Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (24 minutter siden):

Stina får det akkurat som hun vil. Spekulasjoner og omtale.

Hun har allerede avslørt seg, veldig mange ganger hver dag.

Alle som vet noe om IVF eller tidlig graviditet vet at hun er gravid nå ut i fra hva hun gjennomgår av tester og hvilket løp hun er i med kommende ultralyd osv. Planlegging av ultralyd skjer først ved positiv blodprøvetest. Og to blodprøvetester får man ikke uten indikasjon på graviditet. I tillegg til at hun fortsatt tar progesteron og ikke har begynt å blø. Oooog, hun har syk luktesans og brekker seg for alt mulig.

Greit å ikke ønske spekulasjoner tilsendt til seg selv, men hun legger jo faktisk opp til det. Hun gir ekstremt mixed signals. Dessuten prater hun jo i evigheter så det er mange som klikker seg raskt i gjennom storyene hennes uten å høre eller se at hun ikke ønsker å få tilsendt noen tanker eller tolkninger fra følgere sine.

Hvem legger ut click baits som "gravid snakk", "gravid blod prøve", "gravidsymptomer" og liksom ikke ønsker at folk skal spekulere?

Hun liker seg i den evige offerrollen hvertfall.

Men folk vil gå lei av det der. Dama er gjennomsyret negativ og sutrete. Leter med lupe etter noe å klage på i enhver situasjon. At Pelle K som virker som en evig optimist gidder det der.

(Og ironien er jo at jeg er negativ i dette innlegget 😅).

Så enig med deg, den dårlige formen forsvant på flyet til granca sist og kom tilbake dagen hun testet, mest sannsynlig positivt sett i ettertid. 
Da begynte jo kjøret om trøtthet, kvalme og for liten bikinioverdel. 
Kan bli lange 7 uker til med null matlyst, kvalme og oppkast.. for ikke å snakke om for de som skal høre det samme på repeat på snap i de 7 ukene, kanskje lenger. Samboer må jo ha en tålmodighet av en annen verden, må bare ta av seg hatten for han isåfall. For alle oss andre som har måttet deale med jobb, kvalme, trøtthet osv i gravididet, så burde hun jammen takke sin skaper (og snapchat) for at hun kan sove halve dagen og hundse samboeren rundt til å handle, lage mat og dille med seg. Fyfader 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåttvann skrev (54 minutter siden):

Stina får det akkurat som hun vil. Spekulasjoner og omtale.

Hun har allerede avslørt seg, veldig mange ganger hver dag.

Alle som vet noe om IVF eller tidlig graviditet vet at hun er gravid nå ut i fra hva hun gjennomgår av tester og hvilket løp hun er i med kommende ultralyd osv. Planlegging av ultralyd skjer først ved positiv blodprøvetest. Og to blodprøvetester får man ikke uten indikasjon på graviditet. I tillegg til at hun fortsatt tar progesteron og ikke har begynt å blø. Oooog, hun har syk luktesans og brekker seg for alt mulig.

Greit å ikke ønske spekulasjoner tilsendt til seg selv, men hun legger jo faktisk opp til det. Hun gir ekstremt mixed signals. Dessuten prater hun jo i evigheter så det er mange som klikker seg raskt i gjennom storyene hennes uten å høre eller se at hun ikke ønsker å få tilsendt noen tanker eller tolkninger fra følgere sine.

Hvem legger ut click baits som "gravid snakk", "gravid blod prøve", "gravidsymptomer" og liksom ikke ønsker at folk skal spekulere?

Hun liker seg i den evige offerrollen hvertfall.

Men folk vil gå lei av det der. Dama er gjennomsyret negativ og sutrete. Leter med lupe etter noe å klage på i enhver situasjon. At Pelle K som virker som en evig optimist gidder det der.

(Og ironien er jo at jeg er negativ i dette innlegget 😅).

Jeg legger meg ikke oppi det ene eller det andre - for tro det eller ei så går det faktisk an å la hun selv gå ut med nyheten eller ikke til syvende og sist. Det går helt fint å ikke irritere seg over at hun snakker i gåter, og det er null problem å hoppe over snapper jeg ikke gidder og høre på🤯 

Men må bare kommentere en ting som går igjen her inne, og det er dette opphenget i disse blodprøvene hun tar. Man kan fint ta prøve nr. 2 selv om første viser seg å være negativ. I mange tilfeller får man ikke svar på første før etter andre skal tas, det kommer helt an på om man rekker å ta prøven før de sender til analyse og hvor mye som er å gjøre på labben. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (43 minutter siden):

Jeg legger meg ikke oppi det ene eller det andre - for tro det eller ei så går det faktisk an å la hun selv gå ut med nyheten eller ikke til syvende og sist. Det går helt fint å ikke irritere seg over at hun snakker i gåter, og det er null problem å hoppe over snapper jeg ikke gidder og høre på🤯 

Men må bare kommentere en ting som går igjen her inne, og det er dette opphenget i disse blodprøvene hun tar. Man kan fint ta prøve nr. 2 selv om første viser seg å være negativ. I mange tilfeller får man ikke svar på første før etter andre skal tas, det kommer helt an på om man rekker å ta prøven før de sender til analyse og hvor mye som er å gjøre på labben. 

Jeg tror grunnen til at man legger seg borti det er fordi hun forklarer seg dårlig først å fremst. For det andre er det en, tro det eller ei, stor kostnad for samfunnet å ta blodprøver, særlig hvis en graviditetstest var negativ i utgangspunktet. 
Er ingenting feil med å verken ta en, to eller til og med tre blodprøver, men hun kunne forklart seg bedre uten å måtte dele med alle følgerne sine at hun er gravid. Hun kunne forklart i forkant at hun tar en graviditetstest for deretter å ta blodprøver for å se at stigningen er riktig, uten å røpe at hun har tatt blodprøver. 
Skjønner godt at hun ønsker blodprøve men å si at hun tar det istedenfor graviditetstest blir for dumt. Det virker ikke som hun har særlig innsikt i hvordan helsevesenet fungerer dessverre. Hadde alle skulle tatt blodprøve istedenfor graviditetstest hadde det blitt ett stort samfunnsøkonomisk problem. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (50 minutter siden):

Jeg tror ingenting om det du snakker om, selvfølgelig skal hun få gå ut med nyheten om hun selv ønsker. Jeg snakker om click baitene hun legger ut.

Hun tar blodprøve såpass seint at det ikke er levedyktig hvis ikke hun fikk utslag første blodprøve. Hun er laaaangt over mensdato. Hadde hun tatt blodprøve 14dpo er det annerledes.

Og det er ikke vanlig å få ta to blodprøver hvis hjemmetesten er negativ. Da hadde hun måttet vente på svar på første blodprøve før neste ble tatt. Blodprøvene må ikke tas med akkurat 2 dagers mellomrom, men minst 2 dagers mellomrom. Og man får ikke to blodprøver uten indikasjon.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva hun sier om hun ikke er gravid nå mtp alle symptomene hun slenger ut😅🤣

«Støttemedisiner» 🤷‍♀️😅🙊 skal ikke kimse av helgardering 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lzzy skrev (Akkurat nå):

«Støttemedisiner» 🤷‍♀️😅🙊 skal ikke kimse av helgardering 🤣

Ååå ja selvsagt… 🥹

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hs1 skrev (26 minutter siden):

Jeg tror grunnen til at man legger seg borti det er fordi hun forklarer seg dårlig først å fremst. For det andre er det en, tro det eller ei, stor kostnad for samfunnet å ta blodprøver, særlig hvis en graviditetstest var negativ i utgangspunktet. 
Er ingenting feil med å verken ta en, to eller til og med tre blodprøver, men hun kunne forklart seg bedre uten å måtte dele med alle følgerne sine at hun er gravid. Hun kunne forklart i forkant at hun tar en graviditetstest for deretter å ta blodprøver for å se at stigningen er riktig, uten å røpe at hun har tatt blodprøver. 
Skjønner godt at hun ønsker blodprøve men å si at hun tar det istedenfor graviditetstest blir for dumt. Det virker ikke som hun har særlig innsikt i hvordan helsevesenet fungerer dessverre. Hadde alle skulle tatt blodprøve istedenfor graviditetstest hadde det blitt ett stort samfunnsøkonomisk problem. 

Hun hadde ikke trengt å dele noe som helst, hvis hun virkelig ville sluppet spekulasjoner. Hun kunne tatt seg en pause i snap, rett og slett! Men det er hun vel litt for grisk for...

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (Akkurat nå):

Hun hadde ikke trengt å dele noe som helst, hvis hun virkelig ville sluppet spekulasjoner. Hun kunne tatt seg en pause i snap, rett og slett! Men det er hun vel litt for grisk for...

Det kunne hun også, men det er vell kanskje den eneste inntektskilden hennes? Følger henne ikke på insta og har ikke fulgt med i bloggverden, så vet ikke om hun har noe annen inntektskilde. 
I værstefall kunne hun bare fokusert på ting hun liker, strikking, hagearbeid å skjære appelsiner 😅

Jeg er helt enig med deg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (4 minutter siden):

Hun hadde ikke trengt det heller. Hun kunne stengt muligheten for å kommentere frem til UL er overstått. Case closed. Problem solved. Usikker på om hun vet det går an eller om hun bare liker å røre gryta 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spekulasjon lenger en gang. Hun har tatt hcg nr to og skal på tidlig ultralyd til uka. Og hun kaster opp. Hvorfor skulle hun ellers kaste opp? Man kaster ikke opp av medisinene! 
Jeg gjentar meg selv , men dette gikk veien! 

Endret av Klink
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 minutter siden):

Det er ikke spekulasjon lenger en gang. Hun har tatt hcg nr to og skal på tidlig ultralyd til uka. Og hun kaster opp. Hvorfor skulle hun ellers kaste opp? Man kaster ikke opp av medisinene! 

De første med IQ over 6 skjønner at hun er gravid 😅 håper hun skjønner selv at det er tydelig 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (26 minutter siden):

De første med IQ over 6 skjønner at hun er gravid 😅 håper hun skjønner selv at det er tydelig 

Hun må jo det. Kanskje hun får fler til å følge på denne måten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jo også at hun har dratt frem omtrent alt som finnes av gravidsymptomer. 
Ja, mange får mye av dette, men veldig mange får ingenting også. Selv kunne jeg nok gått lenge uten å skjønne at jeg var gravid hvis det ikke var for at jeg ventet på det.
Så veldig heldig at hun er av typen som får alt da 😆

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Klink said:

Og hun ønsker ikke å si det rett ut, for å unngå at media lager sak om det. Nå har hun jo sakt det hundre ganger 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smurfins skrev (14 minutter siden):

Føler jo også at hun har dratt frem omtrent alt som finnes av gravidsymptomer. 
Ja, mange får mye av dette, men veldig mange får ingenting også. Selv kunne jeg nok gått lenge uten å skjønne at jeg var gravid hvis det ikke var for at jeg ventet på det.
Så veldig heldig at hun er av typen som får alt da 😆

Typisk influenser det i såfall 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (11 minutter siden):

Typisk influenser det i såfall 

Klart hvis man har all verdens tid til å kjenne etter på alle symptomer og med den innstillingen også da, at absolutt alt gjør vondt og alt er kvalmende og alt er fælt! Så blir det jaggu deretter også. Det er mye man kan gjøre for å endre litt tankesett også altså, hvis man sysselsetter seg litt med andre ting enn å kjenne etter på absolutt alt, hele tida. Omg 🙄🥱

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (9 timer siden):

Nå er det ikke «Etter at vi har vært på ultralyd», men «Etter at vi har vært på en eventuell ultralyd» 😅 Har hu lest her inne? 😅

Det er det hun har sagt hele tiden 🤦🏻‍♀️ Hun har sagt at dersom den er positiv og med stigende hcg, så drar de på en tidlig UL, og at den isåfall blir ca en uke etter, og hun sier ikke noe resultat før det uansett.

Endret av MariaIsabel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen for at hun ville gjøre det på denne måten, var jo for å være sikker på at et eventuelt embryo er på «rett» plass, og at det er hjerteslag (men det tror jeg egentlig er litt tidlig å se når man er i uke 6?). Hun orker ikke å gjennomgå det som skjedde sist, der hun fikk positiv test, annonserte at hun var gravid, for deretter å miste (eller hatt kjemisk graviditet). Alt ble det skriverier om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...