Dojakitty Skrevet 16. mars 2024 #2401 Del Skrevet 16. mars 2024 Cornett skrev (8 timer siden): Tenkte det samme 😳Full glam og vippetime, men Sååå kvalm🥴Hvis hun er Sååå kvalm hadde hun ikke orket dette! Hun kan tro hun lurer mange, men er faktisk andre enn hun som også har vært kvalm og gravid! Allerede fått cravings også👏Hun tar den helt ut nå, for en "prinsesse". Men blir sinna om noen spør om hun er gravid!!! Hun sier jo innimellom klagingen at hun faktisk ikke er sååå kvalm, men bare sliter med mat 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. mars 2024 #2402 Del Skrevet 16. mars 2024 9 hours ago, delias said: Flere her inne må lære seg at cravings ikke trenger å ha noe med svangerskap å gjøre. Det er da helt normalt å ha lyst på visse ting til tilfeldige tider🫠 I tillegg så kan hun fint være ekstra trøtt og uten energi uten å være gravid. Noen er det i veldig tidlig svangerskap (slik som jeg var), ellers kan det være fordi IVF virkelig surrer med kroppen din og får ettereffekt. Tenker ikke dere her på noe eller?? Det er aboslutt helt normalt, men jeg tror virkelig ikke at hun (og han PF) hadde gjort et nummer ut av symptomene dersom hun var sikker på at hun IKKE er gravid? Hun hadde ikke forholdt seg til tips mot kvalme osv, dersom hun IKKE var gravid? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 16. mars 2024 #2403 Del Skrevet 16. mars 2024 Cornett skrev (11 timer siden): Tenkte det samme 😳Full glam og vippetime, men Sååå kvalm🥴Hvis hun er Sååå kvalm hadde hun ikke orket dette! Hun kan tro hun lurer mange, men er faktisk andre enn hun som også har vært kvalm og gravid! Allerede fått cravings også👏Hun tar den helt ut nå, for en "prinsesse". Men blir sinna om noen spør om hun er gravid!!! Enda godt PF har lydtett studio å sikkert et stort utvalg av "øreplugger" 🙃 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LinnHenrikke Skrevet 16. mars 2024 Populært innlegg #2404 Del Skrevet 16. mars 2024 Lisa Anckarman (svensk influencer) og gift med Henrik Borg (norsk influencer/Ex on the Beach) har også hatt IVF og venter på svar om de er gravide nå. Det paret der er den rake motsetningen av Stina og Per Fredrik. Gjennom hele prossessen har Lisa og typen vært i full jobb, på eventer, prisutdelinger og photoshoots. De dro også til København etter innsettet. Ikke EN eneste gang har hun klaget eller nevnt kvalme, symptomer, «eggstokker som appelsiner» eller alt annet tull Stina kommer med. Det blir så ekstremt tydelig hvor tomt og innholdsløst livet til Stina er i forhold, når det eneste hun gjør er å gå hjemme 24/7 og lese og - og lete etter symptomer. 39 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 16. mars 2024 #2405 Del Skrevet 16. mars 2024 Granneman82 skrev (11 timer siden): 100% enig! Jeg var sinnssykt kvalm og dårlig døgnet rundt i 3 måneder, og klarte såvidt å bevege meg mellom senga og do........ Stina må slutte å overdrive 😵💫😵💫 Hehe jeg og, tror ikke jeg var langt unna å bokstavelig talt være grønn i trynet. Vippetime hadde vært 100% uaktuelt 😆 gikk rundt å så ut som et dass hele første trimester, hadde nok med å overleve 🥲 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. mars 2024 #2406 Del Skrevet 17. mars 2024 LinnHenrikke skrev (20 timer siden): Lisa Anckarman (svensk influencer) og gift med Henrik Borg (norsk influencer/Ex on the Beach) har også hatt IVF og venter på svar om de er gravide nå. Det paret der er den rake motsetningen av Stina og Per Fredrik. Gjennom hele prossessen har Lisa og typen vært i full jobb, på eventer, prisutdelinger og photoshoots. De dro også til København etter innsettet. Ikke EN eneste gang har hun klaget eller nevnt kvalme, symptomer, «eggstokker som appelsiner» eller alt annet tull Stina kommer med. Det blir så ekstremt tydelig hvor tomt og innholdsløst livet til Stina er i forhold, når det eneste hun gjør er å gå hjemme 24/7 og lese og - og lete etter symptomer. Det er både mer spennende og interessant , når de er mer low-key. En «kanskje -graviditet» minutt for minutt blir kjedelig , med mindre man lider av samme besettelse . 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 17. mars 2024 #2407 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) Det finnes ikke et fasitsvar på hvordan graviditetssymptomer skal oppleves. Dette er veldig subjektivt og vi har alle ulike utgangspunkt og terskel for hva vi opplever som ubehagelig. Joda, hun er dramaqueen, ikke uenig i det. Og ja, hun går absolutt rundt og kjenner etter, men det gjør vel de fleste som har prøvd å bli gravide en stund. Jeg tenker at det verste hun gjør med å dele dette er å irritere folk, men da får det være ens eget ansvar å fortsette å scrolle gjennom snapvideoene hennes. Dersom hun er gravid ønsker jeg dem begge all hell og lykke videre. Også håper jeg at det ikke er noen annen grunn til at det har vært stille fra henne og PF på Snapchat siste døgnet enn at hun er kvalm og ikke i form. Endret 17. mars 2024 av Fizzypo 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. mars 2024 #2408 Del Skrevet 17. mars 2024 Fizzypo skrev (11 minutter siden): Det finnes ikke et fasitsvar på hvordan graviditetssymptomer skal oppleves. Dette er veldig subjektivt og vi har alle ulike utgangspunkt og terskel for hva vi opplever som ubehagelig. Joda, hun er dramaqueen, ikke uenig i det. Og ja, hun går absolutt rundt og kjenner etter, men det gjør vel de fleste som har prøvd å bli gravide en stund. Jeg tenker at det verste hun gjør med å dele dette er å irritere folk, men da får det være ens eget ansvar å fortsette å scrolle gjennom snapvideoene hennes. Dersom hun er gravid ønsker jeg dem begge all hell og lykke videre. Også håper jeg at det ikke er noen annen grunn til at det har vært stille fra henne og PF på Snapchat siste døgnet enn at hun er kvalm og ikke i form. Sist det var stille fra henne var det ikke positivt for å si det sånn så.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. mars 2024 #2409 Del Skrevet 17. mars 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Sist det var stille fra henne var det ikke positivt for å si det sånn så.. Ikke at det endrer min verden hva resultatet av graviditetstest er. Men blir nesten litt bekymret for henne . Hun lever jo egentlig i et luftslott , å inni det luftslottet er det nå bygget opp forventninger om en baby, så det blir picture perfekt . Tenker hun trenger noen å snakke med . 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 17. mars 2024 #2410 Del Skrevet 17. mars 2024 1 hour ago, Dojakitty said: Sist det var stille fra henne var det ikke positivt for å si det sånn så.. Tenkte det samme, faktisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. mars 2024 #2411 Del Skrevet 17. mars 2024 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Ikke at det endrer min verden hva resultatet av graviditetstest er. Men blir nesten litt bekymret for henne . Hun lever jo egentlig i et luftslott , å inni det luftslottet er det nå bygget opp forventninger om en baby, så det blir picture perfekt . Tenker hun trenger noen å snakke med . Dette er jeg helt enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. mars 2024 #2412 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg har overhodet ikke peiling på IVF så hjelp meg. Hun sier at det hun erfarer nå KAN være pga cyklogest eller det der,men er hun ikke ganske «langt» på vei nå om hun er gravid?? Sånn typ, 5-6 uker? Hun har jo garantert funnet ut om hun er gravid nå eller ikke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 17. mars 2024 #2413 Del Skrevet 17. mars 2024 Har aldri hørt om noen som blir tungpustet i første trimester, synes det er så merkelig at hun hele tiden (også når hun visste hun ikke var gravid) sier at hun sliter sånn med pusten? Tenker det er mer sannsynlig at det kommer av dårlig kondis og/eller tyngden av implantatene? Kan bare forestille meg hvor tungt det må være å bære rundt på de når hun attpåtil er lav og smal med lite muskler til å støtte opp/stabilisere denne konstruksjonen hennes 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 17. mars 2024 #2414 Del Skrevet 17. mars 2024 Dojakitty skrev (14 minutter siden): Jeg har overhodet ikke peiling på IVF så hjelp meg. Hun sier at det hun erfarer nå KAN være pga cyklogest eller det der,men er hun ikke ganske «langt» på vei nå om hun er gravid?? Sånn typ, 5-6 uker? Hun har jo garantert funnet ut om hun er gravid nå eller ikke? Hun tok blodprøver for å sjekke hcg tidligere i uka så jeg tenker at det har vært stigning på hcg og at de skal på ultralyd for å bekrefte en graviditet til uka. Veldig rart at hun sier at hun ikke vet om det skyldes en eventuell graviditet eller medisinene når hcg er sjekket ut. Hadde det ikke vært stigning i hcg så er graviditet utelukket og da skyldes det kun medisinene så da burde hun jo sagt at det er pga medisinene. Men jeg krysser fingrene for at hun er gravid nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. mars 2024 #2415 Del Skrevet 17. mars 2024 Sola* skrev (11 minutter siden): Hun tok blodprøver for å sjekke hcg tidligere i uka så jeg tenker at det har vært stigning på hcg og at de skal på ultralyd for å bekrefte en graviditet til uka. Veldig rart at hun sier at hun ikke vet om det skyldes en eventuell graviditet eller medisinene når hcg er sjekket ut. Hadde det ikke vært stigning i hcg så er graviditet utelukket og da skyldes det kun medisinene så da burde hun jo sagt at det er pga medisinene. Men jeg krysser fingrene for at hun er gravid nå! Om hun har tatt to hcg prøver for å sjekke stigning og hun fortsetter på denne symptomjakt delingen så er hun jo gravid. Hun hadde jo aldri fortsatt med delingen av symptom om hcg viste negativt resultat. Så hun er er jo gravid. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymPrøver96 Skrevet 17. mars 2024 #2416 Del Skrevet 17. mars 2024 https://shared.jodel.com/PVAsSXML2Hb Her er recap fra siste videosnap fra Stina: fortsatt ikke bekreftelse på graviditet. Er så sliten. Andpusten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. mars 2024 #2417 Del Skrevet 17. mars 2024 AntiBullshit skrev (15 minutter siden): Har aldri hørt om noen som blir tungpustet i første trimester, synes det er så merkelig at hun hele tiden (også når hun visste hun ikke var gravid) sier at hun sliter sånn med pusten? Tenker det er mer sannsynlig at det kommer av dårlig kondis og/eller tyngden av implantatene? Kan bare forestille meg hvor tungt det må være å bære rundt på de når hun attpåtil er lav og smal med lite muskler til å støtte opp/stabilisere denne konstruksjonen hennes Visste heller ikke at man ble såpass andpusten så tidlig 🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bessakeren Skrevet 17. mars 2024 #2418 Del Skrevet 17. mars 2024 Dojakitty skrev (3 timer siden): Sist det var stille fra henne var det ikke positivt for å si det sånn så.. No no, det var det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfins Skrevet 17. mars 2024 #2419 Del Skrevet 17. mars 2024 AntiBullshit skrev (16 minutter siden): Har aldri hørt om noen som blir tungpustet i første trimester, synes det er så merkelig at hun hele tiden (også når hun visste hun ikke var gravid) sier at hun sliter sånn med pusten? Tenker det er mer sannsynlig at det kommer av dårlig kondis og/eller tyngden av implantatene? Kan bare forestille meg hvor tungt det må være å bære rundt på de når hun attpåtil er lav og smal med lite muskler til å støtte opp/stabilisere denne konstruksjonen hennes Joda, hvilepulsen stiger i første trimester og man kan blir/blir tungpustet. Min hvilepuls gikk fra 60 til 80 omtrent uka jeg ble gravid. Klart man blir tungpustet da. Den minste bevegelse så fyker jo pulsen opp. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 17. mars 2024 #2420 Del Skrevet 17. mars 2024 1 hour ago, Dojakitty said: Om hun har tatt to hcg prøver for å sjekke stigning og hun fortsetter på denne symptomjakt delingen så er hun jo gravid. Hun hadde jo aldri fortsatt med delingen av symptom om hcg viste negativt resultat. Så hun er er jo gravid. Tenker det samme. Det hadde vært rett og slett spill for galleriet. Hun er gravid, dog forståelig at hun ønsker å bekrefte det med UL. Hun er en offentlig person, og det er sikkert ikke noe særlig å våkne til feite overskrifter i Vg og Dagbladet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå