Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at det sitter denne gangen for Stina💜 

-kan vi ikke heller heie på henne? Tror ikke hun legger ut feilinformasjon om medikamentene med vilje!!? -Alt dette handler jo om at hun skal få ett barn, på IVF, som er alt annt enn lett!-og jeg håper de fikk pos svar på hcg blodprøve idag🤞🏼👀 Ingen av dem har postet på snap idag. Håper ikke det betyr at første hcg blodprøve var negativ😥 heier uanset på Stina, om hun er litt hemmelighetsfull eller sier noen feil!

❤️❤️❤️❤️❤️

Endret av SinfulBby
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier også på Stina, og ja hun har sagt mye rart, men som en annen kommenterte her så kan det nok også være mye hormoner. Og å ha pokerfjes har hun jo sagt tidligere at hun ikke er god på. Jeg hadde aldri klart å holde masken. Men synes stillheten i dag fra dem er bekymringsfult. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GreenHarmony skrev (3 timer siden):

Håper virkelig det sitter denne gangen! 🤞

Forstår at folk syntes Stina oppfører seg urasjonelt eller ufint, men jeg må bare påpeke at hun nok er veldig preget av hormoner nå, og hvem av oss har vel ikke gjort eller sagt noe dumt når vi har vært hormonelle? 

Hun har i tillegg vært svært stresset den siste tiden, og det blir nok bare for mye. Slik jeg har skjønt det har hun ingen andre inntektskilder enn snap/IG, så hun føler nok på presset med å være aktiv. Influenceryrket er veldig uforutsigbart, plutselig kan man oppleve å bli "cancelled"/ shadowbanned eller uinteressant, og vipps er pengene borte. 

Det hadde absolutt vært det beste om kommentarene ble skrudd av for en periode, håper samboeren som ser hvordan dette påvirker henne kan bistå med det. Utover det bør Stina ta en runde med seg selv allerede nå for hva og hvor mye hun skal dele i fremtiden, for kritikk må man regne med å få om man skal dele småbarnslivet 😅 

Er du seriøs?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SinfulBby skrev (3 timer siden):

-kan vi ikke heller heie på henne? Tror ikke hun legger ut feilinformasjon om medikamentene med vilje!!? -Alt dette handler jo om at hun skal få ett barn, på IVF, som er alt annt enn lett!-og jeg håper de fikk pos svar på hcg blodprøve idag🤞🏼👀 Ingen av dem har postet på snap idag. Håper ikke det betyr at første hcg blodprøve var negativ😥 heier uanset på Stina, om hun er litt hemmelighetsfull eller sier noen feil!

❤️❤️❤️❤️❤️

Det ganske vanlig med IVF, og de aller fleste andre står i full jobb og har andre forpliktelser. Hadde man vært så ufin som Stina er mot følgerne sine i en ordentlig jobb hadde man fått en advarsel, eller sparken. Sosiale medier er jobben hennes, så for hennes del hadde det kanskje vært lurt å logge av litt. Eller bare ikke nevne noe særlig frem til de har fått et ordentlig svar på prøver. Men hun gjør det stikk motsatte - kommer med ørten hint om dagen samtidig som hun henger ut folk som spør om hun er gravid

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 14
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Det ganske vanlig med IVF, og de aller fleste andre står i full jobb og har andre forpliktelser. Hadde man vært så ufin som Stina er mot følgerne sine i en ordentlig jobb hadde man fått en advarsel, eller sparken. Sosiale medier er jobben hennes, så for hennes del hadde det kanskje vært lurt å logge av litt. Eller bare ikke nevne noe særlig frem til de har fått et ordentlig svar på prøver. Men hun gjør det stikk motsatte - kommer med ørten hint om dagen samtidig som hun henger ut folk som spør om hun er gravid

Og i tillegg melker dette her noe helt utrolig. Det er det som provoserer meg mest. Lager så inni hampen mye clickbate allerede nå og barnet er ikke født engang!

Når det er sagt tror jeg det selvfølgelig ikke er noen her inne som ikke unner Stina og Per Kristian et veldig ønsket barn. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annas1992
SinfulBby skrev (15 timer siden):

❤️❤️❤️❤️❤️

Håper jo det sitter denne gangen. Men når man uttaler seg om medisin, bør man være 100% sikker på at det man sier er rett. Hun burde jo overlate den jobben til noen som kan det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo legge sten til byrden dersom hun ikke er gravid men har "indirekte" latet som i flere uker. Tror hun vil miste mange følgere grunnet ekstrem bruk av clickbait. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, hun har jo vært veldig dårlig nå de siste dagene. Skjønner godt hun ikke var aktiv på snap da! Jeg kastet opp forrige uke (ikke gravid, bare syk), og holde på med mobilen var det siste jeg ville. Meldte meg også syk fra jobb. Dette må Stina også få lov til, selv om yrket hennes er influenser.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (46 minutter siden):

Lurer på om hun har fått svar på blodprøvene nå som det er så stille…😕

Hun har postet sent de siste dagene. Hun er 100% gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen lurer er hun kvalm (i dag også).

At hun orker å ta på full festsminke og dra på vippetime når hun er sååååå dårlig imponerer meg. Jeg ville prioritert å få i meg noe mat.

Screenshot_20240315-120157_Snapchat.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (På 14.3.2024 den 2.48):

Og så voldsomt kvalm og sliten hu plutselig har blitt de siste dagene 😅

Er ikke på Granca mer vettu 😆 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

At hun orker å ta på full festsminke og dra på vippetime når hun er sååååå dårlig imponerer meg. Jeg ville prioritert å få i meg noe mat.

Skjønner ikke at hun utsetter seg for å ta vipper heller, det limet de bruker er ikke bra for gravide iallefall.. hun som er så redd for å spise alt mulig og er så påpasselig med alt annet mener jeg. 

Endret av Lzzy
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (18 timer siden):

Håper jeg får mer energi fremover. Uff, ikke meningen å klage 😕

Hadde det ikke vært for ørene så hadde smilet på snap i dag møtt sæ sjøl ☺️ Sjelden hun smiler så mye,de er nok gravide ja . Da x vi for at det går veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (16 minutter siden):

Skjønner ikke at hun at hun utsetter seg for å ta vipper heller, det limet de bruker er ikke bra for gravide iallefall.. hun som er så redd for å spise alt mulig og er så påpasselig med alt annet mener jeg. 

Hadde det ikke vært for ørene så hadde smilet på snap i dag møtt seg selv 😊 Sjelden den flotte dama smiler egentlig. De er nok gravide så X for at dette går veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (1 time siden):

Skal bli meg et sutrete svangerskap🙈😅.. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (1 time siden):

Skal bli meg et sutrete svangerskap🙈😅.. 

Var no tidlig å få cravings nå allerede... er så drama queen 🙈...veldig spesielt...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (24 minutter siden):

Var no tidlig å få cravings nå allerede... er så drama queen 🙈...veldig spesielt...

Nja, jeg fhadde eks ett svangerskap som jeg ikke kjente symptomer på graviditet omtrent før jeg kjente spark. I ett annet svangerskap ble jeg umiddelbart dårlig i uke 4. Slik «dårlig» som jeg kun har kjent når jeg har vært gravid. Så derfor tenker jeg at det fint er mulig å få craving så tidlig også. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er så dårlig at hun brekker seg av tannkrem og ikke klarer å spise, syns jeg det er rart hun takler å fylle bensin og legge nye vipper med tanke på luktene.

• Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...