Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1281 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (6 minutter siden): For 10 minutter siden var du enig med en annen bruker om at så tidlig i graviditeten så er det ikke det samme som å miste? Godt å se du har endret mening. All medfølelse til Stina og PF, har selv mistet 6 ganger, vet hvor forferdelig vondt det er. ❤️ Var ikke det jeg var enig i. Vondt å miste når man tror man venter barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1282 Del Skrevet 2. februar 2024 Sprite skrev (1 minutt siden): Var ikke det jeg var enig i. Vondt å miste når man tror man venter barn Hm, var denne kommentaren du var enig i: Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 2. februar 2024 #1283 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor i all verden diskutere forskjellen på å «miste» og å ha hatt kjemisk??? Er ikke poenget at man har trodd og håpet på en graviditet, og så blir ikke dette oppfylt likevel? Er ikke sorgen like stor uansett om man har mistet på den ene eller andre måten? Skjerp dere! 23 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1284 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (5 minutter siden): Hm, var denne kommentaren du var enig i: Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Tror jeg siterte feil person. Gikk fort i svingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 2. februar 2024 #1285 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (26 minutter siden): Når man får to streker på en test så er man gravid. Om det er kjemisk, spontanabort, exu eller ma så har man fått to streker på en test, og man forbereder seg faktisk på å bli mamma. Å si at det ikke telles er så sjukt dårlig gjort. Jeg skriver jo at hun har hatt en kjemisk graviditet, jeg skriver ikke at det ikke telles. Jeg skriver bare fakta, at hvis hun ikke hadde testet tidlig, hadde hun ikke visst at hun hadde "vært gravid". Jeg unner dem virkelig å bli gravide, så ikke legg ord i munnen på meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar 2024 #1286 Del Skrevet 2. februar 2024 Så lei meg på Stina og PFs vegne nå 🥺 Er så utrolig trist å miste slik. Man mister så mye; lille spiren, gleden, fremtiden man så for seg osv 😔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1287 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Sofagris skrev (8 minutter siden): Jeg skriver jo at hun har hatt en kjemisk graviditet, jeg skriver ikke at det ikke telles. Jeg skriver bare fakta, at hvis hun ikke hadde testet tidlig, hadde hun ikke visst at hun hadde "vært gravid". Jeg unner dem virkelig å bli gravide, så ikke legg ord i munnen på meg. Men du skriver at hun ikke mister, hva mener du hun da gjør? Tolket det derfor som at du mente at det ikke telles siden du mener at en kjemisk graviditet ikke er som å miste. Endret 2. februar 2024 av Tinkerbellee Omformilerte meg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2. februar 2024 #1288 Del Skrevet 2. februar 2024 Tenker egentlig at om hun ikke hadde offentliggjort graviditet etter få dager, så hadde hun sluppet at dette blir diskutert over alt. Trist med influencere som selger sjela si. Syns selvfølgelig synd på dem ❤️ 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 2. februar 2024 #1289 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Sofagris skrev (11 minutter siden): Jeg skriver jo at hun har hatt en kjemisk graviditet, jeg skriver ikke at det ikke telles. Jeg skriver bare fakta, at hvis hun ikke hadde testet tidlig, hadde hun ikke visst at hun hadde "vært gravid". Jeg unner dem virkelig å bli gravide, så ikke legg ord i munnen på meg. Du skrev vel strengt tatt: «Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister» Jenta har mistet en graviditet - kjemisk eller ei. Endret 2. februar 2024 av frkbibelstripp 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. februar 2024 #1290 Del Skrevet 2. februar 2024 Men hun var sånn 3 - 4 uker på vei eller? Skjønner jo man er glad for å endelig være gravid. Men hun / de pratet jo som om de er flere mnd på vei. Og få lapp med " gratulerer med babyen"... gjør man slikt når vedkommende er så kort på vei? Skjermbilde fra Stina sin snap 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 2. februar 2024 #1291 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (5 minutter siden): Men du skriver at hun ikke mister, hva mener du hun da gjør? Tolket det derfor som at du mente at det ikke telles siden du mener at en kjemisk graviditet ikke er som å miste. frkbibelstripp skrev (1 minutt siden): Du skrev vel strengt tatt: «Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister» Jenta har mistet en graviditet - kjemisk eller ei. Ja, jeg beklager, det var litt bastant av meg! Men poenget mitt som jeg prøvde å få fram var at om hun ikke hadde tatt tidlig test, hadde hun fått mensen, og dermed ikke opplevd å miste på samme måten. Ja, hun mister håp og drømmen om å bli mamma, men hun mister ikke et foster. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 2. februar 2024 #1292 Del Skrevet 2. februar 2024 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Men hun var sånn 3 - 4 uker på vei eller? Skjønner jo man er glad for å endelig være gravid. Men hun / de pratet jo som om de er flere mnd på vei. Og få lapp med " gratulerer med babyen"... gjør man slikt når vedkommende er så kort på vei? Skjermbilde fra Stina sin snap Ja, dessverre så har det tatt "litt" av! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 2. februar 2024 #1293 Del Skrevet 2. februar 2024 Det var utrolig trasig for dem. 💔 Håper de går rett videre på ivf-planen og at det blir mer vellykket. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 2. februar 2024 #1294 Del Skrevet 2. februar 2024 Dette var veldig trist for dem. Det er vondt å miste. Håper det klaffer fort for dem med ivf nå. Og håper hun har fått litt perspektiv på at kjønn faktisk ikke betyr noe i det store bilde. Det må hun faktisk tåle å høre, med tankene på hvor mange hun trigget i går. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. februar 2024 #1295 Del Skrevet 2. februar 2024 BlåSwix skrev (22 minutter siden): Hvorfor i all verden diskutere forskjellen på å «miste» og å ha hatt kjemisk??? Er ikke poenget at man har trodd og håpet på en graviditet, og så blir ikke dette oppfylt likevel? Er ikke sorgen like stor uansett om man har mistet på den ene eller andre måten? Skjerp dere! Sorgen ville vært større, håper jeg, om man var i uke 20 enn i uke «skulle ikke hatt mensen enda en gang» 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludsk Skrevet 2. februar 2024 #1296 Del Skrevet 2. februar 2024 Er det noen som kan oppsummere storyen hennes fra i dag, Pleier alltid å se siden hun er så flink til å tekste, men naturligvis ikke i dag. Takk på forhånd, hilsen en som faktisk er hørselshemmet. 🙏🏻 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1297 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Ludsk skrev (17 minutter siden): Er det noen som kan oppsummere storyen hennes fra i dag, Pleier alltid å se siden hun er så flink til å tekste, men naturligvis ikke i dag. Takk på forhånd, hilsen en som faktisk er hørselshemmet. 🙏🏻 Har ikke hørt hele, men grunnen til at hun ikke tekster er fordi hun synes det er vondt nok å snakke om det, om ikke hun skal måtte tekste det i tillegg. Kort fortalt forteller hun at blodprøvesvaret viser at hcg har gått ned fra 20 til 5, og at hun nå har negativ graviditetstest, samt begynt å blø. Hun snakker også om følelsene rundt det, at det er tøft, og at hun håper folk respekterer henne nok til å ikke komme med stygge eller belærende kommentarer om saken. Endret 2. februar 2024 av Tinkerbellee 5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2. februar 2024 #1298 Del Skrevet 2. februar 2024 Klink skrev (11 minutter siden): Sorgen ville vært større, håper jeg, om man var i uke 20 enn i uke «skulle ikke hatt mensen enda en gang» Det er dessverre naturens måte å rydde opp på. Ille å miste uansett, men verre etter at man har kjent liv i magen, hørt hjertet slå osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1299 Del Skrevet 2. februar 2024 Klink skrev (14 minutter siden): Sorgen ville vært større, håper jeg, om man var i uke 20 enn i uke «skulle ikke hatt mensen enda en gang» Selvfølgelig, og det sier også Stina selv på snap. Men uansett når man mister så er det utrolig vondt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 2. februar 2024 #1300 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig, og det sier også Stina selv på snap. Men uansett når man mister så er det utrolig vondt. Spesielt etter utfordringene de har hatt, vil jeg tro. Tenk så fantastisk det hadde vært om det holdt og de slapp IVF. Håper behandlingen virker og det klaffer med ny graviditet så snart det lar seg gjøre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå