Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (41 minutter siden):

Ja nettopp. Hun spiser jo absolutt alt som kan medføre sure oppstøt, og klager etterpå 

er preget veldig av dette, så jeg måtte fort omstille meg og finne ut hva jeg reagerer på når det kommer til det. Hun plages ikke nok til å slutte med de tingene da?! Sover ekstremt mye bedre etter at jeg begynte å se hva jeg reagerer på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Labbus skrev (På 22.9.2024 den 22.21):

De har jo et helt standard hus,absolutt ingenting på innsiden som er verd mye i kr og øre 

Lydrommet til P er nok verdt noen hundretusener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Lydrommet til P er nok verdt noen hundretusener.

resten er ikea! 

vil tro kles samlingen hennes også har litt verdi. er jo noen vesker osv der. men litt høy verdi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Jaja, hun har mer enn en gang sagt at hun har høy iq, scora høyt på en mensatest osv. Men hun er jo ikke direkte smart. Ikke for det, de som er veldig intelligente er jo ikke nødvendigvis så "street-smart", så igjen, det kan jo være noe i det...🤐 

Den var på 116...

Det var en fyr som svarte C på alle oppgavene og fikk ca samme score, så man må ikke være spesielt smart for å få høyere IQ enn snittet på 100, man kan ha vært heldig med noen av svarene.

Og som du er inne på, én ting er å forstå mønstre på en slik test, en annen ting er å ta til seg informasjon og prosessere denne slik at man forstår verden rundt seg. Der skorter det helt beviselig hos Stina, hver eneste dag viser hun hvor lite hun forstår av verden og sammenhenger.

"Livmorhalsveggellerwhatever" vil jeg aldri glemme. Tenker man seg litt om så forstår man jo hva man egentlig snakker om og at det gir null mening å tro at man blir gravid der, slik Stina trodde i flere måneder.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (På 22.9.2024 den 22.21):

De har jo et helt standard hus,absolutt ingenting på innsiden som er verd mye i kr og øre 

Så du tenker at lydstudio til PF består av en båndopptaker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Den var på 116...

Det var en fyr som svarte C på alle oppgavene og fikk ca samme score, så man må ikke være spesielt smart for å få høyere IQ enn snittet på 100, man kan ha vært heldig med noen av svarene.

Og som du er inne på, én ting er å forstå mønstre på en slik test, en annen ting er å ta til seg informasjon og prosessere denne slik at man forstår verden rundt seg. Der skorter det helt beviselig hos Stina, hver eneste dag viser hun hvor lite hun forstår av verden og sammenhenger.

"Livmorhalsveggellerwhatever" vil jeg aldri glemme. Tenker man seg litt om så forstår man jo hva man egentlig snakker om og at det gir null mening å tro at man blir gravid der, slik Stina trodde i flere måneder.

IQ på 116 er akkurat innenfor klart over gjennomsnittet, men altså klart under mensakriteriet. Så nei, hun er IKKE mensasmart!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istapp skrev (2 minutter siden):

IQ på 116 er akkurat innenfor klart over gjennomsnittet, men altså klart under mensakriteriet. Så nei, hun er IKKE mensasmart!

er hun selv som omtaler seg som det da... Opptil flere ganger faktisk 🤭

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

Det har jeg vel heller aldri sagt??? Har du sitert feil?

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er alle disse menneskene som sitter å strikker og kjøper gaver til influencere?? 🤯 Meget spesielt spør du meg

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 130 i IQ-test på mensa, men det betyr ikke at jeg tror det er min IQ. Dessuten så hjelper det ikke når de andre antennene ikke er på plass.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 timer siden):

Ja nettopp. Hun spiser jo absolutt alt som kan medføre sure oppstøt, og klager etterpå 

Stina har bestemt seg for at det ikke har noe å si hva hun spiser, det er kun måten babyen ligger på som gjør at hun får syre (altså halsbrann).

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (23 minutter siden):

Hvem er alle disse menneskene som sitter å strikker og kjøper gaver til influencere?? 🤯 Meget spesielt spør du meg

Er ett par her inne tror jeg 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurk skrev (34 minutter siden):

Det bekrefter jo bare den venninne-følelsen influensere dyrker for å selge seg selv og andre produkter. Kvalmt!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Stina har bestemt seg for at det ikke har noe å si hva hun spiser, det er kun måten babyen ligger på som gjør at hun får syre (altså halsbrann).

Hun har vel kuttet ut appelsin og mørk sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Hun har vel kuttet ut appelsin og mørk sjokolade?

Senest i går hadde hun sitronsaft over salaten, det er iallfall ikke bedre enn appelsin, og det er ikke mange dagene siden hun spiste appelsin. Ang sjokolade vet jeg ikke.

Hun har jo selv uttalt at det ikke har noe å si hva hun spiser, men at måten babyen ligger på avgjør om hun får syre 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det undertøyet til gravideshoot??? Og selvsagt ett tonn smør i grøten… såååå sunt 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Dette har jeg null greie på men har nå to barn å det spilte ingen rolle om jeg spiste /drakk det ene eller det andre. Jeg hadde så halsbrann og syre fra tidlig i svangerskapet på begge.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...