Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Lzzy skrev (18 minutter siden):

Det hadde jeg også, men mitt poeng er at man likevel ikke er forberedt på hva det innebærer før barnet er der. Og hvis man har sett hva som legges ut av syting og klaging så langt,  så kan man vel ikke forvente at det blir annerledes hvis man føler seg oppblåst og «seks måneder» på vei allerede nå. Jeg svarte på en kommentar, med mine synspunkter.

Ang det å være oppblåst - det er mye mer ubehagelig enn å faktisk være 6 mnd på vei😅 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (5 minutter siden):

Ang det å være oppblåst - det er mye mer ubehagelig enn å faktisk være 6 mnd på vei😅 

Kommer jo an på øyet som ser det… 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt

Jeg tror en del av dere undervurderer Stina. Det er utrolig hva man klarer når man står i det, det vet vel alle som har født barn. Ingen vet hva som kommer til å skje når hun blir mamma. Selv om at det var veldig mye gjenfortelling av hva som har skjedd med spontanabort og ivf-hormoner så trenger ikke dette være normalen for henne. Hun har hatt mye å tenke på, og hun har delt med de som ville se på snappen hennes. Det er faktisk viktig å huske at noen deler av livet er altoppslukende, og kanskje vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Hun nevnte noe om å bli overstimulert , (usikker på om hun var det) i alle fall det er vondt! Og man blir oppblåst av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (42 minutter siden):

Hun nevnte noe om å bli overstimulert , (usikker på om hun var det) i alle fall det er vondt! Og man blir oppblåst av det. 

Hun ble vel aldri det, var bare redd for det. Men hun hadde fått beskjed om at eggstokkene hennes var på størrelse med appelsiner, noe som gir ganske god grunn til å anta at er ubehagelig🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (46 minutter siden):

Hun er eller var ikke overstimulert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (29 minutter siden):

Hun ble vel aldri det, var bare redd for det. Men hun hadde fått beskjed om at eggstokkene hennes var på størrelse med appelsiner, noe som gir ganske god grunn til å anta at er ubehagelig🙈

Det er helt normalt :) Eggstokkene stimuleres til å produsere unormalt mange egg, så selvfølgelig blir de større enn normalt. 

Kom på at da Stina hadde house tour så forklarte hun at de hadde hvert sitt toalett fordi hun syns «bæsj var så sykt ekkelt» og hun ville helst ikke tenke på at Per Fredrik gjorde det, eller at han skulle vite at hun gjorde det. Hun kan ha noen morsomme opplevelser fremover med strekkmerker, luft, fremfall, renselse, bleier og gudene vet hva .. 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Det er helt normalt :) Eggstokkene stimuleres til å produsere unormalt mange egg, så selvfølgelig blir de større enn normalt. 

Kom på at da Stina hadde house tour så forklarte hun at de hadde hvert sitt toalett fordi hun syns «bæsj var så sykt ekkelt» og hun ville helst ikke tenke på at Per Fredrik gjorde det, eller at han skulle vite at hun gjorde det. Hun kan ha noen morsomme opplevelser fremover med strekkmerker, luft, fremfall, renselse, bleier og gudene vet hva .. 😅

Akkurat det du skriver som var mitt poeng tidligere i tråden også, basert på uttalelser fra Stina selv.. hvor jeg stiller meg undrende til hvordan svangerskap, fødsel, barseltid, avføring, oppkast og diverse diverse man må stå i som forelder skal kunne takles… når man ikke orker tanken på at den man lager det barnet med, går på do å bæsjer engang. Lykke til med det 😇

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (8 timer siden):

Det blir nok verdens undergang om hun bæsjer på seg under fødsel 😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (11 minutter siden):

Når var det hun skulle finne ut av om hun var gravid?

Tror hun skulle ta test i dag (8.3), men hun kommer ikke til å si noe før hun har tatt to blodprøver og ultralyd i uke 6,5. Heldigvis hadde hun lært fra sist gang at det ble for mye oppmerksomhe... Så resten av verden får vel vite det om en drøy uke eller noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (31 minutter siden):

Det blir nok verdens undergang om hun bæsjer på seg under fødsel 😅

Eller promper under sex🫣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (7 timer siden):

Akkurat det du skriver som var mitt poeng tidligere i tråden også, basert på uttalelser fra Stina selv.. hvor jeg stiller meg undrende til hvordan svangerskap, fødsel, barseltid, avføring, oppkast og diverse diverse man må stå i som forelder skal kunne takles… når man ikke orker tanken på at den man lager det barnet med, går på do å bæsjer engang. Lykke til med det 😇

For mange er det ganske stor forskjell på eget barn og partner, men det finnes forlvrig noen som har emetofobi og da tar jo bare partner akkurat opplastdelen. Helt sikker på de finner ut av det også uten problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare spørre. Er det noe nytt at de med IVF ikke kan bære noe? Slik hun fremstiller det til tider kan hun ikke bære noe som helst , og det var ikke noe jeg fikk beskjed om når jeg hadde ivf. Og vi mistet 8 ganger før vi satte i gang med ivf.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (9 timer siden):

Vi har fem barn, jeg foretrekker allikevel at vi har hvert vårt bad. Er det så rart? Mannen min hadde forøvrig heller absolutt ingenting å gjøre med mine "bleier" etter fødsel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymx74 skrev (1 time siden):

Jeg må bare spørre. Er det noe nytt at de med IVF ikke kan bære noe? Slik hun fremstiller det til tider kan hun ikke bære noe som helst , og det var ikke noe jeg fikk beskjed om når jeg hadde ivf. Og vi mistet 8 ganger før vi satte i gang med ivf.

Han bærer det meste fordi hu har en nakkeskade som gjør at hu fort kan får mer vondt. Tror nok hu fint kan bære en del selv, men han har tatt på seg den oppgaven for å være snill med henne

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wenda skrev (34 minutter siden):

Han bærer det meste fordi hu har en nakkeskade som gjør at hu fort kan får mer vondt. Tror nok hu fint kan bære en del selv, men han har tatt på seg den oppgaven for å være snill med henne

Synes det at hun ikke kan bære sin egen handlepose rimer så dårlig med de gigaimplantatene hun har valgt å permanent bære rundt på.

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (19 minutter siden):

Synes det at hun ikke kan bære sin egen handlepose rimer så dårlig med de gigaimplantatene hun har valgt å permanent bære rundt på.

Og hvordan skal hun klare å bære rundt på et barn? Hva hvis barnet feks har kolikk eller lignende og hun må bære barnet hele tiden? Barnet blir jo tyngre og tyngre.

Er det mannen som skal ta alle de oppgavene også? 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (30 minutter siden):

Hun kan helt sikkert bære de posene selv, men mannen hennes vil være snill med henne da. Trenger jo ikke ta helt av heller 😅

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (10 minutter siden):

Og hvordan skal hun klare å bære rundt på et barn? Hva hvis barnet feks har kolikk eller lignende og hun må bære barnet hele tiden? Barnet blir jo tyngre og tyngre.

Er det mannen som skal ta alle de oppgavene også? 

Tenker hun kommer til å klare det helt fint jeg

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...