Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Curlyme skrev (6 timer siden):

Veldig fint og rørende. Ble veldig glad på hennes vegne,men når de snakke om babyen som hun var gravid med blir for dumt. Hun var gravid utenfor livmor det var ingen foster der.

Men likefullt er tankene, følelsene, drømmene og hormonene ekte, og ikke minst tapet.

Jeg ble også utrolig rørt på deres vegne. Så utrolig koselig at det endelig klaffet 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Curlyme skrev (7 timer siden):

Veldig fint og rørende. Ble veldig glad på hennes vegne,men når de snakke om babyen som hun var gravid med blir for dumt. Hun var gravid utenfor livmor det var ingen foster der.

Hun var jo gravid med en baby, men den var ikke i livmoren. Like fullt et foster der.. Blir for dumt om noen skal si at hun ikke var gravid!

• Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (8 timer siden):

Da har du missforstått hva svangerskap utenfor livmoren er. For det er absolutt et foster der - men det er ikke i livmoren og er da ikke levedyktig - men fullt ut like mye et foster som ellers. 

Har selv hatt svangerskap utenfor livmoren og kunne se både foster og hjerteslag på UL.  

Så jo - der var et foster når hun var gravid utenfor livmor og måtte gjennomgå en abort. Hun var 100% gravid- graviditeten var ikke levedyktig - og var utenfor livmoren. 

At man kan påstå noe annet viser kun en ekstrem mangel på kunnskap- og da burde man ikke uttale seg og sverte andre mennesker på en slik måte. 

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (På 29.1.2024 den 18.48):

Hun ble sur på alle som sa at de ikke måtte stresse. Hun tolket det helt urettmessig negativt. Nå har de visst at de skulle i gang med IVF, har sikkert slappet mer av fordi de har visst at det vil ordne seg. Det har jo vist seg utallige ganger før, at når par slutter å prøve så blir de gravide. Blir moro å følge med🌸

Det der er en myte og en tankefeil.  De aller fleste blir gravide i løpet av to år. Når man søker hjelp har det ofte gått ett år. Da er det helt klart mange som vil bli gravide likevel, fordi det bare tar mer tid for noen. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (13 minutter siden):

Det der er en myte og en tankefeil.  De aller fleste blir gravide i løpet av to år. Når man søker hjelp har det ofte gått ett år. Da er det helt klart mange som vil bli gravide likevel, fordi det bare tar mer tid for noen. 

Dette.

Stina sa selv hun var ekstra stresset denne gangen fordi det var siste sjanse før IVF, og hun hadde virkelig ikke lyst til å tå igjennom IVF. De hadde til og med en plan om at Per Frddrik skulle lage mat til henne hvis hun ble veldig dårlig, så hun så for seg worst case scenario og var engstelig for hva hun måtte gjennomgå i en sånn prosess.

Det de gjorde annerledes var at PF sluttet å snuse, hun stresset mye mer enn vanlig og hun sa at de var ekstra sunne (hun kuttet Redbullen).

Gratulerer til Stina og PF! ❤️

Jeg tror det vi fikk se var helt ekte, hun begynte å skjelve og reaksjonen i ansiktet da det faktisk gikk opp for henne kan man ikke fake. Da snakker jeg ikke om den første reaksjonen med å sperre opp øynene, men reaksjonen hun hadde da hun tok opp monitoren igjen for å dobbeltsjekke at det faktisk sto gravid. 🥺

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at det er så nøye om hun hadde test før eller ikke. Men hva skjer i intervjuet som er publisert på tv2.no? 

Per Fredrik sier følgende:

"Jeg trodde nesten det var kødd. Vi har prøvd så lenge. Hver måned når vi tar disse testene er jeg forberedt på å trøste, så når Stina sendte bilde av graviditetstesten så skvatt jeg skikkelig til. Jeg er veldig satt ut. Dette er en drøm som går i oppfyllelse, kommenterer den kommende faren."

Er han feilsitert? Eller mener han at hun sendte bilde av den testen han var ute og kjøpte? 🤷‍♀️😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (13 minutter siden):

Ikke at det er så nøye om hun hadde test før eller ikke. Men hva skjer i intervjuet som er publisert på tv2.no? 

Per Fredrik sier følgende:

"Jeg trodde nesten det var kødd. Vi har prøvd så lenge. Hver måned når vi tar disse testene er jeg forberedt på å trøste, så når Stina sendte melding om at jeg måtte ta bilde av graviditetstesten fordi hun sa at hennes kamera var stuka så skvatt jeg skikkelig til da jeg så at den var positiv. Jeg er veldig satt ut. Dette er en drøm som går i oppfyllelse, kommenterer den kommende faren."

Er han feilsitert? Eller mener han at hun sendte bilde av den testen han var ute og kjøpte? 🤷‍♀️😊

Jeg har fylt ut med fet skrift det jeg føler mangler for at det skal stemme med det som skjedde (det vi fikk se).

Testen han gikk ut for å kjøpe ble kjøpt etter at de hadde fått 6 positive tester hjemme. Men Stina ville prøve med en annen type test også.

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (25 minutter siden):

Jeg har fylt ut med fet skrift det jeg føler mangler for at det skal stemme med det som skjedde (det vi fikk se).

Testen han gikk ut for å kjøpe ble kjøpt etter at de hadde fått 6 positive tester hjemme. Men Stina ville prøve med en annen type test også.

Ja, så da er han mest sannsynlig feilsitert da? Eller hva mener du? 😊

Her er litt mer fra intervjuet: 

"Da det etterlengtede resultatet var klart – måtte Bakken likevel ha en ekstra forsikring.

– Pelle dro ut for å ha kjøpe en ekstra test. Jeg klarte ikke tro på det, sier hun til God kveld Norge.

Per Fredrik Åsly erkjenner også at han tvilte.

– Jeg trodde nesten det var kødd. Vi har prøvd så lenge. Hver måned når vi tar disse testene er jeg forberedt på å trøste, så når Stina sendte bilde av graviditetstesten så skvatt jeg skikkelig til. Jeg er veldig satt ut. Dette er en drøm som går i oppfyllelse, kommenterer den kommende faren."

Det KAN jo se ut som om han mener den testen han kjøpte etterpå? 😊 Bare veldig rart skrevet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Ja, så da er han mest sannsynlig feilsitert da? Eller hva mener du? 😊

Her er litt mer fra intervjuet: 

"Da det etterlengtede resultatet var klart – måtte Bakken likevel ha en ekstra forsikring.

– Pelle dro ut for å ha kjøpe en ekstra test. Jeg klarte ikke tro på det, sier hun til God kveld Norge.

Per Fredrik Åsly erkjenner også at han tvilte.

– Jeg trodde nesten det var kødd. Vi har prøvd så lenge. Hver måned når vi tar disse testene er jeg forberedt på å trøste, så når Stina sendte bilde av graviditetstesten så skvatt jeg skikkelig til. Jeg er veldig satt ut. Dette er en drøm som går i oppfyllelse, kommenterer den kommende faren."

Det KAN jo se ut som om han mener den testen han kjøpte etterpå? 😊 Bare veldig rart skrevet? 

Står det ikke også at de testa på morgenen? Når ble det delt på snap da? Jeg er glad på deres vegne, og det spiller liten rolle for meg om det var ,"dirkete," eller ikke. Men personlig så synes jeg det kan virke som hun visste resultatet.  Men selvfølgelig blir hun superglad når hun også skal dele det med verden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Står det ikke også at de testa på morgenen? Når ble det delt på snap da? Jeg er glad på deres vegne, og det spiller liten rolle for meg om det var ,"dirkete," eller ikke. Men personlig så synes jeg det kan virke som hun visste resultatet.  Men selvfølgelig blir hun superglad når hun også skal dele det med verden. 

Hun sa hun filmet det om morgenen og la det ut noen timer etterpå når hun hadde fortalt det til familien, sikkert nære venner også.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dere som sier reaksjonen var fake. Hvordan faket hun at pulsen hennes var nær 150?🤣 Gi dere. 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (5 minutter siden):

Litt morsomt at hun tror babyer blir stresset av skrikende farger, når sterke farger er det babyer søker 😅

Hehehe tenkte også på dette, fikk første barn selv i fjor og har VIRKELIG fått erfare at skrikende farger er det de liker og blir stimulert av. Aaaaalt med skrikende farger/kontraster og store ansikt er alltid favoritten

Endret av AlexandriaK
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (6 timer siden):

Hun var jo gravid med en baby, men den var ikke i livmoren. Like fullt et foster der.. Blir for dumt om noen skal si at hun ikke 

Endret av Curlyme
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hun sa hun filmet det om morgenen og la det ut noen timer etterpå når hun hadde fortalt det til familien, sikkert nære venner også.

Ja? Og da er artikkelen feil eller det var ikke direkte? 🤷‍♀️😆 Har ikke noe å siiii, men jeg lurer på om det er bare jeg som tenker dette ut fra artikkelen 😂🙆‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest piapeanøtt

Tror heller ikke det vi fikk se på snap var den første positive testen, synes det var noe annerledes med oppførselen før testresultatet..nesten litt «høy»😅 Men det har jo ingenting å si, uansett veldig hyggelig at den endelig satt! Og BBhugme er på plass allerede før hun har passert ikm😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piapeanøtt skrev (15 minutter siden):

Tror heller ikke det vi fikk se på snap var den første positive testen, synes det var noe annerledes med oppførselen før testresultatet..nesten litt «høy»😅 Men det har jo ingenting å si, uansett veldig hyggelig at den endelig satt! Og BBhugme er på plass allerede før hun har passert ikm😂

Syns de er LITT for på her nå.. de må roe ned…. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...