Sannhetsøkende Skrevet 11. mars 2024 #2161 Del Skrevet 11. mars 2024 Justlooking skrev (2 timer siden): Har aldri hørt hun er over snitter smart .. Hun har nevnt det et par ganger som jeg har sett. Sist gang hun sa det var vel før jul. Da hun var ute og handlet på meny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. mars 2024 #2162 Del Skrevet 11. mars 2024 På hva slags grunnlag har hun fått for seg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 11. mars 2024 #2163 Del Skrevet 11. mars 2024 Motelvibes skrev (5 minutter siden): På hva slags grunnlag har hun fått for seg det? Hun har tatt en sånn IQ test og sikkert skåret på 130 pluss da vel, som 90 prosent av alle andre som tar slike tester gjør. Mener hun nevnte at det var en av disse seriøse testene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. mars 2024 #2164 Del Skrevet 11. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (47 minutter siden): Hun har tatt en sånn IQ test og sikkert skåret på 130 pluss da vel, som 90 prosent av alle andre som tar slike tester gjør. Mener hun nevnte at det var en av disse seriøse testene Hu får søke seg til Mensa og bli medlem der før jeg tror noe på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 11. mars 2024 #2165 Del Skrevet 11. mars 2024 Motelvibes skrev (10 minutter siden): Hu får søke seg til Mensa og bli medlem der før jeg tror noe på det. Man trenger jo ikke akkurat «høgskolen i Moss» for å forstå at det aldri hadde vært aktuelt her 🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solli84 Skrevet 11. mars 2024 #2166 Del Skrevet 11. mars 2024 Klink skrev (2 timer siden): Hun vil ikke slutte på støttemedisiner heller og hadde spurt om å få fortsette med de, og det har klinikken sagt ja til. Det betyr at hun er gravid nå. Hvis ikke hadde det ikke vært noe poeng å fortsette å ta de! Det er riktig, ingen klinikker sier ja til at man får gå på hormoner over tiden bare fordi man ikke vil teste når man skal. Hun hadde testdag på fredag og den testen ville vist riktig uansett om den hadde vært negativ (slutte med hormoner) eller positiv (fortsette med hormoner slik hun gjør). Dette er ikke hormoner man skal ta for moro skyld bare for å være på sikre siden uten at man tester for graviditet til riktig tid satt av klinikken. Hun er gravid i så fall, og det er helt supert for de! Og helt innafor å ikke ville si noe om enten den ene eller andre veien før neste uke for å slippe ståhei og spekulasjoner. Men det er litt for sent nå da hun har sagt så mye, og ikke minst hintet, at det er ikke vanskelig å forstå at de lyktes på første forsøk selv om de vil vente med å si noe før de har tatt ul neste uke og ser om det faktisk er liv. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. mars 2024 #2167 Del Skrevet 11. mars 2024 Solli84 skrev (20 minutter siden): Det er riktig, ingen klinikker sier ja til at man får gå på hormoner over tiden bare fordi man ikke vil teste når man skal. Hun hadde testdag på fredag og den testen ville vist riktig uansett om den hadde vært negativ (slutte med hormoner) eller positiv (fortsette med hormoner slik hun gjør). Dette er ikke hormoner man skal ta for moro skyld bare for å være på sikre siden uten at man tester for graviditet til riktig tid satt av klinikken. Hun er gravid i så fall, og det er helt supert for de! Og helt innafor å ikke ville si noe om enten den ene eller andre veien før neste uke for å slippe ståhei og spekulasjoner. Men det er litt for sent nå da hun har sagt så mye, og ikke minst hintet, at det er ikke vanskelig å forstå at de lyktes på første forsøk selv om de vil vente med å si noe før de har tatt ul neste uke og ser om det faktisk er liv. Nettopp! Hun kan ikke si så mye og forvente at det ikke skal spekuleres! Det handler ikke om at det er feil å ville holde hemmelig, men hun legger jo opp til det og sier egentlig rett fram at hun er gravid. I alle fall for de som kan noe om IVF eller har gått gjennom det selv, er det nå helt åpenbart at det gikk veien. ☺️ 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 11. mars 2024 #2168 Del Skrevet 11. mars 2024 Jeg har ikke fulgt hun så mye i det siste,men er hun gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 11. mars 2024 #2169 Del Skrevet 11. mars 2024 Curlyme skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke fulgt hun så mye i det siste,men er hun gravid? Med alle de hintene vi er servert de siste ukene på inn og utpust er det nok vanskelig å tro noe annet😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 11. mars 2024 #2170 Del Skrevet 11. mars 2024 Curlyme skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke fulgt hun så mye i det siste,men er hun gravid? Jeg tror de har lykkes, hun har jo kommet med såå mange hint (dårlig matlyst, kvalme, at hun ikke orker lukter, trøtthet osv). Men det er jo veldig hyggelig da, håper det går veien😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solli84 Skrevet 11. mars 2024 #2171 Del Skrevet 11. mars 2024 Curlyme skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke fulgt hun så mye i det siste,men er hun gravid? Hun har røpet seg litt for mange ganger i det siste på at hun er gravid, men at de vil ikke gå ut med det før neste uke når de har vært på ul og sett at det er liv 😊 Før hun i siste liten har kommet på at hun må slenge på en «hvis jeg er gravid da» for å prøve å ro seg inn igjen 😉 Veldig hyggelig for de, og unner de dette 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 11. mars 2024 #2172 Del Skrevet 11. mars 2024 Jeg tenkte å følge med en liten stund til, om hun ble bedre med å legge ut på snap, men nå er hun hjemme fra ferien og da er det slutt på snapper og tilbake til "god morgen" kl 14/15 på dagen. Nå kommer jeg til å slutte å følge hennes konto. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 11. mars 2024 #2173 Del Skrevet 11. mars 2024 Natalie91 skrev (14 minutter siden): Jeg tenkte å følge med en liten stund til, om hun ble bedre med å legge ut på snap, men nå er hun hjemme fra ferien og da er det slutt på snapper og tilbake til "god morgen" kl 14/15 på dagen. Nå kommer jeg til å slutte å følge hennes konto. Gi henne litt tid. Ganske sikker på at appelsin-kutting og rundstykkefrokosten blir godt dokumentert fremover og 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 11. mars 2024 #2174 Del Skrevet 11. mars 2024 (endret) Natalie91 skrev (15 minutter siden): Jeg tenkte å følge med en liten stund til, om hun ble bedre med å legge ut på snap, men nå er hun hjemme fra ferien og da er det slutt på snapper og tilbake til "god morgen" kl 14/15 på dagen. Nå kommer jeg til å slutte å følge hennes konto. Så blir det tilbake til klaging, trøtthet og kvalme. Forsvant på magisk vis i løpet av 6 timer til granca sist, for så å komme tilbake når hun mest sannsynlig fikk positiv test. Man forstår jo at det er endel psykisk inni bildet også, noe som kanskje ikke er så rart.. med tanke på historikken hun har vært åpen om tidligere. Endret 11. mars 2024 av Lzzy Skrivefeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #2175 Del Skrevet 11. mars 2024 Natalie91 skrev (1 time siden): Jeg tenkte å følge med en liten stund til, om hun ble bedre med å legge ut på snap, men nå er hun hjemme fra ferien og da er det slutt på snapper og tilbake til "god morgen" kl 14/15 på dagen. Nå kommer jeg til å slutte å følge hennes konto. Hun sier hun tar opptak med vanligvideo, så skriver hun teksting på og så legger ut. Det tar tid har hun sagt. For dette spørsmålet fikk hun da hun ble spurt om dette. Derfor kommer ikke videoene direkte ut mens hun lager seg frokost men etter på. Jeg blar meg fort forbi alle frokost og appelsinsnappene hun legger ut siden det blir for mye. Strikking og hage og IV forsøket er greit og følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 11. mars 2024 #2176 Del Skrevet 11. mars 2024 Oh, the irony. "Orker ikke alt mediekjøret" samtidig som overskriften på snap er "Graviditetstest". Kjære deg, dette legger du 100% opp til selv. Clickbait og spekulasjoner hele veien til banken. 10 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 11. mars 2024 #2177 Del Skrevet 11. mars 2024 Abrahima skrev (1 minutt siden): Oh, the irony. "Orker ikke alt mediekjøret" samtidig som overskriften på snap er "Graviditetstest". Kjære deg, dette legger du 100% opp til selv. Clickbait og spekulasjoner hele veien til banken. Var jo en raid av hint🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 11. mars 2024 #2178 Del Skrevet 11. mars 2024 Når man elsker oppmerksomhet og spekulasjoner, men ikke vil innrømme det🫠 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 11. mars 2024 #2179 Del Skrevet 11. mars 2024 Apekatten skrev (7 minutter siden): Når man elsker oppmerksomhet og spekulasjoner, men ikke vil innrømme det🫠 Hun fremstår veldig umoden for alderen, og det kommer tydelig frem nå om dagen. Oppfører seg som en oppmerksomhetssyk 14-åring 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. mars 2024 #2180 Del Skrevet 11. mars 2024 Seriøst spørsmål: Hun sier hun ikke orker å si noe før tidlig UL pga alt mediekaos som oppstår. Er det ikke sånn at mediene kontakter henne og spør om intervju? Eller kan feks VG bare se på snappen hennes å skrive STINA GRAVID IGJEN uten å ha snakket med henne? Sikkert dumt spørsmål men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå