Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

piapeanøtt skrev (20 minutter siden):

Tror heller ikke det vi fikk se på snap var den første positive testen, synes det var noe annerledes med oppførselen før testresultatet..nesten litt «høy»😅 Men det har jo ingenting å si, uansett veldig hyggelig at den endelig satt! Og BBhugme er på plass allerede før hun har passert ikm😂

Jeg kjøpte også bbhugme kjempetidlig! Den er jo deilig å sove med, ha i ryggen osv, så hvorfor ikke? Husk at de har ventet LENGE med å kunne kjøpe sånne ting da, la dem få glede seg over at de endelig kan 🥹 folk kjøper barnevogn i uke 10 og har den stående i stua i måneder også.. er noe med å få følelsen av at dette er virkelig ❤️

Mange bruker bbhugme i måneder etter fødsel også forresten. 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrshopalot skrev (Akkurat nå):

Er det morsomt at ei gravid bruker gravidpute? 

Tror de mener at de er litt vel raske til å handle inn den type ting, de har ikke engang vært på ultralyd og sett om det er hjerteaktivitet. Men de styrer det selv, jeg forstår godt at de er ivrige og elstremt glade. Tror bare fallhøyden evt blir enda større om det går galt igjen. Får nesten inntrykk av at de tenker at det eneste som evt kan gå galt er at hun er gravid utenfor livmor igjen. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 minutt siden):

Tror de mener at de er litt vel raske til å handle inn den type ting, de har ikke engang vært på ultralyd og sett om det er hjerteaktivitet. Men de styrer det selv, jeg forstår godt at de er ivrige og elstremt glade. Tror bare fallhøyden evt blir enda større om det går galt igjen. Får nesten inntrykk av at de tenker at det eneste som evt kan gå galt er at hun er gravid utenfor livmor igjen. 

Tenker det er forferdelig vondt uansett om man har kjøpt en gravidpute eller ei altså. Hun er iallefall gravid nå, fremtiden vet ingen ☺️ Synes det var kjempesøtt av mannen å overraske henne med det jeg, og overhodet ikke noe som trenger å kritiseres. Merker jo hvor redd hun er, tør ikke begynne å strikke til babyen ol. Tenker den puta er et lite symbol på at hun omsider er gravid iallefall ☺️La de få nyte den gleden, etter så lang tid med skuffelser 🩷

• Liker 7
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (8 timer siden):

Litt morsomt at hun tror babyer blir stresset av skrikende farger, når sterke farger er det babyer søker 😅

Hun sa ikke det, hun ville jo innrede i mye farger. Så hvor du fikk det at hun var redd for skrikende farger da lurer jeg på. Babyer elsker farger var det hun sa, hennes barn skulle ikke ha et lyst designerrom uten farger

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrshopalot skrev (8 minutter siden):

Når man er 4 uker gravid er det litt morsomt ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (Akkurat nå):

Når man er 4 uker gravid er det litt morsomt ja 

Deg om det. Når man har prøvd i 1,5år tenker jeg det er innafor å kjøpe en liten ting som symbol på at «ENDELIG»🥰 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBhugme blir også ofte anbefalt andre enn gravide. Jeg har brukt den mer som «ikkegravid» enn jeg gjorde som gravid. Mannen min bruker den for å avlaste ryggen. 

Vi ble begge anbefalt puten av kiropraktor. Og vi går ikke til samme.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (11 minutter siden):

Tenker det er forferdelig vondt uansett om man har kjøpt en gravidpute eller ei altså. Hun er iallefall gravid nå, fremtiden vet ingen ☺️ Synes det var kjempesøtt av mannen å overraske henne med det jeg, og overhodet ikke noe som trenger å kritiseres. Merker jo hvor redd hun er, tør ikke begynne å strikke til babyen ol. Tenker den puta er et lite symbol på at hun omsider er gravid iallefall ☺️La de få nyte den gleden, etter så lang tid med skuffelser 🩷

Jeg er jo helt enig, forklarte bare hva jeg tror andre mener med latteremoji osv. Unner de dette av hele mitt hjerte! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (Akkurat nå):

Jeg er jo helt enig, forklarte bare hva jeg tror andre mener med latteremoji osv. Unner de dette av hele mitt hjerte! 

Beklager, trodde det var du som lo av kommentaren om at de hadde kjøpt den ☺️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (1 minutt siden):

Beklager, trodde det var du som lo av kommentaren om at de hadde kjøpt den ☺️❤️ 

Absolutt ikke, jeg forstår veldig godt at de er ivrige og veldig glade! De fortjener det. ❤️ 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piapeanøtt

For all del, det var ikke ment som kritikk! Synes bare det var litt komisk😅 Er selv gravid og vet at den puten er verdt hver eneste krone, når man faktisk har bruk for den.. for min del ble dette ca. halvveis i svangerskapet når man ikke kan sove på verken rygg eller mage lengre. Det er jo en dyr pute som mange sikkert ikke kjøper før behovet faktisk er der, men disse to har nok en annen økonomi enn mannen i gata. Med det sagt er jeg veldig glad på deres vegne, og krysser fingrene for at spiren sitter hele veien!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at reaksjonen på testen er ekte og at det er første gang ho tester , men hun har nok innerst inne mistenkt den graviditeten denne gangen. Synes i likhet med andre at hun virket mer oppglødd og endret i snappende før test . Hun pleier ikke oppføre seg sånn på test dagene , heller mer nedstemt og alvorlig . Har selv opplevd å bli gravid imens jeg ventet på mens i forhold til ivf. Merket godt forskjell på kroppen , og slo ut på test . Så tenker hun har hatt en god magefølelse . Men uansett så deilig for de å slippe videre prosess og kunne senke skuldrene nå. De har ikke prøvd lenge i forhold til mange andre , men for den enkelte som står i situasjonen oppleves det lenge nok . Og de hadde nedturen med å miste , så håper virkelig spiren klorer seg fast ❤️ 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (44 minutter siden):

Ja😂🤦🏽‍♀️ hadde hun brukt det fr før pga ryggvondt osv så…. Men nå , starte ved IKM 🐒🤦🏽‍♀️ omg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN kjøpte den puta til henne, som en overraskelsesgave. Hun har ikke på noen måte gitt uttrykk for at hun allerede så tidlig trenger dette.

Om alle menn var så omtenksomme som Pelle ville verden vært et bedre sted ❤

Jeg syns enkelte som skriver her bør skjerpe seg. 

• Liker 16
  • Hjerte 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (39 minutter siden):

HAN kjøpte den puta til henne, som en overraskelsesgave. Hun har ikke på noen måte gitt uttrykk for at hun allerede så tidlig trenger dette.

Enig❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (39 minutter siden):

Helt enig med deg. 
Det er mye man sikkert kan «ta» Stina på, men syns det burde være en grense. Om hu visste om hu var gravid eller ikke før hun filmet seg selv ta testen, at hu ble overrasket med den puta (som hu i filmen også sa at hun trengte allerede nå pga andre ting)…jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være negative til det

Helt greit å kritisere legitime ting som burde kritiseres, men jeg skjønner ikke dette behover for å kritisere slike banale ting. Like lite som jeg forstår behovet for å gå rett på utseendet til folk fordi man tydeligvis ikke finner fler ting å kritisere

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

piapeanøtt skrev (1 time siden):

For all del, det var ikke ment som kritikk! Synes bare det var litt komisk😅 Er selv gravid og vet at den puten er verdt hver eneste krone, når man faktisk har bruk for den.. for min del ble dette ca. halvveis i svangerskapet når man ikke kan sove på verken rygg eller mage lengre. Det er jo en dyr pute som mange sikkert ikke kjøper før behovet faktisk er der, men disse to har nok en annen økonomi enn mannen i gata. Med det sagt er jeg veldig glad på deres vegne, og krysser fingrene for at spiren sitter hele veien!🥰

Jeg måtte bruke sånn ganske tidlig, vi er forkjellig. Mye og henge seg opp i og når noen kjøper en sånn pute eller ei. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte også bbhugme kjempetidlig! Den er jo deilig å sove med, ha i ryggen osv, så hvorfor ikke? Husk at de har ventet LENGE med å kunne kjøpe sånne ting da, la dem få glede seg over at de endelig kan 🥹 folk kjøper barnevogn i uke 10 og har den stående i stua i måneder også.. er noe med å få følelsen av at dette er virkelig ❤️

Mange bruker bbhugme i måneder etter fødsel også forresten. 

Enig! La de kose seg i den bobla de er i nå, hva så om de er tidlig ute? Selv jeg som ikke hadde noen problemer med å bli gravid var tidlig ute med innkjøp, rett og slett bare fordi det er veldig koselig og gir en følelse av at det er virkelig 😊

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...