Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Ugresset skrev (58 minutter siden):

Jeg synes bildene er fine, men de har altfor lite fokus på det som er viktig, og poenget, - nemlig magen!

Støtter denne, ser mere og mere slike bilder når det kommer til gravid bilder. Men magen er veldig mye mere i fokus. Nå har ikke vi sett alle bildene (bare enkelte). Så kan komme noen som er mere egna til det. ☺️ men personlig syntes jeg det virker skikkelig kleint 😅 vi har ikke tatt bilder, mye fordi vi ikke har penger til fotografering. Kunne sikkert fikset noe selv, men er veldig viktig og være komfortabel tenker jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt og latterliggjøring. 

Sol, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer kløfta til Stina enn min egen… 

Skjønner ikke greia, hun har på seg en jakke med glidelås. Det er fult mulig å dra opp glidelåsen. Jeg bare forstår ikke greia med å amme seerne, og det har ingenting med at jeg er prippen eller noe sånt. Kløfta hennes er veldig fin! Misunner henne den! Men jeg skjønner bare ikke greia med å vise det så til de grader hele veien. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 26.9.2024 den 20.30):

For et delikat bilde!

IMG_6007.png

Grøss.. Håper dette bare er et uheldig bilde som ikke representerer resten av shooten. Lite her som minner om en gravidfotografering. Alt jeg ser et to stk, tilsynelatende fullstendig oppslukt i seg selv som forsøker å se mest mulig deilig ut. Hun med et antrekk som kun hører hjemme på soverommet og han som biter kjeven sammen og strammer alle musklene i kroppen (som vanlig) for å se ut som en animekarakter. Og hvorfor i all verden bruker ikke fotografen sin kompetanse til å veilede dem? Harry. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (12 minutter siden):

Grøss.. Håper dette bare er et uheldig bilde som ikke representerer resten av shooten. Lite her som minner om en gravidfotografering. Alt jeg ser et to stk, tilsynelatende fullstendig oppslukt i seg selv som forsøker å se mest mulig deilig ut. Hun med et antrekk som kun hører hjemme på soverommet og han som biter kjeven sammen og strammer alle musklene i kroppen (som vanlig) for å se ut som en animekarakter. Og hvorfor i all verden bruker ikke fotografen sin kompetanse til å veilede dem? Harry. 

de ser det dessverre ikke selv 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 27.9.2024 den 2.44):

Støtter denne, ser mere og mere slike bilder når det kommer til gravid bilder. Men magen er veldig mye mere i fokus. Nå har ikke vi sett alle bildene (bare enkelte). Så kan komme noen som er mere egna til det. ☺️ men personlig syntes jeg det virker skikkelig kleint 😅 vi har ikke tatt bilder, mye fordi vi ikke har penger til fotografering. Kunne sikkert fikset noe selv, men er veldig viktig og være komfortabel tenker jeg. 

Oppmerksomhetssyk. Husker for mange år siden da Stina blogget litt på YouTube, så var det en ung mann som spurte henne hvorfor hun hele tiden måtte vise kløft. Lurte på om hun fikk for lite oppmerksomhet på skolen. Og det at hun har forstørret dem såpass sier jo mye om hvordan hun ønsker folk skal se på henne.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fizzypo skrev (3 timer siden):

Enig. Men det var heldigvis flere bilder som var fine/finere enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (2 minutter siden):

Er det vanlig å ha hunden med på gravidfotografering?

Spiller det noen rolle hva som er vanlig og ikke,egentlig?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (5 minutter siden):

Den bikkja er jo ungen dems. Hun setter jo opp julebilder av de hvert år i vinduskarmen...

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (1 time siden):

Er vel vanlig for de som behandler hunden som førstefødte vil jeg tro

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Den bikkja er jo ungen dems. Hun setter jo opp julebilder av de hvert år i vinduskarmen...

Det synes jeg er koselig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (3 minutter siden):

Det synes jeg er koselig. 

Ja, det må du jo få synes. Jeg har ikke så høye tanker om meg selv at jeg må dekorere huset med bilder av meg, mannen og kjæledyra hvert år :)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (25 minutter siden):

Ja, det må du jo få synes. Jeg har ikke så høye tanker om meg selv at jeg må dekorere huset med bilder av meg, mannen og kjæledyra hvert år :)

Det betyr vel ikke å ha høye tanker om seg selv om man pynter huset med bilder av familen? Er jo meget vanlig å gjøre det

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Det betyr vel ikke å ha høye tanker om seg selv om man pynter huset med bilder av familen? Er jo meget vanlig å gjøre det

Jeg synes ikke det er vanlig å stille opp innramma julekort, "ett for hvert år" bortover i vinduskarmen og kalle det julepynt. Men de som syns det skal da få syns det

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun ikke i dag et foredrag om hvorfor hun ikke har bilder, gardiner og tepper?👀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillebamsemums skrev (4 minutter siden):

Hadde hun ikke i dag et foredrag om hvorfor hun ikke har bilder, gardiner og tepper?👀

De settes frem til jul… det er julekortene hun tar og sender familien hvert år 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke det er vanlig å stille opp innramma julekort, "ett for hvert år" bortover i vinduskarmen og kalle det julepynt. Men de som syns det skal da få syns det

Ja akkurat det syns jeg er blodstygt. Men det er mer stygt enn det faktum å ha bilder av seg selv som et par.  Hadde det vært mer spredt rundt om, og ikke en utstilling i vinduskarmen så… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (33 minutter siden):

Ja akkurat det syns jeg er blodstygt. Men det er mer stygt enn det faktum å ha bilder av seg selv som et par.  Hadde det vært mer spredt rundt om, og ikke en utstilling i vinduskarmen så… 

Helt enig! Kanskje ispedd noe andre bilder hist og pist 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

De settes frem til jul… det er julekortene hun tar og sender familien hvert år 

Ahh, har ikke fulgt hun lenge nok til å vite hva denne jule dekorasjonen og julekortene inneholder enda. Begynte å følge med like før hun ble gravid. 

Litt spesielt å sende bilder av hunden, men koselig med julekort da. Blir mindre og mindre av dem med dagens generasjon. Det meste skjer heller digitalt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...