Anni78 Skrevet 29. januar 2024 #1101 Del Skrevet 29. januar 2024 Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhi123 Skrevet 29. januar 2024 #1102 Del Skrevet 29. januar 2024 Anni78 skrev (3 minutter siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. det er ikke mulig å se at noen er gravid på ul når de er i uke 3. 18 1 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhi123 Skrevet 29. januar 2024 #1103 Del Skrevet 29. januar 2024 Marsipan123 skrev (4 timer siden): Hun ble sur på alle som sa at de ikke måtte stresse. Hun tolket det helt urettmessig negativt. Nå har de visst at de skulle i gang med IVF, har sikkert slappet mer av fordi de har visst at det vil ordne seg. Det har jo vist seg utallige ganger før, at når par slutter å prøve så blir de gravide. Blir moro å følge med🌸 De sluttet ikke prøve, men prøvde hardere enn noen gang for å slippe ivf. Kvinner blir gravide under krig og alle mulige forhold, så det med å slappe av har ikke noe for seg. 24 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni78 Skrevet 29. januar 2024 #1104 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) jhi123 skrev (5 minutter siden): det er ikke mulig å se at noen er gravid på ul når de er i uke 3. Uvitenhet 😂 . Poenget er at testen hun tok idag ikke kom som noen overraskelse på verken han eller henne - de visste det fra før , hun oppførte seg så annerledes enn Hun pleier . Endret 29. januar 2024 av Anni78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 29. januar 2024 #1105 Del Skrevet 29. januar 2024 Anni78 skrev (10 minutter siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. jeg har opplevd akkurat det samme som Stina. Testet positivt noen få dager etter første konsultasjon for ivf… tok innvendig ultralyd på meg også. Så ingen ting, ikke antydning til gravid en gang. 10 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 29. januar 2024 #1106 Del Skrevet 29. januar 2024 Anni78 skrev (Akkurat nå): Jo det går , selv erfart det Nei det gjør det ikke... 3 uker på vei er når man forventer ny mensen. Helt umulig å se noe fosteranlegg så tidlig med innvending UL. 5-6 uker etter befruktning er tidligst man kan se noe ved hjelp av Ultralyd. Anni78 skrev (10 minutter siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Det er 100% umulig at de såg noe på den kontrollen.. Aldri fulgt henne selv ,men gud så mange ufyselige mennesker her som ikke kan une en kvinne å bli gravid på naturlig måte uten å skulle lage historier rundt det som ikke henger på greip. 100% umulig å se noe på UL så tidlig som den kontroll timen de hadde.. 22 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni78 Skrevet 29. januar 2024 #1107 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) Vegglampe skrev (3 minutter siden): jeg har opplevd akkurat det samme som Stina. Testet positivt noen få dager etter første konsultasjon for ivf… tok innvendig ultralyd på meg også. Så ingen ting, ikke antydning til gravid en gang. Endret 29. januar 2024 av Anni78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soppgiro Skrevet 29. januar 2024 #1108 Del Skrevet 29. januar 2024 Anni78 skrev (31 minutter siden): Uvitenhet 😂 . Poenget er at testen hun tok idag ikke kom som noen overraskelse på verken han eller henne - de visste det fra før , hun oppførte seg så annerledes enn Hun pleier . Uvitenhet? Må være utenomjordisk hvis de klarte å se at hun er gravid i uke 3! Jeg var på UL i uke 5 å da så vi ingenting! En uke etterpå derimot, kunne vi se noe. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soppgiro Skrevet 29. januar 2024 #1109 Del Skrevet 29. januar 2024 Veldig hyggelig nyhet! 🥰 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 30. januar 2024 #1110 Del Skrevet 30. januar 2024 Helene90 skrev (1 time siden): Nei det gjør det ikke... 3 uker på vei er når man forventer ny mensen. Helt umulig å se noe fosteranlegg så tidlig med innvending UL. 5-6 uker etter befruktning er tidligst man kan se noe ved hjelp av Ultralyd. Det er 100% umulig at de såg noe på den kontrollen.. Aldri fulgt henne selv ,men gud så mange ufyselige mennesker her som ikke kan une en kvinne å bli gravid på naturlig måte uten å skulle lage historier rundt det som ikke henger på greip. 100% umulig å se noe på UL så tidlig som den kontroll timen de hadde.. Signerer denne! Her er bilde fra min ultralyd akkurat 6 uker, man ser kun plommesekken og vi kunne se en blinkende prikk, altså hjertet som slo. Før 6 uker ser man absolutt ingenting! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 30. januar 2024 #1111 Del Skrevet 30. januar 2024 Anni78 skrev (11 timer siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Her driter du deg ut. Man ser ikke noe selv på innvendig ultralyd så tidlig. Jeg var på innvendig ultralyd av livmor rett før positiv test jeg og, fordi jeg hadde habituell abort. Skulle gå igjennom utredning for det, men bare noen dager etter ultralyden fikk jeg positiv test, selvom de så jo ingenting på den ultralyden fordi det var for tidlig. 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 30. januar 2024 #1112 Del Skrevet 30. januar 2024 Anni78 skrev (11 timer siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Jeg tror heller ikke at hun fant ut at hun var gravid da hun testet med monitoren, men at hun nok har tatt en annen test før. Forutsatt at bildet av monitor og innpakket test er fra i går, var hun bare noen få dager over eggløsning ved konsultasjonen. Da trenger ikke et eventuelt befruktet egg å ha festet seg engang, og det er ikke mulig å bekrefte eller avkrefte graviditet. Men samme det igrunn, det er hyggelig at hun er gravid nå! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. januar 2024 #1113 Del Skrevet 30. januar 2024 Anni78 skrev (12 timer siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Man kan ikke oppdage graviditet på innvendig ultralyd i uke 3! Dessuten har jeg sjelden sett en mer ekte og genuin reaksjon på positiv graviditetstest enn den Stina og Pelle viste. 13 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 30. januar 2024 #1114 Del Skrevet 30. januar 2024 Ingenting var fake med den reaksjonen, har fulgt Stina gjennom hele denne reisen og er 100% sikker på at dette var en legit reaksjon. Hun skalv og gråt og var jo helt ute av seg, jeg gråt gledestårer med henne 😅 Unner dem virkelig dette etter å ha prøvd så lenge ❤️ 16 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 30. januar 2024 #1115 Del Skrevet 30. januar 2024 Veldig fint og rørende. Ble veldig glad på hennes vegne,men når de snakke om babyen som hun var gravid med blir for dumt. Hun var gravid utenfor livmor det var ingen foster der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 30. januar 2024 #1116 Del Skrevet 30. januar 2024 Anni78 skrev (13 timer siden): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Gi deg. Hun skalv og gråt og det kunne man se. Så glad og håper alt går den rette veien. 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 30. januar 2024 #1117 Del Skrevet 30. januar 2024 Gratulerer så mye til Stina og Per Fredrik! For min del som er frivillig barnløs vil jeg nok naturlig avfølge etter hvert som innholdet blir mere og mere baby. Hun har variert innhold og jeg har fulgt henne i mange år, men voldsomt babysnakk, -dét orker jeg bare ikke. Skal sies at det er meg "det er noe galt med" og ikke henne. Hun lever av, og deler sin hverdag og det er fullt forståelig at den nå blir fyllt av babysnakk, but that's not my cup of tea! Ønsker de masse lykke til, dette er de vel unt etter lang prøving og tap. Måtte det gå knirkefritt denne gangen 🤞❤️ 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 30. januar 2024 #1118 Del Skrevet 30. januar 2024 Ingveis skrev (32 minutter siden): Ingenting var fake med den reaksjonen, har fulgt Stina gjennom hele denne reisen og er 100% sikker på at dette var en legit reaksjon. Hun skalv og gråt og var jo helt ute av seg, jeg gråt gledestårer med henne 😅 Unner dem virkelig dette etter å ha prøvd så lenge ❤️ Enig. Synes reaksjonen var veldig typisk Stina sånn vi har sett henne før. Hun ventet jo også mange timer fra snappene ble laget til de ble lagt ut så de fikk tid for seg selv ❤️ 8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 30. januar 2024 #1119 Del Skrevet 30. januar 2024 Det var så koselig og se, og så spesielt at flere blir gravid i det de skulle til å begynne på ivf! Men godt å slippe, håper at frøet henger i godt og de slipper. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. januar 2024 #1120 Del Skrevet 30. januar 2024 *blueberry* skrev (5 timer siden): Enig. Synes reaksjonen var veldig typisk Stina sånn vi har sett henne før. Hun ventet jo også mange timer fra snappene ble laget til de ble lagt ut så de fikk tid for seg selv ❤️ Ja og det i tillegg til at det at hele den storyen ble lagt ut såpass mange timer etter også gjør det troverdig for meg. Hun skalv på hånden og det at Pelle skvatt såpass så kunne jeg ikke se dette som noe fake. Hun gråt, han litt mer avmålt, men det er sånn han er også 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå