sprettballen Skrevet 2. august #4961 Del Skrevet 2. august Tar meg og min lille bare som et eksempel og ikke nødvendigvis at Stina får det slik, men det gjelder faktisk for veldig mange. Pyntegjenstander kan jeg bare glemme å ha fremme, alt skal lekes med, rives ned, puter overalt, leker overalt (som ikke kan betraktes som rot), planter måtte jeg gi bort for jeg ga opp å bruke hele dagene på å si nei til å leke/grave i jorden. Å reise med barn, ja når de er veldig små går det som regel fint, men jeg har et barn som feks hater å fly og kunne gråte i over 4 timer non stop, men bilturer går veldig fint da mini elsker å kjøre bil. På en flytur opplevde jeg et fortvilet par med en liten baby som var sulten og gråt og gråt og de hadde bare kokt vann til melkeflasken og ikke noe kaldt vann. Da spurte de meg om de kunne få av vannflasken min, jeg sa så klart ja med trygghet og visshet om at jeg ikke er syk, men dette kunne ikke foreldrene vite men de var rådville der og da. Noe slikt hadde nok ikke Stina gjort da hun er ekstremt bekymret for alle bassilusker som kan krype og gå. Å være influenser oppi alt dette når man ikke har bare seg selv å tenke på lenger blir veldig spennende å se hvordan Stina løser. Noe hun helt sikkert kommer til å gjøre, men jeg tror nok hennes content blir noe helt annet. Og Girlsa, ja de gidder jeg ikke kommentere lenger. Blir bare halshugd av de som forguder henne her inne allikevel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. august #4962 Del Skrevet 2. august sprettballen skrev (29 minutter siden): Tar meg og min lille bare som et eksempel og ikke nødvendigvis at Stina får det slik, men det gjelder faktisk for veldig mange. Pyntegjenstander kan jeg bare glemme å ha fremme, alt skal lekes med, rives ned, puter overalt, leker overalt (som ikke kan betraktes som rot), planter måtte jeg gi bort for jeg ga opp å bruke hele dagene på å si nei til å leke/grave i jorden. Å reise med barn, ja når de er veldig små går det som regel fint, men jeg har et barn som feks hater å fly og kunne gråte i over 4 timer non stop, men bilturer går veldig fint da mini elsker å kjøre bil. På en flytur opplevde jeg et fortvilet par med en liten baby som var sulten og gråt og gråt og de hadde bare kokt vann til melkeflasken og ikke noe kaldt vann. Da spurte de meg om de kunne få av vannflasken min, jeg sa så klart ja med trygghet og visshet om at jeg ikke er syk, men dette kunne ikke foreldrene vite men de var rådville der og da. Noe slikt hadde nok ikke Stina gjort da hun er ekstremt bekymret for alle bassilusker som kan krype og gå. Å være influenser oppi alt dette når man ikke har bare seg selv å tenke på lenger blir veldig spennende å se hvordan Stina løser. Noe hun helt sikkert kommer til å gjøre, men jeg tror nok hennes content blir noe helt annet. Og Girlsa, ja de gidder jeg ikke kommentere lenger. Blir bare halshugd av de som forguder henne her inne allikevel. Det er synd du hadde slik opplevelse med dine men jeg har stikk motsatt opplevelser. Jeg tror ikke jeg ryddet bort en eneste ting hjemme når mine to var små. De var ikke så klåfingret. Å vi kjørte masse bil fra de var ca 6 mnd til de var 6-7 år. Danmark flere ganger og masse i Norge. Det gikk så fint. Å hvem sier ikke att SB får det slik? Vi er liksom eksperter på og svartmale alt lenge før baby blir født.. Alle får det ikke ille. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 2. august #4963 Del Skrevet 2. august Stina skal virkelig ha credz for at hun ikke går lei av appelsin 😂😂😂 når jeg gikk gravid så ble jeg kvalm av tingen jeg spiste dagen før 😂 jaja vi er forskjellig, men regner med at de fleste går lei av en ting som de spiser hverdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. august #4964 Del Skrevet 2. august Jeg tror Stina blir en hønemor som ønsker å være med babyen sin mest mulig, og ikke kommer til å hyre inn barnevakter de første årene. Ikke har vi hørt noe om sex og graviditet eller date nights heller, så det er jo et pluss. Altfor mye pupp i skjermen og den konstante tafsingen i håret, men det er det kanskje bare jeg som henger meg opp i😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 2. august #4965 Del Skrevet 2. august Tough cookie skrev (10 minutter siden): Jeg tror Stina blir en hønemor som ønsker å være med babyen sin mest mulig, og ikke kommer til å hyre inn barnevakter de første årene. Ikke har vi hørt noe om sex og graviditet eller date nights heller, så det er jo et pluss. Altfor mye pupp i skjermen og den konstante tafsingen i håret, men det er det kanskje bare jeg som henger meg opp i😏 Det håper jeg også, spesielt når barnet e godt ønsket og dem har sliti med det lenge. Her mistet jeg selv 2 ganger. 3 gangen fikk en fantastisk gutt, aldri klart å være borte fra han en natt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. august #4966 Del Skrevet 2. august Nonish91 skrev (22 minutter siden): Stina skal virkelig ha credz for at hun ikke går lei av appelsin 😂😂😂 når jeg gikk gravid så ble jeg kvalm av tingen jeg spiste dagen før 😂 jaja vi er forskjellig, men regner med at de fleste går lei av en ting som de spiser hverdag. Ikke alle.. har ei som spiste det samme i matpakka i 13 år . Hver eneste skoledag i 13 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. august #4967 Del Skrevet 2. august elskersommer skrev (3 timer siden): Hun finnes ikke hellig for meg.. men å diskutere utseende hennes så mye som blir gjort her er ikke bra.. alt er liksom feil.. For mye pupper,feil kjole,feil sportstopp,hun har for mye blomster,hun bruker ikke bassenget nok, hun kjøper feil babyutstyr,hun bruker feil bilbelte for gravide, å nå er det jammen feil at hun ønsker og reise med babyen for det er tydeligvis for slitsomt for noen her inne Jeg diskuterer ikke utseende hennes, jeg peker ut på hva JEG la merke til den gangen jeg så igjennom snapper hennes. Man får alltid en mening om personer, og bloggere er ofte utrolig besatt av seg selv. Det har ingenting med janteloven å gjøre. Og stina er og har alltid vært utrolig besatt av å vise mest mulig pupp. Husker til og med en ung gutt skrev det til henne da hun svarte på spørsmål på YouTube. Lurte på om hun hadde fått for lite oppmerksomhet på skolen. Er nok mange som mener det. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 3. august #4968 Del Skrevet 3. august (endret) jeg syntes ikke hun overdrev, de har brukt lang tid på å bli gravide og mistet flere barn. Noe hun/de har vært veldig åpne om. Det er helt naturlig å dra og sjekke det ut når man kjenner at noe ikke er som normalt. Jeg er like langt som Stina og kjenner nå også mere aktivitet via dagen og inne om natta. Men dette er jo ulikt fra baby til baby. var selv innom å sjekket i uke 20 ish pga jeg hadde enda ikke kjent noe aktivitet og kastet opp helt ekstremt mye den dagen. Hadde vært hos tannlegen og fått noe bedøvelse. Og kroppen reagerte ikke så bra på det. Senere på kvelden måtte jeg på lege vakten pga sjekk av liv og for å få medisin mot tannkjøtt betennelse. Så er bare supert at de tar slikt seriøst ☺️ Endret 3. august av lillebamsemums 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 3. august #4969 Del Skrevet 3. august Altså, jeg har født 3 barn og har vært inne for å sjekke ekstra pga lite liv. Men har latt tiden gå litt lengre enn noen få timer. Slik jeg skjønte det så hadde hun ikke de vanlige sparkene når hun skulle legge seg. Babyen bruker å være mest aktiv hos henne da. Ville prøvd å sove og heller sjekket på nytt på morgenen/formiddag. Skjønner at man blir bekymret men det som jeg synes er teit er at de skal lage innhold av det. Blir rett og slett for mye. Har avfølget da det er på repeat om graviditet, blomster og mat. Men for all del, de som liker det må bare hygge seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 3. august #4970 Del Skrevet 3. august Dojakitty skrev (1 time siden): Nå skal det sies at jeg er en av de som kritiserer disse to først! Det skal jeg ikke nekte på! Jeg har fått på smekk på lanken for å kritisere for hardt. Men å kritisere for å dra inn på føden pga for lite liv,der må jeg faktisk komme de i forsvar! Man kan ikke seriøst sitte her å kritisere for å være bekymret for barnet sitt i magen! Det er faktisk uhørt! Jeg må si meg ganske enig her. Det er mye å ta Stina på, men dette er faktisk noe man skal på ta på alvor. Absolutt ikke unødvendig bruk av ressurser. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psawie Skrevet 3. august #4971 Del Skrevet 3. august Utrolig godt at det gikk bra med babyen og Stina 💖 Selvfølgelig drar man til akuttmedisin om man frykter for babyens liv og helse, kanskje spesielt om man er førstegangsfødende som har opplevd spontanabort tidligere 💖 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 3. august #4972 Del Skrevet 3. august Jeg er veldig at en skal sjekke når det gjelder graviditet . Og det er bra hun fikk komme til sykehuset . Bra baby har det bra. Eneste jeg reagerer på er at hun filma seg foran sykehuset med oppdatering før en gikk inn, gjennom gangen og inni rommet er veldig spesielt. Er du bekymret så står du ikke foran sykehuset og oppdaterer midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4973 Del Skrevet 3. august Juhu25 skrev (13 minutter siden): Eneste jeg reagerer på er at hun filma seg foran sykehuset med oppdatering før en gikk inn, gjennom gangen og inni rommet er veldig spesielt. Er du bekymret så står du ikke foran sykehuset og oppdaterer midt på natta Bingo, content first😏 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3. august #4974 Del Skrevet 3. august Jeg syns hun virket så utrolig fin i huden og ikke så «stiv i masken» på snappene fra i natt. Det er jo fordi hun er direkte sminkeløs, hvertfall i fht hva vi er vant til å se. Syns hun kledde mindre sminke svært godt, kjipt hun ikke er enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 3. august #4975 Del Skrevet 3. august Nå blir man jo både bedt av jordmor på svangerskapkontroller og via info på helsenorge om å ta kontakt med en gang dersom man kjenner mindre liv i magen enn normalt. Man ringer føden og de vurderer om du skal komme inn, og det er bare bra at hun viser at hun hører på råd hun får fra fagpersonell! Å kritisere henne for dette er bare så utrolig lavmål og kan i verste fall gjøre at andre får høyere terskel for å ta kontakt. Det eneste man kanskje kunne kritisert var at de bruker en bekymring til å lage content, men samtidig synes jeg faktisk det er bra at Stina viser at hun følger rådene hun får fra helsenorge og fagpersonell, kanskje gjør hun det lettere for andre i samme situasjon å ringe og bidrar til å faktisk redde liv? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4976 Del Skrevet 3. august (endret) Å lage content midt på natten mens man er bekymret for barnet i magen er i samme kategori som de som sjekker inn på Legevakta på FB eller legger ut et svart hvitt bilde av en hånd med intravenøs på Instagram uten mer forklaring. Well played Stina, nå kan du få et nytt intervju i Nettavisen om mammapolitet😏 Endret 3. august av Glufseguri 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. august #4977 Del Skrevet 3. august Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. 1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. august #4978 Del Skrevet 3. august Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing, brukerdebatt og brukerangrep. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 3. august #4979 Del Skrevet 3. august sprettballen skrev (10 timer siden): Jeg må si meg ganske enig her. Det er mye å ta Stina på, men dette er faktisk noe man skal på ta på alvor. Absolutt ikke unødvendig bruk av ressurser. Helt enig, men å lage content av det...? Smakløst, synes jeg. Antall klikk trumfer absolutt alt. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3. august #4980 Del Skrevet 3. august Stina hadde meg nesten på lag her, helt til hun nektet å drikke saft med sukker i på føden…………………. «gidder ikke gjøre det før jeg absolutt må lizm» Jeg tenker da, i hvilken situasjon MÅ man? Jeg bare spør 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå