Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare få påpeke noe. 

I alle trådene på dette forumet blir influencere diskutert og kritisert av forskjellige årsaker. Men likevel, så fort noen kritiserer Stina, så blir det ropt at tråden/forumet er latterlig. Men nei, den er ikke det. Faktisk oppfyller den sin hensikt her på diskusjonsforumet.

Dersom man strever med å godta at noen kritiserer en influencer du selv liker så foreslår jeg at du enten A. Lever godt med det eller B. Logger av diskusjonsforumet. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abrahima skrev (37 minutter siden):

I alle trådene på dette forumet blir influencere diskutert og kritisert av forskjellige årsaker. Men likevel, så fort noen kritiserer Stina, så blir det ropt at tråden/forumet er latterlig. Men nei, den er ikke det. Faktisk oppfyller den sin hensikt her på diskusjonsforumet.

Dersom man strever med å godta at noen kritiserer en influencer du selv liker så foreslår jeg at du enten A. Lever godt med det eller B. Logger av diskusjonsforumet. 

Det må være lov å si i mot kritikken også uten å få beskjed om å logge av DISKUSJONSforumet. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (39 minutter siden):

Handler vel litt om HVA som blir diskutert. Er selv ikke superfan av Stina, men mye av det som diskuteres her er faktisk helt på trynet å diskutere. At voksne personer sitter på Internett å diskuterer hvordan Stina skal/bør takle ting, føle ting, hva hun skal/bør si og gjøre i situasjonen hun står i, det er latterlig. Å betvile og nedgradere noens sorg, følelser og reaksjoner er faktisk ganske kritikkverdig.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 minutter siden):

Det må være lov å si i mot kritikken også uten å få beskjed om å logge av DISKUSJONSforumet. 

Absolutt. Det er jo det som holder forumet igang (og genererer penger i kassen til de som diskuteres) 

Men hva som diskuteres kan ingen diktere. Liker man det ikke kan man gjerne slenge seg med i diskusjonen eller kritisere det som blir sagt, men å påberope seg at andres meninger er lavmål burde man holde seg for god for. Da kan man heller vente det ut til temaet igjen er noe man selv er engasjert i. 

Stina deler livet sitt, og får også betalt for det. Medaljens bakside er da at man blir gjenstand for diskusjon. Hun deler hovedsaklig ivf/prøving nå om dagen og da er det også det som blir diskutert. På samme måte som hagearbeid, strikking, fillers og hair extensions. 

Alle har en mening om alt, og som offentlig person så vil det bli diskutert. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (3 timer siden):

Absolutt. Det er jo det som holder forumet igang (og genererer penger i kassen til de som diskuteres) 

Men hva som diskuteres kan ingen diktere. Liker man det ikke kan man gjerne slenge seg med i diskusjonen eller kritisere det som blir sagt, men å påberope seg at andres meninger er lavmål burde man holde seg for god for. Da kan man heller vente det ut til temaet igjen er noe man selv er engasjert i. 

Stina deler livet sitt, og får også betalt for det. Medaljens bakside er da at man blir gjenstand for diskusjon. Hun deler hovedsaklig ivf/prøving nå om dagen og da er det også det som blir diskutert. På samme måte som hagearbeid, strikking, fillers og hair extensions. 

Alle har en mening om alt, og som offentlig person så vil det bli diskutert. 

Jeg mener man skal si fra når man mener diskusjonen blir for usaklig og stygg. Det er fremdeles mennesker. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet som dritt av kollegaer eller pasienter på min jobb. Og det bør ikke influensere heller i sin jobb og i alle fall  ikke uimotsagt! 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt vanlig å få en oppdatering på befruktning underveis? Det er mitt inntrykk i hvert fall. 

Jeg synes nesten det mest forstyrrende er hvor beundrende og ofte hun ser på seg selv i kamera/speil.. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (1 time siden):

Det er vel helt vanlig å få en oppdatering på befruktning underveis? Det er mitt inntrykk i hvert fall. 

Jeg synes nesten det mest forstyrrende er hvor beundrende og ofte hun ser på seg selv i kamera/speil.. 

Er det galt å like hva man ser i speilet og nå? La hun nyte bilde av seg selv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 timer siden):

Var igjennom ivf i Porsgrunn. Får ikke oppdatering på befrukting før egginnsettet

Endret av 92modell
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

92modell skrev (1 minutt siden):

Var igjennom ivf i Porsgrunn. Får ikke oppdatering på befrukting før egginnsettet

Har lurt på om de går privat eller offentlig? Hørtes kanskje ut som at det er offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Har lurt på om de går privat eller offentlig? Hørtes kanskje ut som at det er offentlig. 

Offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange følgere tar seg en pause om hun skal vente med å teste i 2,5 uke også mulig ikke fortelle det før etter UL. Helt fair det, altså, er jo det de fleste gjør. Men jeg orker i hvert fall ikke å se 75 storyer om dagen i 3-4 uker om at hun kanskje er gravid..

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart hun plutselig nå skal være hemmelighetsfull, men det er nå opp til henne. Håper hun lykkes nå 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Syns det er litt rart hun plutselig nå skal være hemmelighetsfull, men det er nå opp til henne. Håper hun lykkes nå 😁

Hun fikk vel såpass mye drit for å være åpen om det sist. 

Skjønner godt at hun ikke vil utsette seg for det igjen når hun nettopp har mistet og gått gjennom første runde ivf. 

Jeg tipper likevel at infoen kommer ganske raskt uansett, da hun mener å dele en glede er større glede og å dele sorg gjør den letter å bære. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (11 timer siden):

Ikke der. Vi går på samme sted som dem (offentlig i Porsgrunn), og det er sånn de har det der. Reagerte på det da vi fikk beskjed om det, da vi trodde det var vanlig å få oppdatering, men forstår hvorfor de ikke gjør det. 

Selflove er da bare bra ❤️

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er helt fair at hun ikke ønsker å fortelle om hun er gravid etter uke 6, men alle som følger henne og som kan basic forplantningslære (skolelærdom) og har logisk tenking vil jo skjønne at hun er gravid allerede om 1,5 uke (neste helg), inkludert henne selv, med mindre hun plutselig skal holde en ev mens hemmelig også (noe hun aldri tidligere har gjort). Det er ulempen med å fortelle alle som følger henne, nøyaktig på dagen hvor man er i ivf prosessen, eller vanlig prøving.

Egguttak = eggløsning (fredag som var og dermed ikm neste fredag, 14 dager etter eggløsning)

Egginnsett = dagen et ev naturlig befruktet egg når livmoren av seg selv og bruker inntil ett par-tre dager på å feste seg. Og igjen gir ikm neste fredag.

Ovitrelle (eggløsningsprøyta) er ute av kroppen ca 10 dager (eller 10/11 dpo) etter at den er satt, så den har heller ingen innvirkning på ev hcg neste helg heller.

At hun ikke ønsker å snakke noe om en ev graviditet før de har sett stigning av hcg eller hjertelyd på ul, er innafor det, og helt forståelig. Men da får de si at de ønsker å holde resten av prosessen hemmelig, og ikke legg det frem som at hun, og da følgerene, ikke vet at om hun er gravid før uke 6 fordi hun ikke tester med hjemmetester, for det vet man så lenge hun ikke har fått mensen i løpet av neste helg (som hun alltid har opplyst om). 

Forøvrig så håper jeg virkelig for deres skyld at det holder denne gangen, for prøving og ivf er virkelig ingen dans på roser, og jeg unner de virkelig det barnet de ønsker seg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (11 timer siden):

Særlig når det kun brukes filter i alle kanaler… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (13 timer siden):

Jeg tenker ikke at hun er hemmelighetsfull? Tvert i mot så forteller hun jo alt så og si med èn gang? De fikk ikke vite hvor mange embryo som hadde overlevd før i går, og vi fikk vite dette rett etter innsett. Hun har ikke tenkt å teste med hjemmetest for å finne ut som det har blitt graviditet, men heller vente på blodprøve. Dette er ikke å være hemmelighetsfull, bare realistisk.

Om hun blir litt stille og ikke forteller oss resultatet fra blodprøven så anser jeg heller ikke det for å være hemmelighetsfull. Hun vil vel bare være sikker på at det er holdbart, og da er det helt naturlig å vente på TUL.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (11 timer siden):

Særlig når det kun brukes filter i alle kanaler… 

Så det er ikke bare jeg som reagerer på filterbruken?!🙈 Er jo helt glassaktig i ansiktet... Er litt forstyrrende å se på.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...