Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

MariaIsabel skrev (16 timer siden):

Hun jobber, men hun har en jobb som innebærer mye frihet. Hva er negativt med det? 

Nope, det er ingen jobb å snakke til en telefon. Ja, hun tjener penger på det, men nei. Det er ikke verdig å kalle en jobb. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Labbus skrev (17 timer siden):

Hun lager jo middag selv,han på sitt kjøkken å hun på sitt. De møtes på stua kl 9 for felles spising samt film/serier .Han spiser jo kun laks hjemme ☺️

Hæ?

Har de hvert sitt kjøkken?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Hæ?

Har de hvert sitt kjøkken?

Han lager ofte middag på samme kjøkken utifra hva jeg har sett

men ja, de bor i en generasjonsbolig slik at de kan jobbe uten å forstyrre hverandre. Ekstra viktig for han som trenger et studio uten lydpåvirkning utenfra 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (9 timer siden):

Enig! De to der ble for ensformige å følge for min del også. Repeat hver dag 🥱
Likte Stina pga strikking og hage, og han fordi han er flink til å synge. 
Men nå har IVF, sleepscore og til og med BLODSUKKER overtatt. Sammen med laks og havrepannekaker. 
Kan snakke om hysteri, men syns det begynner å gå litt vel langt når blodsukker skal måles og deles av en ikke diabetiker, fordi det kan påvirke søvnen negativt.. oppheng på den søvnen gitt! 

Blir spennende med den sleepscoren hans hvis de får barn. 😅

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (6 timer siden):

Nope, det er ingen jobb å snakke til en telefon. Ja, hun tjener penger på det, men nei. Det er ikke verdig å kalle en jobb. 

Det er en jobb jo. Det er 2024. Det er mange jobber som ikke er 8-16 med arbeidsgiver. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (1 time siden):

Blir spennende med den sleepscoren hans hvis de får barn. 😅

Hvorfor er han så opptatt av å sove mest mulig?

Jeg trodde han hadde søvnproblemer men fyren sover jo 9-10 timer!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (28 minutter siden):

Hvorfor er han så opptatt av å sove mest mulig?

Jeg trodde han hadde søvnproblemer men fyren sover jo 9-10 timer!

Handler ikke om flest mulig timer med søvn, men hvor bra man sover. Han er litt nerd på slike ting tydeligvis og liker å finne ut av hvordan optimalisere det

Kjenner det igjen hos folk jeg kjenner. De har en tendens til å utforske hvordan man kan optimalisere søv, trening og andre ting de nerder på

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (13 timer siden):

Det er en jobb jo. Det er 2024. Det er mange jobber som ikke er 8-16 med arbeidsgiver. 

Spiller ingen rolle. Det er fri.
Vet du, du spytter de som virkelig jobber i samfunnet rett i trynet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke det. Ulike jobber har ulike fordeler og ulemper. Hun slipper å f.eks bære tunge ting, men hun må takle at sånne som deg snakker dritt om henne offentlig hver eneste dag, og har en mening om alt hun sier og gjør. 

Jeg spytter folk som har en annen jobb i trynet ved å si at noe annet også er en jobb? Wow ... Du er vel en sånn en som mener at kun de "på bunnen" jobber også du ... At sjefene bare "tjener grovt på andres arbeid" uten å gjøre noe selv? 

Om du tenker at andre har det så himla lett - hvorfor gjør du ikke bare det samme selv da?

Du slår meg som en meget bitter person.

Endret av MariaIsabel
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 timer siden):

Er vel heller du som må få opp øyene å gå videre i 2024 og ikke leve under en stein. Enten vi liker det eller ikke så er det en jobb. Skattepengene er like mye verdt om du er influencer eller har en samfunnsjobb. Personen er også like mye verdt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (4 timer siden):

Jobb er et arbeid eller en ansettelse; som fast arbeid, et lønnet verv eller virksomhet; eller som midlertidig, tilfeldig lønnet arbeid
snl.no 

Det er en jobb selv om du syns den er unyttig. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Er vel heller du som må få opp øyene å gå videre i 2024 og ikke leve under en stein. Enten vi liker det eller ikke så er det en jobb. Skattepengene er like mye verdt om du er influencer eller har en samfunnsjobb. Personen er også like mye verdt.

Mener du at vi ikke kunne klart oss uten folk som Stina? Altså, hennes arbeidsinnsats?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke det. Ulike jobber har ulike fordeler og ulemper. Hun slipper å f.eks bære tunge ting, men hun må takle at sånne som deg snakker dritt om henne offentlig hver eneste dag, og har en mening om alt hun sier og gjør. 

Jeg spytter folk som har en annen jobb i trynet ved å si at noe annet også er en jobb? Wow ... Du er vel en sånn en som mener at kun de "på bunnen" jobber også du ... At sjefene bare "tjener grovt på andres arbeid" uten å gjøre noe selv? 

Om du tenker at andre har det så himla lett - hvorfor gjør du ikke bare det samme selv da?

Du slår meg som en meget bitter person.

Nei, vet at ledere har mye jobb, og mye ansvar.

Influenser vs nesten et hvilket som helst annet yrke, er at det er produktivt og bidrar til fremdrift i verden. Det å sitte hjemme, klage over at hun er snufs, ikke blir gravid eller kutter appelsinene sine, ER INGEN JOBB - det er betalt fritid. 

Ikke bitter, jeg tjener godt i min egen jobb, og vet jeg bidrar til at folk holder seg friske. 

Bare lei av at folk omtaler det å snakke til telefonen sin, som en jobb. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (11 minutter siden):

Jobb er et arbeid eller en ansettelse; som fast arbeid, et lønnet verv eller virksomhet; eller som midlertidig, tilfeldig lønnet arbeid
snl.no 

Det er en jobb selv om du syns den er unyttig. 

Jada, definisjonen på lønnet arbeid er jobb, men tror du også skjønner hva jeg mener. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (8 minutter siden):

Mener du at vi ikke kunne klart oss uten folk som Stina? Altså, hennes arbeidsinnsats?

Om det er definisjonen på en jobb, så er det nesten ingen som jobber. Det er ekstremt mange jobber vi fint kunne klart oss uten. 

Men du mener vel fremdeles at en som jobber på godterifabrikk jobber, eller?

Mener du vi ikke kunne klart oss uten godteri?

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (17 minutter siden):

Om det er definisjonen på en jobb, så er det nesten ingen som jobber. Det er ekstremt mange jobber vi fint kunne klart oss uten. 

Men du mener vel fremdeles at en som jobber på godterifabrikk jobber, eller?

Mener du vi ikke kunne klart oss uten godteri?

Jeg er 100% sikker på at innerst inne, så skjønner du hva jeg mener 🫡

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hudorm1 skrev (5 minutter siden):

Jeg er 100% sikker på at innerst inne, så skjønner du hva jeg mener 🫡

Jeg er ganske sikker på at du skjønner hva jeg mener også, men jeg skal ikke tillegge deg intelligens jeg ikke er 100 % sikker på at du har. 😊

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (37 minutter siden):

Nei, vet at ledere har mye jobb, og mye ansvar.

Influenser vs nesten et hvilket som helst annet yrke, er at det er produktivt og bidrar til fremdrift i verden. Det å sitte hjemme, klage over at hun er snufs, ikke blir gravid eller kutter appelsinene sine, ER INGEN JOBB - det er betalt fritid. 

Ikke bitter, jeg tjener godt i min egen jobb, og vet jeg bidrar til at folk holder seg friske. 

Bare lei av at folk omtaler det å snakke til telefonen sin, som en jobb. 

Enig. Alle influencere er unyttige, overfladiske og tiltalt overflødige i samfunnet. Mange av de er totalt hjernedøde og. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal snakke unyttig tenker jeg de som har gått medisinutdanning på statens regning for så å operere på helt friske lepper og ramper kommer litt høyere opp enn influensere (som vel heller kommer i kategori med andre typer underholdere)

Uansett, håper det går bra med egguttak og søvn og alt for Stina og kjæresten!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (1 time siden):

Vi kunne klart oss uten folk som lager Donaldblader også, men det er likevel en hel haug med jobber som må til for å produsere et slikt produkt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...