kittkatt Skrevet 22. august #5661 Del Skrevet 22. august Dojakitty skrev (3 minutter siden): Ser bare det som blir lagt ut jeg? Dømmer utifra det! Og hva jeg selv ville gjort. Hadde uansett aldri stått å glist fra øre til øre mens forloveden og far til mitt kommende barn er knust over å ha mistet mammaen sin. Men for all del,om dette er vanlig og noe andre kjenner seg igjen i så er jo det rystende men sånn er verden. Glad jeg personlig ikke har sånne folk rundt meg Som sagt tenker jeg at det er viktig å huske at man ikke ser alt 😄 og ikke alt man ser på internett er sant. Vi vet ikke noe om samtalene mellom SB og PF angående hva som skal deles og ikke i SoMe angående dette. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. august #5662 Del Skrevet 22. august kittkatt skrev (Akkurat nå): Som sagt tenker jeg at det er viktig å huske at man ikke ser alt 😄 og ikke alt man ser på internett er sant. Vi vet ikke noe om samtalene mellom SB og PF angående hva som skal deles og ikke i SoMe angående dette. Det skjønner jeg veldig godt. Det jeg derimot ikke skjønner er hvordan man velger å fremstille seg selv til verden. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 22. august #5663 Del Skrevet 22. august Malmfrid skrev (4 timer siden): Ja - skulle ønsket en bevegelse som gikk ut og fikk alle med seg ... influensere må være den mest meningsløse "yrkesgruppen" som finnes. Helt enig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 22. august #5664 Del Skrevet 22. august Motelvibes skrev (8 timer siden): Hun har alltid vist hvem hun er Men hva har fansen å si til denne oppførselen da?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. august #5665 Del Skrevet 22. august Katinkalille skrev (18 minutter siden): Men hva har fansen å si til denne oppførselen da?? Er ingen direkte «fan», men hater henne ikke akkurat - så da er man jo blodfan her inne.. Jeg tenker at det er godt folk modnes, og jeg er glad ikke jeg filmet meg selv og mine mange bizarre meninger da jeg var i starten av 20-årene😅🙌🏻 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 22. august #5666 Del Skrevet 22. august Oooog der var det ute på Dagbladet, vg og Se og Hør… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. august #5667 Del Skrevet 22. august Hammerhai skrev (4 minutter siden): Oooog der var det ute på Dagbladet, vg og Se og Hør… Hmm, trodde ikke de var så kjente jeg?🫠 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 22. august #5668 Del Skrevet 22. august (endret) Men dro hun til Drammen på ettermiddagen samme dag som svigermoren ble begravet? Hadde ALDRI reist fra mannen min på en sånn dag - i en sånn uke! Endret 23. august av EllaSays 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 22. august #5669 Del Skrevet 22. august (endret) Dojakitty skrev (3 timer siden): Det skjønner jeg veldig godt. Det jeg derimot ikke skjønner er hvordan man velger å fremstille seg selv til verden. Det tok du det på kornet! Hvis alt er en slags maske, hvorfor velger man å fremstille seg som en egoistisk, materialistisk og frekk jåledolse? Birdo skrev (38 minutter siden): Er ingen direkte «fan», men hater henne ikke akkurat - så da er man jo blodfan her inne.. Jeg tenker at det er godt folk modnes, og jeg er glad ikke jeg filmet meg selv og mine mange bizarre meninger da jeg var i starten av 20-årene😅🙌🏻 Dette virker å være dypere enn en "bisarr mening". Det er innsnevret menneskesyn som sier at pene og tynne mennesker er bedre enn andre. (Jeg syns forresten er forstyrrende at pellek også har begynt med filter nå) Endret 22. august av Pidla 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. august #5670 Del Skrevet 22. august EllaSays skrev (2 minutter siden): Men dro hun til Drammen på ettermiddagen samme dag som svigermoren døde? Hadde ALDRI reist fra mannen min på en sånn dag - i en sånn uke! Knapt nok senka kista så har han gitt intervju til VG ang dødsfallet. Begge har lange videoer de ikke tekster idag. De tekster alltid. Dette er kun for å skape oppmerksomhet og tjene penger 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 22. august #5671 Del Skrevet 22. august Palmemor skrev (17 minutter siden): Knapt nok senka kista så har han gitt intervju til VG ang dødsfallet. Begge har lange videoer de ikke tekster idag. De tekster alltid. Dette er kun for å skape oppmerksomhet og tjene penger Eneste grunnen til jeg følger Stina er fordi vi begge venter barn i 2024. Og jeg er helt matt hvor stygge dere er her 🤯 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. august #5672 Del Skrevet 22. august Palmemor skrev (21 minutter siden): Knapt nok senka kista så har han gitt intervju til VG ang dødsfallet. Begge har lange videoer de ikke tekster idag. De tekster alltid. Dette er kun for å skape oppmerksomhet og tjene penger Selvfølgelig er det nå et problem at de begge har snakket om det…🙃🙃 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 22. august #5673 Del Skrevet 22. august Motelvibes skrev (8 timer siden): Så kjente er de ikke. tja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. august #5674 Del Skrevet 23. august Palmemor skrev (7 timer siden): Knapt nok senka kista så har han gitt intervju til VG ang dødsfallet. Begge har lange videoer de ikke tekster idag. De tekster alltid. Dette er kun for å skape oppmerksomhet og tjene penger Skal sies at dette er ikke et intervju, VG har tatt quotes ut ifra hans Snapchat story. Så tror ikke han har snakket med dem direkte,foruten å kanskje sende de et bilde av han selv og mammaen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 23. august #5675 Del Skrevet 23. august Palmemor skrev (7 timer siden): Knapt nok senka kista så har han gitt intervju til VG ang dødsfallet. Begge har lange videoer de ikke tekster idag. De tekster alltid. Dette er kun for å skape oppmerksomhet og tjene penger Tror ikke han har snakket med avisene. De gjengir bare det han selv har sagt på snap. Dessuten er jeg 100 % sikker på at han ikke legger ut om dødsfallet til mora på snap for å tjene penger. Det han tjener på snap er lommerusk i forhold til de millionene han tjener på alt det andre han gjør. Han har jo vært kjent i årevis og jeg har møtt ham på diverse spillmesser opp igjennom og han framstår veldig snill og omsorgsfull. Kan hende S også er det, men hun klarer i så fall ikke like godt å vise fram den sida av seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 23. august #5676 Del Skrevet 23. august EllaSays skrev (9 timer siden): Men dro hun til Drammen på ettermiddagen samme dag som svigermoren ble begravet? Hadde ALDRI reist fra mannen min på en sånn dag - i en sånn uke! Tror det var dagen før begravelsen hun var i Drammen, men postet det på morgenen dagen etter. Etter begravelsen skulle hun lage mat til PF fordi det liker han så godt, sa hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. august #5677 Del Skrevet 23. august Dojakitty skrev (2 timer siden): Skal sies at dette er ikke et intervju, VG har tatt quotes ut ifra hans Snapchat story. Så tror ikke han har snakket med dem direkte,foruten å kanskje sende de et bilde av han selv og mammaen Hvis de gjengir ting han har sagt på snap bør VG isåfall ta seg sammen da. «Hun hadde vært syk i mange år, sier artisten PelleK (37) til VG. Han forteller at han holdt tale i begravelsen hennes, som var torsdag» 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. august #5678 Del Skrevet 23. august Marsipan123 skrev (2 timer siden): Tror ikke han har snakket med avisene. De gjengir bare det han selv har sagt på snap. Dessuten er jeg 100 % sikker på at han ikke legger ut om dødsfallet til mora på snap for å tjene penger. Det han tjener på snap er lommerusk i forhold til de millionene han tjener på alt det andre han gjør. Han har jo vært kjent i årevis og jeg har møtt ham på diverse spillmesser opp igjennom og han framstår veldig snill og omsorgsfull. Kan hende S også er det, men hun klarer i så fall ikke like godt å vise fram den sida av seg. Dette står i VG, så jeg tolket det dithen at han har gitt ett intervju «Hun hadde vært syk i mange år, sier artisten PelleK (37) til VG. Han forteller at han holdt tale i begravelsen hennes, som var torsdag» Jeg er sykt imponert over hva den mannen kan, og får til. At han tjener seg søkkrik på det han liker å gjøre aller best i hele verden! Jeg syns og han virker sympatisk og flott, derfor reagerte jeg på dette stuntet som utenfra ser ut som grunn for å tjene enda mer penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 23. august #5679 Del Skrevet 23. august Malmfrid skrev (3 timer siden): Det gjør jeg heller ikke ... følger ikke influensere - eneste jeg følger er en sygruppe. Synes det er trist at du sier at manges livskvalitet avhenger av influensere ... det nekter jeg å tro på. Det er mye annet man kunne brukt tiden på som ville gitt en mye mer positiv input i hverdagen enn influensere. Enig. Når en ser hvor mange som sliter i dag så tror jeg lite på at "influencere" bidrar til bedre livskvalitet, for å si det sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. august #5680 Del Skrevet 23. august Viola712 skrev (59 minutter siden): Tror det var dagen før begravelsen hun var i Drammen, men postet det på morgenen dagen etter. Etter begravelsen skulle hun lage mat til PF fordi det liker han så godt, sa hun. Ok, skjønner. Tror nok ikke jeg ville reist kvelden før begravelsen heller, ville bare vært i huset, tilgjengelig og trygg, uansett hva han gjorde eller hvor han var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå