Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Enkelt&Komplisert skrev (8 minutter siden):

Hvilken uke er hun i nå? Fikk opp på Utforsk på snap at hun allerede fyrer på med babyshower? Trodde hun "bare" var i uke 20 ellernoe? 

Ikke hennes babyshower 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt&Komplisert skrev (6 timer siden):

Hvilken uke er hun i nå? Fikk opp på Utforsk på snap at hun allerede fyrer på med babyshower? Trodde hun "bare" var i uke 20 ellernoe? 

Hun er vell i uke 17+ et eller annet? Men det er ikke hennes babyshower i helga da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tjener hun i året? Og han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjøper jo like mye klær til seg selv på én dag som jeg gjør på 2 år. 😳😆 Hver sine lyster, altså.. Er vel en hobby for henne med klær? Hun har jo så utrolig mye og kjøper mer og mer. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 minutt siden):

Hun kjøper jo like mye klær til seg selv på én dag som jeg gjør på 2 år. 😳😆 Hver sine lyster, altså.. Er vel en hobby for henne med klær? Hun har jo så utrolig mye og kjøper mer og mer. 

Kaller du det mye klær? 😳 Takk og lov at folk er forskjellige ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Kaller du det mye klær? 😳 Takk og lov at folk er forskjellige ja. 

Alt hun kjøpte i Kristiansand nå ja? Og det hun har? Syns du det er lite? Eller helt vanlig? 😊 Det synes jeg er mye. Folk er ulike, ja. 😊

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (5 minutter siden):

Alt hun kjøpte i Kristiansand nå ja? Og det hun har? Syns du det er lite? Eller helt vanlig? 😊 Det synes jeg er mye. Folk er ulike, ja. 😊

Hun har mye klær ja, men syntes ikke hyn kjøpte mye klær, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Hun har mye klær ja men syntes ikke hyn kjøpte mye klær, nei.

Aha. For å formulere meg annerledes da, ut fra hvor mye klær hun allerede har, så synes jeg det er mye å kjøpe 3 kjoler og 1 cardigan. Men uansett, det er vel hobbyen hennes. Og jeg kjøper færre klesplagg på ett år enn de fleste (også når jeg er gravid), så ser den. 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (22 minutter siden):

Aha. For å formulere meg annerledes da, ut fra hvor mye klær hun allerede har, så synes jeg det er mye å kjøpe 3 kjoler og 1 cardigan. Men uansett, det er vel hobbyen hennes. Og jeg kjøper færre klesplagg på ett år enn de fleste (også når jeg er gravid), så ser den. 😊

Jeg synes også det er mye klær. Spesielt mtp hvor mye hun har fra før.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (16 timer siden):

bare søk hene opp på skattelistene så får du svar på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 6.6.2024 den 9.03):

Jeg blir så fascinert av dette paret. Så mye penger i omløp, men så sjuskete de har det! Verandaen ser pill råtten ut. Rekkverket skulle vært skrapt og malt. Kledningen er gammel og stygg. Inne er det så utdatert. Hvitt og grått er veldig 2010. Kjøkkenet er umoderne. Gulvet har masse hull og riper. Møbleringen er kjip og møblene umoderne. Og den danderingen av pynteting med en blomst i midten og ett lys på hver siden! Det er sånn som bestemødre gjør! 
Med så mye penger trenger de jo ikke bo som white trash, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke pusser opp. 

Morsomt at de både får kritikk for å shoppe og oppgradere alt mulig og kaste rundt seg med penger, OG at se har det utdatert og umoderne. Kanskje de bare er en mellomting da, at de oppgraderer det som er viktig for at de selv skal trives i sitt eget hjem, og bruker penger på det de selv ønsker? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (På 5.6.2024 den 2.35):

Tror hun har sagt at ordinær ultralyd er 12. juni. 😊

Håper det er jente.

Er 100% sikker hun ønsker seg det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (18 minutter siden):

Håper det er jente.

Håper det motsatte

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

introvert_ skrev (9 minutter siden):

Håper det motsatte

Magefølelsen min sier jente. Hadde selv samme magefølese på meg selv,fikk jenter begge gangene. Vi får se😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (23 minutter siden):

Magefølelsen min sier jente. Hadde selv samme magefølese på meg selv,fikk jenter begge gangene. Vi får se😅

Jeg har også magefølelse på jente, men håper likevel. Jeg tok feil med min i magen 🤭 jeg ønsket meg begge dele like mye, da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (46 minutter siden):

Jeg har også magefølelse på jente, men håper likevel. Jeg tok feil med min i magen 🤭 jeg ønsket meg begge dele like mye, da

Har ikke mye kjennskap til Bakken,men etter en titt på snap så ser hun veldig girly girly ut så fikk en følelse av at hun sterkt ønsker seg jente😅 Antar hun er første gangs gravid? Det var voldsomt til gravid prat🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (2 timer siden):

Håper det er jente.

It is what it is, som Stina bruker å si (tror jeg). 😆 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (På 9.6.2024 den 20.38):

Altså !!!!!!! Må bare si at dette var et av de snåleste spørsmålene.... Hva spør du om egentlig   😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina. The Queen of clickbate. «Dette blir kjønnet på baby». 💀

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (39 minutter siden):

Stina. The Queen of clickbate. «Dette blir kjønnet på baby». 💀

Hun, og bestevennninna med «fødselshistorie» sånt rør! Det man ikke kan lese om i VG eller Dagbladet, er ikke noe å klikke seg inn på snap for å generere mer cash i kassa deres for. Blir bare mer og mer clickbait, likt fra bloggdagene på snap nå. Like hysteriske for å ikke få nok penger inn til å dekke enormt forbruk hele banden. Sykt å se på faktisk. 

Endret av Lzzy
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...