Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

MariaIsabel skrev (27 minutter siden):

Hvem jeg er, hvis du ikke tror på at jeg ikke er Stina. Jeg formidlet da det ganske tydelig da jeg skrev: "Jeg gidder ikke legge ut her hvem jeg er, men om du ønsker å vite det eller ikke tar mitt ord for at jeg ikke er Stina, kan jeg sende det på melding."

Må forresten si jeg synes det er ganske komisk at du marer i vei om hvor uinteressant bloggere er og hvor grusomt det er å få det trykt opp i trynet (selv om det selvsagt bare er å skrolle videre), samtidig som du åpenbart bruker tid på både å lese om dem, følge dem og skrive om dem. 🫠

Det er helt utrolig hvor viktig det er for deg å svare meg hele tiden også😄 Kan du ikke bare drite i det da. Skal ikke svare deg mer ihvertfall. 

Blir for dumt. Kan du og jattegjengen ha tråden for dere selv👍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden):

Det er helt utrolig hvor viktig det er for deg å svare meg hele tiden også😄 Kan du ikke bare drite i det da. Skal ikke svare deg mer ihvertfall. 

Blir for dumt. Kan du og jattegjengen ha tråden for dere selv👍

Klassiker når man ikke har noe godt svar det der. 😂 

Vi er på et diskusjonsforum, og vi har svart hverandre like mye, men okei. 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (15 timer siden):

Klassiker når man ikke har noe godt svar det der. 😂 

Vi er på et diskusjonsforum, og vi har svart hverandre like mye, men okei. 🤣

Jeg har svar, men du vrir på mine ord hele tiden. Typisk når en ikke tåler andres meninger 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (5 timer siden):

Jeg har svar, men du vrir på mine ord hele tiden. Typisk når en ikke tåler andres meninger 🤣

Trodde du ikke skulle svare meg mer? 🤣

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (6 timer siden):

Trodde du ikke skulle svare meg mer? 🤣

Kan godt fortsette vi, hvis du ønsker det? Virker som du elsker det. Jeg stiller opp jeg ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (På 5.2.2024 den 20.50):

Følger henne ikke. Men det er sykt når vg og Dagbladet skriver om det, så bare dager senere at de har mistet. Såååå viktig er ikke dette for alle der ute. 

Det er en besettelse. 

Fortsatt ikke Stina sin feil. Det er slik mediene er. 

Og forresten, dette er tråden om Stina. Hvis det er mediene du kritiserer er det et eget underforum for dette. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stine har valgt å være åpen om graviditeten i sine kanaler, media har nok kontaktet henne. Stine lever av å dele livet sitt, klart hun da deler for oppmerksomhet, et er hennes jobb. Så kan vi velge å støtte jobben hennes og gi henne inntekt eller ikke.

Jeg synes det er flott at det snakkes om tidlig graviditetstap jeg. Jeg forstår ikke at det er nyheter at en eller annen fotballtrener i fjerdedivisjon i indre Troms blir byttet ut heller. Men det jeg gjør er å ikke klikke meg inn på artikler jeg ikke finner interessante. Så enkelt.

Å snakke om tidlig graviditet og tidlig graviditetstap er bra, nå var det en som med fullt navn sto frem også, det gir saken et ansikt. Så ble det Stina denne gangen. Tidligere har det vært andre. Flott at de orker tenker jeg! Å miste tidlig er ikke en bagatell for alle og det må være lov å føle på sorg etter at drømmene dine har blitt knust, uansett hvor lenge du rakk å drømme deg bort i fremtiden. Vi snakker om at vi må snakke mer om følelser, javel, da må vi gi rom for det også.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (16 minutter siden):

Fortsatt ikke Stina sin feil. Det er slik mediene er. 

Og forresten, dette er tråden om Stina. Hvis det er mediene du kritiserer er det et eget underforum for dette. 

De vet de kommer i mediene. De vet hva de gjør. Ikke vær sååå naiv da. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (47 minutter siden):

Mener du helt alvorlig at de skal unngå å dele ting fordi da kommer sannsynligvis media til å ta tak i det, og da kan det hende noen stakkars sjeler som ikke eeeeegentlig er interessert ser overskriften og bare måååå klikke seg inn, og det koster da dem unødvendig tid og energi?

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Men gjør det noe? Er det uetisk på noe vis? Gjør de noe ulovlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Absolutt ikke. Men det virker utrolig kynisk å bruke overskrifter som «babyen døde», det var ingen baby men en celleklump. ! Det melkes for mest mulig penger. Der er det som lukter råttent, ikke at hun deler en spontanabort, som forøvrig ikke er tabu og noe mange, mange kvinner opplever en eller flere ganger. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (På 3.2.2024 den 12.57):

Ja. Avhengighet er en sykdom, men ikke en sykdom man er fullstendig uskyldig i. Man har selv valgt å prøve narkotiske stoffer, vel vitende om at avhengighet er en risiko. Man har deretter valgt å fortsette å ta stoffene. Man velger å avvise hjelp, stjele/svindle til seg penger til stoff, ødelegge ikke bare seg selv, men andre mennesker rundt seg. Jeg har selv prøvd (ikke sprøyter, men likevel sterke stoffer), men jeg valgte å stoppe før det gikk for langt. Om jeg ikke hadde stoppet, ville det også vært et valg, og hele greia ville uansett vært selvforskyldt fordi jeg valgte å prøve. 

Jeg mener helt ærlig at jeg fortjener bedre enn dem.

Vel, man kan faktisk bli avhengig helt uten skyld. Mange narkomane har havnet der etter ulykker hvor man har fått utskrevet sterke medisiner av lege. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mux skrev (16 timer siden):

Vel, man kan faktisk bli avhengig helt uten skyld. Mange narkomane har havnet der etter ulykker hvor man har fått utskrevet sterke medisiner av lege. 

Og da har man havnet i en veldig dum situasjon, men har selv ansvar for å ta tak og komme ut av situasjonen. 

Endret av MariaIsabel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 time siden):

Absolutt ikke. Men det virker utrolig kynisk å bruke overskrifter som «babyen døde», det var ingen baby men en celleklump. ! Det melkes for mest mulig penger. Der er det som lukter råttent, ikke at hun deler en spontanabort, som forøvrig ikke er tabu og noe mange, mange kvinner opplever en eller flere ganger. 

Det er det ikke hun som har gjort, men Dagbladet som kjører overskrifter for å få flest klikk. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mux skrev (49 minutter siden):

Uansett hvordan man blir avhengig av sterke rusmidler så egner man seg ikke som forelder (så lenge man er i aktiv rus. ) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Det er ikke kynisk å beskrive det som man føler det. Mange som mister tidlig føler faktisk at de mister an baby. Man har kanskje funnet ut av termindato og rukket å glede seg til livet som kommer. Når man da mister det så spiller det ingen rolle om drømmen var basert på en celleklump, følelsen er at en baby er død. Og det må være greit å føle på selv om det er "feil". Stina har beskrevet sin opplevelse, mediene har blåst det opp.

• Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sannhetsøkende skrev (6 timer siden):

Så de skal unngå å dele fordi vg kommer til å plukke det opp? Ser ikke hvordan det er konstruktiv kritikk jeg altså. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (4 timer siden):

Så de skal unngå å dele fordi vg kommer til å plukke det opp? Ser ikke hvordan det er konstruktiv kritikk jeg altså. 

Ja, de kan fortsette å dele. Kommer det på kommentarfelt er det nok flere som kommer til å si sin mening om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 timer siden):

Tror ikke du når inn til Stinas disipler. 

Klink skrev (8 timer siden):

Hey! Her sier flere sin mening om at det blir for mye av det. Hvis det plager deg så snakk med en profesjonell.

MariaIsabel skrev (9 timer siden):

Mener du helt alvorlig at de skal unngå å dele ting fordi da kommer sannsynligvis media til å ta tak i det, og da kan det hende noen stakkars sjeler som ikke eeeeegentlig er interessert ser overskriften og bare måååå klikke seg inn, og det koster da dem unødvendig tid og energi?

Igjen. Det er lov å si meningen sin i dette forbanna molbo landet! 

De kan dele hva faen de vil. Men de må også tåle at folk kommer til å si sin mening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (7 timer siden):

Tror ikke du når inn til Stinas disipler. 

Hey! Her sier flere sin mening om at det blir for mye av det. Hvis det plager deg så snakk med en profesjonell.

Igjen. Det er lov å si meningen sin i dette forbanna molbo landet! 

De kan dele hva faen de vil. Men de må også tåle at folk kommer til å si sin mening. 

Det er da ingen som sier at det ikke er lov å si meningen sin. Det er bare rart å følge noen man syns snakker om uinteressante ting. Snakk med en profesjonell får du gjøre selv?

Og avisoverskriftene kan ikke Stina egentlig noe for, i artikkelen jeg leste har hun ikke en gang kommentert noe utover det hun har sagt i sine sosiale medier. Så klart vil hun tjene penger det er jo dette hun tjener penger på. På snap får ho jo penger for hver eneste reklamepause og dem er det maaaaaaaange av! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...