Nonish91 Skrevet 18. august #5561 Del Skrevet 18. august happygilmore skrev (47 minutter siden): Bilde? Av terrassen ??? Se for deg mange panteflasker i svarte søppelsekker som har gått hull i. Sånn ser terrassen hennes ut med de blomstene hennes 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 19. august #5562 Del Skrevet 19. august Øh... hver sin smak sier nå jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 19. august #5563 Del Skrevet 19. august Rem skrev (1 time siden): Øh... hver sin smak sier nå jeg! Joda, det veit vi. Men når du bretter ut livet ditt for mange andre, så kan vi få lov til å si hva vi mener om det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. august #5564 Del Skrevet 19. august Dojakitty skrev (På 17.8.2024 den 20.12): Men sånn alvorlig talt. Syns noen den terrassen hennes er pen? Overfylt med blomster? Ser jo bare ut som om de venter på å bli plassert et sted. Jeg ser ei som gleder seg over hele prosessen med å dyrke frem blomster. Og hun fryder seg over det som blomstrer, beskjærer og tar inn, og lager vakre buketter. Dét synes jeg er fint å se ☺️ 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 19. august #5565 Del Skrevet 19. august Zenhouse skrev (7 timer siden): Jeg ser ei som gleder seg over hele prosessen med å dyrke frem blomster. Og hun fryder seg over det som blomstrer, beskjærer og tar inn, og lager vakre buketter. Dét synes jeg er fint å se ☺️ Enig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 19. august #5566 Del Skrevet 19. august Det er jo noe absurd med ei som støtt og stadig skryter av at hun har gått kokkelinja og hatt praksis hos en kjent kokk konsekvent lager toro-lasagne. Det har jeg prøvd meg på en gang for mange år siden og Guri det smaker hundemat. Kan virkelig ikke fatte at hun velger Toro når hun uansett kutter opp ekstra grønnsaker som hun steker og har oppi. Er jo bare å bytte ut Toro-pulveret med ekte tomatpuré og hakkede tomater, oregano, salt, pepper og det man liker av krydder så har man plutselig en himmelsk lasagne. Synes Toro har flere produkter som er helt kurant, men lasagnen deres er absolutt ikke blant disse 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 19. august #5567 Del Skrevet 19. august AntiBullshit skrev (4 minutter siden): Det er jo noe absurd med ei som støtt og stadig skryter av at hun har gått kokkelinja og hatt praksis hos en kjent kokk konsekvent lager toro-lasagne. Det har jeg prøvd meg på en gang for mange år siden og Guri det smaker hundemat. Kan virkelig ikke fatte at hun velger Toro når hun uansett kutter opp ekstra grønnsaker som hun steker og har oppi. Er jo bare å bytte ut Toro-pulveret med ekte tomatpuré og hakkede tomater, oregano, salt, pepper og det man liker av krydder så har man plutselig en himmelsk lasagne. Synes Toro har flere produkter som er helt kurant, men lasagnen deres er absolutt ikke blant disse Lasagne fra bunnen av smaker så utrolig godt og sunnere, men det tar jo også lenger tid å lage og da får hun jo ikke tid til å snappe alt annet. Som i mye annet tar hun veldig enkle løsninger uten å nevne hva. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 19. august #5568 Del Skrevet 19. august I dag ble hun irritert for at folk sa til henne at ting kom til å falle naturlig når babyen ble født. Hun ble irritert av at folk sa sånn til henne. Hun er tross alt førstegangsfødende og tar det å få barn veldig seriøst, så hun vil kunne så mye som mulig på forhånd. Det er greit å lese seg opp og forberede seg så godt det lar seg gjøre, men det blir sjeldent som i boka. Man kommer langt ved å følge morsinstinktet også.. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 19. august #5569 Del Skrevet 19. august Marsipan123 skrev (31 minutter siden): I dag ble hun irritert for at folk sa til henne at ting kom til å falle naturlig når babyen ble født. Hun ble irritert av at folk sa sånn til henne. Hun er tross alt førstegangsfødende og tar det å få barn veldig seriøst, så hun vil kunne så mye som mulig på forhånd. Det er greit å lese seg opp og forberede seg så godt det lar seg gjøre, men det blir sjeldent som i boka. Man kommer langt ved å følge morsinstinktet også.. Ingen barn er født med bruksanvisning. Unnskyld, men hun kommer til å få seg en skikkelig overraskelse. Selvtilliten og usikkerheten hennes er så liten som den kan få blitt. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 19. august #5570 Del Skrevet 19. august 59 minutter siden, Marsipan123 said: I dag ble hun irritert for at folk sa til henne at ting kom til å falle naturlig når babyen ble født. Hun ble irritert av at folk sa sånn til henne. Hun er tross alt førstegangsfødende og tar det å få barn veldig seriøst, så hun vil kunne så mye som mulig på forhånd. Det er greit å lese seg opp og forberede seg så godt det lar seg gjøre, men det blir sjeldent som i boka. Man kommer langt ved å følge morsinstinktet også.. Det er da helt fint å lese seg opp også. Absolutt ikke alt som folk gjør fordi det "faller dem naturlig" som nødvendigvis er det beste for babyer. Selv måtte jeg også google hundre ting som ikke falt meg naturlig ved å følge noe morsinstinkt.. Skjønner at hun blir irritert om hun får kritikk for å lese seg opp på barn, det må da være lov å tilegne seg kunnskap uten at folk skal kritisere for det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 19. august #5571 Del Skrevet 19. august AntiBullshit skrev (2 timer siden): Det er jo noe absurd med ei som støtt og stadig skryter av at hun har gått kokkelinja og hatt praksis hos en kjent kokk konsekvent lager toro-lasagne. Det har jeg prøvd meg på en gang for mange år siden og Guri det smaker hundemat. Kan virkelig ikke fatte at hun velger Toro når hun uansett kutter opp ekstra grønnsaker som hun steker og har oppi. Er jo bare å bytte ut Toro-pulveret med ekte tomatpuré og hakkede tomater, oregano, salt, pepper og det man liker av krydder så har man plutselig en himmelsk lasagne. Synes Toro har flere produkter som er helt kurant, men lasagnen deres er absolutt ikke blant disse Så ut som suppe, sorry men det ble alt for flytende. Når man bruker poser bør væsken man tilsetter være det som står på pakken. Sikkert bedre om hun tok mindre melk mtp den boksen med tomater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 19. august #5572 Del Skrevet 19. august AntiBullshit skrev (4 timer siden): Det er jo noe absurd med ei som støtt og stadig skryter av at hun har gått kokkelinja og hatt praksis hos en kjent kokk konsekvent lager toro-lasagne. Det har jeg prøvd meg på en gang for mange år siden og Guri det smaker hundemat. Kan virkelig ikke fatte at hun velger Toro når hun uansett kutter opp ekstra grønnsaker som hun steker og har oppi. Er jo bare å bytte ut Toro-pulveret med ekte tomatpuré og hakkede tomater, oregano, salt, pepper og det man liker av krydder så har man plutselig en himmelsk lasagne. Synes Toro har flere produkter som er helt kurant, men lasagnen deres er absolutt ikke blant disse Kansje hun liker hundemat, tenkt på det eller? 🤨 Haha neida 🤣 Du har ett poeng 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. august #5573 Del Skrevet 20. august Nå har jeg ikke egentlig så lyst til å forsvare SB men Toro-lasagne er jo kjempegodt 😄 Jeg synes den er bedre enn mange hjemmelagde jeg har fått servert rundtomkring hos folk. Veldig OT 😄 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 20. august #5574 Del Skrevet 20. august Er det ikke imponerende å strikke og gå på tredemølle samtidig?🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibliotekaren Skrevet 20. august #5575 Del Skrevet 20. august AntiBullshit skrev (14 timer siden): Det er jo noe absurd med ei som støtt og stadig skryter av at hun har gått kokkelinja og hatt praksis hos en kjent kokk konsekvent lager toro-lasagne. Det har jeg prøvd meg på en gang for mange år siden og Guri det smaker hundemat. Kan virkelig ikke fatte at hun velger Toro når hun uansett kutter opp ekstra grønnsaker som hun steker og har oppi. Er jo bare å bytte ut Toro-pulveret med ekte tomatpuré og hakkede tomater, oregano, salt, pepper og det man liker av krydder så har man plutselig en himmelsk lasagne. Synes Toro har flere produkter som er helt kurant, men lasagnen deres er absolutt ikke blant disse Så fordi du synes det smaker hundemat, så synes alle det smaker hundemat? Takk gud for at vi alle ikke synes det samme om mat/drikke. Vi smaker ting forskjellig. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 20. august #5576 Del Skrevet 20. august bibliotekaren skrev (6 minutter siden): Så fordi du synes det smaker hundemat, så synes alle det smaker hundemat? Takk gud for at vi alle ikke synes det samme om mat/drikke. Vi smaker ting forskjellig. Du kan da virkelig ikke mene at Toro-lasagne er en større kulinarisk opplevelse enn lasagne laget fra bunnen? Da tror jeg du bør komme deg på et matkurs eller noe. Jeg tror uansett at enhver kokk ville vært uenig med deg, derav synes jeg det er merkelig at Stina jobber så hardt med å assosiere seg med kokkefaget 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 20. august #5577 Del Skrevet 20. august AntiBullshit skrev (5 minutter siden): Du kan da virkelig ikke mene at Toro-lasagne er en større kulinarisk opplevelse enn lasagne laget fra bunnen? Da tror jeg du bør komme deg på et matkurs eller noe. Jeg tror uansett at enhver kokk ville vært uenig med deg, derav synes jeg det er merkelig at Stina jobber så hardt med å assosiere seg med kokkefaget uten fagbrev innenfor fagfeltet vill jeg aldri utgitt meg for å være noe mer enn en hobbykokk. Er selv utdannet innen mat, og kunne aldri kalt meg selv for kokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. august #5578 Del Skrevet 20. august lillebamsemums skrev (40 minutter siden): uten fagbrev innenfor fagfeltet vill jeg aldri utgitt meg for å være noe mer enn en hobbykokk. Er selv utdannet innen mat, og kunne aldri kalt meg selv for kokk. Hun har heller aldri gjort det. Hun nevner at hun har gått to år på kokkelinjen og at hun startet på lærlingtiden men fort oppdaget at det ikke var dette hun ville. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 20. august #5579 Del Skrevet 20. august Syns det er rimelig spesielt å bare blogge videre når det er viktigere ting å ta tak i der, og melke ting for alt det er verdt. Virker som de begge er fryktelig lite sympatiske og bare tenker på seg selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 20. august #5580 Del Skrevet 20. august Birdo skrev (1 time siden): Hun har heller aldri gjort det. Hun nevner at hun har gått to år på kokkelinjen og at hun startet på lærlingtiden men fort oppdaget at det ikke var dette hun ville. Nå var tankegangen min på generell basic. ikke henne generelt! 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå