Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Men kan hun ikke bare sjekke litt mer i kinesisk horoskop hvis hun lurer så fælt på kjønnet? 🤪

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pidla skrev (1 minutt siden):

Men kan hun ikke bare sjekke litt mer i kinesisk horoskop hvis hun lurer så fælt på kjønnet? 🤪

Hu hadde vell sett på ett sånt kart om jeg ikke husker feil.

Men lest at det er mange som det ikke stemmer på. Så kan liksom ikke stole på det 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn 1234 skrev (19 minutter siden):

Hu hadde vell sett på ett sånt kart om jeg ikke husker feil.

Men lest at det er mange som det ikke stemmer på. Så kan liksom ikke stole på det 100%.

Hva?? Kan man ikke stole på horoskop??

Vet hun har sett på sånn før. Viser litt om hvor fjern hun er fra den virkelige verden.

Endret av Pidla
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 28.5.2024 den 7.46):

Haha huffa meg.  Det er så lavt kunnskapsnivå på den dama. Og det er helt greit, førstegangs er ofte litt kunnskapsløse. Men det som aldri feiler er at de er så jævla påståelige og tror de sitter på fastit før oppgaven er født 🤣 Er så jævla lættis hver gang. 

Regner med det varmeteppet var tiltenkt henne å ikke bebisen ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Tenker jeg også, må jo være stas med en guttebaby om det er mange jenter i slekta? Men virker for meg som at dette kun gjelder motsatt? Kult med jente om det er mange gutter, men hører sjelden det motsatte? Eller er det bare meg som føler det? "Så kjekt med jente endelig, når det er så mange gutter" men aldri motsatt 🙈

Det sies at jenter "legger" seg over hoftene i første del av svangerskapet .Hos enkelte gjør det vel det hos meg var det slik 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (1 time siden):

Har reagert på dette selv. Når hun poserer så er magen ganske stor (spesielt for å være førstegangsgravid) og når hun filmer seg selv gjøre andre ting kan man nesten ikke se antydning til mage 🫠

Hun er vil i gang med sin femte mnd,samt at ho er så slank i utgangspunket så vil vel magen synes fort 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please, ikke begynn en gang til med å diskutere hvorvidt man kan se kjønnet ut fra hvordan den gravide ser ut 🙄

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 timer siden):

Her var det vel snakk om å gi råd til noen som ikke har bedt om råd. Jeg er ikke av den sorten iallefall. Og liker heller ikke å få råd jeg ikke har bedt om, er en uting blandt folk.

Sier man noe feil så må hun tåle at noen retter på det. Eller så får hun slutte selv å gi råd hvis hun ikke tåler at noen påpeker fakta. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har virkelig et enormt forbruk? Går det noen gang EN dag uten at hun bruker penger? Hvor mye tjener hun på snap egentlig?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (13 timer siden):

Det er så trist. Jeg venter mitt første barn (gutt) og blir så lei meg over hvor mange som ikke ønsker seg guttebaby. Nå er jeg full av hormoner så ikke sikkert jeg hadde brydd meg like mye dersom jeg ikke var gravid, men ja. Kjønn skal ikke ha noe å si.

Jeg tror det bunner mye i at de som ønsker seg jente som nr.1 føler at gutt er mer ukjent fordi det ikke er ens eget kjønn. At man tror man forstår og kjenner en jente bedre enn en gutt, fordi man er det selv. Stina føler kanskje ekstra mye på dette fordi det er så mange jenter i familien i tillegg. Så jeg kan forstå at hun ønsker seg en jente. Men håper egentlig at hun får en gutt, slik at hun kan motbevise dette for seg selv. At en gutt er akkurat like bra, og at følelsene for babyen ikke blir noe dårligere. Men før man holder ens egen guttebaby i armene, så er det kanskje vanskelig å tro på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (38 minutter siden):

Jeg tror det bunner mye i at de som ønsker seg jente som nr.1 føler at gutt er mer ukjent fordi det ikke er ens eget kjønn. At man tror man forstår og kjenner en jente bedre enn en gutt, fordi man er det selv. Stina føler kanskje ekstra mye på dette fordi det er så mange jenter i familien i tillegg. Så jeg kan forstå at hun ønsker seg en jente. Men håper egentlig at hun får en gutt, slik at hun kan motbevise dette for seg selv. At en gutt er akkurat like bra, og at følelsene for babyen ikke blir noe dårligere. Men før man holder ens egen guttebaby i armene, så er det kanskje vanskelig å tro på.

Jeg håper det er derfor. Jeg er redd det er fordi «gutteting» ikke er like aesthetic som «jenteting». 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg også jente første gang jeg skulle bli tante. Hadde jobbet i barnehage og hadde bare møtt skikkelig slitsomme gutter. Heldigvis ble nevøen min (og mine egne gutter) veldig fine folk 💙 Da jeg var gravid første gang hadde jeg bare nevøen min friskt i minne og var plutselig skikkelig redd for å få jente 😅 Det er liksom noe med det som er kjent og trygt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

Jeg tror det bunner mer ut i, at med en jente så kan man dille og dalle opp, med rosa klær, sløyfe på hodet fra fødsel osv osv. det hele er så sykt, at jeg har ikke ord. 
Tvangstankene begynner å ta alvorlig over når hun kaller babyen i magen for «alien», det er ekkelt og rart å kjenne liv. Meget spess dame, meget!! 

Endret av Lzzy
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt at hun med disse tre nakkeskadene har operert så svære pupper. Tror ikke det hjelper på saken. Hun skal nok få kjenne på det ut i graviditeten når magen også bare blir større

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (59 minutter siden):

Tipper de vet kjønn nå, vel.

Mmm.. tviler. Trur jordmoren har ett sånt helt annet system enn på sykehuset. Skal ikke si sikkert , men såg babyene jeg har hatt og på sånn ultralyd. men kunne ikke se kjønn. Bare sånn selve hvordan den låg osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linn 1234 skrev (7 minutter siden):

Mmm.. tviler. Trur jordmoren har ett sånt helt annet system enn på sykehuset. Skal ikke si sikkert , men såg babyene jeg har hatt og på sånn ultralyd. men kunne ikke se kjønn. Bare sånn selve hvordan den låg osv. 

åh, okei takk for svar. Ikke hatt ultralyd hos jordmor men synes bildene var dårlige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn 1234 skrev (1 time siden):

introvert_ skrev (1 time siden):

åh, okei takk for svar. Ikke hatt ultralyd hos jordmor men synes bildene var dårlige ja.

Nå viste jo Stina bare akkurat det hun ville vise. Det er et helt vanlig ultralydapparat, jeg regner med de vet kjønnet, spesielt med tanke på hvor nøye Stina var med HVA hun viste på film.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mååååå hun i hver forbanna gravidoppdatering nevne hvor dårlig hun var i første trimester? Vi har skjønt det nå... 😑

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (22 timer siden):

Please, ikke begynn en gang til med å diskutere hvorvidt man kan se kjønnet ut fra hvordan den gravide ser ut 🙄

Har sagt riktig kjønn hos mange opp i gjennom årene , men skal over hodet ikke lage noen diskusjon akkurat 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...