Labbus Skrevet 31. mai 2024 #3921 Del Skrevet 31. mai 2024 Smurfins skrev (2 timer siden): Mååååå hun i hver forbanna gravidoppdatering nevne hvor dårlig hun var i første trimester? Vi har skjønt det nå... 😑 Hun går jo stort sett nesten 2 år tilbake i tid hver gang,så repetering gir vel mere klikk/penger 😜 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. mai 2024 #3922 Del Skrevet 31. mai 2024 Elhaym skrev (3 timer siden): Nå viste jo Stina bare akkurat det hun ville vise. Det er et helt vanlig ultralydapparat, jeg regner med de vet kjønnet, spesielt med tanke på hvor nøye Stina var med HVA hun viste på film. Var hun nøye på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 1. juni 2024 #3923 Del Skrevet 1. juni 2024 Smurfins skrev (15 timer siden): Mååååå hun i hver forbanna gravidoppdatering nevne hvor dårlig hun var i første trimester? Vi har skjønt det nå... 😑 Ja det tenkte jeg også på. Vi har forstått det nå!!! Hun gjentar seg hele tiden, gravid-ordet brukes i hver setning omtrent. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. juni 2024 #3924 Del Skrevet 1. juni 2024 Mayaal skrev (2 timer siden): Ja det tenkte jeg også på. Vi har forstått det nå!!! Hun gjentar seg hele tiden, gravid-ordet brukes i hver setning omtrent. Det kalles vel å sykeliggjøre seg selv, for oppmerksomhet gjerne? 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet 1. juni 2024 #3925 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg ler! Nå har hun slengt på bikinien og skal ut i bassenget. Syns ikke den magen var så stor som den fremstår som på de gravidoppdateringene eller i disse speilselfiene🤭🤭 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3926 Del Skrevet 1. juni 2024 RileyParks skrev (14 minutter siden): Jeg ler! Nå har hun slengt på bikinien og skal ut i bassenget. Syns ikke den magen var så stor som den fremstår som på de gravidoppdateringene eller i disse speilselfiene🤭🤭 Da må du sjekke øynene dine. Hun har åpenbar gravid mage. Og man skal heller ikke diskutere andre sin gravidmage. Er en uting👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 1. juni 2024 #3927 Del Skrevet 1. juni 2024 Det er ikke det det er snakk om, men måten hun skyter magen frem på egne bilder. Hva er greia liksom. Ser bare dumt ut å skulle fremstille den større enn den egentlig er, hilsen trebarnsmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3928 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) Spretteberta skrev (8 minutter siden): Det er ikke det det er snakk om, men måten hun skyter magen frem på egne bilder. Hva er greia liksom. Ser bare dumt ut å skulle fremstille den større enn den egentlig er, hilsen trebarnsmor! Man ser at hun har en mage. Hun står også lengre unna. Magen KAN også variere i størrelse i forhold til når på dagen man tar bilde. Hilsen en gravid,snart tobarnsmor😉 Endret 1. juni 2024 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 1. juni 2024 #3929 Del Skrevet 1. juni 2024 Sunfl0wer skrev (17 minutter siden): Man ser at hun har en mage. Hun står også lengre unna. Magen KAN også variere i størrelse i forhold til når på dagen man tar bilde. Hilsen en gravid,snart tobarnsmor😉 Så klart magen endrer størrelse i løpet av dagen😅 Det gjør den selvom en ikke er gravid😅 Men har du også sett på PF sin Snap med bilder av magen? Da hadde du kanskje skjønt mer hva vi mener😁 Skal ikke gå nærmere inn på det her, men blir bare for dumt. I mitt første svangerskap gikk jeg i jeans frem til 6 mnd og var veldig glad for det, magen kommer tidsnok og blir så stor at ja man blir lei av den på slutten😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3930 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) Spretteberta skrev (38 minutter siden): Så klart magen endrer størrelse i løpet av dagen😅 Det gjør den selvom en ikke er gravid😅 Men har du også sett på PF sin Snap med bilder av magen? Da hadde du kanskje skjønt mer hva vi mener😁 Skal ikke gå nærmere inn på det her, men blir bare for dumt. I mitt første svangerskap gikk jeg i jeans frem til 6 mnd og var veldig glad for det, magen kommer tidsnok og blir så stor at ja man blir lei av den på slutten😉 Har sett hva du snakker om,men jeg ser fortsatt en mage på hans bilder. Men det er min mening. Mager skal ikke diksuteres for det er så mange gravide som får høre at de enten har for liten mage eller for stor,at den blir fort stor eller ikke fort nok. Og jeg ser en ganske så tydelig gravid mage når hun er i bikinien. Endret 1. juni 2024 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 1. juni 2024 #3931 Del Skrevet 1. juni 2024 Sunfl0wer skrev (42 minutter siden): Har sett hva du snakker om,men jeg ser fortsatt en mage på hans bilder. Men det er min mening. Mager skal ikke diksuteres for det er så mange gravide som får høre at de enten har for liten mage eller for stor,at den blir fort stor eller ikke fort nok. Og jeg ser en ganske så tydelig gravid mage når hun er i bikinien. Hvis man ikke ønsker å få kommentarer på at magen er det ene eller det andre så er det kanskje ikke så lurt å daglig stå å posere for hundretusen'er på snap? 😉 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3932 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) snurk skrev (14 minutter siden): Hvis man ikke ønsker å få kommentarer på at magen er det ene eller det andre så er det kanskje ikke så lurt å daglig stå å posere for hundretusen'er på snap? 😉 Så man kan ikke ha en gravid mage uten at størrelsen skal diskuteres av alle? Om man ikke fatter at det er en uting å diskutere så kan jeg ikke hjelpe dem det gjelder. Og man trenger heller ikke å være en offentlig person for at gravide skal få kommentararer om magene sine. De får ofte høre det fra venner,familie,kollegaer osv. Endret 1. juni 2024 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 1. juni 2024 #3933 Del Skrevet 1. juni 2024 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Så man kan ikke ha en gravid mage uten at størrelsen skal diskuteres av alle? Om man ikke fatter at det er en uting å diskutere så kan jeg ikke hjelpe dem det gjelder. Og man trenger heller ikke å være en offentlig person for at gravide skal få kommentararer om magene sine. De får ofte høre det fra venner,familie,kollegaer osv. Når man er en offentlig person så må man veldig ofte stå i spekulasjoner og at folk kommenterer ting man helst ikke vil ha en kommentar på det. Slik er det bare, og slik har det alltid vært. Når man setter seg selv på display for hundretusener av personer så er dette risikoen. Stina tjener massevis av penger på bare fjas, men dette er baksiden av medaljen og grunnen for at majoriteten av oss ikke ønsker å utlevere oss selv på den måten. Det er heller ingen her som har diskutert om hun har for stor eller liten mage, men at hun SKYTER UT magen på sine velposerte bilder med formål om å få magen til å se større ut. Det er helt innafor å diskutere det. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3934 Del Skrevet 1. juni 2024 snurk skrev (3 minutter siden): Når man er en offentlig person så må man veldig ofte stå i spekulasjoner og at folk kommenterer ting man helst ikke vil ha en kommentar på det. Slik er det bare, og slik har det alltid vært. Når man setter seg selv på display for hundretusener av personer så er dette risikoen. Stina tjener massevis av penger på bare fjas, men dette er baksiden av medaljen og grunnen for at majoriteten av oss ikke ønsker å utlevere oss selv på den måten. Det er heller ingen her som har diskutert om hun har for stor eller liten mage, men at hun SKYTER UT magen på sine velposerte bilder med formål om å få magen til å se større ut. Det er helt innafor å diskutere det. Jeg synes magen ser like stor ut i bikinien. Men andre får bare mene noe annet for min del🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 1. juni 2024 #3935 Del Skrevet 1. juni 2024 On 5/31/2024 at 4:20 PM, Linn 1234 said: Mmm.. tviler. Trur jordmoren har ett sånt helt annet system enn på sykehuset. Skal ikke si sikkert , men såg babyene jeg har hatt og på sånn ultralyd. men kunne ikke se kjønn. Bare sånn selve hvordan den låg osv. Jeg så kjønn i uke 12 hos jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 1. juni 2024 #3936 Del Skrevet 1. juni 2024 Hun er så opptatt av at hagen skal se pen ut, men å fjerne ugress og mose ved inngangsporten og garasjen det gidder hun ikke. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 1. juni 2024 #3937 Del Skrevet 1. juni 2024 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Har sett hva du snakker om,men jeg ser fortsatt en mage på hans bilder. Men det er min mening. Mager skal ikke diksuteres for det er så mange gravide som får høre at de enten har for liten mage eller for stor,at den blir fort stor eller ikke fort nok. Og jeg ser en ganske så tydelig gravid mage når hun er i bikinien. 🙄🙄 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 1. juni 2024 #3938 Del Skrevet 1. juni 2024 Marihone skrev (39 minutter siden): Jeg så kjønn i uke 12 hos jordmor. Ja, har ingen fasit. Men sa bare det jeg ble fortalt. men hun sa vell de ikke såg kjønnet. Da det bare var en titt for morroskyld. men ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 1. juni 2024 #3939 Del Skrevet 1. juni 2024 Pidla skrev (10 minutter siden): 🙄🙄 Oh the irony… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. juni 2024 #3940 Del Skrevet 1. juni 2024 Pidla skrev (28 minutter siden): 🙄🙄 Det var for å poengtere for de som påstår hun skyter ut magen når jeg ikke ser det. Men så klart,ta det videre til noe det ikke er😉😉 Da har du ikke fått med deg poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå