solsolsol Skrevet 30. mai #3881 Del Skrevet 30. mai Er det ikke en generell "livsregel" at man ikke skal dele ut råd til folk som ikke har bedt om det? Skjønner godt at man blir irritert om man får hundre meldinger om ting man gjør feil hver dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 30. mai #3882 Del Skrevet 30. mai solsolsol skrev (1 time siden): Er det ikke en generell "livsregel" at man ikke skal dele ut råd til folk som ikke har bedt om det? Skjønner godt at man blir irritert om man får hundre meldinger om ting man gjør feil hver dag. Hun gir råd selv, gjør hun ikke. Hvis noe ikke stemmer helt må hun tåle svar på dette. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 30. mai #3883 Del Skrevet 30. mai Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Hun gir råd selv, gjør hun ikke. Hvis noe ikke stemmer helt må hun tåle svar på dette. Og man oppsøker vel hennes snap og ser på hennes snap frivillig eller? Så da er vel faktisk opp til hver enkelt om man vil se på hennes råd. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. mai #3884 Del Skrevet 30. mai Kasier skrev (På 28.5.2024 den 11.22): Jeg vet veldig godt at vi alle er forskjellige, og at svangerskap er forskjellige, så dette er ikke ment som kritikk til Stina, men heller en anekdote eller hva det heter. For det blir litt morsomt for oss som følger med på influensere, instagrammere og hva man skal kalle det, for da følger vi kanskje med på to stykker som er i samme situasjon og som er vidt forskjellige. Jeg følger en interiør-influenser (@k_opheim) på instagram, og hun har jo fortalt at hun er gravid og gitt litt gravidoppdateringer osv, men hovedfokus er hus og hage og hun har fikset og ordnet i huset gjennom hele graviditeten ved siden av studier. På søndag viste hun på insta-storyen sin at hun gravde nytt bed i hagen, satt i skredderstilling og plantet, bar steiner til kanting av bedet osv. Og hun er i uke 40.... Nå har hun lagt ut at babyen kom på mandag ❤️ Og da tenker jeg.. Alt hun har gjort og gjorde selv om hun var høygravid, uten å klage eller sutre (offentlig). Og så får jeg sveipet innom Stina på snap som bare er "noen uker" (er vel uke 17 eller noe) på vei og som alt er uff og isj og ork... (har vel blitt litt bedre nå, men...). Og hvor hele hovedfokuset er graviditeten eller rettere sagt, plager ved graviditeten. Forskjellige måter å ta ting på, si.... Noen er i bedre form enn andre også da. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. mai #3885 Del Skrevet 30. mai Kasier skrev (På 28.5.2024 den 11.22): Jeg vet veldig godt at vi alle er forskjellige, og at svangerskap er forskjellige, så dette er ikke ment som kritikk til Stina, men heller en anekdote eller hva det heter. For det blir litt morsomt for oss som følger med på influensere, instagrammere og hva man skal kalle det, for da følger vi kanskje med på to stykker som er i samme situasjon og som er vidt forskjellige. Jeg følger en interiør-influenser (@k_opheim) på instagram, og hun har jo fortalt at hun er gravid og gitt litt gravidoppdateringer osv, men hovedfokus er hus og hage og hun har fikset og ordnet i huset gjennom hele graviditeten ved siden av studier. På søndag viste hun på insta-storyen sin at hun gravde nytt bed i hagen, satt i skredderstilling og plantet, bar steiner til kanting av bedet osv. Og hun er i uke 40.... Nå har hun lagt ut at babyen kom på mandag ❤️ Og da tenker jeg.. Alt hun har gjort og gjorde selv om hun var høygravid, uten å klage eller sutre (offentlig). Og så får jeg sveipet innom Stina på snap som bare er "noen uker" (er vel uke 17 eller noe) på vei og som alt er uff og isj og ork... (har vel blitt litt bedre nå, men...). Og hvor hele hovedfokuset er graviditeten eller rettere sagt, plager ved graviditeten. Forskjellige måter å ta ting på, si.... jeg synes man skal slutte å sammenligne gravide , noen er fakrisk dårlige , har mye vondt osv, det skal være lov for de som har kjipe svangerskap å snakke om det også. Jeg var av de som hadde et pyton svangerskap men å være gravid er visst ikke en sykdom så jeg tok ikke hensyn til meg selv og sliter altså fortsatt mange pr etterpå med bekkenet som var den ene plagen. Jeg heier på de som tør å si fra at de har vondt, som tar vare på seg selv og som tar hensyn til kroppen. Ja jeg blir provosert når man sammenligner graviditeter, ingen er like! 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 30. mai #3886 Del Skrevet 30. mai Sharp75! skrev (1 time siden): Og man oppsøker vel hennes snap og ser på hennes snap frivillig eller? Så da er vel faktisk opp til hver enkelt om man vil se på hennes råd. Og hun er en offentlig person som må tåle litt irettesettelse. Det må alle faktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 30. mai #3887 Del Skrevet 30. mai Grøsser ved tanken på hvordan det blir etter barnet blir født. Blir nok samme utlevering som enkelte andre. Håper også det er en jente, kun fordi det er så tydelig at en gutt ikke er ønsket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 30. mai #3888 Del Skrevet 30. mai Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Og hun er en offentlig person som må tåle litt irettesettelse. Det må alle faktisk. Her var det vel snakk om å gi råd til noen som ikke har bedt om råd. Jeg er ikke av den sorten iallefall. Og liker heller ikke å få råd jeg ikke har bedt om, er en uting blandt folk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. mai #3889 Del Skrevet 30. mai introvert_ skrev (2 timer siden): Grøsser ved tanken på hvordan det blir etter barnet blir født. Blir nok samme utlevering som enkelte andre. Håper også det er en jente, kun fordi det er så tydelig at en gutt ikke er ønsket. Har hun virkelig ytret det? Har ikke sett snappen hennes på lenge. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 30. mai #3890 Del Skrevet 30. mai Idag dukket hun opp i feeden min igjen, og ser hun har fått samme "gravidlepper" som SE. Påfallende mye større lepper enn sist jeg kikket innom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 30. mai #3891 Del Skrevet 30. mai Melus skrev (36 minutter siden): Har hun virkelig ytret det? Har ikke sett snappen hennes på lenge. Det er veldig tydelig. Var mye snakk om det tidligere. Snakket om hvordan hun er så vant med jenter, PF er jentepappa. Lyser opp tvert noen sier de tror det er jente. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 30. mai #3892 Del Skrevet 30. mai Abrahima skrev (1 time siden): Idag dukket hun opp i feeden min igjen, og ser hun har fått samme "gravidlepper" som SE. Påfallende mye større lepper enn sist jeg kikket innom. Syns folk helt oppriktig dette er fint? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 30. mai #3893 Del Skrevet 30. mai Pidla skrev (2 minutter siden): Syns folk helt oppriktig dette er fint? Nei 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet 30. mai #3894 Del Skrevet 30. mai Stygt å si, men jeg håper litt at det er en gutt i magen bare for at hun skal se at det er vel så fint! Jeg tenker jo litt at hvis de får en gutt så må jo det være ekstra stas for familien rundt som bare har jenter! 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 30. mai #3895 Del Skrevet 30. mai RileyParks skrev (2 minutter siden): Stygt å si, men jeg håper litt at det er en gutt i magen bare for at hun skal se at det er vel så fint! Jeg tenker jo litt at hvis de får en gutt så må jo det være ekstra stas for familien rundt som bare har jenter! Tenker og mann skal være glad uavhengig av kjønn. Med tanke på og at hun har mistet og det har gått en god tid, og hun lykkes med første forsøk på IvF. da blir det helt på trynet og være opphengt i kjønn. Da burde mann bare ta seg sammen og håpe at uansett kjønn, så er det viktigst at barnet er friskt og alt det der. Men vet at folk har forskjellige meninger om dette. Noen mener det er helt greit og rope høyt om kjønn. Jeg er der om mann bare ønsker ett kjønn, forstår jeg ikke hvorfor mann velger barn. I senere tid har hun ikke virket så veldig opphengt i kjønn. Men såg en nettopp der en følger skrev( det er garantert en jente) Da lyste det opp for henne. Men når hun har snakket om gravidtet osv,føler jeg hun bare har siktet på ene kjønn, jente. Husker en tilfeldig gang og jeg var innpå snappen for en god del mnd siden. Skrev en følger noe at ( tenk så kjekt det hadde blitt for dere med en gutt, deg, chloe( hunden og en guttebaby. da såg det svart ut i øynene hennes, var lite mimikk og kommentar der. Så jaja, folk er litt forskjellige jaffal😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 30. mai #3896 Del Skrevet 30. mai RileyParks skrev (15 minutter siden): Stygt å si, men jeg håper litt at det er en gutt i magen bare for at hun skal se at det er vel så fint! Jeg tenker jo litt at hvis de får en gutt så må jo det være ekstra stas for familien rundt som bare har jenter! Tenker jeg også, må jo være stas med en guttebaby om det er mange jenter i slekta? Men virker for meg som at dette kun gjelder motsatt? Kult med jente om det er mange gutter, men hører sjelden det motsatte? Eller er det bare meg som føler det? "Så kjekt med jente endelig, når det er så mange gutter" men aldri motsatt 🙈 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 30. mai #3897 Del Skrevet 30. mai Spretteberta skrev (På 28.5.2024 den 19.19): Hvorfor har Stina dobbelt så stor mage på sine bilder enn det PF har på sin Snap av magen? (Jeg følger henne ikke lenger så er ut ifra det bildet jeg får opp i utforsk, men PF sin Snap hender det at jeg er innom) Hva er poenget liksom? Har reagert på dette selv. Når hun poserer så er magen ganske stor (spesielt for å være førstegangsgravid) og når hun filmer seg selv gjøre andre ting kan man nesten ikke se antydning til mage 🫠 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 30. mai #3898 Del Skrevet 30. mai Linn 1234 skrev (6 minutter siden): Tenker og mann skal være glad uavhengig av kjønn. Med tanke på og at hun har mistet og det har gått en god tid, og hun lykkes med første forsøk på IvF. da blir det helt på trynet og være opphengt i kjønn. Da burde mann bare ta seg sammen og håpe at uansett kjønn, så er det viktigst at barnet er friskt og alt det der. Men vet at folk har forskjellige meninger om dette. Noen mener det er helt greit og rope høyt om kjønn. Jeg er der om mann bare ønsker ett kjønn, forstår jeg ikke hvorfor mann velger barn. I senere tid har hun ikke virket så veldig opphengt i kjønn. Men såg en nettopp der en følger skrev( det er garantert en jente) Da lyste det opp for henne. Men når hun har snakket om gravidtet osv,føler jeg hun bare har siktet på ene kjønn, jente. Husker en tilfeldig gang og jeg var innpå snappen for en god del mnd siden. Skrev en følger noe at ( tenk så kjekt det hadde blitt for dere med en gutt, deg, chloe( hunden og en guttebaby. da såg det svart ut i øynene hennes, var lite mimikk og kommentar der. Så jaja, folk er litt forskjellige jaffal😅 Det er så trist. Jeg venter mitt første barn (gutt) og blir så lei meg over hvor mange som ikke ønsker seg guttebaby. Nå er jeg full av hormoner så ikke sikkert jeg hadde brydd meg like mye dersom jeg ikke var gravid, men ja. Kjønn skal ikke ha noe å si. Forstår skuffelse om man få en tredje eller fjerde jente eller gutt, men herregud. 12 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 30. mai #3899 Del Skrevet 30. mai introvert_ skrev (2 minutter siden): Det er så trist. Jeg venter mitt første barn (gutt) og blir så lei meg over hvor mange som ikke ønsker seg guttebaby. Nå er jeg full av hormoner så ikke sikkert jeg hadde brydd meg like mye dersom jeg ikke var gravid, men ja. Kjønn skal ikke ha noe å si. Forstår skuffelse om man få en tredje eller fjerde jente eller gutt, men herregud. Gled deg. Jeg har to sønner og har elsket å være mor til dem fra første stund. Nå er de voksne og jeg har kjempegod kontakt med dem begge. Prater sammen stort sett hver dag og treffes ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 30. mai #3900 Del Skrevet 30. mai introvert_ skrev (Akkurat nå): Det er så trist. Jeg venter mitt første barn (gutt) og blir så lei meg over hvor mange som ikke ønsker seg guttebaby. Nå er jeg full av hormoner så ikke sikkert jeg hadde brydd meg like mye dersom jeg ikke var gravid, men ja. Kjønn skal ikke ha noe å si. Forstår skuffelse om man få en tredje eller fjerde jente eller gutt, men herregud. Gutt er gull. Gled deg🙌 har 3 gutter og nå en jente på 6 mnd. For min del har det ingenting og si om det hadde vært en gutt. Var egentli ganske sikker på det kom en gutt til sist også. Og ser lite forskjell for og si det sånn. Mann blir like glad i barnet om det er gutt eller jente. ser så langt som unge mødre under 20 sier helt ærlig at kjønnet har ingenting og si. Og sånne tanker er jo voksent og ha. hadde jeg vært helt oppslukt i og få jente. Så hadde jeg fått vondt langt inn i sjelen om det kom en gutt. Asså det går vell ant og tenke det hadde jo vært kjekt med en jente. men er noe med når det på for altoppslukende at mann begynner og lure liksom. Og noe i meg sier jeg synes te ser tilgjort ut når hun plutselig nevner at kjønnet har lite og si. Syns fortsatt det dessverre virker krise for henne med gutt. Men poenge er uansett er jo ikke sånn sett galt og ønske seg litt ett kjønn. Men først rope og slite med og blir gravid og etterpå rope at vi er best som jente-foreldre… Blir for meg helt utrolig lite smart🙈 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå