Viola712 Skrevet 1. oktober #6421 Del Skrevet 1. oktober "Chloe vil bare drikke vann med isbiter i"🤯 Er det mulig, snakk om å gjøre hunden like sær som "mora"! 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. oktober #6422 Del Skrevet 1. oktober Viola712 skrev (1 time siden): "Chloe vil bare drikke vann med isbiter i"🤯 Er det mulig, snakk om å gjøre hunden like sær som "mora"! Det er faktisk noe gubben min kunne funnet på og gi til katta i huset🙈 noen ganger lurer jeg på om katta er viktigere enn meg ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1. oktober #6423 Del Skrevet 1. oktober HalloDoktor skrev (4 timer siden): Tjent mye penger på å strikke 40 varianter av den samme genseren/cardiganen strikket på pinne 8-10 med dobbel tråd Drops Air? Nybegynnere kunne sikkert lært noe av henne, men jeg, som anser meg selv som en ganske god strikker, blir ikke akkurat inspirert av å se strikkingen hennes 😅 Hehe, godt poeng For meg som kun kan strikke rett så hadde jeg blitt inspirert. Har kjempelyst å lage mine egne gensere 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet 1. oktober #6424 Del Skrevet 1. oktober Hun som sa igår at hun kunne ikke ha gulvtepper i huset fordi de har hund og tenk på alt en drasser med inn. Men å ha hunden sovende i senga er null problem. Usj 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloDoktor Skrevet 1. oktober #6425 Del Skrevet 1. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Hehe, godt poeng For meg som kun kan strikke rett så hadde jeg blitt inspirert. Har kjempelyst å lage mine egne gensere Ikke sant, akkurat mitt poeng. Men bra hun kan inspirere noen til noe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 1. oktober #6426 Del Skrevet 1. oktober Vålull skrev (11 timer siden): Ja....Hu blir stressa av bilder på veggene eller mye ting -hvordan skal det gå med en tre åring som har leker overalt 🫠 Ja, for alle som får barn er helt forberedt på endringene som kommer i livet, og har lagt fra seg alle gamle vaner. Bare dårlige foreldre blir overstimulert en gang i blant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. oktober #6427 Del Skrevet 1. oktober (endret) Dojakitty skrev (8 timer siden): Fargerikt? det var vel bare lyset som gjorde at det så grønt ut ? Her sees fargen bedre Endret 1. oktober av Tessa12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. oktober #6428 Del Skrevet 1. oktober Tessa12 skrev (Akkurat nå): Her sees fargen bedre Har fått det med meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. oktober #6429 Del Skrevet 1. oktober Dojakitty skrev (14 timer siden): Fargerikt? det var vel bare lyset som gjorde at det så grønt ut ? Det er definitivt grønt😂 Ingen tvil om akkurat det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2. oktober #6430 Del Skrevet 2. oktober Klump skrev (9 timer siden): Det er definitivt grønt😂 Ingen tvil om akkurat det Og det er ingen tvil om at jeg har fått det med meg nå, så det er overhodet ikke nødvendig med flere meldinger til meg om at rommet er grønt! Takk for deeeet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 2. oktober #6431 Del Skrevet 2. oktober Dojakitty skrev (2 timer siden): Og det er ingen tvil om at jeg har fått det med meg nå, så det er overhodet ikke nødvendig med flere meldinger til meg om at rommet er grønt! Takk for deeeet Visste du at det er grønt?? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2. oktober #6432 Del Skrevet 2. oktober introvert_ skrev (34 minutter siden): Visste du at det er grønt?? 😅🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 2. oktober #6433 Del Skrevet 2. oktober Bare jeg som syntes fargen er grusom? 🤭🤭 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 2. oktober #6434 Del Skrevet 2. oktober Dojakitty skrev (3 timer siden): Og det er ingen tvil om at jeg har fått det med meg nå, så det er overhodet ikke nødvendig med flere meldinger til meg om at rommet er grønt! Takk for deeeet Oi, så lettkrenket. Så ikke at du hadde fått flere kommentarer på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 2. oktober #6435 Del Skrevet 2. oktober Hammerhai skrev (7 minutter siden): Bare jeg som syntes fargen er grusom? 🤭🤭 Sånn alene slik den er nå så er det ikke så fint, men jeg kan se det for meg at det blir bra når tapeten og interiøret kommer på plass 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 2. oktober #6436 Del Skrevet 2. oktober Kjenner at jeg er spent på å få se hvordan det blir tilslutt 😄😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 2. oktober #6437 Del Skrevet 2. oktober Hammerhai skrev (1 time siden): Bare jeg som syntes fargen er grusom? 🤭🤭 blir sikkert mye finere når de er ferdig med veggene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2. oktober #6438 Del Skrevet 2. oktober Hammerhai skrev (1 time siden): Bare jeg som syntes fargen er grusom? 🤭🤭 Nei, får migrene bare av å se på. Men blir forhåpentligvis bedre når de får gjort det ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. oktober #6439 Del Skrevet 2. oktober Älskar Stina, hon är seriöst den mest koseliga influencern ever 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. oktober #6440 Del Skrevet 2. oktober winterchild skrev (14 minutter siden): Älskar Stina, hon är seriöst den mest koseliga influencern ever 🩷 Selvsentrert, egoistisk, navlebeskuende og nevnte jeg selvsentrert? Ja kjempekoselig. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå