Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Tippsi skrev (4 minutter siden):

Er det mulig å sutre så mye over et glass sukker👀, nå får vi vell ikke høre annet resten av uka... hvor kvalm hun er etter onsdagens opplevelse 🙈.. å hun er over 30 år.. hjelpes😅

Kan man forvente noe annet fra denne repeterende prinsessen? 

Hun må jo ha noe å lage content av i flere uker fremover😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, ranten til Stina på snap nå😂 Altså SLAPP AV!!!! Hun får det til å høres ut som hun har vært heroinavhengig! Herlighet FOR en dramaqueen. Og hun er ikke sukkerfri, hun drikker jo sukker hver dag i form av smoothie og juice osv. I tillegg er ikke alt dette sukkerfrie med masse aspartam osv noe bedre! Da er faktisk rent sukker sunnere. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (9 minutter siden):

Herregud, ranten til Stina på snap nå😂 Altså SLAPP AV!!!! Hun får det til å høres ut som hun har vært heroinavhengig! Herlighet FOR en dramaqueen. Og hun er ikke sukkerfri, hun drikker jo sukker hver dag i form av smoothie og juice osv. I tillegg er ikke alt dette sukkerfrie med masse aspartam osv noe bedre! Da er faktisk rent sukker sunnere. 

Ble nysgjerrig så måtte inn og se og fikk bare på nytt bekreftelse på hvorfor jeg ikke følger denne drama queen'n lenger. Herregud for en klaging og sykeligjøring😝 Hoppet rett ut igjen etter å ha sett morgen klagingen. Kommer garantert til å bare 100 ganger værre med baby i hus.

Good luck!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Gaviscon Stina brukte? i drikkeform forsto jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (4 minutter siden):

Var det Gaviscon Stina brukte? i drikkeform forsto jeg rett?

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Ja

kjøpte den i tygge tablett. syntes at den ikke hadde noe smak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (1 time siden):

kjøpte den i tygge tablett. syntes at den ikke hadde noe smak

Da er du heldig. Syntes det smaker såpe 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og persondebatt. 

Sol, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (1 time siden):

Da er du heldig. Syntes det smaker såpe 🤣

syntes konsistensen var mer ekkel 😂

samme med den sukkerlaken stina drakk i dag, hadde ikke noe problemer med å drikke den. den var ikke god, men den gikk nå greit ned. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sukkerlaken er grusom 🤢 men jeg fikk lov å sippe vann ved siden av og fikk ikke beskjed om å drikke den på 5min. Så jeg fikk feilaktig diagnose 🤣 shit happends!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (17 timer siden):

Har ikke sett dagens snap, men jeg har tatt sånn diabetes test selv og det er noe av det jævligste jeg har dytta i kjeften. Jeg var dritdårlig i to dager etterpå 😅 og jeg spiser normalt med sukker ellers

Samme her. Jeg var kvalm i to dager etterpå🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (17 timer siden):

Har ikke sett dagens snap, men jeg har tatt sånn diabetes test selv og det er noe av det jævligste jeg har dytta i kjeften. Jeg var dritdårlig i to dager etterpå 😅 og jeg spiser normalt med sukker ellers

Og jeg synes det var null problem og kunne gjort det igjen når som helst.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (48 minutter siden):

Samma her! Tatt den i 3 av 5 svangerskap🤰🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leter det mennesket etter ting hun kan ha/få fordi hun er gravid😅.. ikke kan hun spise det å det fordi hun er gravid..så putter hun i seg masse kunstige stoffer her og der... i kroppen og på kroppen...helt utrolig... å sutrer og klager... 🙈

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (9 minutter siden):

Leter det mennesket etter ting hun kan ha/få fordi hun er gravid😅.. ikke kan hun spise det å det fordi hun er gravid..så putter hun i seg masse kunstige stoffer her og der... i kroppen og på kroppen...helt utrolig... å sutrer og klager... 🙈

Hun er nok en av de som skal melke graviditeten for det det er verdt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fenomen skrev (4 timer siden):

Her har så klart alle forskjellige meninger. Noen synes det er greit og andre ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Her har så klart alle forskjellige meninger. Noen synes det er greit og andre ikke. 

Det var også poenget mitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig at den testen er fæl, og diverse ting er fælt og ekstra utfordrende/vanskelig som gravid. Men det et liksom hele tiden "..... fordi jeg er gravid. Hehe". I hver setning. Tungt å gå opp en bakke... fordi gravid, kan ikke spise slik fordi gravid, kan ikke ditt fordi gravid, kan ikke datt fordi gravid... ser en sjelden gang, men svært lite. Men det jeg ser er dette. Så greit å ikke følge hun fast kjenner jeg 🙈

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså? Hun har vært gravid i 27 uker. Dvs snart 7 mnd? 
hun har klaget på syre i… ja… hva da, 3-4 uker? Og dette kan tannlegen se? Er dette sant?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...