe annet? Bytte klær hvis man har blødd igjennom og ikke vil ha sykehusklær? Myyye man kan ta SB på, men overpacking for sykehuset som førstegangsfødende er ikke en av dem. Skjønner ikke hvem det plager at man har med seg ting som gjør en mer avslappet, da økt oksytocin bare er positivt for en fødende. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. oktober #6528 Del Skrevet 9. oktober Jøsses. Hvorfor diskutere hvor mye hun har pakket. Jeg har aldri født, men av det jeg har sett blandt alle rundt meg er at første gangen så tar de gjerne med seg alt mulig rart og bruker bare en brøkdel av det. De skal på sykehuset…spiller liten rolle om de har med seg to kofferter eller bare en veske Ganske sikker på at om det blir flere barn så ser nok sykehusbagen helt annerledes ut på runde nummer 2. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6529 Del Skrevet 9. oktober KaraThrace skrev (4 minutter siden): Se på serier for å få tankene over på noe annet? Bytte klær hvis man har blødd igjennom og ikke vil ha sykehusklær? Myyye man kan ta SB på, men overpacking for sykehuset som førstegangsfødende er ikke en av dem. Skjønner ikke hvem det plager at man har med seg ting som gjør en mer avslappet, da økt oksytocin bare er positivt for en fødende. Nå var ikke dette kun henne da. Alle førstegangsfødene nå til dags pakker jo som at de skal fjorten dager av gårde. De tenker ikke på at de må oppbevare alt dette og at det er snaut med plass på sykehuset da. Ansatte på føden er ikke veldig fan av folk som kommer med kofferter på slep og opptar mye plass. Men folk får da gjøre som de vil. Men det må også være rom for å kommentere det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 9. oktober #6530 Del Skrevet 9. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Nå var ikke dette kun henne da. Alle førstegangsfødene nå til dags pakker jo som at de skal fjorten dager av gårde. De tenker ikke på at de må oppbevare alt dette og at det er snaut med plass på sykehuset da. Ansatte på føden er ikke veldig fan av folk som kommer med kofferter på slep og opptar mye plass. Men folk får da gjøre som de vil. Men det må også være rom for å kommentere det. Hun vil forhåpentligvis få en liten aha opplevelse når babyen ligger i armene hennes og hun har vært igjennom en fødsel. Det meste vil nok være nedpakket til hun kommer hjem igjen… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6531 Del Skrevet 9. oktober Eyr skrev (1 minutt siden): Hun vil forhåpentligvis få en liten aha opplevelse når babyen ligger i armene hennes og hun har vært igjennom en fødsel. Det meste vil nok være nedpakket til hun kommer hjem igjen… Ja vil jo anta det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 9. oktober #6532 Del Skrevet 9. oktober Eyr skrev (1 minutt siden): Hun vil forhåpentligvis få en liten aha opplevelse når babyen ligger i armene hennes og hun har vært igjennom en fødsel. Det meste vil nok være nedpakket til hun kommer hjem igjen… Du har tenkt på det meste når du til og med tar med egen mikrofiberklut til linsene på kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 9. oktober #6533 Del Skrevet 9. oktober Malmfrid skrev (Akkurat nå): Du har tenkt på det meste når du til og med tar med egen mikrofiberklut til linsene på kamera. Det er sykt. Følger henne ikke lenger. Er innom PF av og til bare. Kan godt være mulig at hun klarer å fokusere på «jobben» sin under og etter fødsel men for min del så elsket jeg den bobla med bare bebis, meg og papsen på sykehuset. Har en attpåklatt på 9mnd nå. ❤️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 9. oktober #6534 Del Skrevet 9. oktober Er vell veldig normalt å pakke alt for mye første gangen. Mye pga man ikke vet helt hva man går til. Men Jau, finnes grenser da 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6535 Del Skrevet 9. oktober lillebamsemums skrev (1 minutt siden): Er vell veldig normalt å pakke alt for mye første gangen. Mye pga man ikke vet helt hva man går til. Men Jau, finnes grenser da 😂 Absolutt normalt å pakke for mye. Forskjellen på min første for 20 år siden og folks første nå er jo some og påvirkning. Syns «alle» som deler fødebag har med ekstremt mye. Ikke bare SB. Jeg hadde med to skift, bind jeg ikke trengte (siden jeg fikk der) og ett sett tøy til å ha på ungen når vi dro hjem. Og to par sokker jeg ikke fikk brukt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 9. oktober #6536 Del Skrevet 9. oktober Var innom å sjekket den lista hennes nå. Visste ikke at fødekjole var en ting jeg. Måtte google🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. oktober #6537 Del Skrevet 9. oktober Eyr skrev (6 minutter siden): Var innom å sjekket den lista hennes nå. Visste ikke at fødekjole var en ting jeg. Måtte google🙈 Ikke jeg heller😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. oktober #6538 Del Skrevet 9. oktober Palmemor skrev (10 timer siden): Joda, det ble hun. Da er jo åpenbart skaden ikke "fake",slik du påsto.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 9. oktober #6539 Del Skrevet 9. oktober Palmemor skrev (35 minutter siden): Absolutt normalt å pakke for mye. Forskjellen på min første for 20 år siden og folks første nå er jo some og påvirkning. Syns «alle» som deler fødebag har med ekstremt mye. Ikke bare SB. Jeg hadde med to skift, bind jeg ikke trengte (siden jeg fikk der) og ett sett tøy til å ha på ungen når vi dro hjem. Og to par sokker jeg ikke fikk brukt for. Har så sett litt på det, og så at liberoklubben hadde en gange grei liste. Burde egentlig pakke min også, er litt lengre enn SB på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. oktober #6540 Del Skrevet 9. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Ansatte på føden er ikke veldig fan av folk som kommer med kofferter på slep og opptar mye plass. Men folk får da gjøre som de vil. Men det må også være rom for å kommentere det. På selve føden er jo koffert/bag lukket å satt i et hjørne fordi den og dets innhold ikke er i bruk,man er jo opptatt med å føde. På barsel der imot,må den så klart åpnes. Men de fleste lukker den jo etter å ha hentet det man trenger,da tar den ikke mye plass. Er også skapplass ved sengen man kan sette koffert/bag inn i,da står den ikke i veien for noen. Går nok bra dette også,tenker jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå