Bessmor Skrevet 14. mars 2024 #2341 Del Skrevet 14. mars 2024 Hele dette opplegget fremstår som patetisk, hun kommer med utsagn og forklaringer som ikke stemmer, gjelder ikke bare dette men ofte andre temaer også, hun har fått alt av gravidsymptomer som går ann, hun blir sint og ufin når det kommer kommentarer som ikke passer henne, huff blir oppgitt, hvordan skal dette bli fremover, hun vil garantert møte andres meninger når hun får barn, men da vil hun møte dem i det virkelige liv, da kan en ikke bare blokke dem. Nei sånn som hun viser seg frem så fremstiller hun seg selv som dessverre litt dum, veldig kynisk og ufin. Om en velger og være i det offentlige lys ja da må man tåle både ros og ris, dere som mener at hun må slippe å få kritiske spørsmål eller råd som hun ikke liker, Nei det må hun tåle, en del av gamet. 16 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bessmor Skrevet 14. mars 2024 #2342 Del Skrevet 14. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (På 10.3.2024 den 17.45): Ja det har hun faktisk sagt. Ikke bare en gang. Sier vel sitt det og gå ut og si noe sånt om seg selv, er vel ganske selvforklarende🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. mars 2024 #2343 Del Skrevet 14. mars 2024 Dottie skrev (2 timer siden): Grunnen for at hun ville gjøre det på denne måten, var jo for å være sikker på at et eventuelt embryo er på «rett» plass, og at det er hjerteslag (men det tror jeg egentlig er litt tidlig å se når man er i uke 6?). Hun orker ikke å gjennomgå det som skjedde sist, der hun fikk positiv test, annonserte at hun var gravid, for deretter å miste (eller hatt kjemisk graviditet). Alt ble det skriverier om. Man kan se hjerteslag i uke 6, men det kan også være for tidlig. Trodde derfor IVF klinikker ventet til uke 7, men det er sikkert forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 14. mars 2024 #2344 Del Skrevet 14. mars 2024 Bessmor skrev (53 minutter siden): Sier vel sitt det og gå ut og si noe sånt om seg selv, er vel ganske selvforklarende🙈 Ja, det er det. Lite ydmykt. Ikke for at jeg mener man skal snakke ned seg selv, men skryt i forkledning er alltid kvalmt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 14. mars 2024 #2345 Del Skrevet 14. mars 2024 Anneisabell skrev (12 timer siden): Hun prøver bare å ro seg i land. Dessuten tviler jeg på hun kan være såååå kvalm, såååå sliten hvis hun ikke er gravid Og så voldsomt kvalm og sliten hu plutselig har blitt de siste dagene 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 14. mars 2024 #2346 Del Skrevet 14. mars 2024 Hun vil sjekke at det ligger på rett plass.. men når man tar ivf så plasseres det vel i livmoren ? Kan det vandre ett annet sted? Lurer oppriktig 😆 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Irene Skrevet 14. mars 2024 #2347 Del Skrevet 14. mars 2024 vimse83 skrev (5 minutter siden): Hun vil sjekke at det ligger på rett plass.. men når man tar ivf så plasseres det vel i livmoren ? Kan det vandre ett annet sted? Lurer oppriktig 😆 Ja, det kan flytte seg til egglederen, og da er det graviditet utenfor livmor. Som kan være farlig for kvinnen, og som åpenbart ikke kan bli et levedyktig barn selv om man har høy hcg. Det er dette som kalles exu som Stina allerede har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. mars 2024 #2348 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Dottie skrev (8 timer siden): Grunnen for at hun ville gjøre det på denne måten, var jo for å være sikker på at et eventuelt embryo er på «rett» plass, og at det er hjerteslag (men det tror jeg egentlig er litt tidlig å se når man er i uke 6?). Hun orker ikke å gjennomgå det som skjedde sist, der hun fikk positiv test, annonserte at hun var gravid, for deretter å miste (eller hatt kjemisk graviditet). Alt ble det skriverier om. Problemet er st dette er normal IVF-prosedyre. Det er ikke noe hun selv har valgt. Det er slik forløpet er i et IVF forsøk. (Dersom første blodprøve er negativ stopper forsøket der og en avtaler nytt forsøk) Nå trodde jeg det var først i 7-8 man fikk ultralyd for å være sikker på å se det en skal se, men mulig Stina får enda tidligere med tanke på hennes historikk med exu. Uansett alle anbefales tidlig ultralyd ved positiv blodprøve og gravidtest etter IVF for å se at det ligger der det skal. Dette fordi alle har litt høyere risiko for exu ved IVF. Noe av det hun forklarer om IVF stemmer ikke med det jeg har lært , men det er mest detaljer. En kan for eksempel begynne å blø selv om en tar progesteron. Og det stopper ikke nødvendigvis hverken en spontanabort eller menstruasjon. At hun framstiller det som at «vi har valgt» slik og slik er bare tull. Endret 14. mars 2024 av Klink 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. mars 2024 #2349 Del Skrevet 14. mars 2024 vimse83 skrev (1 time siden): Hun vil sjekke at det ligger på rett plass.. men når man tar ivf så plasseres det vel i livmoren ? Kan det vandre ett annet sted? Lurer oppriktig 😆 Ja det er forhøyet risiko for exu etter IVF forsøk. Stina har kanskje enda høyere risiko fordi hun allerede har opplevd det en gang. Alle får blant annet derfor tilbud om tidlig ultralyd for å sjekke at alt som det skal etter et IVF forsøk med positiv hcgprøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. mars 2024 #2350 Del Skrevet 14. mars 2024 solsolsol skrev (19 timer siden): Men hvorfor gidder dere å sende sånne meldinger når hun har sagt at hun ikke ønsker det? Er det så viktig å ta henne på ting, eller bevise at dere vet bedre, eller hva? Du får spørre «dere». 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars 2024 #2351 Del Skrevet 14. mars 2024 Melus skrev (5 timer siden): Man kan se hjerteslag i uke 6, men det kan også være for tidlig. Trodde derfor IVF klinikker ventet til uke 7, men det er sikkert forskjellig. Hun er i uke 6 nå (5 + et-eller-annet) og vil da være i uke 7 ved ultralyd neste uke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hs1 Skrevet 14. mars 2024 #2352 Del Skrevet 14. mars 2024 Klink skrev (36 minutter siden): Problemet er st dette er normal IVF-prosedyre. Det er ikke noe hun selv har valgt. Det er slik forløpet er i et IVF forsøk. (Dersom første blodprøve er negativ stopper forsøket der og en avtaler nytt forsøk) Nå trodde jeg det var først i 7-8 man fikk ultralyd for å være sikker på å se det en skal se, men mulig Stina får enda tidligere med tanke på hennes historikk med exu. Uansett alle anbefales tidlig ultralyd ved positiv blodprøve og gravidtest etter IVF for å se at det ligger der det skal. Dette fordi alle har litt høyere risiko for exu ved IVF. Noe av det hun forklarer om IVF stemmer ikke med det jeg har lært , men det er mest detaljer. En kan for eksempel begynne å blø selv om en tar progesteron. Og det stopper ikke nødvendigvis hverken en spontanabort eller menstruasjon. At hun framstiller det som at «vi har valgt» slik og slik er bare tull. Ultralyd blir vanligvis satt opp i uke 6-7 ved ivf. Nettopp vært på tul selv etter innsett. Enig med deg, hun snakker om ivf og hvordan ting blir gjort som om det er hun som bestemmer hva og hvorfor. Hun styrer så ekstremt mye, kommer med mye feile påstander, nåde den som prøver å informere og korrigere. I tillegg synes jeg hun snakker så ekstremt negativt om ivf og det får meg til å tenke på andre som sitter å vurderer oppstart ivf men ikke tør pga alle symptomene og hvor fælt det er. husker hun fortalte om injeksjoner (sprøyter) hun selv måtte sette i skjeden etter innsett. Jeg skjønte selvfølgelig at dette var progesteron vagitorier hun mente men det skjønte tydeligvis ikke hun, å tipper mange av hennes følgere heller ikke skjønte det. Det sier bare litt om forståelsen hennes, og jeg syns det er skummelt at hun uttaler seg så bastant. Disse «injeksjonene» pratet hun foresten om i flere dager. Vurderte å kommentere men orka ikke da det bare var for dumt hele opplegget. 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. mars 2024 #2353 Del Skrevet 14. mars 2024 Hs1 skrev (2 minutter siden): Ultralyd blir vanligvis satt opp i uke 6-7 ved ivf. Nettopp vært på tul selv etter innsett. Enig med deg, hun snakker om ivf og hvordan ting blir gjort som om det er hun som bestemmer hva og hvorfor. Hun styrer så ekstremt mye, kommer med mye feile påstander, nåde den som prøver å informere og korrigere. I tillegg synes jeg hun snakker så ekstremt negativt om ivf og det får meg til å tenke på andre som sitter å vurderer oppstart ivf men ikke tør pga alle symptomene og hvor fælt det er. husker hun fortalte om injeksjoner (sprøyter) hun selv måtte sette i skjeden etter innsett. Jeg skjønte selvfølgelig at dette var progesteron vagitorier hun mente men det skjønte tydeligvis ikke hun, å tipper mange av hennes følgere heller ikke skjønte det. Det sier bare litt om forståelsen hennes, og jeg syns det er skummelt at hun uttaler seg så bastant. Disse «injeksjonene» pratet hun foresten om i flere dager. Vurderte å kommentere men orka ikke da det bare var for dumt hele opplegget. Jeg så/hørte alle snappene hennes i tiden både før og etter innsett - og aldri hørt henne si noe om injeksjoner i «fiffi»(som hun kaller det på snap). Hun har kun sagt tabletter som hun skal «putte oppi fiffi». 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hs1 Skrevet 14. mars 2024 #2354 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Birdo skrev (1 time siden): Jeg så/hørte alle snappene hennes i tiden både før og etter innsett - og aldri hørt henne si noe om injeksjoner i «fiffi»(som hun kaller det på snap). Hun har kun sagt tabletter som hun skal «putte oppi fiffi». Da må vi nesten være enige om å være uenige. Jeg så også alle snapper å reagerte flere gang på at hun brukte injeksjoner istedenfor vagitorier. Hun sa rett etter noen dager men brukte injeksjoner flere ganger. Hun er jo noe repetitiv. Dette var en god stund før innsett. Dette var mens hun enda brukte hormoner før uttak. Endret 14. mars 2024 av Hs1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. mars 2024 #2355 Del Skrevet 14. mars 2024 Klink skrev (5 timer siden): Ja det er forhøyet risiko for exu etter IVF forsøk. Stina har kanskje enda høyere risiko fordi hun allerede har opplevd det en gang. Alle får blant annet derfor tilbud om tidlig ultralyd for å sjekke at alt som det skal etter et IVF forsøk med positiv hcgprøve. Dette svaret her gjør att jeg nå forstår hvorfor de tar så tidlig ultralyd.. å jeg skjønner mer av at hun vil ha dette gjennomført før hun går ut med det,❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. mars 2024 #2356 Del Skrevet 14. mars 2024 elskersommer skrev (30 minutter siden): Dette svaret her gjør att jeg nå forstår hvorfor de tar så tidlig ultralyd.. å jeg skjønner mer av at hun vil ha dette gjennomført før hun går ut med det,❤️ Det er 100 % forståelig at de venter med å bekrefte. Det er fornuftig. Hvor fornuftig det er å spamme egen kanal med repetitivt innhold og tydelige hint for så å gå til angrep på inntektskilden sin ( les :følgerne ), se det er en annen sak. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 14. mars 2024 #2357 Del Skrevet 14. mars 2024 Håper virkelig det sitter denne gangen! 🤞 Forstår at folk syntes Stina oppfører seg urasjonelt eller ufint, men jeg må bare påpeke at hun nok er veldig preget av hormoner nå, og hvem av oss har vel ikke gjort eller sagt noe dumt når vi har vært hormonelle? Hun har i tillegg vært svært stresset den siste tiden, og det blir nok bare for mye. Slik jeg har skjønt det har hun ingen andre inntektskilder enn snap/IG, så hun føler nok på presset med å være aktiv. Influenceryrket er veldig uforutsigbart, plutselig kan man oppleve å bli "cancelled"/ shadowbanned eller uinteressant, og vipps er pengene borte. Det hadde absolutt vært det beste om kommentarene ble skrudd av for en periode, håper samboeren som ser hvordan dette påvirker henne kan bistå med det. Utover det bør Stina ta en runde med seg selv allerede nå for hva og hvor mye hun skal dele i fremtiden, for kritikk må man regne med å få om man skal dele småbarnslivet 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 14. mars 2024 #2358 Del Skrevet 14. mars 2024 GreenHarmony skrev (4 minutter siden): Håper virkelig det sitter denne gangen! 🤞 Forstår at folk syntes Stina oppfører seg urasjonelt eller ufint, men jeg må bare påpeke at hun nok er veldig preget av hormoner nå, og hvem av oss har vel ikke gjort eller sagt noe dumt når vi har vært hormonelle? Hun har i tillegg vært svært stresset den siste tiden, og det blir nok bare for mye. Slik jeg har skjønt det har hun ingen andre inntektskilder enn snap/IG, så hun føler nok på presset med å være aktiv. Influenceryrket er veldig uforutsigbart, plutselig kan man oppleve å bli "cancelled"/ shadowbanned eller uinteressant, og vipps er pengene borte. Det hadde absolutt vært det beste om kommentarene ble skrudd av for en periode, håper samboeren som ser hvordan dette påvirker henne kan bistå med det. Utover det bør Stina ta en runde med seg selv allerede nå for hva og hvor mye hun skal dele i fremtiden, for kritikk må man regne med å få om man skal dele småbarnslivet 😅 Ja ,da skulle hun bare visst hvordan det er for de kommende mødrene som faktisk må jobbe i tillegg til at de forsøker å bli mødre som henne. I tillegg er det noen av dem som følger den sutre bloggen hennes og bidrar til hennes inntekt. Syns ikke synd på henne overhode akkurat der. De har nok, mannen hennes har nok. Hun shopper ekstremt mye. Liker å vise at det er velstand i heimen. Så å stresse med inntekten sin er det siste hun trenger, med mindre hun ikke er grådig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 14. mars 2024 #2359 Del Skrevet 14. mars 2024 Hs1 skrev (5 timer siden): Ultralyd blir vanligvis satt opp i uke 6-7 ved ivf. Nettopp vært på tul selv etter innsett. Enig med deg, hun snakker om ivf og hvordan ting blir gjort som om det er hun som bestemmer hva og hvorfor. Hun styrer så ekstremt mye, kommer med mye feile påstander, nåde den som prøver å informere og korrigere. I tillegg synes jeg hun snakker så ekstremt negativt om ivf og det får meg til å tenke på andre som sitter å vurderer oppstart ivf men ikke tør pga alle symptomene og hvor fælt det er. husker hun fortalte om injeksjoner (sprøyter) hun selv måtte sette i skjeden etter innsett. Jeg skjønte selvfølgelig at dette var progesteron vagitorier hun mente men det skjønte tydeligvis ikke hun, å tipper mange av hennes følgere heller ikke skjønte det. Det sier bare litt om forståelsen hennes, og jeg syns det er skummelt at hun uttaler seg så bastant. Disse «injeksjonene» pratet hun foresten om i flere dager. Vurderte å kommentere men orka ikke da det bare var for dumt hele opplegget. Jeg har sett alle snappene hennes den siste tiden, og hun har da aldri kalt lutinus for injeksjoner eller sagt det er sprøyter..? Hun har sagt piller og tabletter som settes opp i skjeden eller "fiffi" som hun kaller det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hs1 Skrevet 14. mars 2024 #2360 Del Skrevet 14. mars 2024 MariaIsabel skrev (52 minutter siden): Jeg har sett alle snappene hennes den siste tiden, og hun har da aldri kalt lutinus for injeksjoner eller sagt det er sprøyter..? Hun har sagt piller og tabletter som settes opp i skjeden eller "fiffi" som hun kaller det. Nei hun sa ikke sprøyter men injeksjoner. Mye mulig hun ikke vet at injeksjoner er sprøyter. Jeg skrev sprøyter i parentes for å forklare til de som leser og ikke vet at dette er sprøyter. Jeg skrev tom. Melding, men sletta den å orka ikke sende fordi jeg syns det ble så tullete ting å si og skulle rette på. dette er ikke det eneste hun har sagt eller snakka om som er helt tullete i forhold til ivf og behandlingen. Poenget var at hun er veldig påståelig på ting hun åpenbart ikje skjønner noe av og ikke tåler rettelse. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå