Jolanda Skrevet 13. januar 2024 #1061 Del Skrevet 13. januar 2024 Birdo skrev (10 timer siden): Så, ikke se på?😂 Nei, jeg gjør jo ikke det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. januar 2024 #1062 Del Skrevet 13. januar 2024 Jolanda skrev (13 timer siden): Synes hun er verre faktisk. Skjønner ikke hvor interessant det kan være å se på hun rydde hver dag f. eks. Jeg synes det er hyggeligere å se på rydding og matlaging enn annonseinnhold. Rutiner kan være inspirerende synes jeg. Andre influencere blir jo sponset i tillegg til snapreklamen så det er ikke mye hverdagsliv du får der. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. januar 2024 #1063 Del Skrevet 13. januar 2024 Jolanda skrev (5 timer siden): Nei, jeg gjør jo ikke det da Da ser jeg ikke helt hvorfor du klager🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 13. januar 2024 #1064 Del Skrevet 13. januar 2024 Birdo skrev (1 time siden): Da ser jeg ikke helt hvorfor du klager🤔 Leste du ikke kommentaren? Jeg skulle gjerne ha fulgt prøvingen, men orker ikke se på det andre våset som tar hundre år og trykke seg igjennom. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 14. januar 2024 #1065 Del Skrevet 14. januar 2024 Jolanda skrev (18 timer siden): Leste du ikke kommentaren? Jeg skulle gjerne ha fulgt prøvingen, men orker ikke se på det andre våset som tar hundre år og trykke seg igjennom. Hun har flere ting i livet sitt en prøving da, la henne få leve litt utenom også 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. januar 2024 #1066 Del Skrevet 14. januar 2024 Mrshopalot skrev (33 minutter siden): Hun har flere ting i livet sitt en prøving da, la henne få leve litt utenom også 🙄 Ja, jeg gjør da det 😜 Det er bare ikke interessant for meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. januar 2024 #1067 Del Skrevet 16. januar 2024 Strikker hun veldig slapt? Lurer bare siden genserne hun strikker har så store «hull»/mellomrom mellom maskene selv etter at hun blokker/tover dem. Har begynt å strikke litt selv, men frister ikke å strikke genser dersom det er normen at de blir så hullete når man strikker for hånd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 17. januar 2024 #1068 Del Skrevet 17. januar 2024 AntiBullshit skrev (12 timer siden): Strikker hun veldig slapt? Lurer bare siden genserne hun strikker har så store «hull»/mellomrom mellom maskene selv etter at hun blokker/tover dem. Har begynt å strikke litt selv, men frister ikke å strikke genser dersom det er normen at de blir så hullete når man strikker for hånd. Hun strikker med store pinner, blir ofte litt mer luftig da. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 17. januar 2024 #1069 Del Skrevet 17. januar 2024 AntiBullshit skrev (12 timer siden): Strikker hun veldig slapt? Lurer bare siden genserne hun strikker har så store «hull»/mellomrom mellom maskene selv etter at hun blokker/tover dem. Har begynt å strikke litt selv, men frister ikke å strikke genser dersom det er normen at de blir så hullete når man strikker for hånd. Tipper hun strikker med for store pinner i forhold til hva som står på garnet. Jeg har strikket i 20 år og aldri fått store hull i genserne jeg strikker med mindre jeg bruker ett mønster som sier det skal bli det 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. januar 2024 #1070 Del Skrevet 18. januar 2024 On 1/16/2024 at 10:13 PM, AntiBullshit said: Strikker hun veldig slapt? Lurer bare siden genserne hun strikker har så store «hull»/mellomrom mellom maskene selv etter at hun blokker/tover dem. Har begynt å strikke litt selv, men frister ikke å strikke genser dersom det er normen at de blir så hullete når man strikker for hånd. Er nok hvordan hun strikker, både for store pinner og at hun strikker litt slapt. Strikker lite selv men har venner som gjør og har fått strikkeklær av familie og de er ikke sånn. Ene venninna mi sier selv at hun strikker veldig slapt så hun har gjerne litt mer "slappe" klær hun lager men hun sier jo selv at hun strikker strammere når hun må ha tettere klær + bruker tynne pinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 20. januar 2024 #1071 Del Skrevet 20. januar 2024 Hun strikker jo med store pinner pga nakken..... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chabaratita Skrevet 20. januar 2024 #1072 Del Skrevet 20. januar 2024 Etter å ha vært pjusk noen dager, har jeg surret meg igjennom flere "influensere" på snap og jeg klarer liksom ikke helt å se hva som er så spennende med henne? Hvorfor har hun så mange følgere? For meg så virker det som andre influensere har en bedrift eller et klesmerke av noe slag, men hva har Stina? Jeg klarer ikke å se hvor samfunnsnytten hennes er, og når hun gjentatte ganger sier at hun "håper vi synes det er gøy å se henne rydde/organisere/lage mat osv" så blir jeg litt matt. Hvorfor skulle vi synes det er gøy? Det er et ork å gjøre det selv for oss med en vanlig jobb, så hvorfor i alle dager skal det være så gøy å se andre, som har all verdens tid i hverdagen, gjøre det? Og nei, det er ikke det at jeg bare kan la være å se på postene hennes, for jeg ser ikke på de til vanlig. Jeg er bare genuint nysgjerrig 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 20. januar 2024 #1073 Del Skrevet 20. januar 2024 Chabaratita skrev (9 minutter siden): Etter å ha vært pjusk noen dager, har jeg surret meg igjennom flere "influensere" på snap og jeg klarer liksom ikke helt å se hva som er så spennende med henne? Hvorfor har hun så mange følgere? For meg så virker det som andre influensere har en bedrift eller et klesmerke av noe slag, men hva har Stina? Jeg klarer ikke å se hvor samfunnsnytten hennes er, og når hun gjentatte ganger sier at hun "håper vi synes det er gøy å se henne rydde/organisere/lage mat osv" så blir jeg litt matt. Hvorfor skulle vi synes det er gøy? Det er et ork å gjøre det selv for oss med en vanlig jobb, så hvorfor i alle dager skal det være så gøy å se andre, som har all verdens tid i hverdagen, gjøre det? Og nei, det er ikke det at jeg bare kan la være å se på postene hennes, for jeg ser ikke på de til vanlig. Jeg er bare genuint nysgjerrig Nettopp. Hun jobber ikke, har masse penger og all verdens tid til å gjøre sine ting. Vi andre har en jobb og har ikke samme energien etter en lang dag på jobb. Også virker det som hun ønsker at hun har adhd. Men for all del. Hver sin smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. januar 2024 #1074 Del Skrevet 20. januar 2024 (endret) Chabaratita skrev (På 20.1.2024 den 21.53): Etter å ha vært pjusk noen dager, har jeg surret meg igjennom flere "influensere" på snap og jeg klarer liksom ikke helt å se hva som er så spennende med henne? Hvorfor har hun så mange følgere? For meg så virker det som andre influensere har en bedrift eller et klesmerke av noe slag, men hva har Stina? Jeg klarer ikke å se hvor samfunnsnytten hennes er, og når hun gjentatte ganger sier at hun "håper vi synes det er gøy å se henne rydde/organisere/lage mat osv" så blir jeg litt matt. Hvorfor skulle vi synes det er gøy? Det er et ork å gjøre det selv for oss med en vanlig jobb, så hvorfor i alle dager skal det være så gøy å se andre, som har all verdens tid i hverdagen, gjøre det? Og nei, det er ikke det at jeg bare kan la være å se på postene hennes, for jeg ser ikke på de til vanlig. Jeg er bare genuint nysgjerrig For min del er hun en av de «bedre». Hun prøver ikke å selge el prakke på meg som seer noenting. Jeg liker best å følge henne om våren/sommer da hun er veldig dyktig med blomster ute. Og da mener jeg ikke som i «kjøpe plante og sette i jorda». Nei, hun sår innendørs, og graver opp knoller som overvintrer til neste vår osv. ( selv om hun ødela Dahlia knollene i år,lite arbeidsuhell 😅) Jeg lærer mye av henne når det gjelder blomster og hage. Endret 22. januar 2024 av Zenhouse Rettet en skrivefeil 12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 20. januar 2024 #1075 Del Skrevet 20. januar 2024 Slutta å følge henne, når det ble så mye pga den prøvinga! Som hu stresser!!! Altså la det ligge litt med å dele når du har eggløsning😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 21. januar 2024 #1076 Del Skrevet 21. januar 2024 Nonish91 skrev (15 timer siden): Slutta å følge henne, når det ble så mye pga den prøvinga! Som hu stresser!!! Altså la det ligge litt med å dele når du har eggløsning😅 Ja, den prøvinga er nok kun intr for de som prøver og evt sliter selv. For all del, jeg håper at det klaffer for de, men jeg har null intr av å følge dette løpet. Og som nevnt over her, hun er mer intr å følge vår/sommer med hage osv. Nå går det i det samme hver dag, tror hun sliter litt med å lage innhold som fenger ‘alle’. jada, jeg kan slutte å følge henne, for nå trykker jeg meg bare forbi alt, men ser fram til våren når hun lager innhold som fenger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. januar 2024 #1077 Del Skrevet 21. januar 2024 Sannhetsøkende skrev (21 timer siden): Nettopp. Hun jobber ikke, har masse penger og all verdens tid til å gjøre sine ting. Vi andre har en jobb og har ikke samme energien etter en lang dag på jobb. Også virker det som hun ønsker at hun har adhd. Men for all del. Hver sin smak. Hun tjener ikke såå mye https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/enormt-inntektsfall-for-thomas-giertsen/16277575/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. januar 2024 #1078 Del Skrevet 21. januar 2024 Justlooking skrev (3 timer siden): Hun tjener ikke såå mye https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/enormt-inntektsfall-for-thomas-giertsen/16277575/ Hun tjener nok mer nå. Vi ser ikke effekten av snapinntekter før neste år. Uansett tjener vel samboeren hennes ganske bra. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 21. januar 2024 #1079 Del Skrevet 21. januar 2024 Justlooking skrev (4 timer siden): Hun tjener ikke såå mye https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/enormt-inntektsfall-for-thomas-giertsen/16277575/ Hun tjener nok til å kunne bruke langt mer penger enn folk flest. Shopper konstant. Da har du penger. Eller hun får fra samboeren sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. januar 2024 #1080 Del Skrevet 24. januar 2024 Ååh, jeg heier så på de i denne prosessen🤞🏻❤️ De var så sårbare på gårsdagens prat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå