«H» Skrevet 13. juni #4141 Del Skrevet 13. juni K_mb skrev (5 timer siden): Jeg sammenlignet å komme på en ultralyd å få vite et kjønn, hvorpå man gråter sine modige tårer fordi dette var ikke det man følte eller ville ha vs komme på ultralyd å få vite at noe er alvorlig galt hvor man ikke vet utgangen og får presentert prosenter av overlevelsesjanser til barnet sitt og prosessen deretter! Okei du vinner din egen imaginære konkurranse i å ha det verst! Uansett, Stina håpet mest på jente, men virker veldig glad for gutten hun får, så denne utrolige skuffelsen over kjønn er nok overdrevet og ikke noe jeg har sett i stor skala hos henne. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 13. juni #4142 Del Skrevet 13. juni «H» skrev (16 minutter siden): Okei du vinner din egen imaginære konkurranse i å ha det verst! Uansett, Stina håpet mest på jente, men virker veldig glad for gutten hun får, så denne utrolige skuffelsen over kjønn er nok overdrevet og ikke noe jeg har sett i stor skala hos henne. Jeg har det ikke verst, jeg svarte på et innlegg hvor jeg reagerer på grining over kjønn. Deretter svarer jeg når jeg blir sitert!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. juni #4143 Del Skrevet 13. juni Gråt hun fordi det var en gutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. juni #4144 Del Skrevet 13. juni Klink skrev (16 minutter siden): Gråt hun fordi det var en gutt?? Ikke som jeg har sett. Hu har virket kjempeglad for å endelig få vite kjønnet. Tror det prates om at det finnes folk som gråter over at de har «fått feil kjønn» 🤷♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. juni #4145 Del Skrevet 13. juni Jeg skjønte ikke helt den gender revealen 🤔 Hvorfor kjøpe rosa og blå body hvis de skulle bruke fargekanon? Og de fargekanonene hadde jo bare blå etikett (skal de ikke være både blå og rosa??) slik at man skjønte jo at det kom blått støv ut av dem lenge før de fyrte av. Merkelige greier. Men gratulerer til Stina og PF med en liten prins i magen 💙 Moro å kunne kalle babyen for han nå. (Jeg har fire barn og har visst kjønn to ganger, og ikke visst to ganger. Begge deler er spesielt og morsomt på hver sin måte). 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. juni #4146 Del Skrevet 13. juni Wenda skrev (1 time siden): Ikke som jeg har sett. Hu har virket kjempeglad for å endelig få vite kjønnet. Tror det prates om at det finnes folk som gråter over at de har «fått feil kjønn» 🤷♀️ Ok noen ganger altså! 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 13. juni #4147 Del Skrevet 13. juni Klink skrev (2 timer siden): Gråt hun fordi det var en gutt?? Nei. Jeg synes hun virket glad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. juni #4148 Del Skrevet 13. juni Altså det er fullt lovlig ønske deg jente. Ønsket meg selv 2 døtre,hadde sett det for meg. Jeg fikk dette,men var lile glad for gutten som kom etterpå. At barnet er friskt triumfer alt annet,men ønsker er lov. At noen her sammenligner død,spontanabort og det å ha vanskelig med å få barn er en helt annen diskusjon og kan ikke sammenlignes med ønsker. Et ønske er nettopp bare det, et ønske☺ Det andre er traumer/vanskelige vonde ting. Man kan ikke sammenligne alt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #4149 Del Skrevet 13. juni Klink skrev (3 timer siden): Gråt hun fordi det var en gutt?? Nei det gjorde hun ikke. Å jeg tror hun er like glad for å få en gutt❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 13. juni #4150 Del Skrevet 13. juni (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Nei det gjorde hun ikke. Å jeg tror hun er like glad for å få en gutt❤️ Den dagen du får vite kjønnet så tror jeg det endrer seg litt sånn automatisk. Du ser din baby som nå knyttes opp som din sønn eller datter. Det blir mye mer realistisk med en gang Endret 13. juni av Anneisabell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #4151 Del Skrevet 13. juni Anneisabell skrev (21 minutter siden): Den dagen du får vite kjønnet så tror jeg det endrer seg litt sånn automatisk. Du ser din baby som nå knyttes opp som din sønn eller datter. Det blir mye mer realistisk med en gang Så klart. Jeg tror mange av oss har ett ønske innerst inne om å få en datter eller sønn. Men vi prater ikke høyt om det. Den dagen vi får vite hva det er så blir vi jo like glad i barnet❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 13. juni #4152 Del Skrevet 13. juni elskersommer skrev (3 timer siden): Nei det gjorde hun ikke. Å jeg tror hun er like glad for å få en gutt❤️ Selvsagt er hun det. Slike kommentarer er totalt unødvendige og utidige. Jeg har to sønner selv og tror mange kvinner ikke er klar over hvor nært og godt forhold en mor kan få til sin sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 14. juni #4153 Del Skrevet 14. juni Nå skal hun snakke om hvor rart og fremmed det er. Hun gjentar seg selv hele tiden så slitsomt. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 14. juni #4154 Del Skrevet 14. juni Curlyme skrev (27 minutter siden): Nå skal hun snakke om hvor rart og fremmed det er. Hun gjentar seg selv hele tiden så slitsomt. Så la være å høre/se på da. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 14. juni #4155 Del Skrevet 14. juni yesmam skrev (Akkurat nå): Så la være å høre/se på da. Det skal jeg. Sluttet å følge nå 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. juni #4156 Del Skrevet 17. juni Sutre stina 🙄 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 17. juni #4157 Del Skrevet 17. juni Tippsi skrev (29 minutter siden): Sutre stina 🙄 Hva sutrer hun om nå? Det samme som alltid? At hun var kvalm i første del av svangerskapet? At de har prøvd utrolig lenge? At ingen noensinne i hele historien har vært gravide? Vil ikke inn for å se. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 17. juni #4158 Del Skrevet 17. juni Pidla skrev (7 minutter siden): Hva sutrer hun om nå? Det samme som alltid? At hun var kvalm i første del av svangerskapet? At de har prøvd utrolig lenge? At ingen noensinne i hele historien har vært gravide? Vil ikke inn for å se. Bare mellom 80 000-120 000 som leser hver dag.+ for en mindre🥳 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 17. juni #4159 Del Skrevet 17. juni kaiturid skrev (24 minutter siden): Bare mellom 80 000-120 000 som leser hver dag.+ for en mindre🥳 💩 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 17. juni #4160 Del Skrevet 17. juni kaiturid skrev (1 time siden): Bare mellom 80 000-120 000 som leser hver dag.+ for en mindre🥳 Ser ikke hvor hun sier det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå