Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Lzzy skrev (9 minutter siden):

Nei, hun sa det på norsk. Men merkelig ting å drive å legge om til American i annenhver setning 😂 faen er det mulig! 

Veldig flaut 😂 Men det er vel en slags image i underholdningsbransjen kanskje😄 Kanskje de syns det er sexy vet du😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste innlegget på instagram: 'Cran Canaria' var tittelen. Ikke ser jeg noe fra øya, bare puppene til Stina. :eeeh:  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (19 timer siden):

Har aldri hørt om noen som blir tungpustet i første trimester, synes det er så merkelig at hun hele tiden (også når hun visste hun ikke var gravid) sier at hun sliter sånn med pusten? Tenker det er mer sannsynlig at det kommer av dårlig kondis og/eller tyngden av implantatene? Kan bare forestille meg hvor tungt det må være å bære rundt på de når hun attpåtil er lav og smal med lite muskler til å støtte opp/stabilisere denne konstruksjonen hennes

Jeg var veldig anpusten helt fra første trimester, samme med ei venninne :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Haha, trodde du skrev autist 😂 noe det fort kunne vært. På med brillene 👵🏻 Men ja, du har helt rett, så utrolig flaut å høre og se på. Asså nå sa hun i går at hun har 150k NORSKE følgere! Snakk norsk da 🤷‍♀️😂

😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (18 timer siden):

Dette kommer til å bli noen veldig Lange 9 mnd🙈😅 fyllt med vondt  kvalm, æsj ditt og datt, kan og kan ikke spise..osv😅.. 

Vi får bare holde oss fast alle sammen,for nu får vi det travelt framover 😂

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hermines skrev (3 timer siden):

Men hva driver de to med? Så på snappen til han mannen hennes at han måtte brålufte, for Stina kastet opp av matlukten hans.

Trykker meg ikke inn på noen av dems jeg, med de kommer opp på utforsk. 
Har de gått ut med at hun er gravid, eller er det kun for klikk?

Kjenner igjen det med matlukt, holdt på å kaste opp utenfor bensinstasjoner og gatekjøkken 🤢😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greid å tatt det innover seg...🤔..hun har jo pratet og hintet på inn og utpust i flere uker😅

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hermines said:

Men hva driver de to med? Så på snappen til han mannen hennes at han måtte brålufte, for Stina kastet opp av matlukten hans.

Trykker meg ikke inn på noen av dems jeg, med de kommer opp på utforsk. 
Har de gått ut med at hun er gravid, eller er det kun for klikk?

Stina er mye kvalm i det siste, og hver story handler om nettopp det. PF har hengt seg på symptomjaget. Hun har ikke bekreftet graviditeten, men det ligger vel i kortene. Han måtte brålufte fordi hun ble kvalm. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente, så mye klaging på at hu er kvalm. Hva hadde hu gjort om hu var i jobb? 🤣🤣🤣 da har hun en skikkelig mild kvalme 😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (5 timer siden):

Jeg er kanskje rar, men for oss tok det 4 år før vi fikk barnet vi drømte så om og slet så innmari med å få og når jeg til slutt ble gravid og ikke mistet som jeg gjorde flere ganger før så tok jeg alle symptomer med et smil!!! For jeg var så sinnsykt takknemlig for å faktisk være gravid! Det betydde alt i verden for meg. Tenk at jeg endelig fikk oppleve det! Kan hun for faen ikke vinkle det den veien heller??? Hun har blitt gravid første runde med ivf, noe som ikke skjer med alle, kanskje litt takknemlighet kan være på sin plass? De har brukt bare 1,5 år på å komme dit, det er ikke lang tid kontra andre som sliter. Et svangerskap inneholder MYE plager for de fleste av oss, men tenk så forbanna heldige vi er som får lov å oppleve det mest magiske i hele verden - å få bli foreldre!! 😭❤️ … og ja jeg vet det er tøft med de plagene som følger med, jeg hadde hyperemesis så var ikke bare litt kvalm… dehydrert, sykehus osv. MEN jeg klaget ikke til en sjel, annet enn litt til samboer når jeg var sliten, for fyyyy faen så takknemlig jeg var for å få være gravid! Det er nemlig ikke alle som får oppleve det ❤️‍🩹

Sånne ting synes jeg er rart å skrive, at man bruker lang tid på å bli gravid betyr ikke at man ikke kan få klage over diverse når man blir gravid. Man kan likevel være svært takknemlig for at man er gravid. 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (19 timer siden):

Dette kommer til å bli noen veldig Lange 9 mnd🙈😅 fyllt med vondt  kvalm, æsj ditt og datt, kan og kan ikke spise..osv😅.. 

Men da trykker du bare avfølg så slipper du p høre om hennes graviditet 😊

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (19 minutter siden):

Stakkars jente, så mye klaging på at hu er kvalm. Hva hadde hu gjort om hu var i jobb? 🤣🤣🤣 da har hun en skikkelig mild kvalme 😅

Er man dårlig nok får man sykmelding, så det trenger du ikke bekymre deg for 😊

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (6 timer siden):

Jeg er kanskje rar, men for oss tok det 4 år før vi fikk barnet vi drømte så om og slet så innmari med å få og når jeg til slutt ble gravid og ikke mistet som jeg gjorde flere ganger før så tok jeg alle symptomer med et smil!!! For jeg var så sinnsykt takknemlig for å faktisk være gravid! Det betydde alt i verden for meg. Tenk at jeg endelig fikk oppleve det! Kan hun for faen ikke vinkle det den veien heller??? Hun har blitt gravid første runde med ivf, noe som ikke skjer med alle, kanskje litt takknemlighet kan være på sin plass? De har brukt bare 1,5 år på å komme dit, det er ikke lang tid kontra andre som sliter. Et svangerskap inneholder MYE plager for de fleste av oss, men tenk så forbanna heldige vi er som får lov å oppleve det mest magiske i hele verden - å få bli foreldre!! 😭❤️ … og ja jeg vet det er tøft med de plagene som følger med, jeg hadde hyperemesis så var ikke bare litt kvalm… dehydrert, sykehus osv. MEN jeg klaget ikke til en sjel, annet enn litt til samboer når jeg var sliten, for fyyyy faen så takknemlig jeg var for å få være gravid! Det er nemlig ikke alle som får oppleve det ❤️‍🩹

Hun er jo garantert takknemlig. . Men det og bli så kvalm er noe fordømt herk. Uansett om det er prøverør eller vanlig. Så det og si att hun ikke er takknemlig er å gå for langt 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nonish91 skrev (21 minutter siden):

Jeg har to barn. Nr 1 gikk som en lek. Var i jobb helt til permisjon startet. Men nr 2 derimot🤮🤮 tror ikke gubben og jeg var ferdig med akten før kvalmen kom🙈🙈 jeg var sykmeldt i hele svangerskapet pga kvalme og masse plager.  Så det ble med de to barna😊😊

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hun er jo garantert takknemlig. . Men det og bli så kvalm er noe fordømt herk. Uansett om det er prøverør eller vanlig. Så det og si att hun ikke er takknemlig er å gå for langt 

Den oppførselen hun har vist i det siste har ikke vist noe som helst form for takknemlighet! At det er noe herk er jeg som sagt klar over, å ha hyperemesis er ingen dans på roser. Been there done that. Men hva med å fokusere på det positive? Stina har ikke gjort annet enn å syte og klage siden hun begynte med ivf!

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at hun endelig bekrefter graviditet. 6+4 er hun. 

Beregnet Termindato: Søndag 10. November 2024

Svangerskapsuke: 6 Uker, 4 Dager (46 Dager)

Tid Igjen Til Termindato: 33 Uker, 6 Dager (237 Dager)

Sannsynlig Befruktningsdato: Torsdag 15. Februar 2024

Veldig reflektert i bilen på vei hjem: «hvis det blir jente, så blir hun født med alle eggene» og «tenk at mormor hadde mamma og meg» eller noe sånt… PF må jo få utnyttet sitt fulle potensiale som myk og god jentepappa ☺️

Endret av AnonymPrøver96
Feil format
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare venter med å fortelle det til offentligheten til etter uke 12🙈 Er jo mye som kan skje frem til da (og selvfølgelig etter det, alle skjønner hva jeg mener). Men er glad på deres vegne 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...