Tough cookie Skrevet 24. september #6321 Del Skrevet 24. september Rem skrev (11 timer siden): Tviler på at hun spiste alt. Hun ville vel smake på litt forskjellig? Mulig venninna også smakte? Mye spennende i andre land, og langt fra alt er godt selv om det ser digg ut. Hun sa i snappen at hun spiste litt av hver kake, for de var mektige og ikke alle var like gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. september #6322 Del Skrevet 24. september Palmemor skrev (10 timer siden): Det var en referanse til at hun skryter på seg at hun skal på treningstur, så går hun 3 km på halvannen time. Det er ikke trening. Det er rusling. Jeg kan ikke rusle i 3 km etter å ha spist 5000 kalorier om dagen uten å bli smellfeit Hun legger nok ikke så lett på seg, og hun er jo nett og slank selv om hun er snart høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 25. september #6323 Del Skrevet 25. september Tough cookie skrev (5 timer siden): Hun sa i snappen at hun spiste litt av hver kake, for de var mektige og ikke alle var like gode. Uansett så spiser hun relativt mye i løpet av et døgn. (Hun viser jo mye av maten sin på snap). Og fortsatt er hun veldig slank. Hun er antageligvis av den typen som ikke legger på seg så lett. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 25. september #6324 Del Skrevet 25. september På snappen sin viser hun innkjøp av vanlig Biola med jordbær. Den er det vel rimelig bra med sukker i?😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. september #6325 Del Skrevet 25. september BlåSwix skrev (44 minutter siden): På snappen sin viser hun innkjøp av vanlig Biola med jordbær. Den er det vel rimelig bra med sukker i?😅 Ja, 5% tilsatt og 9,3% totalt. Men Stina-logikken er vel at siden det ikke er godteri, så gjelds det ikke. Hun er med andre ord en 30-åring med en ganske barnslig godtestopp fordi hun mener hun ikke kan kontrollere seg. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. september #6326 Del Skrevet 25. september BlåSwix skrev (1 time siden): På snappen sin viser hun innkjøp av vanlig Biola med jordbær. Den er det vel rimelig bra med sukker i?😅 Dette sukkerstopp greiene hun driver med er jo bare bullshit fra ende til annen. Hun lager sine egne regler etterhvert som tiden går og tror at hun er så mensasmart at ingen ser det. Hun som har så sinnsykt høy IQ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 25. september #6327 Del Skrevet 25. september Dojakitty skrev (57 minutter siden): Dette sukkerstopp greiene hun driver med er jo bare bullshit fra ende til annen. Hun lager sine egne regler etterhvert som tiden går og tror at hun er så mensasmart at ingen ser det. Hun som har så sinnsykt høy IQ Altså. Jeg trodde ikke folk med høy iq var så sykelig opptatt av utseende. Trodde de hadde mer forståelse for at det er det indre som teller + påvirkningen det har på unge sårbare mennesker. Men mulig jeg er dum da😜 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 25. september #6328 Del Skrevet 25. september Tough cookie skrev (8 timer siden): Hun legger nok ikke så lett på seg, og hun er jo nett og slank selv om hun er snart høygravid Nei, det er åpenbart. Good for here! Unner ingen å legge på seg av å gå forbi hvetebakst 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 25. september #6329 Del Skrevet 25. september Pidla skrev (3 timer siden): Ja, 5% tilsatt og 9,3% totalt. Men Stina-logikken er vel at siden det ikke er godteri, så gjelds det ikke. Hun er med andre ord en 30-åring med en ganske barnslig godtestopp fordi hun mener hun ikke kan kontrollere seg. Er så sykt enig her, men samtidig tenker jeg hun bare har godt av litt Biola. Magen kan være ganske hard de siste ukene i graviditeten og Biola hjelper en del på å løsne opp litt. det jeg ikke forstår meg på er hvor mye hun klager over sure oppstøt, men gjør så lite får å prøve å hindre det. Er en ganske grei liste med produkter man burde unngå. Det har hjulpet meg helt ekstremt å unngå de produktene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. september #6330 Del Skrevet 25. september lillebamsemums skrev (3 minutter siden): Er så sykt enig her, men samtidig tenker jeg hun bare har godt av litt Biola. Magen kan være ganske hard de siste ukene i graviditeten og Biola hjelper en del på å løsne opp litt. det jeg ikke forstår meg på er hvor mye hun klager over sure oppstøt, men gjør så lite får å prøve å hindre det. Er en ganske grei liste med produkter man burde unngå. Det har hjulpet meg helt ekstremt å unngå de produktene. Ja, helt enig. Syns det er veldig bra hun spiser et normalt kosthold. Nå kommer sikkert mange til å arrestere meg. Men det er faktisk helt normalt og gjennomsnittlig, og relativt sunt. Riskaker og åpenbart kaloriunderskudd og å være redd for visse matvarer, som andre influensere ser ut til å være, er mye verre. Men reagerer på at hun er så besserwisser og tviholder på det sukkergreiene sine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 25. september #6331 Del Skrevet 25. september Dojakitty skrev (2 timer siden): Dette sukkerstopp greiene hun driver med er jo bare bullshit fra ende til annen. Hun lager sine egne regler etterhvert som tiden går og tror at hun er så mensasmart at ingen ser det. Hun som har så sinnsykt høy IQ Mensasmart? Skal S være innenfor mensaområdet? Jøss, da må hun ha øvet i forkant på oppgaver. Tviler sterkt på at hun ligger på mensanivå utfra handlingsmåter og holdninger. Kan virkelig skinnet bedra så mye? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. september #6332 Del Skrevet 25. september Tough cookie skrev (9 timer siden): Hun sa i snappen at hun spiste litt av hver kake, for de var mektige og ikke alle var like gode. Hva gjør hun med resten da? Tough cookie skrev (9 timer siden): Hun legger nok ikke så lett på seg, og hun er jo nett og slank selv om hun er snart høygravid Eller så kan det være at hun er veldig nøye med mengden hun dytter i seg. Hun har jo gått mye på mølla også. Spiser man veldig mye så legger de fleste på seg. Zooli skrev (4 timer siden): Uansett så spiser hun relativt mye i løpet av et døgn. (Hun viser jo mye av maten sin på snap). Og fortsatt er hun veldig slank. Hun er antageligvis av den typen som ikke legger på seg så lett. Hvordan vet du at hun spiser mye i løpet av dagen? Bare fordi hun legger ut bilder av store porsjoner med mat? Og du ser det selv at alt går ned? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. september #6333 Del Skrevet 25. september Istapp skrev (7 minutter siden): Mensasmart? Skal S være innenfor mensaområdet? Jøss, da må hun ha øvet i forkant på oppgaver. Tviler sterkt på at hun ligger på mensanivå utfra handlingsmåter og holdninger. Kan virkelig skinnet bedra så mye? Dette er noe hun selv har påstått. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 25. september #6334 Del Skrevet 25. september Marotsia skrev (På 23.9.2024 den 19.45): Jeg har fulgt begge en stund og har et bedre bilde av de nå enn jeg hadde før, gjennom bloggeren osv. Men jeg syns Stina virker litt mer overflatisk til babyen enn PK, han snakker om ting som blir hyggelig å gjøre sammen, lese , ta med ungen ut, osv. Men har ikke hørt et ord fra Stina om slike ting, kunn overflatiske ting som søvn, få igjen kroppen, amme og begge ta like stort ansvar. Mulig hun har mange tanker slik bare at hun ikke deler det. Men syns hele baby situasjonen blir så overflatisk og selvsentrert fra hennes side. Hun snakket mye om ulike drømmer for barnet før første ultralyd og hun fikk vite kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 25. september #6335 Del Skrevet 25. september Dojakitty skrev (23 minutter siden): Dette er noe hun selv har påstått. Ok, ja det sier jo sitt! Hun beviser gjennom handlinger og holdninger, et langt lavere iq-nivå, så inntil hun kan bevise sitt mensakandidatur tror jeg vi skal ta dette som et "subjektivt utsagn uten holdbarhet". 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 25. september #6336 Del Skrevet 25. september Istapp skrev (3 minutter siden): Ok, ja det sier jo sitt! Hun beviser gjennom handlinger og holdninger, et langt lavere iq-nivå, så inntil hun kan bevise sitt mensakandidatur tror jeg vi skal ta dette som et "subjektivt utsagn uten holdbarhet". Jaja, hun har mer enn en gang sagt at hun har høy iq, scora høyt på en mensatest osv. Men hun er jo ikke direkte smart. Ikke for det, de som er veldig intelligente er jo ikke nødvendigvis så "street-smart", så igjen, det kan jo være noe i det...🤐 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 25. september #6337 Del Skrevet 25. september lillebamsemums skrev (57 minutter siden): Er så sykt enig her, men samtidig tenker jeg hun bare har godt av litt Biola. Magen kan være ganske hard de siste ukene i graviditeten og Biola hjelper en del på å løsne opp litt. det jeg ikke forstår meg på er hvor mye hun klager over sure oppstøt, men gjør så lite får å prøve å hindre det. Er en ganske grei liste med produkter man burde unngå. Det har hjulpet meg helt ekstremt å unngå de produktene. Jeg er slankeoperert og sliter derfor med sure oppstøt når jeg inntar ulike matvarer. Jeg ville jo ikke funnet på å spist en hel appelsin til frokost. Eller dytte innpå paprika og druer. Det er ting som for meg får de sure oppstøta igang. Pasta og pastasaus og er ting jeg ikke kan spise... Nå reagerer jo folk ulikt, for all del, men hun spiser jo alt jeg har fått beskjed om at trigger sure oppstøt... 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 25. september #6338 Del Skrevet 25. september Palmemor skrev (33 minutter siden): Jeg er slankeoperert og sliter derfor med sure oppstøt når jeg inntar ulike matvarer. Jeg ville jo ikke funnet på å spist en hel appelsin til frokost. Eller dytte innpå paprika og druer. Det er ting som for meg får de sure oppstøta igang. Pasta og pastasaus og er ting jeg ikke kan spise... Nå reagerer jo folk ulikt, for all del, men hun spiser jo alt jeg har fått beskjed om at trigger sure oppstøt... Jupp, fikk også beskjed av jordmor å ikke spise rett før jeg la meg. Samt ikke spise så mye bake produkter. Jeg spiser kveldsmat kl 20.00. Og drikker kun melk, vann eller Biola etter da. Er også greit å holde seg unna brus. Men unner meg litt på dagtid. (Kanskje en liten boks eller et glass). i går kveld hadde hun sitron på maten. Jeg personlig hadde droppen den pga sitrus frukter fører ofte til halsbrann/sure oppstøt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 25. september #6339 Del Skrevet 25. september lillebamsemums skrev (10 minutter siden): Jupp, fikk også beskjed av jordmor å ikke spise rett før jeg la meg. Samt ikke spise så mye bake produkter. Jeg spiser kveldsmat kl 20.00. Og drikker kun melk, vann eller Biola etter da. Er også greit å holde seg unna brus. Men unner meg litt på dagtid. (Kanskje en liten boks eller et glass). i går kveld hadde hun sitron på maten. Jeg personlig hadde droppen den pga sitrus frukter fører ofte til halsbrann/sure oppstøt. Ja nettopp. Hun spiser jo absolutt alt som kan medføre sure oppstøt, og klager etterpå 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. september #6340 Del Skrevet 25. september Blåttvann skrev (1 time siden): Jo, dragen PF kjøpte til Phillip. 🐲 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå