Lzzy Skrevet 8. mars 2024 #2081 Del Skrevet 8. mars 2024 AntiBullshit skrev (1 time siden): Synes det at hun ikke kan bære sin egen handlepose rimer så dårlig med de gigaimplantatene hun har valgt å permanent bære rundt på. Apropos nakkeskade ja… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mars 2024 #2082 Del Skrevet 8. mars 2024 Nå er det mye usaklige greier her dere! 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 8. mars 2024 #2083 Del Skrevet 8. mars 2024 solsolsol skrev (3 timer siden): Vi har fem barn, jeg foretrekker allikevel at vi har hvert vårt bad. Er det så rart? Mannen min hadde forøvrig heller absolutt ingenting å gjøre med mine "bleier" etter fødsel. Jepp, jeg syns det er sært! En ting fordi det er praktisk og tidsbesparende. Men at blod, bæsj og bleier skal gjemmes bort fordi det er ekkelt og vi damer kun skal være «pene og lukte digg,» er sykt. Gratulerer med kvinnedagen forresten 😇 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 8. mars 2024 #2084 Del Skrevet 8. mars 2024 Hun sa etter innsett at hun IKKE skulle teste med test fordi det var usikkert og hun ikke ville få falske forhåpninger som sist - men så sa hun i går at uansett hva testen i morgen viser så venter hun med å dele før hun har tatt blodprøve..? Da er det vel naturlig å tenke at hun har fått positiv test i dag siden hun oppfører seg som normalt og skulle teste i dag? 🫡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 8. mars 2024 #2085 Del Skrevet 8. mars 2024 LinnHenrikke skrev (1 minutt siden): Hun sa etter innsett at hun IKKE skulle teste med test fordi det var usikkert og hun ikke ville få falske forhåpninger som sist - men så sa hun i går at uansett hva testen i morgen viser så venter hun med å dele før hun har tatt blodprøve..? Da er det vel naturlig å tenke at hun har fått positiv test i dag siden hun oppfører seg som normalt og skulle teste i dag? 🫡 Hun sa jo hun skulle oppføre seg som normalt uansett, så hvem vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 8. mars 2024 #2086 Del Skrevet 8. mars 2024 Pidla skrev (1 minutt siden): Hun sa jo hun skulle oppføre seg som normalt uansett, så hvem vet. Ikke godt å vite, hun har gitt x antall ulike versjoner de siste ukene 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. mars 2024 #2087 Del Skrevet 8. mars 2024 Pidla skrev (8 minutter siden): Hun sa jo hun skulle oppføre seg som normalt uansett, så hvem vet. Kan være vanskelig å skjule sorg eller glede. Så kanskje hun klarer å vente med testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 8. mars 2024 #2088 Del Skrevet 8. mars 2024 LinnHenrikke skrev (27 minutter siden): Hun sa etter innsett at hun IKKE skulle teste med test fordi det var usikkert og hun ikke ville få falske forhåpninger som sist - men så sa hun i går at uansett hva testen i morgen viser så venter hun med å dele før hun har tatt blodprøve..? Da er det vel naturlig å tenke at hun har fått positiv test i dag siden hun oppfører seg som normalt og skulle teste i dag? 🫡 Det var planen hennes før hun startet med progesteron og tidlig etter at hun startet. Da hun oppdaget hvor mye bivirkninger det hadde, ønsker hun selvsagt å teste på testdagen, så hun kan slutte å ta det om den er negativ. Samtidig tør hun ikke å tolke en positiv test som 100 % sikker før blodprøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 8. mars 2024 #2089 Del Skrevet 8. mars 2024 Lzzy skrev (37 minutter siden): Jepp, jeg syns det er sært! En ting fordi det er praktisk og tidsbesparende. Men at blod, bæsj og bleier skal gjemmes bort fordi det er ekkelt og vi damer kun skal være «pene og lukte digg,» er sykt. Gratulerer med kvinnedagen forresten 😇 Hææ? Her var det vel mer snakk om at jeg foretrekker å slippe å lukte mannebæsj når jeg skal på badet. Handler vel ikke akkurat om å gjemme vekk, bleier og blod heller,men i hvilken situasjon skulle mannen hatt noe å gjøre med mine bleier? Kanskje jeg er veldig usosial, men akkurat på badet foretrekker jeg å være alene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. mars 2024 #2090 Del Skrevet 8. mars 2024 sprettballen skrev (3 timer siden): Og hvordan skal hun klare å bære rundt på et barn? Hva hvis barnet feks har kolikk eller lignende og hun må bære barnet hele tiden? Barnet blir jo tyngre og tyngre. Er det mannen som skal ta alle de oppgavene også? Det finnes da bæreseler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mars 2024 #2091 Del Skrevet 8. mars 2024 Orly skrev (27 minutter siden): Det finnes da bæreseler Jepp! (Det finnes vogn, bæreseler, vippestoler, vugger, hengekøyer, seng, triptrap stol med nyfødtsete, bæresjal, og fandens oldemor.) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mars 2024 #2092 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg tipper hun er gravid. Hintet flere ganger med å skrive at hun er stuptrøtt og vonde lukter på mat. Eller så bruker hun det for å holde spenningen oppe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. mars 2024 #2093 Del Skrevet 8. mars 2024 Klink skrev (4 minutter siden): Jeg tipper hun er gravid. Hintet flere ganger med å skrive at hun er stuptrøtt og vonde lukter på mat. Eller så bruker hun det for å holde spenningen oppe. Ellers så er det også pga det ivf greiene hu tar som hun også har påpekt flere ganger tidligere 🤷♀️ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mars 2024 #2094 Del Skrevet 8. mars 2024 Wenda skrev (2 minutter siden): Ellers så er det også pga det ivf greiene hu tar som hun også har påpekt flere ganger tidligere 🤷♀️ Njaa min erfaring er at det ikke gir slike symptomer, står heller ikke i lista over bivirkninger på de vanligste preparatene man bruker etter innsett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. mars 2024 #2095 Del Skrevet 8. mars 2024 Hun har brekt seg av mat og lukter siden innsett. På et spisested på Gardermoen, på vei til GranCanaria, brakk hun seg av å lese menyen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mars 2024 #2096 Del Skrevet 8. mars 2024 FruRosa skrev (3 minutter siden): Hun har brekt seg av mat og lukter siden innsett. På et spisested på Gardermoen, på vei til GranCanaria, brakk hun seg av å lese menyen. Det er vel forskjellig fra person til person , men det er da voldsomt til sterke reaksjoner hun har. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 8. mars 2024 #2097 Del Skrevet 8. mars 2024 Det virker som hun blir stadig trøttere, og det tyder mer på fosterutvikling og HCG enn progesteron-tilskudd. Håper de har hatt så flaks at det gikk nå på første innsett. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. mars 2024 #2098 Del Skrevet 8. mars 2024 Klink skrev (36 minutter siden): Jeg tipper hun er gravid. Hintet flere ganger med å skrive at hun er stuptrøtt og vonde lukter på mat. Eller så bruker hun det for å holde spenningen oppe. Det har hun gjort siden hun startet prøvingen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. mars 2024 #2099 Del Skrevet 8. mars 2024 FruRosa skrev (19 minutter siden): Hun har brekt seg av mat og lukter siden innsett. På et spisested på Gardermoen, på vei til GranCanaria, brakk hun seg av å lese menyen. Kødder du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 8. mars 2024 #2100 Del Skrevet 8. mars 2024 FruRosa skrev (30 minutter siden): Hun har brekt seg av mat og lukter siden innsett. På et spisested på Gardermoen, på vei til GranCanaria, brakk hun seg av å lese menyen. Jepp, satt og brakk seg åpenlyst inne på restauranten mens hun satt med menyen - før hun dro rett bort for å teste søte parfymer i taxfreebutikken 😂 Alle disse symptomene hun hinter om nå er de samme symptomene hun har sagt at hun får av Progesteron også, så ikke godt å si.. Hun har også hatt disse symptomene siden innsett og da skyldes de naturlig nok ikke graviditet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå