Pidla Skrevet 11. mars 2024 #2201 Del Skrevet 11. mars 2024 FruRosa skrev (25 minutter siden): Og alt i skålen er forskjellige vitamintilskudd Hvorfor i alle dager tror en frisk 30-åring som er fysisk aktiv og spiser relativt sunt og variert hun har behov for så mye kosttilskudd? (Skjønner folsyren) 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 11. mars 2024 #2202 Del Skrevet 11. mars 2024 Hun vet nok veldig godt at alle skjønner at hun er gravid nå. Hun skjuler det ikke for andre enn media. Hun skriver akkurat passe kryptisk, slik at hun er åpen med følgerne, og samtidig unngår at media kan tillate seg å trykke artikkel om at hun er gravid. Så fort hun skriver det rett ut, vil det blir medieoppslag. Skjønner godt at hun vil vente med det. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 11. mars 2024 #2203 Del Skrevet 11. mars 2024 (endret) Pidla skrev (12 minutter siden): Hvorfor i alle dager tror en frisk 30-åring som er fysisk aktiv og spiser relativt sunt og variert hun har behov for så mye kosttilskudd? (Skjønner folsyren) Sunt og variert? 🤷♀️ veeel… jeg synes hverken hun er spesielt aktiv eller sunn. Men man definerer det jo ulikt. Endret 11. mars 2024 av Lzzy 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 11. mars 2024 #2204 Del Skrevet 11. mars 2024 Irisiri skrev (55 minutter siden): Hun vet nok veldig godt at alle skjønner at hun er gravid nå. Hun skjuler det ikke for andre enn media. Hun skriver akkurat passe kryptisk, slik at hun er åpen med følgerne, og samtidig unngår at media kan tillate seg å trykke artikkel om at hun er gravid. Så fort hun skriver det rett ut, vil det blir medieoppslag. Skjønner godt at hun vil vente med det. Hun er så kryptisk hun kan uten å avsløre noe slik at hun skal tjene mest mulig penger på klikk. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. mars 2024 #2205 Del Skrevet 11. mars 2024 Ebbeliten skrev (1 time siden): Man måler vel ikke hcg med mindre man har positiv test uansett.... jo det tror jeg man gjør etter IVF. For å være helt sikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 11. mars 2024 #2206 Del Skrevet 11. mars 2024 Abrahima skrev (12 minutter siden): Hun er så kryptisk hun kan uten å avsløre noe slik at hun skal tjene mest mulig penger på klikk. Det og, selvfølgelig. Hadde vært rart å forvente noe annet fra noen som lever av sosiale medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 11. mars 2024 #2207 Del Skrevet 11. mars 2024 Abrahima skrev (24 minutter siden): Hun er så kryptisk hun kan uten å avsløre noe slik at hun skal tjene mest mulig penger på klikk. Det er jo bare sånn det fungerer når man lever av sosiale medier. Synes det er rart at akkurat det skaper blest her inne, det er jo det jobben går ut på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. mars 2024 #2208 Del Skrevet 11. mars 2024 Bloodflowers skrev (2 timer siden): Jeg har fulgt henne en stund i prøvetiden, men det er først den siste tiden at hun har fremhevet at hun går på folsyre. Jeg tenkte umiddelbart at hun hadde fått beskjed om å starte på det i forbindelse med IVF, fordi jeg ikke har sett at hun har snakket om det før, men jeg kan ta feil. Hun har nevnt det flere ganger siden de startet å prøve. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2024 #2209 Del Skrevet 12. mars 2024 Birdo skrev (9 timer siden): Hun har nevnt det flere ganger siden de startet å prøve. Det er godt mulig det altså. Bare syntes det ble så veldig tydelig etter ivf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2210 Del Skrevet 12. mars 2024 Abrahima skrev (14 timer siden): "Orker ikke at dere spekulerer" Den der skal man ta fra 3 mnd før man begynner å prøve og frem til man er gravid og minst ut første trimester da ... Hun har vist den tidligere i prøveprosessen også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2024 #2211 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) Hva Stina har fortalt at hun har tatt av tilskudd tidligere har liten betydning nå. Poenget er at hun smeller opp et blide av en pilleboks med teksten "gravid pille" samtidig som hun "ikke ønsker" spekulasjoner rundt graviditet. Klart hun ønsker spekulasjoner! Hun tjener til livets opphold av klikk og spekulasjoner! Om hun ikke ønsket blest rundt dette hadde hun ikke nevnt/vist NOE som kunne hinte om mulig graviditet før ETTER blodprøver og ultralyd. Endret 12. mars 2024 av FruRosa Tastefeil 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. mars 2024 #2212 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (17 minutter siden): Hva Stina har fortalt at hun har tatt av tilskudd tidligere har liten betydning nå. Poenget er at hun smeller opp et blide av en pilleboks med teksten "gravid pille" samtidig som hun "ikke ønsker" spekulasjoner rundt graviditet. Klart hun ønsker spekulasjoner! Hun tjener til livets opphold av klikk og spekulasjoner! Om hun ikke ønsket blest rundt dette hadde hun ikke nevnt/vist NOE som kunne hinte om mulig graviditet før ETTER blodprøver og ultralyd. Akkurat samme strategi som disse som sjekker inn på legevakt/sykehus på Facebook med dramatisk tekst, men ikke ønsker å si så mye om det. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 12. mars 2024 #2213 Del Skrevet 12. mars 2024 MariaIsabel skrev (2 timer siden): Den der skal man ta fra 3 mnd før man begynner å prøve og frem til man er gravid og minst ut første trimester da ... Hun har vist den tidligere i prøveprosessen også. Det var ikke poenget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 12. mars 2024 #2214 Del Skrevet 12. mars 2024 MariaIsabel skrev (2 timer siden): Den der skal man ta fra 3 mnd før man begynner å prøve og frem til man er gravid og minst ut første trimester da ... Hun har vist den tidligere i prøveprosessen også. Hun bør ikke kalle det gravidpille. Taktikkene hennes er skitne faktisk. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2215 Del Skrevet 12. mars 2024 Irisiri skrev (15 timer siden): Hun vet nok veldig godt at alle skjønner at hun er gravid nå. Hun skjuler det ikke for andre enn media. Hun skriver akkurat passe kryptisk, slik at hun er åpen med følgerne, og samtidig unngår at media kan tillate seg å trykke artikkel om at hun er gravid. Så fort hun skriver det rett ut, vil det blir medieoppslag. Skjønner godt at hun vil vente med det. Det er nøyaktig inntrykket jeg også har. Jeg tror ikke hun prøver å skjule det for følgerene egentlig, for hun har hintet kraftig siden testdag, og sier tydelig at hun bare holder det skjult pga media og egentlig har lyst til å fortelle følgerene alt hele veien. Jeg tolker det som at hun mener "jeg er gravid, men jeg kan ikke si det så tydelig at media kan skrive om det, men vil at dere skal vite det!" 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2216 Del Skrevet 12. mars 2024 FruRosa skrev (2 timer siden): Hva Stina har fortalt at hun har tatt av tilskudd tidligere har liten betydning nå. Poenget er at hun smeller opp et blide av en pilleboks med teksten "gravid pille" samtidig som hun "ikke ønsker" spekulasjoner rundt graviditet. Klart hun ønsker spekulasjoner! Hun tjener til livets opphold av klikk og spekulasjoner! Om hun ikke ønsket blest rundt dette hadde hun ikke nevnt/vist NOE som kunne hinte om mulig graviditet før ETTER blodprøver og ultralyd. Nå var det vel hovedsakelig da hun ikke visste noe selv at hun ikke ønsket spekulasjoner, så hun ikke fikk falske forhåpninger? Dessuten så prøver hun å vise hele prosessen ordentlig, med alle tanker og ting som dukker opp. Vanskelig å gjøre det uten å nevne noe. Samtidig ønsker hun ikke medieoppslag før noe er sikkert. Mellomløsninga ble da at hun informerer om at hun ikke ønsker Å HØRE OM spekulasjoner (folk må vel gjerne spekulere her f.eks, hun sier jo at hun ikke leser her for tiden, så det vil ikke gi falske forhåpninger), samtidig som hun forteller om alle symptomer og tanker. Det er ikke sååå vanskelig å forstå og respektere, er det det? Må man skrive alle spekulasjonene man har til henne da? Jeg har tenkt lenge nå at hun er gravid jeg, da jeg ser at flere av symptomene ikke er typiske for progesteron, men for hcg - jeg skriver ikke det til henne uansett, både fordi hun har bedt om at man ikke skal det, og fordi det er common sense for alle som har opplevd å slite med å bli gravid (og burde være common sense for andre også ...). Det er grusomt å få forhåpningene opp, for så å få drømmene knust igjen. Litt vil man alltids få det opp uansett, men om noen tusen mennesker pusher på enda mer, så blir man selvsagt helt overbevist til slutt, og fallhøyden blir så mye større. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2217 Del Skrevet 12. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (51 minutter siden): Hun bør ikke kalle det gravidpille. Taktikkene hennes er skitne faktisk. Skitne taktikker? Å hinte til følgerene uten å si det så tydelig at media skriver om det? På hvilken måte er det skittent å prøve å informere oss samtidig som hun beskytter seg selv? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 12. mars 2024 #2218 Del Skrevet 12. mars 2024 MariaIsabel skrev (Akkurat nå): Skitne taktikker? Å hinte til følgerene uten å si det så tydelig at media skriver om det? På hvilken måte er det skittent å prøve å informere oss samtidig som hun beskytter seg selv? Hun har hintet i flere mnd. Hun vet inderlig godt hvordan mennesker fungerer. De som blogger vet det. Utrolig hvor veldig du skal beskytte et menneske du ikke kjenner. Kan ikke innrømme at hun bruker sine triks engang. Hun har er enormt shoppingsbehov og det koster penger. Vi er ikke helt borte vi andre. En ting er å unne andre det bra, men det betyr ikke at vi er blinde for de sidene som ikke er så fine. Så får du slikke ræva hennes så mye du vil. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. mars 2024 #2219 Del Skrevet 12. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (47 minutter siden): Hun har hintet i flere mnd. Hun vet inderlig godt hvordan mennesker fungerer. De som blogger vet det. Utrolig hvor veldig du skal beskytte et menneske du ikke kjenner. Kan ikke innrømme at hun bruker sine triks engang. Hun har er enormt shoppingsbehov og det koster penger. Vi er ikke helt borte vi andre. En ting er å unne andre det bra, men det betyr ikke at vi er blinde for de sidene som ikke er så fine. Så får du slikke ræva hennes så mye du vil. Jeg har aldri påstått hun ikke prøver å tjene penger - selvsagt gjør hun det. Jeg bare mener ikke at dette er skitne taktikker. Det hun snakker om, det å kjenne etter symptomer og snakke om det, men ikke ønske å få falske forhåpninger, besettelsen osv, er ting som er helt normalt når man har prøvd en stund å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 12. mars 2024 #2220 Del Skrevet 12. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (53 minutter siden): Hun har hintet i flere mnd. Hun vet inderlig godt hvordan mennesker fungerer. De som blogger vet det. Utrolig hvor veldig du skal beskytte et menneske du ikke kjenner. Kan ikke innrømme at hun bruker sine triks engang. Hun har er enormt shoppingsbehov og det koster penger. Vi er ikke helt borte vi andre. En ting er å unne andre det bra, men det betyr ikke at vi er blinde for de sidene som ikke er så fine. Så får du slikke ræva hennes så mye du vil. Tenk å være bitter over at et menneske som lever av sosiale medier vet å skape blest rundt seg selv 🤡 Det er sånn bransjen er! Hvorfor tar du det personlig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå