elskersommer Skrevet 12. mars 2024 #2221 Del Skrevet 12. mars 2024 Irisiri skrev (15 timer siden): Det og, selvfølgelig. Hadde vært rart å forvente noe annet fra noen som lever av sosiale medier. Folk er jo rare da.. nå haglet det inn med meldinger når hun ble gravid sist fordi hun delte det for tidlig. Nå velger hun og vente men da er det også galt😞 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2222 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (16 minutter siden): Folk er jo rare da.. nå haglet det inn med meldinger når hun ble gravid sist fordi hun delte det for tidlig. Nå velger hun og vente men da er det også galt😞 Hvem har kritisert at hun venter? Det vi diskuterer er at hun påstår at hun ikke vil dele noe før etter ultralyd, men deler likevel. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mars 2024 #2223 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (15 minutter siden): Hvem har kritisert at hun venter? Det vi diskuterer er at hun påstår at hun ikke vil dele noe før etter ultralyd, men deler likevel. Å så... La dama dele det hun vil.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2224 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (35 minutter siden): Å så... La dama dele det hun vil.. Selvsagt kan hun dele hva hun vil! Og vi kan mene hva vi vil om det hun deler! Jeg syns bare det er litt komisk at hun hele tiden nevner at hun ikke vil dele noe enda, samtidig som hun deler "alt" bortsett fra å si direkte "jeg er gravid". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 12. mars 2024 #2225 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (10 minutter siden): Selvsagt kan hun dele hva hun vil! Og vi kan mene hva vi vil om det hun deler! Jeg syns bare det er litt komisk at hun hele tiden nevner at hun ikke vil dele noe enda, samtidig som hun deler "alt" bortsett fra å si direkte "jeg er gravid". Det er jo også det at det føles som om hun bruker denne eventuelle graviditeten for alt det er verdt som kan provosere litt. Selvfølgelig vil flere bli nysgjerrige og trykke seg inn hvis de ser det står noe med gravid i stor skrift. Så det får meg litt til å tenke: hvor mye kommer hun til å bruke sitt fremtidige barn for å få flest mulig følgere? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 12. mars 2024 #2226 Del Skrevet 12. mars 2024 esk skrev (1 time siden): Tenk å være bitter over at et menneske som lever av sosiale medier vet å skape blest rundt seg selv 🤡 Det er sånn bransjen er! Hvorfor tar du det personlig? Jeg et ikke bitter, men et kort må du også bruke 🧌 Jeg syns det er ufint å holde på sånn og klage på følgerne sine som hun gjør. Det er dem hun tjener penger på. Og langt ifra alle var ufine. Syns det hele er en tragisk Utvikling. Håper den yngre generasjon vender seg vekk fra sånt. MariaIsabel skrev (1 time siden): Jeg har aldri påstått hun ikke prøver å tjene penger - selvsagt gjør hun det. Jeg bare mener ikke at dette er skitne taktikker. Det hun snakker om, det å kjenne etter symptomer og snakke om det, men ikke ønske å få falske forhåpninger, besettelsen osv, er ting som er helt normalt når man har prøvd en stund å få barn. Da får hun la være å snakke om det hele tiden da. Hun har hintet i flere mnd. Hin selv skaper spekulasjoner. Så slenger hun dritt til dem som spør på en hyggelig måte. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2227 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (2 timer siden): Folk er jo rare da.. nå haglet det inn med meldinger når hun ble gravid sist fordi hun delte det for tidlig. Nå velger hun og vente men da er det også galt😞 Den klassiske det blir feil uansett hva man gjør det der. Hun fikk mye kritikk sost fordi hun delte så tidlig ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mars 2024 #2228 Del Skrevet 12. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (46 minutter siden): Jeg et ikke bitter, men et kort må du også bruke 🧌 Jeg syns det er ufint å holde på sånn og klage på følgerne sine som hun gjør. Det er dem hun tjener penger på. Og langt ifra alle var ufine. Syns det hele er en tragisk Utvikling. Håper den yngre generasjon vender seg vekk fra sånt. Da får hun la være å snakke om det hele tiden da. Hun har hintet i flere mnd. Hin selv skaper spekulasjoner. Så slenger hun dritt til dem som spør på en hyggelig måte. Men du vet at du bare kan trykke avfølg? Du må ikke se hva hun legger ut hver dag. For meg må hun gjerne tjene millioner på alt dette hun legger ut. Men den dagen hun får barn og velger å eksponere barnet.. ja da Skal Jeg være kritisk 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mars 2024 #2229 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (11 minutter siden): Den klassiske det blir feil uansett hva man gjør det der. Hun fikk mye kritikk sost fordi hun delte så tidlig ja De som mener hun ikke fikk kritikk når hun delte så tidlig sist kan umulig ha lest tråden her inne 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 12. mars 2024 #2230 Del Skrevet 12. mars 2024 Det er ingen som kritiserer henne for å ikke dele at hun er gravid. Det hun blir kritisert for er hvor mye spekulasjoner hun bevisst skaper, samtidig som hun ikke ønsker spekulasjoner. Hun fremstår som en svært oppmerksomhetssyk ungjente, og det blir tydeligere enn før hvor clickbait hun er. Nå handler det ikke om hage og strikking, det handler om å tjene mest mulig penger på de som tror de er venninnene hennes. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mars 2024 #2231 Del Skrevet 12. mars 2024 Abrahima skrev (Akkurat nå): Det er ingen som kritiserer henne for å ikke dele at hun er gravid. Det hun blir kritisert for er hvor mye spekulasjoner hun bevisst skaper, samtidig som hun ikke ønsker spekulasjoner. Hun fremstår som en svært oppmerksomhetssyk ungjente, og det blir tydeligere enn før hvor clickbait hun er. Nå handler det ikke om hage og strikking, det handler om å tjene mest mulig penger på de som tror de er venninnene hennes. Du vet hun har ett så ubetydelig jobb som heter INFLUENCER? Om det kan kalles jobb. Alle influencere gjør alt for klikk og penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 12. mars 2024 #2232 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (26 minutter siden): Men du vet at du bare kan trykke avfølg? Du må ikke se hva hun legger ut hver dag. For meg må hun gjerne tjene millioner på alt dette hun legger ut. Men den dagen hun får barn og velger å eksponere barnet.. ja da Skal Jeg være kritisk Jeg har avfølget. Håper flere gjør det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2233 Del Skrevet 12. mars 2024 Hun ønsker ikke spekulasjoner, nei... 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2234 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (28 minutter siden): De som mener hun ikke fikk kritikk når hun delte så tidlig sist kan umulig ha lest tråden her inne Har noen sagt at hun ikke fikk kritikk for å dele så tidlig sist? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2235 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (1 time siden): Selvsagt kan hun dele hva hun vil! Og vi kan mene hva vi vil om det hun deler! Jeg syns bare det er litt komisk at hun hele tiden nevner at hun ikke vil dele noe enda, samtidig som hun deler "alt" bortsett fra å si direkte "jeg er gravid". Det er jo nettopp det konkrete "jeg er gravid" som hun ikke vil dele pga media. Hun ønsker jo egentlig å dele alt. Jeg forstår virkelig ikke hva som er så himla vanskelig å forstå? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 12. mars 2024 #2236 Del Skrevet 12. mars 2024 Hun får jo ikke svar på testen før torsdag-fredag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2237 Del Skrevet 12. mars 2024 MariaIsabel skrev (8 minutter siden): Det er jo nettopp det konkrete "jeg er gravid" som hun ikke vil dele pga media. Hun ønsker jo egentlig å dele alt. Jeg forstår virkelig ikke hva som er så himla vanskelig å forstå? Jeg har da aldri skrevet at jeg ikke forstår det! Jeg skjønner utmerket godt hvorfor hun gjør det. Nysgjerrighet = ekstra klikk = mer penger. Jeg finner det bare komisk at hun "ikke skal dele før etter ultralyd", me likevel deler omtrent alt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2238 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (4 minutter siden): Jeg har da aldri skrevet at jeg ikke forstår det! Jeg skjønner utmerket godt hvorfor hun gjør det. Nysgjerrighet = ekstra klikk = mer penger. Jeg finner det bare komisk at hun "ikke skal dele før etter ultralyd", me likevel deler omtrent alt. 🤦🏻♀️ Du skriver du forstår det, og så viser du at du ikke har fått det med deg. 👍🏻 Hun ønsker ikke at media skal skrive at hun er gravid før det er mer sikkert at det går bra. Hun ønsker samtidig å dele alt med følgerene. Mellomløsningen er å dele en del, men ikke si klart at hun er gravid, eller i det hele tatt om hun har tatt hjemmetest (noe jeg tror hun har). Hun har aldri sagt hun ikke skal dele NOE, bare ikke resultatet før det er mer sikkert, pga media. At det skaper nysgjerrighet kan det godt hende hun anser som et ekstra pluss - og hvorfor skulle hun ikke det? Alle som driver med noe som helst innen sosiale medier, media, tv osv gjør jo det. Jeg er likevel ganske sikker på at det ikke er hovedgrunnen her, da grunnen hun oppgir er helt logisk og forståelig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mars 2024 #2239 Del Skrevet 12. mars 2024 Rem skrev (52 minutter siden): Hun får jo ikke svar på testen før torsdag-fredag?! Hun vet jo at hun er gravid. Hele greia er patetisk. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 12. mars 2024 #2240 Del Skrevet 12. mars 2024 Er faktisk litt skuffa over henne. Såg på henne som en av de mest jordnære influenserne der ute. Greit nok at det tar litt av med pengeforbruket i perioder og det er MYE mugger i kameraet, men dette har nådd et helt nytt nivå. Følger med videre for å se hagen og plantingen, men om det kun blir gravidprat fremover, så…. 🙄 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå