Sannhetsøkende Skrevet 24. mai #3801 Del Skrevet 24. mai hopeful skrev (1 time siden): Hun sa jo det i går 😅 Jeg ser ikke på snappen hennes. Vil ikke bidra til at hun tjener så bra. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 24. mai #3802 Del Skrevet 24. mai SoftKitty skrev (11 timer siden): Dette blir kanskje slettet som spekulasjoner men min oppfatning er at han vel er på spekteret et sted, uten at det er noe negativt i det hele tatt, heller enn SF? Men generelt er det mye mindre kritikk mot menn som både lever etter og fronter i SoMe helt ekstreme trenings- og spiseregimer versus mot kvinner.. Ser det også i hverdagen blant folk jeg kjenner. Kjenner mange fler menn som virker til å ha et mer tvangspreget forhold til mat og kropp faktisk. De blir kanskje påvirket? Jeg har tenkt samme tanken. For han er uten tvil mye smartere enn gjennomsnittet. Svært rutine preget og sånn jeg oppfatter det tvangspreget og sær. stina er heldig som har pf, han virker til å være en generøs og tvers igjennom snill fyr. Mange gode holdninger og god moral. Nå uttaler jeg meg kun ut i fra det inntrykket han gir via some. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 24. mai #3803 Del Skrevet 24. mai Vegglampe skrev (1 time siden): Jeg har tenkt samme tanken. For han er uten tvil mye smartere enn gjennomsnittet. Svært rutine preget og sånn jeg oppfatter det tvangspreget og sær. stina er heldig som har pf, han virker til å være en generøs og tvers igjennom snill fyr. Mange gode holdninger og god moral. Nå uttaler jeg meg kun ut i fra det inntrykket han gir via some. Hvordan er han smartere enn gjennomsnittet? Han vet svært lite om samfunnet og livet generelt. Jeg har flere ganger fått hakeslepp av snappene hans. Men snill virker han, ingen tvil om det. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. mai #3804 Del Skrevet 24. mai Spyflua skrev (1 time siden): Hvordan er han smartere enn gjennomsnittet? Han vet svært lite om samfunnet og livet generelt. Jeg har flere ganger fått hakeslepp av snappene hans. Men snill virker han, ingen tvil om det. Nå vet vi vel egentlig ingenting om hva han kan og ikke. Hva vet du om det han kan? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 24. mai #3805 Del Skrevet 24. mai Dojakitty skrev (1 time siden): Nå vet vi vel egentlig ingenting om hva han kan og ikke. Hva vet du om det han kan? Samme som deg regner jeg med. Og jeg kan ikke forstå hvordan du tenker han er så smart. Det virker som han sliter med med å sile informasjon. Alt han blir fortalt tar han som en sannhet. Men det er muligens sammenheng med diagnosen. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. mai #3806 Del Skrevet 24. mai Spyflua skrev (19 minutter siden): Samme som deg regner jeg med. Og jeg kan ikke forstå hvordan du tenker han er så smart. Det virker som han sliter med med å sile informasjon. Alt han blir fortalt tar han som en sannhet. Men det er muligens sammenheng med diagnosen. Har aldri sagt jeg tenker han er smart 😅 for deg gjør jeg overhodet ikke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 24. mai #3807 Del Skrevet 24. mai Er lov å prøve seg si? Restriksjoner på bruk av vann, også søker hun om dispensasjon for å fylle et enormt privat basseng med vann? Det er vell ikke for offentligheten det bassenget? Kun for deres vellvære. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 24. mai #3808 Del Skrevet 24. mai hopeful skrev (8 minutter siden): Er lov å prøve seg si? Restriksjoner på bruk av vann, også søker hun om dispensasjon for å fylle et enormt privat basseng med vann? Det er vell ikke for offentligheten det bassenget? Kun for deres vellvære. Ofte fyller brannvesenet, det vil jo være en vannreserve i tilfelle behov ved brann el 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 24. mai #3809 Del Skrevet 24. mai solsolsol skrev (17 minutter siden): Ofte fyller brannvesenet, det vil jo være en vannreserve i tilfelle behov ved brann el Ho. Det er forsåvidt sant. Det hadde jeg ikke tenkt på, men greit å ha basseng tilgjengelig i tilfelle krise 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 24. mai #3810 Del Skrevet 24. mai Spyflua skrev (6 timer siden): Samme som deg regner jeg med. Og jeg kan ikke forstå hvordan du tenker han er så smart. Det virker som han sliter med med å sile informasjon. Alt han blir fortalt tar han som en sannhet. Men det er muligens sammenheng med diagnosen. Har han noe diagnose da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 25. mai #3811 Del Skrevet 25. mai (endret) Åh, tenk å ødelegge hagen med det digre plastikkbassenget.. Det forundrer meg litt at hun som bruker så mye penger på hagen med blomster og utstyr ikke legger i de ekstra pengene og i det minste bygger inn bassenget.. Da ser det plutselig ikke så billig ut lenger, blender inn i omgivelsene og det varer lenger. 😅 Endret 25. mai av «H» 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. mai #3812 Del Skrevet 25. mai Alvea skrev (På 21.5.2024 den 13.54): Og han sa i forbindelse med den tradisjonelle og rutinepregede laksemiddagen sin at han tidligere brukte chilisaus til, men dette hadde han droppet da det ikke ga optimal sleepscore. Altså, hæ?! Videre kunne han tipse om chilikrydder på retten de dagene som var tunge, da dette fikk han til å føle noe. Mulig jeg husker feil eller misforsto noe, men mener at dette var noe han faktisk sa 😅 Syns han virker snill ( men skremmende ensporet ) . Syns det er tvangshandlinger og tvangstanker i fleng her . De må vel begge legge av seg det ensidige selv-fokuset når baby kommer . Å sleep-score er jo vel og bra, men med baby i hus bør man vel helst ikke måle den, bare stå i det😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. mai #3813 Del Skrevet 25. mai NiceOrNothing skrev (12 minutter siden): Syns han virker snill ( men skremmende ensporet ) . Syns det er tvangshandlinger og tvangstanker i fleng her . De må vel begge legge av seg det ensidige selv-fokuset når baby kommer . Å sleep-score er jo vel og bra, men med baby i hus bør man vel helst ikke måle den, bare stå i det😂 Må ha alle mummikoppene 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. mai #3814 Del Skrevet 25. mai Pidla skrev (1 minutt siden): Må ha alle mummikoppene 🤪 Ja, bare det er jo rimelig spesielt . Virker veldig umoden til å vær en voksen mann. Men man kan vel se på de koppene som en investering / fremtidig arv 😜 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 25. mai #3815 Del Skrevet 25. mai NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Ja, bare det er jo rimelig spesielt . Virker veldig umoden til å vær en voksen mann. Men man kan vel se på de koppene som en investering / fremtidig arv 😜 Jeg er mye enig i det som blir sagt i tråden her men synes ikke mummikopp-samling er noe umodent eller barnslig. Søt hobby. Finnes folk som samler på så utrolig mye teit 😅 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. mai #3816 Del Skrevet 25. mai «H» skrev (3 timer siden): Åh, tenk å ødelegge hagen med det digre plastikkbassenget.. Det forundrer meg litt at hun som bruker så mye penger på hagen med blomster og utstyr ikke legger i de ekstra pengene og i det minste bygger inn bassenget.. Da ser det plutselig ikke så billig ut lenger, blender inn i omgivelsene og det varer lenger. 😅 Det ble sykt stygt! Hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig om de på død og Liv vil ha basseng? (Antageligvis et kjempeprosjekt og de har ikke plass..)Men det ødela jo helt den fine hagen! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. mai #3817 Del Skrevet 25. mai Var ikke særlig pent det bassenget nei. Ville ha gravd det ned om jeg skulle hatt en såpass stort basseng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. mai #3818 Del Skrevet 25. mai Det koster mye å grave ned ett basseng, går hekt fint å ikke gjøre det. Merkelig kritikk å komme med, samme med mummikoppene, mange voksne som samler på de. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 25. mai #3819 Del Skrevet 25. mai (endret) Orly skrev (1 time siden): Det koster mye å grave ned ett basseng, går hekt fint å ikke gjøre det. Merkelig kritikk å komme med, samme med mummikoppene, mange voksne som samler på de. Jeg tenkte ikke grave ned men bygge inn. Jeg står for at jeg synes det er rart å legge så mye i hage men velge så lettvin løsning.. Tror heller ikke at økonomi er et stort problem for disse to, det kjøpes jo konstant . Endret 25. mai av «H» 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 25. mai #3820 Del Skrevet 25. mai De prøvde vel å grave i fjor (?) men det er for mye stein så da måtte det sprenges ut. Tror jeg.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå