Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Synes det er merkeligere at hun igjen er på ferie sikkert 4. gang uten PF, når hun ellers er så engstelig og skal til lege stadig vekk. Sliter med å spise osv, alt er feil, hadde da kanskje holdt meg et sted hvor man har kontroll. Blir sikkert masse sutring denne gangen også. Akuratt som alle de andre turene.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha skrev (1 time siden):

Synes det er merkeligere at hun igjen er på ferie sikkert 4. gang uten PF, når hun ellers er så engstelig og skal til lege stadig vekk. Sliter med å spise osv, alt er feil, hadde da kanskje holdt meg et sted hvor man har kontroll. Blir sikkert masse sutring denne gangen også. Akuratt som alle de andre turene.

Hvor skal hun? Orker ikke klikke meg inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 7.9.2024 den 21.16):

Hun spiser nok og man må ikke legge på seg så og så mye når man er gravid..det er "fra gammalt".

Det er folk som spyr i 9 mnd og likevel får babyer på 3.5 kg...

Spydde hele svangerskapet med nr 4, men han var uansett 5,2 kilo 😎

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut av all den shoppingen. Det går virkelig i kvantitet og ikke i kvalitet når det gjelder klær. Pledd med masse plastikk i seg til baby fra Primark, hun er så ukritisk. Flyskam er fremmed der i gården også. Synes hun er en miljøversting blant influensere. Det e så mange småting som i sum avslører at hun gir blanke faen i miljøet. Kaster halve epla og appelsinene er bare en liten fjert i alt det hun foretar seg.  

• Liker 9
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (6 minutter siden):

Jeg blir helt satt ut av all den shoppingen. Det går virkelig i kvantitet og ikke i kvalitet når det gjelder klær. Pledd med masse plastikk i seg til baby fra Primark, hun er så ukritisk. Flyskam er fremmed der i gården også. Synes hun er en miljøversting blant influensere. Det e så mange småting som i sum avslører at hun gir blanke faen i miljøet. Kaster halve epla og appelsinene er bare en liten fjert i alt det hun foretar seg.  

De har nå sikkert brukt over 100k før babyen er født. Er normalt å bruke rundt 20k. Hun har fremmet så mange høye summer i det siste. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labbus skrev (12 timer siden):

Spydde hele svangerskapet med nr 4, men han var uansett 5,2 kilo 😎

Unnskyld meg 5,2 kilo?😭 her var han 3,300 jeg synes det var mye til å få ut vaginalt 😂 keisersnitt hadde vært noe annet 

Endret av Nonish91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (7 timer siden):

Hun kunne foret opp en smågris eller to bare på det fruktavfallet hun skjærer av i løpet av en uke.

Får håpe de har matavfall sortering

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (59 minutter siden):

Hun kunne foret opp en smågris eller to bare på det fruktavfallet hun skjærer av i løpet av en uke.

Får håpe de har matavfall sortering

Det forbruket de har er perverst . Bare til én tacomiddag handler de for mer enn hva vi gjør for en uke, til 5 stk 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (9 timer siden):

Helt enig og godt andre ser det også. Da jeg kommenterte det i fjor ble jeg kalt Greta Thunberg...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Det forbruket de har er perverst . Bare til én tacomiddag handler de for mer enn hva vi gjør for en uke, til 5 stk 

Ja, det er drøyt, men pefedik spiser jo ernome mengder mat. Enorme. 

Fascinerende da at hun glemte å pakke med seg kynnerene da hun dro. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (10 timer siden):

De har nå sikkert brukt over 100k før babyen er født. Er normalt å bruke rundt 20k. Hun har fremmet så mange høye summer i det siste. 

Det kommer jo ann på. Kjøper man ny vogn, la oss si Emmaljunga nyeste modell som ligger på ca 15.000(?) Da har man ikke mye igjen til resterende. 

Men har de råd til det hvorfor ikke, så lenge de ikke fonter at det er noe man MÅ ha, for det er alt for mye ser ute førstegangsfødende ikke behøver.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (På 11.9.2024 den 11.08):

Og nå jatter hun om at hun ikke kan dele hvor mye hun tjener fordi det er så mange som fortjener mer. Men å legge ut at hun svir av 16.000 kroner på ei veske fordi hu må trøsteshoppe er liksom helt innafor. Dobbeltmoral så det holder

De har jo et helt standard hus,absolutt ingenting på innsiden som er verd mye i kr og øre 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vålull skrev (På 14.9.2024 den 4.28):

Ikke lest de forrige sidene her men virker som om hun prøver å gjøre som raad mtp på å filme matvarer i diskene etc. føler mange prøver å herme etter raad om dagen eller er det bare meg? 

Ingen slår frøken Raad på noe,ho e bare ei utrolig dame . Men ja,ser enkelte prøver å etterligne men det blir bare så teit . Se på Kristin Gjelsvik når hun prøver kjoler......Ler meg i hjel etter hennes streben i å etterlingne fr Raad med føtter i alle retninger 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 15.9.2024 den 14.14):

Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. 

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (40 minutter siden):

De har jo et helt standard hus,absolutt ingenting på innsiden som er verd mye i kr og øre 

Mummikoppene er vel ganske verdifulle? Samt alt utstyret han har ifm musikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dojakitty skrev (På 17.9.2024 den 14.20):

Nei! 
Det er jævlig lett for de som sitter godt i det å komme med pekefinger til andre! Ydmykhet er ikke noe denne dama innehar dessverre

Ei heller empati 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (8 timer siden):

Unnskyld meg 5,2 kilo?😭 her var han 3,300 jeg synes det var mye til å få ut vaginalt 😂 keisersnitt hadde vært noe annet 

Første mann var litt over 4 kg,så gikk det bare oppover . Min mor likeså,hun fødte 7 barn å alle over 5 kg 🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (42 minutter siden):

Mummikoppene er vel ganske verdifulle? Samt alt utstyret han har ifm musikken.

Altså .......Har du sett den nitriste stua,mumikoppene unnskyld at æ ler  😁 Joda utstyret til musikk er ei real investering,men ellers i heimen vitner det ikke om pengebruk er min sin mening 😊

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Det kommer jo ann på. Kjøper man ny vogn, la oss si Emmaljunga nyeste modell som ligger på ca 15.000(?) Da har man ikke mye igjen til resterende. 

Men har de råd til det hvorfor ikke, så lenge de ikke fonter at det er noe man MÅ ha, for det er alt for mye ser ute førstegangsfødende ikke behøver.

Vi kjøpte nyeste modellen på tilbud til 12k. Men ellers har vi kjøpt det meste via finn, fått litt div. Og arvet masse. Så vi er enda langt under 20k selv om vi har valgt å kjøpe en dyrere vogn. Men hun fremmet at de hadde brukt 75k på alt nytt utstyr. Var veldig mye unødvendig utstyr der også. De er heller ikke noe flinke til å selge unna ting de ikke bruker lengre. (Forstå at ingen ønsker å kjøpe de brukte møblene etter sminke rommet hennes tho, men sånn ellers). Bare se forbruket hennes med blomster. Hu bare kasta masse ut av det blå og plantet nye. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...