Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Hun er ekstremt opptatt av at hun har gått opp lite i vekt. Innenfor minimumsvekta sier hun. Fordi hun ikke spiser sukker 

Altså hun ser helt normal gravid ut. Hun ser flott ut men ikke mindre enn normalt ved 1 graviditet… 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dumt at hun er så opptatt av det… Og ganske bak mål at hun tror at det har med sukkeret å gjøre 🙄 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som faktisk har sett henne live?Har et inntrykk av at det må være et ekstremt filter hun bruker. Litt nysgjerrig på hvordan hun ser ut i virkeligheten 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (36 minutter siden):

Det er dumt at hun er så opptatt av det… Og ganske bak mål at hun tror at det har med sukkeret å gjøre 🙄 

Forstår ikke helt greia. Jeg er lengre på vei enn henne. Men hun er ganske lav. Det gjør at magen ofte blir større. Magen min er mye mindre enn hennes. Sikkert pga jeg er høyere (og har da lengre mage). Men en gravid mage er nå veldig individuelt fra person til person. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (28 minutter siden):

Noen som faktisk har sett henne live?Har et inntrykk av at det må være et ekstremt filter hun bruker. Litt nysgjerrig på hvordan hun ser ut i virkeligheten 

Ja flere ganger på butikken og på hvaltorvet. Ser veldig annerledes ut uten alt det filteret, til det positive, så skjønner ikke hvorfor hun skal bruke så mye filter. 

Så mye finere uten. Og så petit som hun fremstiller det stemmer ikke, lav ja men bitteliten nei.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (4 timer siden):

Ja flere ganger på butikken og på hvaltorvet. Ser veldig annerledes ut uten alt det filteret, til det positive, så skjønner ikke hvorfor hun skal bruke så mye filter. 

Så mye finere uten. Og så petit som hun fremstiller det stemmer ikke, lav ja men bitteliten nei.

Men hun sier hun er 160. Det er ikke så lavt på damer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (4 timer siden):

Vinkler kan ha mye å si.

Screenshot_20240919_233300_Gallery.thumb.jpg.f987a6d6d7926380c831317d637e9def.jpgScreenshot_20240827_094828_Snapchat.thumb.jpg.00c96eeef0ab671f7cf61afb2bf187a3.jpg

Er det PF som tok det siste bilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (7 timer siden):

Hun er ekstremt opptatt av at hun har gått opp lite i vekt. Innenfor minimumsvekta sier hun. Fordi hun ikke spiser sukker 

Altså hun ser helt normal gravid ut. Hun ser flott ut men ikke mindre enn normalt ved 1 graviditet… 

Og hun spiser sukker! Massevis!! Bare ikke tilsatt! :raven:

Hvorfor skjønner ikke hun – som visstnok har IQ over snittet – det?

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (18 timer siden):

Hva slags minimumsvekt er det hun forholder seg til egentlig? Vektoppgang i graviditet følger ikke akkurat en lineær kurve. Generelle anbefaling om vektoppgang fra uke til uke er jo kun snittberegninger. For svært mange kommer den største vektoppgangen i siste del av graviditeten.

Hun har vist seg som bemerkelsesverdig kunnskapsfattig og sprer utrolig mye misinformasjon som følge av det. Og hvorfor overhodet poengtere at det er minimumsvektoppgang? Om det er minimum eller maksimum spiller da ingen rolle så lenge det er innenfor normalen. Hun sa mange ganger at hun ikke skulle ha fokus på vekt fordi "det er ikke bra for meg", men hvorfor syns hun da det er bra for andre å vite om hennes vektutvikling? Igjen avslører hun seg som intet annet enn en posør.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (4 minutter siden):

Hva slags minimumsvekt er det hun forholder seg til egentlig? Vektoppgang i graviditet følger ikke akkurat en lineær kurve. Generelle anbefaling om vektoppgang fra uke til uke er jo kun snittberegninger. For svært mange kommer den største vektoppgangen i siste del av graviditeten.

Hun har vist seg som bemerkelsesverdig kunnskapsfattig og sprer utrolig mye misinformasjon som følge av det. Og hvorfor overhodet poengtere at det er minimumsvektoppgang? Om det er minimum eller maksimum spiller da ingen rolle så lenge det er innenfor normalen. Hun sa mange ganger at hun ikke skulle ha fokus på vekt fordi "det er ikke bra for meg", men hvorfor syns hun da det er bra for andre å vite om hennes vektutvikling? Igjen avslører hun seg som intet annet enn en posør.

Hun sprer generelt feilinfo… 

Dette har vi med kritisk blikk sett i lang tid

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Dojakitty skrev (11 minutter siden):

Hun sprer generelt feilinfo… 

Dette har vi med kritisk blikk sett i lang tid

Ja, det er provoserende at influensere får holde på sånn. Det er ingen kontrollorgan som passer på.
Jeg stusser og på at hun sier at hun er avvent fra sukker etter så lang tid uten. Nei, hun er ikke det - for hun sier at hun fremdeles får lyst på og da tyr hun til sukkerfritt godteri.

Dersom man vil holde seg unna sukker og bli kvitt trangen etter søtt så må man kutte ut alle etterligninger også. Da er man sukkerfri, og etter en tid vil man ikke ha trangen etter sukker i det hele tatt. 

Endret av Malmfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (1 minutt siden):

Ja, det er provoserende at influensere får holde på sånn. Det er ingen kontrollorgan som passer på.
Jeg stusser og på at hun sier at hun er avvent fra sukker etter så lang tid uten. Nei, hun er ikke det - for hun sier at hun fremdeles får lyst på og da tyr hun til sukkerfritt godteri.

Dersom man vil holde seg unna sukker og bli kvitt trangen etter søtt så må man kutte ut alle etterligninger også. Da er man sukkerfri. 

Litt utenom tema, men at hun ikke får problemer med magen av alt det kunstig søtningsmiddelet. Jeg kjøpte en pose med sånn godis som Stina har fra helsekosten og jeg har aldri hatt så vondt i magen før og (unnskyld ordbruken) skikkelig diaré og mage og tarmer ble polert for å si det mildt.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (23 minutter siden):

Litt utenom tema, men at hun ikke får problemer med magen av alt det kunstig søtningsmiddelet. Jeg kjøpte en pose med sånn godis som Stina har fra helsekosten og jeg har aldri hatt så vondt i magen før og (unnskyld ordbruken) skikkelig diaré og mage og tarmer ble polert for å si det mildt.

Hun nevnte det var et søtningsmiddel hun reagerte veldig på selv. Noe som begynte på m. Husker ikke resten. 

Men ja, det blir rene krigen i magen min også når jeg inntar sånt. Noen ganger bør det ikke være mye engang. Kanskje to til tre stk så er det i gang. Så jeg foretrekker å spise sukker. Er fornøyd bare jeg reduserer , men klarer aldri å slutte helt. Elsker godis!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Hun nevnte det var et søtningsmiddel hun reagerte veldig på selv. Noe som begynte på m. Husker ikke resten. 

Men ja, det blir rene krigen i magen min også når jeg inntar sånt. Noen ganger bør det ikke være mye engang. Kanskje to til tre stk så er det i gang. Så jeg foretrekker å spise sukker. Er fornøyd bare jeg reduserer , men klarer aldri å slutte helt. Elsker godis!

Maltitol. 

Alle sukkeralkoholene (Xylitol, Sorbitol og maltitol) gi fordøyelsesplager ved høyt inntak. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hun fortelle at hun spiser bare noen få for å slippe vondt i magen. 

Også skjønner jeg ikke hvorfor dere hele tiden vil ta henne på at "sukker er sukker" I hvilken verden er godteri like sunt som frukt? Ingen blir tjukke og usunne av å spise frukt med naturlig sukker. For meg feks er det helt umulig å spise sunt om jeg også spiser tilsatt sukker fordi jeg ikke klarer å begrense meg. Da blir det200 gram sjokolade om dagen. Det helsekostsnopet hennes begrenser seg jo veldig selv fordi man faktisk får vondt i magen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pidla skrev (3 minutter siden):

Maltitol. 

Alle sukkeralkoholene (Xylitol, Sorbitol og maltitol) gi fordøyelsesplager ved høyt inntak. 

Det var det ja.

solsolsol skrev (1 minutt siden):

Har sett hun fortelle at hun spiser bare noen få for å slippe vondt i magen. 

Også skjønner jeg ikke hvorfor dere hele tiden vil ta henne på at "sukker er sukker" I hvilken verden er godteri like sunt som frukt? Ingen blir tjukke og usunne av å spise frukt med naturlig sukker. For meg feks er det helt umulig å spise sunt om jeg også spiser tilsatt sukker fordi jeg ikke klarer å begrense meg. Da blir det200 gram sjokolade om dagen. Det helsekostsnopet hennes begrenser seg jo veldig selv fordi man faktisk får vondt i magen.

Skjønner ikke hvorfor DERE tar henne hele tiden? Jeg har nevnt svært lite om dette med sukkerfri og frukt. Hva alle andre sier er deres sak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja.

Skjønner ikke hvorfor DERE tar henne hele tiden? Jeg har nevnt svært lite om dette med sukkerfri og frukt. Hva alle andre sier er deres sak. 

Sitatet var til det første avsnittet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (17 minutter siden):

Sitatet var til det første avsnittet mitt :)

Ok😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (På 19.9.2024 den 13.33):

Hvorfor refererer hun til babyen som "den", når de har gått ut i VG med navn og kjønn?

Hun har nevnt dette en stund tilbake at det har med vaner å gjøre. At hun i 16 ish uker brukte «den» og det har i senere tid vært vanskelig å avvende 🤷🏼‍♀️ Men jeg syntes hun bruker mye «han» og navnet jeg da 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...